**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

kellukka :hug: pahoittelut tädistä.

kinkulalla on jännät paikat!! Tsemppiä tunnepurkauksiin! Ettei vain olisi salamatkustajan tekosia ;) Paranemisia niskalle, toi on tosi ikävä vaiva. Lamauttaa täysin kun ei voi liikuttaa päätä.

JiiMii: Mulle tuli myös ilokaasusta tosi huono olo ja oksentelinkin siinä, eli se on täysin poissuljettu lievitys mulla. Hyi että kun se teki pahaa! Toivottavasti toi murtunu luu ei ala vihoittelemaan seuraavassa raskaudessa/synnytyksessä... Luulis että se on parantunu hyvin :)

Onnea vielä Milja! Kyllä se on totta :) Tervemenoa odotuspuolelle!

Marsu: Niinhän se on että voi sektio olla pettymys, mutta ihan oikea synnytys sekin on ja ei sillä tosiaan mitään väliä lopulta ole miten se vauva sieltä tulee, kunhan tulee ja turvallisesti :)

tytylläkin on ollu rankka synnytys :hug:

heidi; mulla on koko kierron ajan haamu ovistestissä, mutta lasken että se tummin on vasta ovis.
 
Onnea paljon plussista! :flower: Hyva hyva hyva!!!!

Majj: mulla ei voi viela kiertopaivia voi laittaa kun ei oo menkat viela tulleet synnytyksen jalkeen! Sen imetyksen lopetin reilu kk sitten. Eka ovis oli silloin toissa lauantaina. Nyt siis taitaa olla dpo 9. Ei kylla tunnu nyt oikein missaan. Taisi viela tuossa lauantaina olla vahan menkkamainen olo, muttei silti mitaan kipuja. Ja eilen tuikki mahaan jossain vaiheessa, oli sellainen "hermokipu," sellainen tuikkiminen tuntui pystysuorassa ohuena viivana. Mika lie.

Kavin viime viikolla googlettamassa noista lammoista kun ite huomasin oman lamponi olevan n. puoli astetta koholla (ja on vielakin, en tutki itseani en :ashamed:). No, jostain luin etta lampo nousee sen puoli astetta heti oviksen jalkeen ja laskee vasta juuri ennen menkkoja. Mutta en muista oliko tama hyvin virallinen lahde vai jonkun muun kertomaa.

Onpas ollut teilla aikasta kamalia kokemuksia synnarilla. Omani ei ollut kovin kamala, lopussa tosin meinasin joutua leikattavaksi kun pojan sydanaanet laski, mutta saivat onneksi otettua imukupilla pois parissakymmenessa minuutissa. Napanuora oli kaulan ymparilla. Mutta ei nyt jaany siita hirveita pelkoja, ainoastaan ne piippaavat koneet ahdisti aika paljon, tai se etta itsekin pystyi kuulemaan kun ne sydanaanet heikkeni. Pitaa kattoo jos ehtisin kirjottaa kokonaisemman kirjoituksen myohemmin illalla. Nyt on pakko pesta lattiat!!!
 
onnea plussanneille!! =) ja näyttäis monella olevan jännät paikat!! :p

Itselläni oli jännät paikat tänään ehkäisyneuvolassa! Kierukka läks sitten vetelemään!! :D Papanäytekkin siinä otettiin ja oli muuten super inhottavan tuntuista :x oli toooosi vaikeeta pysytellä rentona,täti käski kokoajan laskemaan pepun alustaan :saint:

Ainut "pikku pettymys" oli se, että täti meinas että kun nyt tulee seuraavat kuukautiset niin NIIDENKIN JÄLKEEN PITÄS VIELÄ ODOTTAA yhdet ennen yritystä.Mitä mieltä ootte?musta toi nyt on vähän "liikavarovaisuutta"... tai en mä tiedä...! Kun oon ymmärtänyt että periaatteessa heti vois alkaa yrittämään...

Tää on mirenahormonikierukan pakkausselosteesta:

Voinko tulla raskaaksi lopetettuani MIRENA-valmisteen käytön?

