**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

moi..jos joku sattuu muistaan ku kesällä kirjoittelin tänne, jäi sitte lopulta kokonaan. oon plussannu 7.10.10.. tuntuu aivan uskomattomalta. <3 ikäeroa tulee 1v4kk jos tämä matkustaja kyydissä pysyy.
ultrassakin on jo käyty ku sattu olemaan aika muista syistä naisten polille,sydän löi pikkuisella..
täällä onnellinen mamma syö omenaa tietokoneen äärellä:D
onnea muillekin plussanneille ja sitä plussaa toivoville erityisesti!!ü
 
Nyt Heidi akkia peitoille kyytia!!!
Kinkulalle ja Kristiinalle tsemppia! Jospa ne negat muuttuis plussiksi! Tulette sitten heti tanne kertomaan uusien testien jalkeen miten kavi! Toivottavasti tati pysyy poissa!

Nyt mina olen saanut siita kuumemittarista oikein pakkomielteen..Seuraan useaan kertaan paivassa mita lukemia tulee...:ashamed: Tanaan on lukemat noussu edelleen siita puolesta asteesta eika oo flunssaa tms. Nooh, eikohan ne viela romahda parin paivan kuluttua. Ei pida toivoa liikoja. Toisen asian minka oon huomannu on etta haistan ihan ihme hajuja, tata ollu pari paivaa. Kaverikin tanaan nauro mun haisteluille. Mutta se nyt voi taas olla sattumaa. Lauantaihin on niiiiiiiiin pitka aika!!!

Ai niin, ollaan taallakin nukuttu kesken kaiken, mies useampaan otteeseen! :LOL: Meikalaisen lammittelyyn taitaa menna aina hieman aikaa!!! :LOL:
 
Jarenah ei muuta ku onnee uudelle kierrokselle ;) komppaan vouhista et olit hauskasti kirjoittanu tuon synnytystarinan :D

Heidi-80 onnen ovisplussasta =)

Kristiina toivottavasti tuo kierto ei nyt ainakaa kovin pitkäksi menis : /

Nukahdettu on täälläkin,kerran ukko alko kuorsaan ja ei siinä oikee voinu ku nauraa mut kyl kohta jo sit itketti ku jätti mut silleen kesken kaiken..mut olen se minäki nukahtanu:LOL:

ON Tuli sit eilen testattua puhdas nega:( no eihän noi kp:t ole viel täynnä,mut on nyt eilisestä asti ollu sellanen olo et hanat aukee kohta,valkovuotokin on jotenki ollu aika runsasta täs vajaan viikon..aamulämpö on kylläki koholla 0,3astetta...
Kuulin eilen sellaista et maitohappobakteeri auttais raskautumisessa ku tasapainottaa tota ph:ta,kaveri oli pamahtanu heti paksuksi vaikka ei olis kuulemma olis ollu raskautumismahollisuutta....joten seuraaval kierrol otan kyl käyttöön,kaikkee pitää kokeilla..
Ukon kans ollu hirveetä tappelua vklopulta asti,ärsyttää :stick: ja ku mie olen sellanen mököttäjä et odotan et toinen tulee,no eilen olisin pyytäny kaikkee anteeksi mutta tuli illalla kotiin pienes humalas joten annoin asian olla..no jospa tänään olis parempi pv ja jos illalla lähtis leffaan,harjunpää ja pahan pappi meinaa kiinnostais ;)
 
Muutettu on ja remppa valmis..mutta oli se kaiken arvoista,nyt on oma koti.:) Paremmalla ajalla pitääpi lukea pino läpi, nyt puhelimen kanssa netissä niin on hiukan haastavaa. Tsemppiä kaikille,kyllä me vielä plussataan! :heart: :) niin ja tervetuloa kaikille uusille minunkin puolesta..:D
 
