Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

Jotain, Iitushka ja Barbapörrö: Jättionnittelut!! Ihana plussapuhuri täällä puhaltaa! :heart:

RockMama81: Putosin sun kylvötyölle!!! :D Toivottavasti tulis oikein antoisa sadonkorjuu sit noin 9 kuukauden päästä!

AnniMu: Mäkin suna katsoisin tän kierron ja jos on yhtä tyngä, ilman muuta kannattaa varata aika gynelle. Oon lopettanu pillerit helmikuussa, mulla eka kierto oli normaali ja sit alko meneen ylipitkäks. Kävin viime kuussa gynellä ja sain terot avuks. Mun mielestä noita määrätään pidentäänkin kiertoa. Toivotaan nyt silti että sulla tasoittuis ihan ittekseen..

Hellun martta: Ihmettelinkin mihin oot hävinny! :attn: Loistavaa, että ovis on bongattu ja hyödynnetty! Pitkä viikko siis edessä... Peukut pystyssä tärpille!!!

ON: Aamulla tehtävät testit näyttää edelleen aika vahvaa toista viivaa, niissä ilmeisesti pitää olla selvästi vahvempi viiva et on plussa kun illalla tehtävät ei näytä yhtään mitään. Kipujen ja vuotojen perusteella olisin luullu oviksen menneen jo, mutta jos testeihin on uskominen niin ei kai sitten. Alotin jo terot että se ovis ei sit varmaan tähän kiertoon tulekaan... :(
 
Viimeksi muokattu:
IIK, oltiin pitkä viikonloppu anopin luona ja nettipimennossa ja nyt kun pääsin taas koneelle, niin mitä täällä onkaan, oikein plussa-aalto, mahtavaa!!
Onnea Jotain, Iitushka ja Barbapörrö!! :flower::heart:

AnniMu mulla hormonikierukka sekoitti sen verran ekaa yrityskiertoa, että muutama päivä kierukan poiston jälkeen alko vuoto, joka kesti viikon ja jota luulin menkoiksi. Sitten meni viikko ilman vuotoja, kunnes taas alko mulle normi 4 päivän vuoto. Sitten meni 31 päivää siitä jälkimmäisen vuodon alkamisesta eli luulen, että se toka vuoto oli vasta varsinaiset menkat ja se eka viikon vuoto joku tyhjennys, koska vuoteen ei ollu menkkoja kierukan ansiosta. Nyt täällä odotellaan ovista, peittoja on jo heiluteltu varoiksi... ;)
 
Heippa kaikille ja onnea plussanneille :D

Luin koko ketjun just läpi ja vaikuttaa mukavalta porukalta johon olisi kiva jatkossa alkaa kirjottaa itsekin. Meillä toiveissa toinen lapsi, eka on vähä reilun vuoden ikäinen.

Nyt menossa kp11/32 eli otollista peitonheilutteluaikaa. Tämä on kolmas yrityskerta pillerieden lopettamisen jälkeen (elokuussa) MUTTA oikeastaan tämä on vasta YK1 koska aiempina kuukausina ei jaksettu puuhailla juurikaan, eikä ainakaan ovisaikaan kuukaudesta. NYT ollaan päätetty alkaa toivomaan todella vauvaa ja kyntöhommat suunnitteilla koko viikoksi :) Kierto oli viime kerralla 32 mutta ennen sitä 58 ja 49, että täällä turha hätäillä testauksen suhteen sit ku sen aika olis..Ekasta tiesin ilman testiäkin että nyt on jotain outoa tekeillä...

Esikois-poika tärppäs heti ekasta pillerittömästä kierrosta, joten toiveet korkealla ja kärsivällisyyttä voi olla liian vähän siihen nähden, että tuskin vielä ekasta todellisesta yrityksestä tärppää. Ihanaa saada vertastukea samanhenkisistä tovereista!

Mun tiedot saisi päivittää listaan jos joku viittiis eli
kp 11/32 ja oikeastaan VIRALLINEN yk1 niin ja toiveissa toinen

Jospa tämä mukava plussaaalto sais jatkoa mahdollisimman monesta meistä. Tsemiä kaikille toiveikkaille :heart:

terv. Marsu-82
 
Täällä vuoto loppui, kesti siis pe-su. Tuskin sitten oli menkatkaan, koska kestäävät mulla aina väh. 6 pvää.. Kummaa. Ei tiedä nyt sitten että missä vaiheessa kiertoa sitä ollaan menossa.. Ei minkäänlaisia oireita mistään :/ Päivä kerrallaan...
 
No niin tänään lähti yk 1 käyntiin eli kp1/28-33. jos joku jo havaitsi niin saatiin aika kiva viiva cb:n testiin illalla joka osoittautui sitten vääräksi plussaksi. Löytyy tuolta kuvia testi pinosta jos jotain kiinnostaa. Tehdään vielä tuo toinen testi ja jos siihenkin tulee viiva niin saa cb:n valmistaja vähän kaunista palautetta... :D
 
Nyt on fiilikset sellaiset että on hyvinkin saattanut tärpätä. Ovis olis 17.-18. päivä ja nyt on pari kolme päivää ollut alavatsassa nippailua ja selänpuolella myös. Välissä oikeasti laittaa irvistämään kun vihlasee. Toissapäivänä oli menkkamaisia kipuja, mutta enää ei ole sitä paineen tunnetta, nipistelee vain ja vihloo (VARSINKIN jos nousee nopeasti tms.) =) Ei auta ku jännätä, raskaustestit tilasin joten loppu viikosta jos testailis.
 
