**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

majj no lämpöjen puolestahan tuo kuulostaisi todella lupaavalta! Eikös se turvotuskin ole yksi r-oire? Mä ottaisin paljon ennemmin tuon oireettoman kuumeilun kuin tällaisen olon. Koirien lenkityksestäkään ei tullut yhtään mitään vaan piti kääntyä takaisin. Vauhti oli tyylin mummo-kävelyä ja silti sattui ja lisäksi tuntui ettei kerta kaikkiaan jaksa, hengästyttikin aivan sikana. Ylämäessä piti pysähtyä kun se puukko taas juili kohdussa niin maan penteleesti : /

tyty no aivan varmasti masentaa ja raivostuttaa! Toivottavasti miehesi saa omat ajatuksensa siellä mettällä ojennukseen ja illalla olisikin luvassa lämpöä kera vaakamambon ;)
 
tyty86 Niin,miehillä voi joskus vaan olla just se, että me naiset vauvakuumeisina saatetaan ehkä painostaa vähän liikaa..Pitäs muistaa antaa tilaa toiselle ja ehkä vaan hienovaraisesti vihjailla välillä.Lapsen suunnittelu on kuitenkin tosi iso asia,siinä ei paranis toimia hätiköidysti jos toisella on jotain epäilyksiä..

vouhis pahoittelut negasta. Kurjilta kuullostaa kyllä nuo oireet jos eivät kerran raskaudesta johdu.Toivottavasti pian saisit selvyyttä asiaan!!

Oottekos te naiset hurahtanu fertility friendiin? Mä esikoisen kuumeiluaikana muistaakseni sinne lämpöjä ja oireita syöttelin ja kyllähän nyt piti taas kirjautua ja alkaa laittaa ylös lämpöjä ja oireita.. Ehkä sais jotain osviittaa sitten ovulaation ajankohdasta..

Mulle on tullut aivan järkytyksenä taas nää menkat... On päässyt 3 vuotta kierukan kanssa niin helpolla."Menkat" on kestänyt korkeintaan 3 päivää ja kokoajan on selvinnyt pikkuhousunsuojalla.Nyt ollut kyllä sellaset niagaran putoukset ettei mitään rajaa!Töissä aivan pelottaa mennä kyykkyyn ku tuntuu että heti lorahtaa 1/2dl housuun :ashamed: Ja oon jopa joutunu peilailemaan takapuolta ku pelkään että tulee läpi :D Vessareissuun menee aikaa ku verta roiskuu ja yritän suihkutella ja vaihtaa sidettä.voi apuva!Enskerralla kyllä tamppoonit käyttöön.. Onneksi alkaa jo olla loppumaan päin nuo menkat...
 
JiiMii :hug: Leuka pystyssä uuteen kiertoon!

Onnenkipuna Oletko kokeillut kuukuppia? Olen käyttänyt sitä nyt pari vuotta, eikä ole enää paluuta tamponeihin. Moni ystävänikin on samaa mieltä. Ei se tietysti kaikille sovi, mutta suosittelen kokeilemaan.

Tyty Ymmärrän turhautumisesi. Meillä mies haluaa kovasti lasta, mutta ei oikein panosta :)laugh:) hommaan. Nyt kun olen tikuttanut ovista, olen huomannut ettei raskaaksi tosiaan tulla koska vain. Mies ei tunnu tätä tosiasiaa ymmärtävän mitenkään.

Täällä ei mitään uutta. Ovistestejä jäi juuri ärsyttävästi 1 jäljelle. Ajattelin etten enää seuraavassa kierrossa tikuta ovista, vaan käytän pelkkää sylkitestiä. Nyt jäi sellainen olo pitäisikö kuitenkin tilata samoja ovistikkuja lisää. Huomaatteko miten muuten puhun kuin en tulisi raskaaksi tässäkään kierrossa? Pitäisi kai muuttaa asennetta?
 