Heissan kaikki!=)ja onnittelut plussanneille,en oo hirveesti nyt lukenu aiempia kirjoituksia,en oo vaan koneelle kerenny=)
Nytkin vaa pikainen päivitys,eli tänään kp 20 menossa.
Siis mullehan tuli ovisplussa kp 17,tosi vahva viiva(testasin kahdesti sinä päivänä-aamupäivä ja myöhänen ilta)vahva plus molemmissa tikuissa,en edellisenä päivänä muistaakseni tikuttanu ku aamulla,sillo ei vielä yhtävahvat olleet että millonkahan tuo lh-huippu sit on ollut ku mulle tuli ihan hirvee kipukohtaus tuolloin kp 17 illalla,tulkitsin ovikseksi kun ihan hirveesti viilteli alamahaa,turpos maha ja säteili nuo kivut iha peesuoleen asti|Oet olikohan vai ei...vielä eile huvikseen testasin ni oli vieläkin selkeähkö viiva,jokskaan ei enää niin vahva mut ei ihan haalea haamukaan : /
et olikhohan mul ovis sit myöhemmin kuitenkin,vai eihän se enää plussaks luettava oo jos on kontrolliviivaa haaleampi se toinen viiva?

joo taas pitkä sepustus tuli,toivottavasti saitte edes selvää:LOL:
harmittaa vaa jos se ovis oiski ollu vaikka esim.tänään tai eilen ni ollaan viimeksi oltu yhdynnässä tuolloin kp 17,et riittääkö se mahdolliseen raskautumiseen:|
 
Onnittelut menskulle :flower: Ihanaa kuulla plussanneista :heart:

Pinkie eikös se niin mene että ovis-plussasta se ovis on seuraavana päivänä? Eli teillä olisi simpat olleet valmiina odottelemassa ;)

teddybear onnea uuteen ja omaan kotiin :flower:

danone huijui, tuo hajuaisti on kyllä erittäin luupaava oire! Plussatuulia sinulle ~~~~

kristiina testaa nyt ihmeessä uudelleen! Joillakinhan ei plussaa näy vaikka täti olisikin jo vähän myöhässä vaan vasta jonkin päivän päästä. Hirmuiset peukutukset täältä ja plussatuulia ~~~~

kinkula täällä jännitetään josko se nega muuttuisi plussaksi =) Tsemppiä piinapäiviin!

).( mä mökätän. Mulle tarjottiin aivan mielettömän upeaa koiraa, mutta isäntä kielsi vedoten tähän raskautumis-yritykseen :mad: Ei tullut peittoja illalla heiluteltua vaan painelin yksinäni nukkumaan. Todella vaikea hyväksyä moista, kun ei mun ole lapsuuden jälkeen tarvinnut kysellä lupia jos jonkin eläimen olen halunnut ottaa... Kaiken lisäksi mahassa on olo kuin täti tulisikin nyt jo, (kp 16/29) alkoi illalla ja lämpökin oli vähän laskenut :( Jospa mulla onkin joku kemiallinen vaan, voi hemmetti sentään....
 
Kiitos tsempityksistä, toivotaan että muuttuis vielä plussaks ! Vaikka ajatuksissani olen jo seuraavassa kierrossa..

Onnea mensku plussasta! :flower:

Ja onnea ovis plussan bonganneille! ;)

Danone81: Samaa mieltä.. lauantaihin on liiiian pitkä aika vielä ! :p Mistä päin maailmaa muuten kirjottelet kun ei ole ä eikä ö:tä :)

Vouhis: :hug:
 
Huomenta taas !!

Onnittelut kaikille plussanneille, ja pahoittelut tädin kohdanneille. :hug:

En tiedä muistaako kukaan kun tossa parisen viikkoa sitten ( ? ) pohdiskelin outoja limoja ( tai siis niiden vähyyttä ) ja tosiaan meillä paittokin heilui niihin aikoihin.
Vielä eilen elättelin toiveita mahdollisesta salamatkustajasta, illalla alkoi vähän tuhrua tulla, mutta edelleen elättelin toiveita kun tissitkin näytti jotenkin tosi isoilta, ja muutenkin ollut kummallisia oireita.
No, tänään aamulla hanat sitten taas aukesi oikein kohinalla ja kun nousin sängystä ja kävelin kohti vessaa niin tuntui oikein kun verta valui ( anteeksi suorasukainen kertomus )

Eli nyt olen tullut siihen tulokseen että A joko en ovuloinut viime kierrossa, ja siitä johtui ne vähäiset limat tai B joko minulla tai miehellä on jotain pielessä.

Kumpikaan ei ole missään testeissä käynyt, mutta suoraan sanottuna enemmän epäilen että jos vikaa on niin miehessä.
Hän nyt kuitenkin on minua 15 vuotta vanhempi, ja " edellisessä elämässään " on elänyt kaikkea muuta kuin terveellisesti.