Kyllä. MIRENA-valmisteen poisto ei vaikuta normaaliin hedelmällisyyteesi. Voit tulla raskaaksi ensimmäisen kierron aikana MIRENA-valmisteen poiston jälkeen.

Mulla olis nyt niinkun kp 30.ton kierukan kanssa on tullut suht säännöllisesti kuukautiset just 28-30 päivän välein.saa nyt nähdä kuinka käy kun tässävaiheessa lähti kierukka...tuleeko kuukautiset vai tulevatko myöhemmin..se jää nähtäväksi...
 
Kukkaiskeijulle, heinäkuulle & mIljalle onnittelut plussasta ! :)

mIlja: Kun sanoit tehneesi digitestin ja tulos oli raskaana 2-3 viikkoa, niin miten se niin näytti jos olet jo rv 6 ? Tai eikö siinä silloin pitäisi lukea 3+ viikolla ? :)

Täällä monella tuntuu olevan huonoja kokemuksia esikoisen synnytyksestä, mutta toivotaan, että kun tärppi käy, niin toinen synnytys sujuisi parermmin :hug:

).( Mulla on ollut tänään todella etovapäivä.. Päätä särkenyt ja jos alamahaa vetää sisään alamahassa "nipistää" . Tosin oon kyllä syönyt suklaata joten sekin varmaan voinut aihettaa etovaa oloa. Ei meinaan ole kyllä yhtään sellanen olo että olis raskaana. Mut en kyllä millään malttais olla testaamattakaan, mutta yritän sinnitellä siine viikonlopulle asti ! Ja silloin kesällä ennen keskenmenoa mulla alkoi vasta etova olo rv 6-7 tienoilla..

mut nyt pitää mennä, tulen paremmalla ajalla uudestaa !
 
onnenkipuna tervetuloa nyt sitten "kunnolla" mukaan kuumeilemaan! Mun mielestä tosiaan kuulostaa ylivarovaisuudelta, kun kerta siinä pakkausselosteessakin puhutaan ihan muuta. Saisitkos sä kysyttyä vielä joltain muulta? Itseni tuntien mä en edes välittäisi moisesta kommentista ilman kunnon perusteluja vaan antaisin mennä vaan :whistle:

).( joo-o, mulla on ihan ihmeellinen olo aina vaan. Eilen oli eka päivä ilman kipuja muniksissa ja illalla alkoikin sitten kohtu tuntumaan ja jatkuu aina vaan :$ Ei ole kipeä vaan se silleen tuntuu, eihän sitä kohtuaan normaalisti mitenkään tunne, paitsi sitten menkkakivuissa. Mä en tajua, voinko mä ihan oikeasti kuvitella tän kaiken vai voisiko siellä olla pikkuinen salamatkustaja... Armoton väsymyskin iski ja mä juuri nousin reilun tunnin päikkäreiltä. Leuat venyy kyllä edelleen...
 
majj sullahan on lupaavat oireet! Jospa ei johtuisikaan suklaasta vaan jostain ihan muusta se etominen =) Ja se että etominen on edellisessä raskaudessa alkanut myöhemmin ei todellakaan tarkoita että se alkaisi aina samaan aikaan. Jokainen raskaushan on erilainen ;) Plussatuulia sinulle oikein kovasti ja niitä lehmän hermoja myöskin tälle loppusuoralle ~~~~~~
 
He kaikki kuumeilevat kanssasisaret!!
Tää on päässyt jo pahimman pettymyksen yli ja tätikin kurvas HELVETTIIN tänään aamulla!! :whistle:
Joten peittoja heiluttelemaan tasain väliajoin ILMAN stressiä!! ;)

Synnytyskertomuksia kun täällä on jaettu ni jaanpas minäkin omani lukekoon ken jaksaa:

Jarenah:lla oli neuvola maanantaina, rv39+1,eli pisut purkkii ja tätin juttusille,siinä sit sf-mitat jne jne kunnes oli aika tarkastaa pissa.Sieltä se sit tuli!++ oli ruudussa ja alkava r-myrkytys todettu.. Täti soitti sit tyksii et huomenna tulee täysaikainen käynnistys potilas..
Mä lähdin kotiin pakkailee ja pyörittelemaan ajastusta.
Tiistaina sit "hautomoon" ja ultrat,veret,pisut jne jne.Se päivä sit oltii ja istuttii liibalaaba.. :)
Keskiviikkona aamulla alotettii käynnistää tabuilla 8h välein.. Ekoista klo.08.00 laitetuista ei mitään,seuraavat sit 14.00 eikä vieläkään mitään! Viimeiset sit 22.00 ja sanottii et jos niillä ei lähde käyntii ni aamulla tippa käteen.
Tais masukki pelästyä ku 01.00 alkoi supparit mut ei kunnolla...
Aamulla viiden aikaa pyysin päästä pihalle kävelee ja onneks pääsin koska muuten olis osaston hoitsuista tullut muusia.. ;) Aamulla sit hain kauratyynyn vatsalle ja lääkäri tuli tarkistaa ja tokas vaan et :Meneppä tyttö alakertaa kohta se tulee!! :D
Mä sitten soitin siskolle ja äitille ku olimme aiemmin sopineet et he tulee.
No klo 10.00 siirryin sit synnäril ja äiti suhas paikalle sienimetsästä ja sisko töistä. .:)
Siinä sit oltii ja kärvisteltii..Pyysin epin klo11 mut anestesia tuli paikal vasta 12 joten odotusta ja kävelyä..Sisko hieroi mun alaselkää ja kun hänen kädet väsyi tuli äiti tilalle.Hänen piti hieroa mut alkoi "heijaamaan" josta mulle tuli pahaolo kun olin just vetäny ilokaasut nassuu,pyysin lopettaa mut jatko.. Siin kohtaa isosisko rääkäs:painu nyt sinne saakelin tupakalle ku susta mitää hyötyy oo ku hermoot enemmän ku synnyttäjä!!" :D
Epin jälkee olo oli ku taivaassa..:)
Äiti läks käymää kanttiinis ja sisko pihal soittelemas,mä kävelin edes takas käytäviä ja aika meni rattoisasti etiäpäin.Kun kello tuli 15.00 ihmetteli kun vedet ei ole viel menny ja läks hakee vehkeitä toimenpidettä varten,juur ku tuli huoneeseen ni vedet meni!! :D
Siit etipäin alkoiki sit tapahtua.
Klo 16.30 täysin auki ja sai alkaa ponnistaa.Ponnistusvaiheessa kaikki hyvin ja poika ulkona 17.04.Kätilön ensimmäiset sanat:"KAunis ja siro poika.Minä joudun kllä pullakahveet tarjoo ny muille kätsyille."Mein sairaalassa siis sellanen tapa kuulemma jos napanuora yli metrin ni kätilö tarjoo.. :) Lisäks mun huoneessa ravas KOKO synnärin kätsyt,lääkärit ja lastenhoitajat "ihastelemassa" mun istukkaa..Se kun sattu olee aivan täysin symmetrisen sydämen muotoinen.. :)
Siinä meidän synnytytarina.. :)

Ja siihen vielä et miksi mun synnytyksessä oli äiti ja sisko.
Oltiin silloisen kumppanin kanssa oltu todella vähän aikaa yhdessä kun tulin raskaaksi ja hänen reaktio oli tämä."Se tekee abortin tai mä ammun sen ämmän!"(Hän ei siis suoraan voinut minulle sanoa mitään vaan yhteisen kaverimme kautta).Ensimmäiseen vuoteen ei oltu tekemisissä ja sen jälkeen näki pojan 2krt.Viimeisemmän kerran nähnyt pojan 12/06.Sen jälkeen olen saanut 08/07 soiton et kuinka paska äiti olen ja hän haastaa mut oikeuteen jne jne. Nyt Tämän vuoden keväällä hän lähetti FB:ssä viestin ja kysyi mitä meille kuuluu.Sen jälkee olemme käyneet muutaman kerran poikani isän tädin luona kylässä ja olen puhunut poikani isän kanssa FB:ssä muutaman kerran asioista ja saanut muutamiin asioihin selityksen. Nyt olisi tarkoitus ennen joulua pojan ja isän nähdä ensimmäistä kertaa 4v.. Voitte vaan uskoa et mun tunteet on vähän sekalaiset..
Luojalle kiitos että olen joskus ollut järkevä ja sanonut ettei isyyttä tunnusteta kun ei ollut tarvetta.
Nyt syksyllä soitin sos.toimeen ja kysyin neuva miten toimia kun ja jos isä tulee kuvioihin. sos.työntekijän lause oli koruton: "Isyyttä ei tunnusteta niin kauan kuin isä todella näyttää pystyvänsä huolehtimaan ja olemaan osa pojan elämää ilman että katoaa taas.Näillä nyt mennään. :)