Vouhis juu niin mie sanonki,tuhma täti hyi hyi :kieh:

Voi olla et olen hieman hiljaisempi kirjoituksen suhteen nyt sit alkukuusta,try to understand:ashamed: mutta käyn kyllä lukemassa ja jos kysymyksiä mihin voin auttaa niin vastaan...Yritän nyt olla ressaamatta turhia ja liikaa tätä lapsihommaa...

Sanoinkin tänään miehelle että onneksi ...... on olemassa ja siitä on jo paljon iloa,mutta olishan se ihana saada yhteinen lapsi. Tehtiin pojalle ylläri tänään ha vietiin kattoo hevisauruksen keikkaa,olihan se pikku ylläri ku ei tienny mitään mihin mennään ja mitä tapahtuu :) suu loksahti hieman auki ku näki :heart: Joten kaiken kaikkiaan ihana perhepäivä. Nyt poika takas isälleen ja jatketaan toistemme kainalossa kauhuelokuvia katsellen. =)
Pää pystyyn ja uuteen kiertoon!
PLUSSAtuulia kaikille joilla kiertopäivät lähenee loppua++++++++++++
 
JiiMii kiitos päivityksestä, mun tiedot on ihan oikein. Jätin nyt liuskan kesken ja yritys alkakoon sit kun otollinen aika on ;) Varasin myös ajan Papaan, kun jotenkin tuntuu, että haluan hoitaa sen pois ennen mahdollista raskautta.

Mikä muuten on tuo sylkitesti? mä en ole koskaan tikuttanut ovista, mutta saa nähdä jos tässä menee useampi kierto niin varmasti sitäkin alan tekemään ;)

Onnenkipuna Vähänkö oon kade tuollaisista menkoista! että pärjää pikkuhousun suojalla! mulla meni synnytyksen jälkeen ihan uusiksi nuokin hommat. Tuntuu, että vuotaa kuin seula lähes viikon! ihan raivostuttavaa, siksikin uusi raskaus olisi toivottu, pääsis noistakin hommista eroon. yäk. Kuukuppiakin kokeilin, mutta mulla tuli aina falskattua, ja en sit luottanu siihen ollenkaan enää, ei tuntunu oikein fiksulta laittaa kuppia ja sitten sidettä, mieluummin tamppooni ja pikkuhousunsuoja varalle. Jos vielä raskaudun ja joskus synnytän niin sitten kyllä tuon hormonikierukan otan, sillä sitten saa olla taukoa muksujen teossa, ehkä....:D

Esikoinen on tänään ekaa kertaa yökylässä. nyyh. Talo tuntuu tyhjältä, mutta NIIN ihanaa :) :) vaikkakin, olo ei ole kokonainen ilman omaa murua. Noh huomenna haetaan muksu kotiin sit, saa nähdä kuinka kauan sit äitille kiukuttelee...:D
 
**********Lauantai 6.11.2010**************

MUKANA:

Kristiina81...............poika 11/08................. kp 46/36 *yk 2
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 43/30-40 *yk 8
Tinttu.....................poika 11/08.................. kp 35/29-31 *yk 2
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 34/27-28 *yk 13
majj......................tyttö 06/08.................... kp 28/28-30 *yk 2
Marsu-82.............. poika 09/09................... kp 23/32 *yk 1
pinkie86.................tyttö 01/08.....................kp 23/27-31 *yk 1
teddybear82...........tyttö 11/09.....................kp 23/30-32 *yk 4
skorpioni07.............poika 06/08.................. kp 22/31 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 21/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09.................. kp 21/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 20/30 *yk 3
Vouhis....................poika 01/03.................. kp 19/29 *yk 1
Dirty Dancing..........esikoinen 07.................. kp 16/26-32 *yk 7
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 15/30 *yk 3
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 15/32 *y k3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 9/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 7/29-30 *yk 2
onnenkipuna............poika 12/06.................kp 4/28-30 *yk 1
danone81...............esikoinen 08/09.............kp 3/?? *yk 1
salaisiahaaveita......esikoinen08/09...............kp 3/?? *yk1
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 3/29-31 *yk 7
Kinkula...................poika 09/09...................kp 2/28-34 *yk 5
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 1/30-31 *yk 5

LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10.............kp ?/28-32
tiitu87....................?............ .....................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:

Marraskuu:

Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Voi tyty onpa rasittava tilanne! Mut jos yhtään lohduttaa, niin meilläkin oli viime kuussa tasan kerran seksiä. Nice. Toivottavasti teidän tilanne selviytyy nyt etkä joudu taustalle!