Lisäksi nyt kun on lopettanut kaikkien pähteiden käytön ( myös tupakka ) niin painoakin on tullut ainakin 15 kiloa lisää, hän ei syö kovinkaan terveellisesti yms.
Eli ihan perus elintapojen perusteella ajateltuna vika voisi olla todennäköisemmin miehessä, mutta eihän näistä koskaan tiedä..

Mutta nyt jatkan lukemista kun olen taas muutaman sivun jäljessä.
 
JiiMii82 Mullahan oli ykköstä yrittäessä kierto siinä 28-64 päivää… Toivon todella että ei tuollaiseksi veny. Olin niin iloinen kun eka keirto oli vain 37 päivää. Nyt näyttää kyllä taas huonolta. Toivottavasti sinulla muuttuu nega plussaksi, jos/kun myöhemmin testailet.
Vouhis Olisipa kiva jos muuttuisikin plussaksi mutta jotenkin mun on se vaan vaikee uskoa. En haluis taas tehdä negaa. Odottelen nyt rauhassa mihin suuntaan mennään ja rupeeko oireita suuntaan tai toiseen tulemaan:|
Kiitos kovasti tsempistä ja tuulista. Eikö tuo oireesi voi olla ovisoire? Mistä kemiallisesta puhut? Anteeksi tyhmyyteni:ashamed:
Mensku paljon onnea plussasta:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea uuteen kotiin Teddybear! Ja Menskulle onnea raskaudesta :). Vouhis, vo hemmetti tota koirajuttua! Mä NIIIIN tiedän miltä susta tuntuu kun mulle noi koirat on kanssa ihan ykkösharrastus ollut aiemmin.. Nyt jo ärsyttää valmiiks kun sitten kun toisesta aika jättää ja ite haluisin tietty uuden pennun hommata, niin ukko tulee varmasti vastustamaan sitä "kun on nyt lapsiakin" - ihan kun ei muka vois olla sekä koiria että lapsia kumpaistakin useampi.. Nykyisistä koirista toinen on tuonti ja houkuttelis samasta kennelistä hommata toinenkin sitten joskus, on kyllä niin ihana tapaus tämä. Toivottavasti asiat selviävät eikä jää mitään hampaakoloon!

(.) alan menettää toivoni - aamupissasta selkeä kirkas tyylipuhdas nega Davidin testillä :(. Ja kuitenkin jo kp30 menossa :(.
 
**********Keskiviikko 3.11.2010**************

MUKANA:

Kristiina81...............poika 11/08................. kp 43/36 *yk 2
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 40/30-40 *yk 8
Tinttu.....................poika 11/08.................. kp 32/29-31 *yk 2
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 31/27-28 *yk 13
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 30/29-32 *yk6
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 30/28-34 *yk 4
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 29/30 *yk 4
majj......................tyttö 06/08.................... kp 25/28-30 *yk2
Marsu-82.............. poika 09/09................... kp 20/32 *yk 1
pinkie86.................tyttö 01/08.....................kp 20/27-31 *yk1
teddybear82...........tyttö 11/09.....................kp 20/30-32 *yk 4
skorpioni07.............poika 06/08.................. kp 19/31 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 18/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09.................. kp 18/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 17/30 *yk3
Vouhis....................poika 01/03.................. kp 16/29 *yk1
Dirty Dancing..........esikoinen 07.................. kp 13/26-32 *yk 7
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 12/30 *yk3
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 12/32 *yk3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 6/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 4/29-30 *yk2
salaisiahaaveita......esikoinen08/09................kp?
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10.............kp ?/28-32
tiitu87....................?............ .....................?
danone81...............?................ .................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
onnenkipuna............poika 12/06
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:

Marraskuu:

Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Danone Hienoo et meitä täällä muuallakin kuin Suomesta =) Irlanti on kaunis maa.