Tulipa pitkä kirjoitus.
 
Moi jarenah :wave: kiva kun tulit takasin! Kai sä sanoit sille tädille ettei tartte ainakaan vuoteen tulla takaisin :stick:

Sulla on kyllä tuo synnytys mennyt mukavasti, ihan nauratti kun olit niin hauskasti kirjoittanut. Sullakin siis aivan ihana isä lapsella - jopa pahempi kuin mitä mun pojalla, voi itku... Aivan taatusti on ajatukset ihan sekaisin, jos nyt vasta meinaa poikaansa tutustua. Sos. työntekijän kommentti kuulostaa kyllä tosi fiksulta. Meillä oli myös hankalaa, ensin alkuun ja sitten isä päätti hetken poikaa tapaamassa käytyään ettei jaksa enää :mad: Sitten meni taas melkein vuosi ja halusi uudelleen tavata. Jatkuvasti oli milloin mitäkin syytä ettei poitsu päässytkään isälleen viikonlopuksi, kunnes vuosi sitten tuli mitta täyteen. Ilmoitti ettei taaskaan muka voi poikaa ottaa ja mä annoin tulla koko 6 vuoden edestä. Sen jälkeen on kyllä ottanut luokseen ja uusi vaimonsakin on tosi läheisissä väleissä poitsun kanssa.
 
Terve taas tytöt! :wave: Juuri kun kehuin käyväni vähintäänkin lukemassa joka päivä, en olekaan kerennyt moneen päivään edes lukea. Nytkään en kerkeä kaikkea lukea, tulin vain moikkaamaan. Elossa ollaan ja huomenna alan tikuttaa ovista.

Ilmeisesti synnytyskokemuksia on yhtä paljon kuin synnyttäjiä. Itselläni kaikki meni melko helposti, vaikka olin varautunut pahimpaan mielessäni. Kotona meni lapsivedet ja siitä n.6 tunnin päästä oli terve vauva rinnoilla. Sain olla ammeessa, sain myös epiduraalin ja ilokaasua. Kivuliain kohta oli se, kun vauvan pää oli jo ulkona ja kätilö halusi puhdistaa ilmatiet. Ei saanut ponnistaa, vaikka olisi ollut tarvetta.

Esikoinen vaatii taas huomiota eikä mies ole kotona, joten pakko lopettaa. Kaikille tasapuolisesti tsemppiä ja palataan astialle!

DD :heart:
 
Kaikille onnittelut plussista! :heart: varsinkin Kukkaiskeiju.. :hug:

:hug: tädin kohdanneille...

omaa: täti tuli ja täti meni.. nyt siis tänään kp 18/30-32 ja yk 4.. remppa ja muutto puuhissa olen ollut niin en ole ehtinyt koneella olemaan enkä ilmoittamaan näin ollen tapahtumista.. :ashamed:
 
(.) hysteriaa pukkaa :D.. oon ihan 110% varma et huomena alkaa menkat.. ja samalla kuitenkin toivoo niin sairaan hirveesti että olis tärpännyt!! ihan kamalaa. Ja niska on niin kipeä ettei pää edelleenkään käänny, olihan ihme päivä kun koko ajan sattui ja jännitti menkkoja ja mahaa nipsuili koko ajan voi voi. Sain ajan luottofyssarille huomiseksi, josko se sais niskan ojennukseen tai jos ei niin hierokoot muuten vain, rentoutusta tässä jo kaipaakin!

