Hakutulokset

  1. Marsu-82

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Heippa kaikki, Kuulostaa hyvältä tuo plussanneiden pikkukakkosten oma ketju!! Itellä ei oo kyllä mahkuja päivittää tai luoda sellasta ku töissä/kotona kauhee kiire...hyvä jos ehtii käydä välillä kirjoittelemassa edes sinne mutta olis kiva idea anyway =) Vapaaehtoisia joilla aikaa/mahkuja...
  2. Marsu-82

    Kuvia plussatesteistä

    Tänään testattu aamulla tämmönen Aijaa.com - 16.11.2010 - 7051699.jpg.Oli isänpäivänä haaleampi mutta tämä on jo melko varma tapaus. Silti vaikea uskoa, että meille tulee vauva!!! :heart:
  3. Marsu-82

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Onnea skorpioni07! :flower: :heart:Tuossa clearbluessa ei oo tulkinnanvaraisuutta vaan se joko on tai ei!! MAHTAVAA! Nyt plussa-aaltoa jatkamaan vaan +++++++++ Vapaaehtoisia???:D
  4. Marsu-82

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Heippa, Nyt vasta pääsin koneelle. KAKSI VIIVAA testissä tänä aamuna kp33/32, eikö joo.:D Katsokaa vaikka itse!! Aijaa.com - 16.11.2010 - 7051699.jpg Kävin eilen kuitenkin hakemassa apteekin testin ku aattelin että tulis ainakin oikee tulos. Marketin testi jäi nyt sitten kaappiin...
  5. Marsu-82

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Heippa, Täällä yks joka ei meinaa pysyä housuissaan... :laugh: kuin tulisilla hiilillä Skorppari meinasinkin kysellä sun fiiliksiä ja sieltä ne tulivatkin!! Sullakin jännät ajat. Malta pari päivää ja uutta testiä kehiin!! Mun on varmaan pakko testata huomenaamulla ku en malta odottaa...
  6. Marsu-82

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Heissan, Mahtavaa teddy. Plussaukset korkattu!! Sulla oli aika lupaavat oireet. Usko pois, plussa se on!! Saatko lisättyä kuvan testistä vai onko jo rosiksessa?? Olis ihanaa ja kannustavaa nähdä plussatikku ;) Jospa siitä me muutkin saatais plussatartunta epidemia :D Sitten hieman omaa...
  7. Marsu-82

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Pinkie älä sure :hug: Tosissaan vasta yk1 joten malttia vaan, kyllä se sieltä vielä tulee. Ärsyttää tietty ku kerta oli oikeinkin lupaavia oireta sulla...Mutta aattele positiivisen kautta, että maltoit itsesi etkä testaillu negaa!!! Se mun mielestä olis ollu vielä "karumpi" tapa ku tädin tulo...
  8. Marsu-82

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Hellou! Jaa, no jos kerta voi plussata ilman suurempia oireita niin eipäs sitten kuitenkaan heitetä kirvestä vielä kaivoon tämänkään kierron suhteen :whistle: Kiitos positiivisista kommenteista ystävättäret:heart: Heti tuli positiivisempi fiilis ja pieni toivonkipinä, että ehkä jospa...
  9. Marsu-82

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Väliaikatietoja tädin tulemisen lähestyessä.... pitäis alkaa viikon päästä...Masentaa ku Ei oo tuntemuksia, ei edelleenkään kerrassaan minkäänlaisia.:| Mahallaan voi nukkua, ei nippaile masusta, tissit ei oo arat, mielialat ei heittele, ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa...:( Oon ihan varma...
  10. Marsu-82

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Pinkie aattelin just samaa, et olispa aika mahtava saada isänpäivänä plussa!! Meillä pojan kastepäivä oli myös viime isänpäivä :heart: Mut mulla pitäis alkaa noin 15.11 ja ku vasta kolmet menkat tullu synnytyksen jälkeen niin kierto voi olla vielä epäsäännöllinen, joten jos tätiä ei oo kuulunu...
  11. Marsu-82

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Heipparallaa, Mun piti kyllä vietellä hiljaiseloa mutta minkäs teet ku tää vauva-asia on mielessä jatkuvasti :) Etenkin ku kierto alkaa olla tässä jännäilyvaiheessa, niin ei malta pysyä poissa millään... Oletettu ovisaika (selvät merkit limasta kipuiluun) ja sitä edeltävät päivät tuli...
  12. Marsu-82

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Heissan, Onnea PLUSSISTA!! Mahtavaa ja ihanaa =) Oli myös kiva lukea synnytyskertomuksia ja tuli tietty heti muisteltua miten se oma homma meni....ei paras mahdollinen muttei traumojakaan jäänyt. Leikattiin lopulta mut ei siinä hengenhätää ollu missään vaiheessa. Oli iso pettymys...
  13. Marsu-82

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    HEIPPA kaikki, Täällähän on tapahtunut vaikka ja mitä siinä lyhyessä ajassa, jonka olen ollut taustalla. Onnea plussanneille :flower: Ja :hug: tässä kierrossa pettyneille. Ollaan oltu mahataudissa:x koko perheen voimin, pieni mies oksensi myös!! Ite en onneksi niin pahasti ja mieskin...
  14. Marsu-82

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    ONNEA muuten kaikille jo plussanneille. Teitähän on hurjasti =)
  15. Marsu-82

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Heippa kaikille, Rekisteröidyin tänään ja kaipaisin juttuseuraa toista toivovista. Meidän esikoispoika on syntynyt 09/ 2009 eli on nyt reilun vuoden ja toiveissa olis pikkukakkonen. Vieläkö mahtuu mukaan? Mun tiedot olis tässä (jos joku osaa päivittää...) Marsu-82 poika 09/09...
  16. Marsu-82

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Heippa kaikille ja onnea plussanneille :D Luin koko ketjun just läpi ja vaikuttaa mukavalta porukalta johon olisi kiva jatkossa alkaa kirjottaa itsekin. Meillä toiveissa toinen lapsi, eka on vähä reilun vuoden ikäinen. Nyt menossa kp11/32 eli otollista peitonheilutteluaikaa. Tämä on...

Yhteistyössä