Jiimiille pahoittelut negasta :( Niin kurjaa.

onnenkipuna: Mulla on kans tollaset niegara vuodot. Kun olin yli vuoden ilman menkkoja niin olin unohtanu koko tamponit ja kun ne menkat alko niin ihmettelin et miten mä oikein oon niistä selvinny aikasemmin. Nyt vasta viime menkkojen aikaan muistin et ai niin, tamponit ja ah mikä helpotus kun ei tarvii joka tunti vaihtaa sidettä ja silti kattella peilistä et onko tullu takaa läpi... Kuukuppia en oo kyllä kokeillu.
Niin ja mä oon tutustunu tohon FF:iiin, mutta en mä jaksa käydä laittelemas sinne mitään oireita. Tai jotain oon laittanu. Ja menkat merkinny ja ovis plussat.

DD: Panostus vaan taitaa olla kaiken A ja O ;) :LOL:

).( ovistestiin selvästi jo vahvempi viiva. Tosi kiva joo, mies vaan just on tän yönä pois kotoa. Tulee sit huomen illalla ja luulen et oon niin väsyny ettei pysty panostaa.
 
Hellouu kaikki!!:) Olen viettäny hieman hiljaiseloa, kun halusin olla vähän aikaa ajattelematta koko vauvanteko hommaa.
Tänään kuitenki aattelin tulla kirjottamaan, koska kävi niin ihmetyttää kun mulla alko tulla verta!!:O Ja kierto vielä ihan kesken. Mitähän hittoa tää on:confused:
 
Salaisiahaaveita: Sylkitestiä taitaa olla kahta eri merkkiä. Itselläni on Julia, valitsin sen koska siihen voi vaihtaa patterin. Mutta muita eroavaisuuksia niissä ei kai ole?
Ajattelin jatkossa käyttää vain sylkitestiä, vaikkakin se ei tunnu yhtä tarkalta kuin pissatestit. Kyllä syljessä selvästi on muutosta eri kiertopäivinä. Pitäisi vaan tehdä tarkemmin muistiinpanoja. Jos olen merkinnyt oikein tässä kierrossa, kuviot ilmestyivät 3 päivää ennen ovisplussaa. Nyt kuviota ei ole näkynyt pariin päivään. Tihein kuvio näkyi ovisplussaa edeltävänä päivänä, tosin itse ovisplussapäivä jäi testaamatta sylkitestillä tai muistan väärin, koska en kirjoittanut sitä ylös. Vai olikohan se päivä kun syljessä oli niin paljon kuplia, etten saanut siitä mitään selvää. Kolmen kierron perusteella olen huomannut, että kuviot ilmestyvät taas juuri ennen tätiä, vaikka paljon heikompina.

Kuukupin kanssa minullakin on ohivuotoa, yleensä vain ensimmäisenä päivänä, mutta pikkuhoususuoja riittää. Minua on alkanut jotenkin ällöttää tamponit, aika hassu reaktio, luulisi kuukupin pesemisen ällöttävän enemmän. Toisinaan käytän kestositeitä, kun satuin niitä saamaan lahjaksi, ei ehkä tulisi itse ostettua. Nyt tosin harkitsen ostaisinko kestopikkuhoususuojia. Ne ovat lopulta kuitenkin niin helppoja, senkun heittää pesukoneeseen eikä tarvitse hikoilla, jos on unohtunut ostaa kaupasta täydennystä.

Hei mikä on Fertility Friend?

Miehet panostamaan, vaikka väkisin!
 