Sori omanapaisuus - nyt on niin poikki että pakko mennä maate. Tekis mieli tunnin välein tulla tänne hihkumaan että ei vieläkään alkanu :D.... on tää kans!
 
Huomenta arvon neitoset!!:flower:
Tää mamma on sit valvonu yön läpeensä.. :D
EI oikee uni tullut,mistä lie johtuu.No en oo pistänyt aikaa hukkaan vaan tiskannut ja siivonnut vessan.. :LOL:
Kohta aamupalan tekoon ja laittaa pinotexia pintaa ni vanhakin nuortuu.. ;)
Viel pitäs etsii pankkitunnukset ja yks hyyvin tärkeä kirjekuori kun nyt aamul on poitsun 5v neuvola.. :) Mä satun olee aina se jolta on KAIKKI maailman laput hukassa!! :whistle:
Tunnin päästä alkaa poitsu heräilee joten siihen asti vaan nautin viel hiljaisuudesta!! :)

AINIII!! Meinas jo unohtua!!Meille tuli äijän kanssa 5.maailmansota yöllä...:kieh:
Teille mä voin tän kertoo!Se melkein NUKAHTI kesken peittojen heiluttelun!! OIKEESTI!!!!:LOL: Ja hän ei nähnyt siin mitään outoa!!! :)

Jees poks,nyt maalaa naamaa!!!

Plussatuulia teille ihanille!!:heart:
 
Jarenah - sä oot kyllä aika kone :D, koko yön valvonu ja noin skarppina! Uskomaton otus se ukkoskin kyllä, miten VOI nukahtaa kesken kaiken, en ehkä tajua :D :D... toivottavasti paprut löytyy ja kosmetiikkateollisuus pelastaa päivän ulkonäön! Ja muista jossain välissä sentään levätä, jooko..

(.) kp 29/28-34 ei menkkoja, lämmöt 36,9.
 
Huomenta huomenta =) Kiva kun DD sinustakin kuulee! Ja ihanaa että sinun synnytys meni hyvin, sitä tarkempaa synnäriä odotellessa.

Teddybear voisin melkein arvata ettei moisissa touhuissa pahemmin ole edes ehtinyt stressailemaan raskautumista. Onkos muutto ja rempat nyt sitten ohi?

kinkula no aivan varmasti olet jännityksestä sekaisin! Lämmöt on ilmeisesti sulla edellee koholla, eikös? Lupaavaa, lupaava ja huisin jännää ;) Mä lähettelen täältä oikean plussapuhurin ~~~~~~~~~~~~~~ Koskas ajattelit testailla?

Jarenah mikähän ihme sun yöunet vei.. ja oot kyllä aikamoinen kun olet alkanut siivoilemaan unien sijasta :LOL: Hmmm... ja tuosta kesken kaiken nukahtamisesta - on muuten tapahtunut täälläkin :rolleyes:

Mä heräsin ennen kellon soittoa siihen että nännit ovat kipeät. Ne on jo muutaman päivän isännän iloksi nöpöttäneet. Ihme juttuja ja tädin tuloon olisi vielä 2 viikkoa :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Jarenah: täällä kans yks tohelo kenellä aina paperit, avaimet ja kaikki hukassa ! :D :wave:

Täällä on taas monella jännät paikat ! :p

Hmphh.. mun oli aivan pakko testata tänään vaikka vasta kp 24/28-30 ja tietty sieltä tuli nega ! :headwall: Joo mä tiedän että oli tyhmää mennä näin aikasin testailemaan mutta minkäs voi, kun on niin utelias ihminen.. Ja tiedän myös että voihan se vielä plussaksi muuttua, mutta silti tuli sellanen fiilis, että ei tärpännyt, ja kohti uutta kiertoa taas mennään. Muutenki nyt aamusta vähä menkkamainen olo.. : /
 
