**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

huomenta!
Testailin juu ja Nega oli:'( ei voi mitää...noh toivoo on kuite viel ennenku täti saapuu!joskin tällä kertaa sain tuohon viivan paikan mutta nuo on davidin testejä niin...ihan ihan ihan pieni toivonkipinä on vielä mutta eilen alkaneista mahan juilinnoista päätellen täti kurvaa kohta..:(
 
Pahoittelut negasta JiiMii!! Mutta toisaalta, viivanpaikka voi hyvinkin muuttua vielä plussaksi jos tuuri käy! Mulle ei ole tullut edes sitä viivanpaikkaa eikä roskishaamua, ei mitään :(.

Huh onneksi Vouhiksen vatsakivut ovat rauhoittuneet. Kuulostaa kamalalta tuollainen, toivottavasti ei toistu enää!

(.) ei menkkoja kp31/28-34.... eilen tosin sellainen itkuraivari taas että pms:ää pukkaa satavarmasti ja yöllä mahaan sattui niin että piti jo nousta katsomaan että alkoiko vai ei.. Yks Davidin testi on kaapissa ja sen käytän aikaisintaan maanantaina vaikka olenkin aika varma, että kyllä se täti sieltä tulee ihan varmasti viimestään huomenna :(.
 
Voi Jiimii :hug: koitetaan nyt kuitenkin pitää viimeiseen asti toivoa, jospa se viivan paikka saisi väriäkin vielä eikä täti tulisikaan!

).( osaako kukaan sanoa missä vaiheessa tuolla terkkakeskuksessa näkyisi pissanäytteestä mahdollinen raskaus? Mä tulen hulluksi näitten oireiden kanssa, enkä todellakaan jaksaisi odotella vastausta vielä melkein 2 viikkoa... Autoa ajaessa jokainen käännös tuntui mahan pohjassa ja se paineen tuntu on ihan koko ajan. jos se ovis oli silloin kun luulin niin siitä on nyt se 2 viikkoa mennyt...
 
Mitähän mä sekoilen :D reilu viikkohan siitä mahdollisesta oviksesta on, eli ei sitä mitään kautta ennen ensi viikkoa taida voida selvitää, bllah. Uusin oire on nyt sitten mahan turvotus :p Housut puristaa ihan huolella!
 
Vouhis terkkarissa testien herkkyydet on 25-50mIu, eli ei mitään kovinkaan herkkiä, ja siellä näkyy plussa varmaan samaan aikaan kuin kotitesteilläkin, ja siellähän ei edes haamuja tulkita plussiksi, joten kandee vaan kotona tehä testii:p
Jiimii viivanpaikka voi hyvinkin merkitä plussaa..sinuna tekisin jollain toisella merkillä testin, oon kuullu et noi davidin testit ei näytäkkään kunnolla plussaa, vaan haamuja.Ite testasin sillo davidin liuska testeillä mahdollista raskautta, kun oli se kemiallinen. no paskat ne mitään näyttäny, negaa vaan kun taan first signalilla ja apteekin omalla haalee plussa. Joten en ite luota noihi daavidin aikasiin testeihi:D
 
Itteeni alkaa mietityttää, että ovuloinkohan tässäkään kierrossa..kuivaa on tuolla alakerrassa ja sunnuntaina kierron mukaan pitäs olla mahdollinen ovis..en tiiä aiheuttaako tää mahdollinen endo tän, että jo monta päivää munasarjoissa nipistelyja ja kipuja...vai mahdollinen ovis.
 
Pahoittelut negasta JiiMii82! :( Mutta jospa se tati pysyis poissa!

Se tati tuli nimittain tanne tana aamuna! Ihan outo tati kylla, mutta toisaalta ihan tervetullut kun ei ollut kaynyt kylassa 2 vuoteen. Eilen illalla oltiin harjoittelemassa vaakamambon tanssikuvioita ja yht'akkia tuli joku ihme hermokipu ihan "helpossa" tanssityylissa. Kysyin mieheltakin etta jokohan ne menkat alko, vaikka ikina ei tuommoista ihme hermokipua ole ollut, muunlaista kipua kyllakin vaikeampien askelkuvioiden tiimellyksessa. Jai mamboilut sitten siihen. Paasenpahan kiertopaivia laskemaan, ennen ollut 28 pv. Ihan hassua kun ei yhtaan satu, ennen ollut kivuliaat menkat nain ekana paivana. Nooh, eikohan se kipu ylly kun hanat kunnolla aukeaa!!! Tai sitten paikat on niin loysat ettei tunnu missaan! :D

Jos sina ihanainen hemari paivitat tietoja, niin minulle voisi laittaa esikoinen 08/09 ja kp 1/??. Onkohan nyt sitten virallisesti yk 1 kun nuo menkat viimein alkoi...
 