Tulipa muuten mieleen, että onhan minulla voinut olla LH-piikki jo ennen kuin aloitin tikuttamisen. Vähän kyllä epäilen sitä, koska kiertoni ei ole koskaan ollut niin lyhyt ja haamut haalistuvat todella nopeasti piikin jälkeen. Nyt olisi ollut kolmena päivänä haamu. Ilmeisesti kastoin tikun plussapäivänä liian syvälle tai testi oli viallinen tms. Ovistestien ihmeellinen maailma :D
 
Ovistestit on kyllä ihan oma maailmansa :) Just katoin et tän päivänen testi oli ihan yhtä vahva ku mitä viime kierrossa oli se vahvin, eli minkä tulkitsin plussaksi. Tänään vaan harmillisesti tein testin ihan eri aikaan kun edellisinä päivinä, eli sekin kai voi vaikuttaa...pah. No, toivotaan et mies jaksais huomenna pupuilla vielä illalla kun tulee. Epäilen kyllä...
 
On tää kans tällasta, ensin ihan hulluna tykittää piinapäivinä viestiä kerran tunnissa ja sit kun täti iskee, tekee mieli kadota maan alle häpeämään keksittyjä oireitaan.. onhan teillä muillakin joskus tällainen olo, joskus edes :D??

Mä en oikein tiedä mitä nyt tekisin tikuttamisen kanssa tässä kierrossa. Toisaalta olis mielenkiintosta tikuttaa että voi sitten merkkailla kalenteriin ja kierron loputtua katsoa miten pitkä oli luteaalivaihe ja niin edelleen, mtuta sitten taas toisaalta.. mä tunnun stressaavan sitä testaamista aika paljon. Ja kun suht säännöllinen kierto kuitenkin on, niin luulis että puoliväiln tienoilla viikon ajan tehostettua panostusta niin ei siinä mitään tikkuja tarttis. Äh. Kun osais päättää.

Meidän imetysvähennys on alkanut hyvin. Nyt kahtena päivänä poika on mennyt ilman tissiä päiväunille ihan kohtalaisesti, 20minuttia suunnilleen meni nukutuksessa mutta sitten nukkui ihan normaalit parin tunnin unet eikä herännyt kertaakaan itkeskelemään. Nukuttaessani vieressä tutti suussa sitä, ei edes hamunnut tissiä eikä repinyt paitaa, lähinnä oli vain hiukan hämillään ja yritti selvästi hakea unta ihan tyytyväisenä siinä mun kainalossa. Nyt siis jäljellä enää ilta- ja yöimetys. Ensi kierrossa (hyvä synkata omiin kiertoihin nää :D) ajattelin jättää jommankumman pois ja sitten miehen joululoman aikana vikat kerrat. Ihan hirveetä, mua itkettää kun ajattelenkin, mutta ei tässä auta. Helpottaa kyllä se, kun ei tuo näköjään sitä tissiä ole pyytänyt kun en ole tarjonnut, eli tuskin sillä kovin suurta psyykkistä saati fyysistä tarvetta imetykselle enää on.

Niin, ja Hannaliina, kiinnittyminen tuli mullakin ekaks mieleen?
 
Hahaa..heruhan sitä kun vähän kovisteli;)!
Joo, sii kyllähän tuo ukko kuulema haluu toista lasta siinä missä minäkin, mutta sekään ei vissiin voi tajuta sitä tosiasiaa, että niitä lapsia ei tuu kuin oviksen aikaan paneskelulla..:kieh: Saatiin hieman selvitettyä asioita, ja mies ymmärsi miun näkökulman.
Hemari kappas, niinpä mennään:Dolipas sattuma, tässähän saa yhessä jännätä..tosin, ite en usko plussan tulevan kovinkaan helpolla tän endon takia, mutta siis tavoite on päässä odotus puolelle:whistle:jo vaikka heti jos saisin ite päättää!
Kinkula meillä loppu imetys tytön ollessa 4kk, olin jo alusta asti osittais imetyksellä kun oma maito ei riittäny.Tyttöä ei enää kiinnostanu imee tyhjää. Koin tosi pahaa oloa,kun tissittely loppu niin nopeesti. Mutta jälkeenpäin kun miettii niin helpotus se vaan oli..se pitää vaan se paha olo käydä läpi:hug:sit se helpottaa.
 