Viimeksi muokattu:
Jarenah:LOL: miehesi nukahtamisen innoittamana voin myös kertoa, että yks miun exä oikeesti NUKAHTIKIN kesken alkulämmittelyn:LOL::D se vältsin halus rueta touhuilee vaikka oli valvonu töiden takii paljon, sit kesken kaiken, hups..ukko sammu haaroväliin:LOL:siis oikeesti..tästä en oo kertonu kelleen, sen verta noloa..mutta oli nyt pakko avautuu kun näköjään muillakin sattunu nukkumatti tulee yht äkkii!
Majj hyvin vielä kerkeet plussaamaan:pmutta tiedän tunteen, ite testaamas ain liian ajoissa ja sit jos nega ni vielä enemmän himottaa testata uudella testillä, vaikka herkemmällä:D
Kinkula eikun testiä vaan kehiin;)jäätävät hermot sulla..kun voit olla testailematta
Teddy sie jo taidat pääsee piinailee kun kierto jo puolivälissä=) voimia remontin keskelle, voin vaan kuvitella miten raskasta se on lapsiperheessä remppailla!
 
Heipsan!

Täällä tosiaan on aktiivisia kuumeilijoita, hyvä niin! :)
Meillä ollut aikas kireetä tässä viimeiset pari päivää, esikolla on rytmin aivan sekaisin. On ollut kipee ja nukkunut huonosti, ja sitten plussana päälle tuo kellojen siirto. Kyse on vain tunnista, mutta silti. Eilen noustiin 5.15 ja nukuttiin aamupäikkärit (2h!) ja sitten iltapäivällä poika meni nukkumaan kahdelta ja nukkui kolme tuntia!!! siis heräsi viideltä! illalla nukkumaan meni vasta sit 21.30 ja ajattelin, että jos ei sit viideltä herättäis. Noh, puol kuudelta:headwall:
Pidin sit hereillä koko aamun, oltiin kaverilla ja puistossa ja sammui päikkäreille 11.30, nukahti alle minuutissa :D :D katotaan nyt miten pitkään nukkuu ja miten huomisaamuna taas......

Sit ite oon varsinainen hormonihirviö ollut viimepäivät. Oon aloittanu vanhat e-pillerit imetyksen loputtua, ja tuntuu että ne ei enää sovi olleskaan. Silti niitä oon popsinut, ja unohdellut ja popsinut sitten kaksin kappalein ajoittain... eli tosi hyvää varmaan tekee :D Miehelle oon räyhännyt ihan älyttömästi ja esikkokin saanut valitettavasti osansa. Vuorotellen pillitän ja sittemmin riehun. Oon yleensä ihan rauhallinen tyyppi ja eilenkin oli oikeesti niin lähellä, etten kaupassa meinannu alkaa riehumaan ihan tuntemattomille tyypeille, joiden kärryt nyt vain sattu olemaan mun tiellä. Oli kiukkukynnys melko matalalla :D ja sit vielä kassatäti oli hitaammasta päästä.....huuh.

Kävinkin sit yhellä ystävällä avautumassa, ja voi että oli hyvä purkaa vähän tuntemuksia. Oon ollut aika hajalla välillä ton meidän yksi vuotiaan kanssa, joka ei anna hetken rauhaa. Jos yritän tehdä jotain, ihan mitä vain, niin on nilkassa samantien. Ja jos en samantien ota syliin, niin vinkuminen alkaa. Ja se vinkuminen vie multa hermot. se vie niin hermot. miten voikin olla, että oma muksu osaa välillä olla niin rasittava?!?! ja toisena hetkenä äidin kulta ja maailman ihanuus. Hanki nyt tähän soppaan sit vielä vauva :D ja kuitenkin kuumeelle ei voi mitään, se nousee ja laskee tasaisesti, nyt on taas kovinkin korkeella, sillä tämä päivä ollut tähän asti hyvä :) kyllähän yksi beibi tässä sivussa menis lisää.