Tyty toivottavasti kivut enteilisivät ovista! Mun täytyy sitten hommailla herkkiä testejä jostain, jos vaikka ensi viikolla uskaltaisi testailla. Alkuviikosta tulee se 2 viikkoa mahdollisesta oviksesta täyteen joten josko sen jälkeen voisi jotain näkyä :p Ja juu, kyllä mä tiedän ettei kannattaisi testailla ennen kuin on oikeasti myöhässä, mutta kun se ovis taisi tosiaan olla jo ihan alkuvaiheessa kiertoa *selittelee asian parhain päin vaikka väkisin* ;)

danone kerrankin voi onnitella tädistä :D Nyt sitten alkaa kuumeinen odotus ja yrittäminen, toivottavasti täti ei tämän jälkeen ihan vähään aikaan siellä näyttäydy!
 
**********Torstai 4.11.2010**************

MUKANA:

Kristiina81...............poika 11/08................. kp 44/36 *yk 2
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 41/30-40 *yk 8
Tinttu.....................poika 11/08.................. kp 33/29-31 *yk 2
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 32/27-28 *yk 13
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 31/29-32 *yk 6
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 31/28-34 *yk 4
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 30/30 *yk 4
majj......................tyttö 06/08.................... kp 26/28-30 *yk 2
Marsu-82.............. poika 09/09................... kp 21/32 *yk 1
pinkie86.................tyttö 01/08.....................kp 21/27-31 *yk 1
teddybear82...........tyttö 11/09.....................kp 21/30-32 *yk 4
skorpioni07.............poika 06/08.................. kp 20/31 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 19/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09.................. kp 19/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 18/30 *yk 3
Vouhis....................poika 01/03.................. kp 17/29 *yk 1
Dirty Dancing..........esikoinen 07.................. kp 14/26-32 *yk 7
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 13/30 *yk 3
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 13/32 *y k3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 7/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 5/29-30 *yk 2
onnenkipuna............poika 12/06.................kp 2/28-30 *yk 1
danone81...............esikoinen 08/09.............kp 1/?? *yk 1
salaisiahaaveita......esikoinen08/09................kp?
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10.............kp ?/28-32
tiitu87....................?............ .....................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:

Marraskuu:

Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Onnea tädistä, ihanainen danone :) Voiko tädistä onnitella, kai voi? Ja onnea myös siitä että ei ole niin kivuliasta! Se on muuten oikeasti elämänlaatua alentavaa kun kuukaudesta toiseen kärsii kivuista. Mä ainakin jo viikkoa ennen menkkoja alan henkisesti valmistautua siihen kipuun ja kun ne alkaa niin oon ihan pois pelistä yhden päivän...

Vouhiksen kipuilu kuulostaa kyllä aika pahalta... Mikähän siellä on? Luulisi nyt, että kohdun ulkoinen ei toistuisi samalle henkilölle uudestaan. Toivotaan!!

Jiimiille pahoittelut negasta :hug: toivoa on kuitenkin vielä!

onnenkipuna: tervetula nyt sitten listoille :) Olkoon listallaoloaikasi lyhyt :)

).( Ihan järkyttävä limamäärä (sori)! Oikeen tuntuu kun housuihin valuu (sori uudestaan)! Ovistestiin silti haaleahaaleahaalea viiva. Haalempi ku eilen. Eli tulossa vasta tuo ovis. Harmi, kun tässä on nyt petipuuhia ollu jo. Toivottavasti jaksetaan sitten vielä kun se ovis tulee :p
 
Heipparallaa,

Mun piti kyllä vietellä hiljaiseloa mutta minkäs teet ku tää vauva-asia on mielessä jatkuvasti :) Etenkin ku kierto alkaa olla tässä jännäilyvaiheessa, niin ei malta pysyä poissa millään...

Oletettu ovisaika (selvät merkit limasta kipuiluun) ja sitä edeltävät päivät tuli puuhailtua kyllä tasaisesti päivittäin:D että sen puolesta vois uskoakin, että saattais natsata. Ja kuitenkin pelottaa sanoa ääneen sitä, että musta tuntuu että oon raskaana koska sitten putoo korkeelta ja kovaa jos ei pidäkään paikkaansa.. Sitä tarkkailee ja kuulostelee itseään koko ajan ja miettii entäpä jos...