Ovis menossa ja peittoa heiluteltu. Saas nähä miten tänään käy kun mennään mummolaan yöksi, Mutta onnex nukutaan miehen entisessä huoneessa. Huomenna olis lähtö Tallinnaan, takasin lauantaina. Miten ihmeessä pärjään ilman tätä palstaa 3 pv....lauantaina sit hei oneelle lukemaan kun kotia pääsee :heart:
 
kinkula: pahottelut negasta :hug: Toivoa on kuitenkin niin kauan kun täti pysyy poissa :)

Tänään aloitin sitten oviksen tikuttamisen ja haaleahaalea viiva tuli. Ihan samoin kun viime kierrossa. Toivottavasti nyt tulis vähän aikasemmin kunnon plussa, kun olis niin kiva jos toi kierto tosta lähtis lyhenemään.

teddylle: Onnea uuteen kotiin! Jospa menis niin että uusi koti uusi vauva :rolleyes:

kikka: Toivotaan että ei kummassakaan olis vikaa. Eihän me ihan joka kuukausi kai ovuloidakaan, oilsko ollu n.2 kertaa vuodessa ovuloimaton kierto vai miten se nyt meni.Meillä kans mies on mua aika paljon vanhempi ja luulen et jos meissä jommassa kummassa on vikaa niin miehessä.

Kristiina: Toivottavasti toi kierto nyt pysyis maltillisissa päivissä. Rasittavaa varmasti kun pitkällä kierrolla on kuitenkin sitten vähemmän mahiksia raskautua, jos vuodessa tulee vaikka vaan neljät menkat.

Mä niiiin en jaksa tätä masentavaa harmautta... Katsokaa nyt ulos! Voi itku! Masentavan näköistä... Tule lumi, tule!
 
Vouhis: Joo niinmuistelin et se on n.vrk siit plussasta ovis,mut mietin vaa et oisko se voinu olla se lh-huippu tikussa havaittavissa jo silloin kp 16 kun en enää aamupäivän jälkeen testannu sinä päivänä?Sillo kp 17 klo.14 tosiaan vasta sen plussan testasin:confused:
Kun oli niin kova se kipukohtaus ni arvelin sen olleen ovis(ja tää kipuilu oli samana iltana ku tuo plussa)..äääh,en tiiä...seuraavana päivänä kyl ei enää sit ollu niin vahva se toinen viiva:confused:

Nyt jo oon tämmönen höyryilijä,oottakaas vain ku voi ruveta sit testaamaan ihan raskaustesteillä,käytän varmaa ainakin sata testiä ja tietty liian aikasin vielä:LOL:
 
Hiljaiselosta heräilty pikkuhiljaa..:wave:

Viimeksi kun täällä kirjoittelin, aloittelin oviksen tikuttelua. No 27.10 sain väriä David liuskatestiin. Muuten näyttäneet vaan haamuja ja niitähän ei lasketa. Tuolloin samana iltana tuntu ikävä vihlaisu mahassa. petipuuhat ajoittui sopivasti 25. ja 27. päivälle. Nyt olis sitten noin viikko mahdollisesta oviksesta ja mua on alkanu viluttaa, varsinkin iltaisin. Kuumassa suihkussakin tuli vilunväreitä. Eilen illalla oli parin tunnin ajan ihan selvää menkkaoloa ja painontunnetta mahassa. Tänään vaan "jotain tunnetta"..=) Väsy on myös kova ja syömishimo armoton. Ei kai auta kun vaan toivoa.. Imetyksestäkin ootte jutelleet. Meillä esikoinen on 7kk ja tissillä ehkä kerran päivässä sekä iltasin/öisin pari kolme kertaa. Voihan olla että imetys vielä vaikuttaa raskautumiseenkin. Menkatkaan ei ole vielä alkanu, joten voihan nämä olot enteillä sitäkin..

Kovasti ollut plussia täällä viime aikoina, IHANAA! oNNEa <3
 
Pinkie kyllä se kipuilu sen plussan kanssa on jokseenkin takuuvarma merkki oviksesta! Nyt vaan sitten piinailemaan oireita sinne raskaustesteihin asti :D

Kristiina ei sitten auta kuin koittaa pitää hermot kurissa ja odotella, tosi kurjia tuommoiset mega-pitkät kierrot :( Toivoahan on kuitenkin siihen asti kunnes täti paukahtaa kylään! Mä taisin ovuloida jo ihan alkukierrosta. Kp7 alkoi "kostea-kausi" ja koko viikon kestäneet kivut munasarjoissa. Se kemiallinen on joku hormoniraskaus, eli ei oikea ollenkaan. Naisilla on tietämättään niitä usein, menevät vaan kesken niin ettei täti ehdi olemaan välttämättä myöhässäkään.