En malta odottaaa, että pääsen testaamaan, niin jänään kaikkien muiden puolesta täällä :) sit olen käynyt lukemassa kesäkuisten palstaa ja fiilistelemässä siellä :) jos vaikka itekin vielä pääsis tän vuoden puolella :) Sit kuitenkin haluaisin noiden testien kanssa odottaa, että menkat olis myöhässä, ettei sit näytä plussaa ja myöhemmin sit mitään ei kyydissä olekkaan. Elän niin siitä hetkestä sit heti, kun plussaa näyttää.

Esikon kanssa tein kaksi raskaustestiä. Oltiin yritetty yksi kuukausi, jolloin ei tärpännyt ja toisella kierrolla sit oli pikkujouluaika siinä kierron lopussa. Kierto oli hyvinkin säännöllinen (olisko ollut silloin 29pv) ja pikkujoulut ajoittu sit just tälle päivälle, tein aamulla kuuliaisena raskaustestin, joka oli nega. Noh, sit kunnon perseet (viimeisiä mahdollisuuksi ennen raskautta ajattelin, vaikka en ole edes mikään kännääjä...) ja hupsista vaan eipä menkkoja kuulunut. Siitä sit kiertopäivänä 31 tein testin, ja ennen kuin edes katoin sitä, olin varma, että se on positiivinen, jotekin aavistin vain. No niinhän se oli, tummaakin tummempi viiva. Hetken morkkis ja ahdistus ja paniikinomainen googletus alkoholi+sikiö, noh niinhän siellä sanottiiin, että kun on vielä ruskuaispussi vaiheessa, ei vaikuta sikiöön, ja raskaus oli tosi alussa. Ja terve poika syntyi sit seuraavan vuoden elokuussa. :) tai onhan tuo välillä aika rasittava.. :D

jälkikäteen olen miettinyt, että tyhmänä testasin jollain marketin testillä, sellainen liuskapaketti. ehkä jokin apteekin oma olis näyttäny plussan? ja tuossa marketinkin testissä saattoi olla hyvinkin haamu, mutta en vielä silloin ollut esim. tällä palstalla käynyt, enkä tiennyt mistään haamuista mitään. No oli ainakin ikimuistoiset ja ihanat pikkujoulut :)

Mutta oli uskomaton tunne tehdä plussatesti, sen haluaisin vielä kokea :heart: mutta samalla muistan miten piinaavan jännittävää aikaa alkuraskaus oli, kun ensin olisi halunnut huutaa koko maailmaalle, että mä oon paksuna jee!! ja sit kun odoteltiin ultraa ja kaikki kunnossa ja sai vihdoin kertoa ihmisille, niin ei oikein tiennyt miten kertoisi... ja voih sitä alkuraskauden pahoinvointia...:x ihan mielenkiinnolla odotan onko seuraavaksikin. Mulla lensi laatta viikolta 8 viikolle 14 päivittäin. Milloin olin bussissa, milloin koulussa ja milloin töissä. Aika herkkua :D noh kaikkeen tottui, ja lopuksi muistin vielä tarkistaa, että kun otat muovipussin mukaan, katso että siinä ei ole reikiä......:headwall:

Tällaista tälläerää :) kiva kun saa johonkin taas avautua :)
Tsemppiä ja voimia viikkoon ! :)
 
Hahaa, sain elämäni ensimmäisen ovis plussan =) Et ei kun peittoja heiluttemaan ahkeraan. Ei vaan huvittais.....mut kai se taas tästä

:LOL: Hauskoja nuo nukahtamiset. Meillä kans kävi vähän aika sitten noin. Mies lämmitteli mut valmiiksi ja nukahti!!! Aivan keskenkaiken, sai kyllä aamulla kuulla kunniansa :LOL:
 
Heh, hassuja juttuja ootte kertonu täällä :) Meillä mies ei oo nukahtanu kesken lämmittelyn, mutta mä kyllä oon... :ashamed:

salaisiahaaveita: se oli kyllä ihana tunne kun ne 2 viivaa tuli testiin. Sen mäkin haluan vielä kokea! Me oltiin sillon Egyptissä lomalla, mies oli lähteny kattomaan pyramideja mutta mä en jotenkin jaksanut, olin ihan kuitti, ja jäin hotellille. Siinä sitten kävin paikallisessa apteekissa ja hankin paikallisen testin ja tein sen heti kun takas hotellille pääsin ja saman tien tuli kaks ihan yhtä vahvaa viivaa :) Miehellä ei ollu mukana puhelinta ja jouduin odottaa yöhön asti ennen ku pääsin hänelle kertomaan :)

heidi: Peitot heilumaan vaan :)

kinkula: Jännää jännää! Kuinkas kauan ajattelit pitää meitä jännityksessä? Testiä kehiin vaan!