Hyvää sunnuntai-aamua!:)ja Jiimii heristän nyrkkiä sille inhalle tädille!:|
Noh,omaa napaa,vatsaa edelleen nippailee ja sattuilee(myös välillä silleen repäisee),kovimmin eile nippas ja kieltämättä käväs mielessä kiinnittyminen;)nyt siis kp 24,hirveitä palelukohtauksia on myös ja tissit kipeenä,vielä kuitenkin viikko menkkoihin joten voi ihan hyvin niitäkin enteillä,en siis hirveesti halua intoilla tai edes asiaa hirveesti miettiä ku sit tulee pettymys:ashamed:
Mut mitäs muutakaan nyt teen ku MIETIN ASIAA:LOL: mä oon mä vaikka voissa paistas:D
 
Tädin kohdanneille ja negan testanneille :hug: ja tsempitykset uuteen kiertoon.. onnea plussista heille jotka ovat sellaisen saaneet.. :) :heart: omia oloja sen verran että välillä on ollut kylmä, nukuttanutkin on..suklaan himoa ei ole ja naamaankaan ei ole näppylöitä ilmenny..vaikka yleensä tässä vaiheessa kaksi jälkimmäistä on ilmestyny jo.. Mitäs vielä..pientä nippailuakin on havaittu ja nälkä on heti aamusta vaikka olis illalla syöny hyvin. .. tiedä sit..
 
Nyt on reissusta kotiuduttu ja oli kyllä ihanaa päästä hetkeksi ystävien kanssa "pois arjesta", nyt jaksaa taas monta kuukautta! :)

Tänään kp 29/-28-30 ja aamupisusta saatu TOOODELLA HAALEA haamu.. Säästin tietysti testin ja näytin miehelle kun tulin kotiin, ja hän näki myös sen, vaikka mun mies luulee että jos on raskaana heti tulee kunnon viivat.. Jokatapauksessa tein samalla ( apteekin oma testi ) testillä nyt illalla uudestaan testin ja se näytti negaa ( pissa oli kuitenki rakos n.4h ) :confused:
Olen palellut koko viikonlopun, aamusta nälkä ja iltaa myöten maha turpoaa. Silti odottelen tädin saapuvaksi.. :|

Onnea ovis plussan bonganneille! :)
 
Varovaiset onnittelut majjlle :flower:

Onnenkipuna kiitos, ehkä kokeilen FF:iä seuraavassa kierrossa, jos en nyt plussaa.

Mites muuten mm. waaka ja Tinker? Mitä kuuluu, onko plussaa näkynyt?

Onko kukaan teistä kytännyt kohdunsuutaan? Siitä on kirjoitettu eri paikoissa aika ristiriitaisesti. Toisissa sanotaan, että ovulaation aikaan kohdunnapukka on hieman alempana, toisissa taas että ylempänä. Minulla kyllä oli ovulaation aikoihin alempana ja kai sen takia löysinkin ensimmäistä kertaa elämässäni. Nyt se on jo niin korkealla, etten oikein yletä. Kun tein tämän löydön, oli kohdunsuu pehmeä, seuraavana päivänä jo selvästi kovempi. Joten siskot, nyt vain sormet sinne itseensä ja kokeilemaan. Vaadin raporttia :LOL:

DD kp17/26-32 dpo3?
 
Heissan hopsan!!! :)

Onnea kaikil plussaneil ja pikku onnet haamuilijoille!! :flower:
:hug: tädin kohdanneil!!


) . ( Ollut ihan SUPER v-loppu,PErjantaina likkakaverin kans radalla ja lauantaina vaan löhöilyy kotona poitsun ja siskon kans.. Tänään ilta jota odotin innolla! POitsu meni mummolaan ja me saadaa viettää laatuaikaa... Tein hyvää ruokaa ja katottii leffaa ja nyhvätttiiin sohvalla.... Ja nyt aletaa kattoo toista leffaa joten pikanen kirjoitus vaan!! ;)

Olette ihania naisia!! :) Kyllä meillä kaikilla viel tärppää!!:heart:

(oonpas mä ällöpyllysiirappinen taas :D )
 

Yhteistyössä