Eka tärppäs ekasta kierrosta, joten nyt olisin varmaan huolissaan jos ei tämän vuoden puolella tärppäis vaikka eihän se aina mee todellakaan samalla kaavalla... malttia vaan. Mulla olis naisten pikkujoulut 20.11 joten jos ei tätiä kuulu niin viimeistään ennen tuota testiä sit kehiin...ja aiemmin sit vaan jos oon "ihan" varma. Oonhan mä aika kärsivällinen itseasiassa:attn:

Tulipa omaa napaa vaan..sorry. Minkälaisia ajatuksia pinkiellä ja teddybearilla on tämän kierron suhteen? Meillähän on samat kiertopäivät menossa joten jännitetäänpäs yhdessä..
 
Marsu-82: Mulla oli luultavasti(ainakin törkeistä kivuista päätellen)ovis kp 17 eli sunnuntaina,ja tietty jännittää että tuottiko pupuilu tulosta tai oliko sitä edes tarpeeksi?:|
Hommailtiin tuolloin kp 17 viimeisimmän kerran,myöskin kp16 ja sitä ennen joka toinen päivä aina kp 10 lähtien,tällä viikolla ollut makkarin puolella hiljaista kun on koko poppoo ollut kipeänä:x
Oon myöskin todella malttamaton eli tyyppiä kaikkimullenytjaheti!,joten testauksen odottelusta tulee tuskaista:D
Onko muilla jatkunut miten pitkään nuo oviksen jälkeiset nippailut,mulla edelleen vihlaisee ja nippailee,varmaankin ihan normaalia?
 
Kiitos:heart:
Yritän nyt vielä pitää toivoo yllä,menkathan pitäis alkaa sit vasta huomenis jos ei lauantaihin mennes ala niin la aamuna viel yks testi..kipuilija kyllä on ollu..
Vouhis täälläki housut painaa,ei pystyny eilen farkkuja pitä ku jotenki turvottaa mut mulla toi voi enteillä juuri niitä alkavia menkkoja joten...mut katellaan viel =)
 
Jiimii82:joo kun en nyt muista että miten mulla on ollut muissa kierroissa,sen verran vaa ettei näin paljoo oo nippaillu:confused:no mutta näinhän se alkaa kropan ja sen oireiden kyttääminen,pitää jo itteään taas toppuutella:ashamed:
tissit on jo arat niinku aina oviksen mentyä,voiko ku pääsis jo testailemaan:)
 
Anteeksi omanapaisuus (muilta osin paitsi hemarille taas kiitos päivityksestä!) mutta yhyyyyyyyyyyyyyyyyy lämmötkin on laskenu jo 36,6 eli normaaliksi, eiköhän tässä ole kyse enää tunneista millon menkat alkaa :(. Miksei voi onnistua?? Kohta siis alkaa yk5. Juttelin ravitsemusterapeutin kanssa tosta imetyksestä ja kävin hakemassa kalsiumlisää pojalle, nyt aletaan vähentää ihan oikeesti, ei tästä näjemmä muuten mitään tule. Hirveän haikeaa ja ristiriitaista mutta mikäli toista toivon niin pakko on jotain tehdä, kuitenkin useampi yk jo takana ja esikoinen tärppäs tokalla yhdellä seksikerralla.
 
kinkula: voimia imetyksen lopettamiseen!! Ei mullakaan taa kroppa nakojaan toiminu ilman sita lopetusta. Mutta onneks ei menny ihan kamalan kauan kun hommat alkoi taas pelittaa.

Huomasin noista lammoista itsellani sellaisen seikan, etta minulla ei tuo lampo laskenut ennen kuin ne menkat kunnolla alkoi. Aamulla oli viela 36,6 mutta vasta tuossa hanojen paremmin auetessa putosi 36,2:een. Hoh, olisi pudonnut jo eilen niin olisi osannut arvata tadin vierailun...: /
 
Auttakee

Mulla olis vielä kaks pilleriä popsittavana, eli pe ja la pilsut. Tänään kuitenkin alkoi menkat (?), oon tosiaan noita unohdellu ja napsinu vähän niin ja näin, niin johtuisiko siitä tämä? tähän liuskaan nyt lopetan noi pillerit, jos se vaikka edesauttais raskautumista? ;) mutta siis onko tänään kp1??

laskenta alkakoon siis.....
 
salaisiahaaveita, mä tekisin myös kuten JiiMii ehdotti, jätä nyt pois vaan ja aloita laskut tästä päivästä.

(.) "Elämä hymyilee - lähinnä siis nauraa päin naamaa" on täällä tuntemuksena tänä iltana. Lämpöjä en ole mittaillut enää iltapäivän jälkeen kun olivat niin selvästi laskussa. Iltasella tuli yksi pienen pieni ruskeahko veriviiru ja limaista valkovuotoa, mutta menkat ei ole alkaneet vielä. Arvatkaa takerrunko siihen kuin viimeiseen oljenkorteen - jospa sittenkin? Kiinnittymistä näin pitkän ajan kuluttua? Olisiko mahdollista? Edes promillen todennäköisyydellä?? Miksi sitä pitää itseään näin kiduttaa.. kaksi negatestiä ja lämmöt alhaalla, tää on ihan selvä peli jo. Surettaa ihan kaikki!

