Hakutulokset

  1. L

    Maaliskuun mussukat 2011 *JOULUKUUSSA*

    Voi itku taas... kirjoitin piiiitkän omanapaisen valitussepustuksen ja kaikki katosi avaruuteen :mad: Otetaan uusiksi... Eli pakko saada purkaa omaa tilannetta, kun kotona ei viitsi isompien lasten takia hirveästi märistä ja kuitenkin ahdistaa tuolla sisällä koko ajan. Koko rumba alkoi...
  2. L

    Maaliskuun mussukat 2011 *JOULUKUUSSA*

    Heippa kaikille! Tänne on tullut vkonlopun aikan niin paljon tekstiä, että en varmaan muista puoliakaan, mitä ajatelin kommentoida. Juli: Kiva, kun kerrot Pikku-Aleksin kuulumisia! Täällä ollaan hengessä mukana ja seurataan teidän matkaanne kohti keväällä häämöttävää kotiutumista -...
  3. L

    Maaliskuun mussukat 2011 *JOULUKUUSSA*

    Jaksamisen kanssa on ainakin täällä ollut ongelmia, vaikka lapset ovatkin jo vähän isompia. Jotenkin tuntuu, että pinna on ollut paljon kireämmällä ja semmoista yleistä melua ja hälinää ei jaksaisi niin paljoa kuunnella. Myöskin kaikki sisarusten väliset nahinat ja isompien harrastama...
  4. L

    Maaliskuun mussukat 2011 *JOULUKUUSSA*

    Ja nyt sit heitti tekstin tonne kesken kaiken - taitaa olla parempi lähteä pihalle... No vielä vähän... istukka on mulla kans edessä ja paljon myöhempään alko liikkeet tuntumaan, ku aiemmissa raskauksissa. Nyt tuntuu kyllä jo selvästi, tosin istukka on vähän ylempänä ja tyttö on...
  5. L

    Maaliskuun mussukat 2011 *JOULUKUUSSA*

    Voi v****, kirjoitin pitkän sepustuksen ja kaikki katos yhtä äkkiä... grrr!!! Tombatar: Lisäisitkö mut listalle eli la on 19.3., neljättä odotan, ikää 32, synnärinä KYS ja tyttölupaus on meille annettu - kiitos jo etukäteen =)
  6. L

    Maaliskuun mussukat 2011 *Marraskuussa*

    Kastemekosta: Meillä on kans suvussa kiertänyt kastemekko, joka on alunperin ostettu mun siskolleni 40v sitten. Sen jälkeen se on ollut mm. mulla, lapsillani ja sisarusteni lapsilla sekä serkuilla ja heidän lapsillaan. Toivottavasti kestää vielä pitkään :) Sokerirasitus: Yök! Mulla se olis...
  7. L

    Maaliskuun mussukat 2011 *Marraskuussa*

    Urholiina ja Marrr: Kovasti tsemppiä ja kasvusäteitä pikkuisille! Ja onnea kaikille hyviä ultrauutisia saaneille =) Misc: Toivottavasti pissatulehdus lähtee vihdoin paranemaan. On se niin maan inha tauti, että sääliksi käy, kun oot noin kauan sitä joutunu riesana pitämään. Täällä...
  8. L

    3:n, tai useamman lapsen äidit !

    Mulla kesti eka synnytys 28h (päättyen hätäsektioon), toka oli 12,5 tuntia ja kolmas 10,5 tuntia eli kakkosen ja kolmosen välillä ei ollut enää kovin suurta eroa. Saa nähdä, miten käy meidän numero neljän kohdalla =) Muistan muuten kakkosen syntymän jälkeen, kun samassa huoneessa oli äiti...
  9. L

    Pienellä ikäerolla odottajia?

    Hyviä kokemuksia on ainakin itsellä! Alku on - totta kai - raskasta kahden pienen kera, mutta kyllä sieltä niitä ilon ja hauskuuden hetkiäkin varmasti löytyy niin paljon, että se kantaa eteenpäin. Itsestä oli ainakin niin hauska seurata kahden pienen välistä suhdetta ja yhdessä kasvamista...
  10. L

    Maaliskuun mussukat 2011 *Marraskuussa*

    Heips! Muistista: On huonontunut joo... eilenkin mies naureskeli, kun aloitin lauseen "missähän se..." ja sit tökkäs. En enää muistanut, mitä olin kysymässä saatika etsimässä :D Maidosta: Mulla ei oo yhdessäkään aiemmassa raskaudessa tullut odotusaikana maitoa, eikä sitä ole näkynyt...
  11. L

    Maaliskuun mussukat 2011 *Marraskuussa*

    Pahkuratäti: Sulla on paljon isompi vauvamasu kuin mulla, vaiks on pikkuisen vähemmän viikkoja - ihana maha :) Ja sori lukuisista kirjoitusvirheistä teksteissä, mä tässä opettelen rustaamaan miniläppärillä, eikä nakkisormet aina ihan oikein taivu :D Lalli
  12. L

    Maaliskuun mussukat 2011 *Marraskuussa*

    Olipas tänne tullut paljon tekstiä viikonlopun aikana. Puoliakaan en taidan kyllä enää muistaa lukemastani :) Ehkäisystä ainakin oli. Mulla oli kolmosen syntymän jälkeen käytössä ehkäisylaastari ja totesin sen hyväksi. Sillä varmaan mennäänn sit tämänkin jälkeen. Jostakin syystä ajatus...
  13. L

    Maaliskuun mussukat 2011 *Marraskuussa*

    Huomenia! Urholiinalle ja Marrrille isot tsempitykset ja voimahalit - täällä on varmasti jokaisella sormet ja varpaat ristissä, että teidän pienokaiset selviäisivät tästä hyvin :hug: Kaana: Mulle sanottiin palkanlaskennassa, että kun laitan sinne myös raskaustodistuksen, niin sieltä...
  14. L

    Maaliskuun mussukat 2011 *Marraskuussa*

    Äitiydestä se on aina yhtä vaikea ja toisaalta niin luonnollinen asia vielä näin neljättä odottaessakin. Jos alkaa oikein miettimällä miettimään, niin tuntuu, että mä en varmasti osaa yhtään mitään, mä oon ihan hirveän tumpelo ja huono ja niin edellen... mutta jos osaisi antaa vaan asioiden...
  15. L

    Maaliskuun mussukat 2011 *Marraskuussa*

    Hei! Täällä olisi yksi maalismasun kasvattaja, joka haluaisi liittyä joukkoonne =) Olen 32-vuotias ja asustelen Savossa, synnärinä tulee olemaan siis KYS. Neljättä (ja viimeistä) lasta odotellaan, laskettu aika on 19.3.2011. Isommat lapset ovat jo 5-9-vuotiaita, joten maaliskuussa saapi...

Yhteistyössä