Heipsan!
Täällä tosiaan on aktiivisia kuumeilijoita, hyvä niin!
Meillä ollut aikas kireetä tässä viimeiset pari päivää, esikolla on rytmin aivan sekaisin. On ollut kipee ja nukkunut huonosti, ja sitten plussana päälle tuo kellojen siirto. Kyse on vain tunnista, mutta silti. Eilen noustiin 5.15 ja nukuttiin aamupäikkärit (2h!) ja sitten iltapäivällä poika meni nukkumaan kahdelta ja nukkui kolme tuntia!!! siis heräsi viideltä! illalla nukkumaan meni vasta sit 21.30 ja ajattelin, että jos ei sit viideltä herättäis. Noh, puol kuudelta:headwall:
Pidin sit hereillä koko aamun, oltiin kaverilla ja puistossa ja sammui päikkäreille 11.30, nukahti alle minuutissa
katotaan nyt miten pitkään nukkuu ja miten huomisaamuna taas......
Sit ite oon varsinainen
hormonihirviö ollut viimepäivät. Oon aloittanu vanhat e-pillerit imetyksen loputtua, ja tuntuu että ne ei enää sovi olleskaan. Silti niitä oon popsinut, ja unohdellut ja popsinut sitten kaksin kappalein ajoittain... eli tosi hyvää varmaan tekee
Miehelle oon räyhännyt ihan älyttömästi ja esikkokin saanut valitettavasti osansa. Vuorotellen pillitän ja sittemmin riehun. Oon yleensä ihan rauhallinen tyyppi ja eilenkin oli oikeesti niin lähellä, etten kaupassa
meinannu alkaa riehumaan ihan tuntemattomille tyypeille, joiden kärryt nyt vain sattu olemaan mun tiellä. Oli kiukkukynnys melko matalalla
ja sit vielä kassatäti oli hitaammasta päästä.....huuh.
Kävinkin sit yhellä ystävällä avautumassa, ja voi että oli hyvä purkaa vähän tuntemuksia. Oon ollut aika hajalla välillä ton meidän yksi vuotiaan kanssa, joka ei anna hetken rauhaa. Jos yritän tehdä jotain, ihan mitä vain, niin on nilkassa samantien. Ja jos en samantien ota syliin, niin vinkuminen alkaa. Ja se vinkuminen vie multa hermot. se vie niin hermot. miten voikin olla, että oma muksu osaa välillä olla niin rasittava?!?! ja toisena hetkenä äidin kulta ja maailman ihanuus. Hanki nyt tähän soppaan sit vielä vauva
ja kuitenkin kuumeelle ei voi mitään, se nousee ja laskee tasaisesti, nyt on taas kovinkin korkeella, sillä tämä päivä ollut tähän asti hyvä
kyllähän yksi beibi tässä sivussa menis lisää.
En malta odottaaa, että pääsen testaamaan, niin jänään kaikkien muiden puolesta täällä
sit olen käynyt lukemassa
kesäkuisten palstaa ja fiilistelemässä siellä
jos vaikka itekin vielä pääsis tän vuoden puolella
Sit kuitenkin haluaisin noiden testien kanssa odottaa, että menkat olis myöhässä, ettei sit näytä plussaa ja myöhemmin sit mitään ei kyydissä olekkaan. Elän niin siitä hetkestä sit heti, kun plussaa näyttää.
Esikon kanssa tein kaksi raskaustestiä. Oltiin yritetty yksi kuukausi, jolloin ei tärpännyt ja toisella kierrolla sit oli pikkujouluaika siinä kierron lopussa. Kierto oli hyvinkin säännöllinen (olisko ollut silloin 29pv) ja pikkujoulut ajoittu sit just tälle päivälle, tein aamulla kuuliaisena raskaustestin, joka oli nega. Noh, sit kunnon perseet (viimeisiä mahdollisuuksi ennen raskautta ajattelin, vaikka en ole edes mikään kännääjä...) ja hupsista vaan eipä menkkoja kuulunut. Siitä sit kiertopäivänä 31 tein testin, ja ennen kuin edes katoin sitä, olin varma, että se on positiivinen, jotekin aavistin vain. No niinhän se oli, tummaakin tummempi viiva. Hetken morkkis ja ahdistus ja
paniikinomainen googletus alkoholi+sikiö, noh niinhän siellä sanottiiin, että kun on vielä ruskuaispussi vaiheessa, ei vaikuta sikiöön, ja raskaus oli tosi alussa. Ja terve poika syntyi sit seuraavan vuoden elokuussa.
tai onhan tuo välillä aika rasittava..
jälkikäteen olen miettinyt, että tyhmänä testasin jollain
marketin testillä, sellainen liuskapaketti. ehkä jokin apteekin oma olis näyttäny plussan? ja tuossa marketinkin testissä saattoi olla hyvinkin haamu, mutta en vielä silloin ollut esim. tällä palstalla käynyt,
enkä tiennyt mistään haamuista mitään. No oli ainakin ikimuistoiset ja ihanat pikkujoulut
Mutta oli uskomaton tunne tehdä plussatesti, sen haluaisin vielä kokea :heart: mutta samalla muistan miten piinaavan jännittävää aikaa alkuraskaus oli, kun ensin olisi halunnut huutaa koko maailmaalle, että mä oon paksuna jee!! ja sit kun odoteltiin ultraa ja kaikki kunnossa ja sai vihdoin kertoa ihmisille, niin ei oikein tiennyt miten kertoisi... ja voih sitä alkuraskauden pahoinvointia...:x ihan mielenkiinnolla odotan onko seuraavaksikin. Mulla lensi laatta viikolta 8 viikolle 14 päivittäin. Milloin olin bussissa, milloin koulussa ja milloin töissä. Aika herkkua
noh kaikkeen tottui, ja lopuksi muistin vielä tarkistaa, että kun otat muovipussin mukaan, katso että siinä ei ole reikiä......:headwall:
Tällaista tälläerää
kiva kun saa johonkin taas avautua
Tsemppiä ja voimia viikkoon !