Pah. Oltiin tytön kanssa kerhossa ja miehen piti laittaa ruoka niin että se olis valmista ku tullaan ja olin jo ihan odottanu et jes, valmis ruoka, niin eiköhän vaan ollu laittanu ruuan tuntia liian myöhään uuniin :kieh: Mä kun niin koitin ohjeistaa...

Jahas, pitäiskös sitä alkaa ovista tikuttelee :) Vähitellen varmaan.
 
**********Tiistai 2.11.2010**************

MUKANA:

Kristiina81...............poika 11/08................. kp 42/36 *yk 2
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 39/30-40 *yk 8
Tinttu.....................poika 11/08.................. kp 31/29-31 *yk 2
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 30/27-28 *yk 13
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 29/29-32 *yk6
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 29/28-34 *yk 4
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 28/30 *yk 4
majj......................tyttö 06/08.................... kp 24/28-30 *yk2
Marsu-82.............. poika 09/09................... kp 19/32 *yk 1
pinkie86.................tyttö 01/08.....................kp 19/27-31 *yk1
teddybear82...........tyttö 11/09.....................kp 19/30-32 *yk 4
skorpioni07.............poika 06/08.................. kp 18/31 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 17/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09.................. kp 17/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 16/30 *yk3
Vouhis....................poika 01/03.................. kp 15/29 *yk1
Dirty Dancing..........esikoinen 07.................. kp 12/26-32 *yk 7
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 11/30 *yk3
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 11/32 *yk3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 5/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 3/29-30 *yk2
salaisiahaaveita......esikoinen08/09................kp?
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10.............kp ?/28-32
tiitu87....................?............ .....................?
danone81...............?................ .................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
onnenkipuna............poika 12/06
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:

Marraskuu:

Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
majj, niin pitkään kun ei tätiä näy, on toivoa ;)! Mä kanssa hätähousuna testasin jo kp25 ja tietty negan. Pah!

(.) ei edelleenkään tätiä...... mahaa vihloo samaan tyyliin kun viis edellistä päivää ja väsymys on järisyttävä. Perjantaina testaan, en sitä ennen!! Katoin että viimeks huhtikuussa on ollu 35 kierto, sen jälkeen 27-31, eli hetkonen hetkonen.. perjantaina luulis jo jotain näkyvän mikäli jotain nähtävää olis!
 
Hemari Tein testin perjantaina ja negahan sieltä tuli... Täti ei ole kyllä vielä myöskään paikalle kurvannut. En ymmärrä että missä luuraa. Viime viikon oli vaihtelevasti sellainen olo että nyt alkaa mutta ei... Lauantaina olin taas ihan varma että alkaa ja sunnuntaina taas ei mitään tunnetta siitä, Odottelen nyt että mitä tässä tapahtuu...:headwall:
Myös synnytyksestä puhuitte. Mullakin on enemmän halu sinne synnyttää kuin pelko:confused: Synnytys meni hyvin alusta loppuun. yön kärvistelin kotona suppareiden kanssa. aamulla synnärille ja sitten ammeeseen lillumaan. Siellä olin vajaa 4 tuntia ja poika pulahti ulos. No sai sitä kyllä ponnistaa 27 minuuttia, mutta ulos tuli sitten päivällä 13.30. No nyt sitten on viikonloppuna 2 v. synttärijuhlat ja olis vaan niin kiva saada pojalle pieni kaveri:O

Onnea kovasti taas plussanneille. Ihanaa että niitä tulee koko ajan:)
 

Yhteistyössä