Huomenta mammat! :wave:
Mites teillä
perjantai 13 meni?
Epäonnenpäivä tai ei,mulla oli ihan kiva päivä pitkästä aikaa.
Lapsen isä T ja tuttava pariskunta tuli illalla tänne istuun iltaan ja grillattiin makkaraa,kyljyksiä ja vihannesvartaita,oli hyvää namskis vaikken syönykkään ku yhden makkaran ja kaksi varrasta.
No sen päälle juotiin sit T:n synttärikakkukahvit. T kun täytti pyöreitä torstaina.
Toissapäivänä tosiaan supisteli tosi tuntuvasti muutaman tunnin,mutta sitten rauhottu kun menin nukkumaan.
Sitten ällökysymys.
Onko kellään muulla raskaudessa tullut itsellään suolen tyhjennystä?
Mulla on itseasiassa ihan joka raskaudessa ja näin ollen en ole edes sairaalas tarvinu sitä ruisketta siihen vaivaan.
No se tosiaan tulee muutaman kerran täs vikoilla viikoilla yleensä,ja eilen sit tuli.
Mutta musta se on ihan hyvä koska suoli tosiaan tulee kerralla tyhjäks.
Eilen möykky käänsi lennokkaasti kylkeä.Ajattelin et nyt tulee kyl läpi vatsanahan
Yleensä siis makoilee tuolla oikeella kyljellä niin eilen oikein nosti pyllyn läpi mahan leveyden toiselle puolelle,ai että ku se teki gutaa
Ja sitten tohon sademetsään palatakseni.. (siis alakertaan)
Viikatteella oikeesti varmaan salin puolella käyttöä!!
Täällä myös kasvuraja levinnyt nyt niinkuin oli jollain muullakin.
Itse en tosiaankaan edes uskalla lähtee käsikopelolla mitään tekeen,siellä olis kohta sitten jo kaksi
Kun kolmosta odotin,palstalla oli juttua että monella mies hoiti sheivauksen.
Mä en pystyis siihenkään vaikka se mahdollista oliski,se olis kyllä jotenki niin noloota,intiimijuttu kumminkin...Mutta makuasia kylläkin.
Esikon aikaan ne synnärrillä sheivas suitsaitsukkelaan kaikki pois,mutta kakkosesta ei enää.
Joten kun vauva on pihalla niin mää luulen et ku kotiin pääsen niin käyn kaupan kautta ja ostan samalla uudet terät ja viuh vaan,viidakko on siistitty
Jahas,neiti heräilee juuri massussa,alkaa pienimuotoset venytykset :heart:
Johan se aamulla kun itse heräsin antoi pari napakkaa potkua,ilmerisesti halusi vielä nukkua
Neiti on myös alkanu oikein tunkeemaan päätä tuonne alas,liekö jo lopullista paikkaansa siellä hakee kiinnittyäkseen...se on meinaan vähän jämerä tunne..
Taas olen alkanu näkee unia synnytyksestä.
Välillä kaikki käy tosi nopeeta ja sit taas yli pitkittyneesti...mä toivon kaiken tapahtuvan nopeesti.
Tänään tarvis lähtee taas koittaan onnee ja men kokeileen kirppisten ovia. Viimeks ku olisin päässy niille asioille,ne penteleet oli kiinni!!!!
Toivottavasti nyt olis auki kumminki!
Jahas,mutta nyt on taas mentävä!
Nenna ja Möykky 32+3