kinkula toi mun isäntä ei koirista välitä ollenkaan ja mä taas olen koko ikäni ollut koirien kanssa. Oli sillä kyllä ihan hyvät perustelut, kun aamulla otin uudelleen asian puheeksi. Sanoi että ymmärtää kyllä että mä haluan uuden uroksen (mun edellinen lopetettiin keväällä), mutta koska ei voi tietää miten mun raskausaika menee niin ei voi ottaa kolmatta koiraa tänne. Hän ei omien hommiensa takia kuitenkaan ehdi niiden kanssa puljaamaan.
Juuri tätä kirjoittaessani tuli puhelu ja se koira olikin jo annettu muualle, eli enpä olisi sitä kuitenkaan saanut. Nyt ei harmita ollenkaan niin paljoa :)

Omaa napaa ihan kympillä. Nyt kuulkaas siskot pelottaa todella paljon! Käytiin ostoksilla ja autossa alkoi aivan yhtäkkiä sattumaan niin mielettömän kovaa vatsaan, että kyyneleet valuivat :O Sitä kesti monta minuuttia, jokainen pienikin töyssy tiessä sai mut valittamaan ääneen (ja minä kun en oikeasti pienestä valita...). Kotiin päästyäni ja kauppakasseja tyhjentessä vähänkin painavampi tavara tuntui vatsassa. Siitä on nyt 3-4h aikaa ja edelleen tuntuu paineen tuntu vatsassa, eikä todellakaan tee mieli lähteä ratsastamaan tai tehdä mitään raskasta. Mulla on ollut yksi kohdunulkoinen aikanaan ja nyt tietenkin olen aivan pelosta sekaisin :'(
 
Viimeksi muokattu:
Heipä taas. Mulla ihan sama homma kun sulla kinkula meillä on samat kp:t ja testailin kanssa pregchekillä negan aamusta :( niin turhauttavaa!

Huomenna varmaan taas hanat aukee ja alkaa jo yk7 hemmetti! Kyllä osaa ottaa päähän, vaikka kuinka yrittää asennoitua siihen negaan.
 
lyyli jospa se ei vaan näkyisi vielä! Varmasti turhauttavaa, mutta pidetään nyt vielä kuitenkin toivoa yllä =)

Mittasin lämmön, eilenhän se oli laskenut 36.6 asteeseen (normi on 36.2-36.4), mutta nyt oli taas 36.8 astetta. Aina vaan tuntuu kohdussa painetta ja välillä siltä kuin joku painaisi jotain raastinrautaa :confused: Huomenna olisi taas työpäivä ja jo etukäteen pelkään jos se sama kipukohtaus yllättää tuolla moottoritiellä. Eipä silti, ei se töissäkään saisi tulla. Tosi kiva sitä sitten olisi muille koittaa selitellä...
 
vouhis: toivotaan että kaikki olis hyvin!!!Ei mitään kohdunulkoisia,ei!!

ON: Minut saa siirtää ihan kuumeilijoiden pariin sitten =) menkat alkoivat,jes jes ja kyl se yritys alkaa heti tässä kierrossa.

Elikkäs se olis sitten kp1/28-30 yk1
 
Vouhis ,pelottavan kuulonen toi sun kipu :O toivottavasti ei mitää vakavaa..:hug:

Onnenkipuna onnee yritykseen :)

Lyyli ja kinkula kaikki on mahollista siihen asti ku täti saapuu...;)

Testit tuli tänään postissa,menihän siinä reilu vk!no en sit pystyny pitää näppejä erossa mut negahan sieltä tuli:headwall: minä tyhmä ku nyt,olisin ennemmin huomen aamulla(niinku varmaan teenki =D) ku huomenna on vasta kp30/30..oireet on kyl nyt johonki suuntaan,mie olen 2pvnä märissy mikä on mulle nykyään harvinaista jne jne...mutta nuokin voi olla ihan hormoonijuttuja.
ja tänään olin kyl aamupvn ihan varma et kohta hanat aukee mut ei,ja nyt ei enää mitää sellasia tuntemuksia..noh kaikki on viel mahollista jos täti ei vaan saavu...ja mittasin just lämmön joka on 36.7 eli koholla mun normiin 36.3 lämpöön,toivon vielä et nega muuttuis......
 
Kiitos kultaiset! Kohta olisi töihin lähtö edessä. Mahaan ei ole onneksi enää sattunut, on vaan se paineen tuntu kohdussa.

Jiimii jokos testatit uudelleen? Täällä on sormet ja varpaat pystyssä, plussatuulia ~~~~~~
 

Yhteistyössä