Viena, hieno homma et sait lääkkeet toivottavasti alkaa helpottaa. En muista aloitus annosta joko 0,1 tai puolikas siitä ja heti kuukauden päästä nostettiin. et oo pässi
nostele rauhassa hitaasti siis viikon välein jos tuntuu turvallisemmalta. Voi alkaa tehoamaan noin viikossa mut huomaat kyllä paremmin kun syöt pidempään tulee ainakin mulla sellanen ahaa elämys kun kirkastui
anuu, jaksamista tossa pohdinnassa ja tilanteessa. Varmasti ressaavaa.
vasta-aineista, ei muistaakseni ollut. käsittääkseni sillon seurataan vielä tarkemmin.Viimeksi multa tivattiin moneen kertaan et onko varman kans ettei oo ollu.
Astre, eihän sulla oo suurentunut kilppari? mulla todettiin eka surentunut ja sillon oli jo vajaalla muistaakseni, mut en oo varma vai toisinpäin
no joka tapauksessa kun tuli tarpeeksi isoksi niin leikattiin pois joten purkki ruualla lopun ikää tyroksiinin suhteen.
Twinsmom, voipi olla et kuitenkin oli alarajoilla ne arvot vaikka muka rajoissa kun kerran lääkitystä suositteli.
Jos noi on tayssin viitteissä niin alarajoilla ViitearvoP -T4-V 11,0 - 22,0 pmol/l on sivuilta ne rajat.
hugsy, ei siinä kait mitään jos syöt aamupalan perään hiukan huonommin imetyy. Mutta aamupalassa ei saa olla kalsiumia eikä rautaa
ne heikeintää imeytymistä.
miisu, en nyt sanos et ne aina tietää sairaalassa, oon nähnyt myös että kilpirauhas lääke tarjoillaan kalkin kera.
maidosta vielä, ei kai siinä jos sen ottaa joka päivä samalla lailla, saa sen annostuksen siihen sovitettua jos imeytyy hiukan huonommin niin otetaan sit enemmän lääkettä
kun vaan samoin joka päivä. Mä oon ottanut vähän miten sattuu pyrkinyt kans siihen puoleen tuntiin ja nyt kun oli huonoa oloa niin aamuyöllä kun kävin veskissä eikä yököttänyt niinheitin napit nassuun ja sit jos tulikin kun heräs nini ylös oli napit jo turvallisesti eteenpäin menneet.
Täällä jännätään
sokerirasituksen tuloksia ja myös kilppari kokeita mitä ne näyttää. Oli sokeria pissassa joten jouduin rasitukseen.
Mitäs muuta, jokseenkin kuvitteli kilpparin olevan siedettävällä tasolla. Mut mut mitäs jos se on nippa nappa siinä hyvässä kohin mulle mietin vaan et kerjäänkö kuitenkin sit hiukan lisää lääkettä ettei se sit laskekkaan siitä alemmas. No jos se olis kunnolla hyvällä mallilla ei tarttis miettiä. ja tää lahopää otti just aamulääkkeensä :O sen siitä saa kun käy labrassa pidemmän kaavan kautta,
Kesän odotusta ja virkeämpää vointia teille!
Unico ja Mötky 15+1