Mites muilla piinailijoilla hurisee?
 
Onpa tullut taas tekstiä. Olen tarkoituksella pitänyt itseni kiireisenä, etten stressaisi vauva-asioita. Jospa tärppäisi paremmin?

Aloin siis tikuttaa ovista tiistaina ja sain jo heti silloin vahvan haamun. Ajattelin, että plussa pärähtää keskiviikkona, viimeistään torstaina. No sain kuin sainkin jotenkin sössittyä keskiviikon testin hirveässä kiireessä, en ihan ymmärrä mitä tein väärin. Tulos vähän huonosti luettavissa, mutta tulkitsen sen plussaksi. Illalla tein uuden ja siinä haalea haamu, haaleampi kuin tiistain testissä. Tänään sain ihan puhtaan negan. Sylkitestin kuviot menisivät yksiin sen kanssa, että ovisplussa oli eilen. Mutta olen saanut niitäkin sössittyä, syljessä on ollut niin paljon kuplia, ettei saa selvää onko kuvioita vai ei. Vaakamamboa on harrastettu ihan kiitettävästi, parin viikon päästä nähdään osuiko ajoitus kohdilleen.

Eilen iski menkkakipujen kaltaiset oireet. Todella outoa. Jos en tietäisi nyt olevan ovulaation aika, olisin epäillyt tädin tulevan. Alaselkäkin oli vähän kipeä. Millaisia oviskipuja teillä muilla on ollut?

Yritän ottaa kuva ovistesteistä niin pääsette kertomaan mielipiteenne niistä.

Kaikille tsemppiä! :wave: DD
 
Tässä kuva ovistesteistäni:


Kp13 A on se jonka sössin. Lähdin kiireessä kotona enkä jäänyt katsomaan tulosta, vaan katsoin sen vasta illalla. Väri on noussut jotenkin epätasaisesti ja molemmat viivat ovat jääneet vähän haaleiksi, mutta itse sanoisin viivan olevan melko vahva kontrolliviivaan nähden. Illan testin viiva näyttäisi olevan vahvempi kuin muistin. Sanokaa te viisaammat mitä näette, jos näette mitään.
Juuri tuona päivänä en edes kerennyt mittaamaan lämpöä. Tänään se oli noussut puolisen astetta. Toisaalta en ole kovin säännöllisesti mitannut lämpöä, joten ehkä siihen ei kannata luottaa. Tänään olin myös havaitsevinani hiukan kirkasta ovislimaa. Törkkäsin sormet sinne itseensä ja taisin jopa löytää vihdoin kohdunnipukkani, en ole aiemmin sitä mukamas löytänyt. On tämä itsensä syynääminen muuten aika hullua hommaa :D vai mitä?
 
DD toivottavasti nyt olisi siemenet oikeassa paikassa oikeaan aikaan ;) Mulla oli oviksen aikaan vasen munis tosi kipeä monta päivää, välillä vihloi oikeallekin, mutta paljon vähemmän. Mä en ole myöskään sitä kohdunnapukkaa löytänyt, mutta enpä ole kyllä etsinytkään - ainakaan vielä :D

kinkula tuliko täti?

Hei osaako jou kertoa niistä Prismoista saatavista r-testeistä? Onko ne millasia ja kuinka herkkiä? Mä mietin josko kävisin kotimatkalla siellä pyörähtämässä. Toinen vaihtoehto on sitten mennä viikonloppuna päivystävään apoteekkiin johon on matkaa 25km.... Ajattelin siis jos ma-aamuna testailisin ja soittelisin sen jälkeen lääkäriaikaa. Jotain mulla tuolla mahassa on ja pelottaa että se jokin on kohdunulkoinen :( Revennyt se ei ole *kopkop*, muistan kyllä miten kipeä silloin olin, mutta jokatapauksessa nyt tätä kipuilua on jatkunut jo aivan liian pitkään. Illalla turposin palloksi ja kotimatka oli täyttä tuskaa. Ilmavaivojakin sitten tuli :$ ja kivut pahenivat taas. Kotona helpotti kyllä kun sain housut pois puristamasta ja heitettyä sohvalle pitkäkseni.
Lämpöja en saanut mitattua, sillä poika onnistui pudottamaan mittarin ja se tietenkin meni rikki, elohopeat meni jonnekin sohvan alle - hyvin menee mutta menköön.
 

Yhteistyössä