Täällä kp 10, ja ovis taitaa lähestyä.. alavatsassa ollut nippailua eilen ja tänään ja tänään tuli vessassa käydessä sellainen läpinäkyvä venyvä limaköntti.. pitää pupustella nyt sitte ahkerasti :) Olo on toisinaan raivostuttavan malttamaton, kaiken pitäisi tapahtua heti :headwall:
 
Hyvä, Leo81 on saanut yrityksen käyntiin. Nyt vaan ovista bongaamaan. Ja Nanniella se onkin jo käsillä, eli tiedät kyllä mitä ;)

Hellun martta jännät paikat sulla ja lupaavalta kuulostaa oireet. Eli eiköhän loppuviikosta saada iloisia uutisia.
 
ONNEA Iitushka :flower:! Ja ONNEA Jotain :flower:! Ihanaa, että näin moni plussanu, eikä oo tarttenu niin kovin kauaa piinailla :D! Ite en oikein osaa alkaa kirjoittaa odottajiin ku kaikki vielä niin "vieraita" ;)! Tuo röhtäily on ollu mullakin nyt vieraana koko ajan niinku Jotain sano myös...Toivottavasti ei ala närästää, ku esikoisesta ei ollu juuri mitään vaivoja! PUUH PUUH lisää plussia teille ihaNAISET :heart:
 
Paljon onnea plussanneille!! Oon niin kade. ;) Mä ehkä bongasin oviksen eilen ja sehän hyödynnettiin heti... Nyt vaan odottelemaan ja toivomaan ettei täti tule. :) Mä kun en yhtään tiijä mun kierron pituutta niin tää on vähän tämmöstä arpapeliä.

Plussatuulia ja hyvää keskiviikkoa kaikille!
 
Leo81 tosi kurjaa, että testi näytti noin selkeetä plussaa ja sit kuitenkin täti tuli heti, teitkö vielä varmistustestin?

Hellun martta toivottavasti pian tulee iloisia uutisia!!

Nannie ja Epa eikös mekin saada parin viikon päästä ilmoittaa täällä iloisia plussauutisia, vai mitä tytöt, otetaanko sellainen tavoite? ;)

ON täällä yritetään kovasti nyt siis bongailla ovista ja ainakin pupuiltu on siihen malliin, että simppoja pitäis olla hyvin matkalla... ;)
 
Viimeksi muokattu:
Olen hiukan pihalla. Olen yrittänyt etsiä tietoa normaalilämmön nousuista kierronaikana ja siitä miten lämmöt nouseeko vai laskeeko kun tärppää? sen mitä olen omia lämpöjä seurannut niin ainakin edellisessä kierrossa menkkojen alkua kohti lämmöt laski (36,6-36,8). Nyt kuitenkin olo on ahdistavan hikinen ja kun lämpöjä mittaan niin lämmöt pyörii 37,2-37,5 välillä. Kierto lähenee loppua ja lämmöt näyttää nousevan/pysyvän korkealla. :LOL:
 
Skorpioni07, no kyllä meidänkin pitää plussauutisia kohta ilmoittaa! :) Me ollaan ainaki kans pupuiltu siihen malliin et pitäisi kyl tärpätä. :)

Tää sivusto on kyl joteski outo kun osa mun kirjoittamista kommenteista on yhtäkkiä hävinnyt ja sellaiset jotka ei näkyny aiemmin näkyy nyt?? :headwall:
 
Nyt täytyy tunnustaa. Testit tuli just postissa ja ekahan piti tehä heti. Ajatus oli ettei voi vielä näykyä mitään ku menossa on kp 25/28-3?, mutta sain selvän haamun. :D Miehelle en vielä uskaltanut kertoa, mutta huomisaamuna testaan uudestaan ja jos varmistuu niin sitten tuuletetaan.

muoks. menossa siis yk 2 :p
 
Viimeksi muokattu:
Pelko on/oli täälläkin kun testiä aloin tekemään, mutta oireet on melkosen vahvat ja aattelin että näkyy jos näkyy. Oireita on nippailut alavatsassa (välissä tosi kivuliaasti), hikoilu ja eilen alkoi edellisistä odotuksista tuttu pahoinvointi. PAhoinvointiahan on ollut edellisen kierronkin loppuvaiheessa mutta tämä on erillaista, kahvin juonti jäi aamulla kahteen kupilliseen ku sen haju oikeasti alkoi yhtäkkiä todella kuvottamaan. Nyt kuitenkin toivotaan että haamuvahvistuu.
 
Toinenkin testi tehtynä, haamu taas. Nyt sitten näytin miehellekkin ja myös hän näki sen. Nyt pidetään sormet ristissä että pikku Eemeli pysyy mukana. LA on 11.7.2011, jos kaikki menee hyvin. =)

Tämä on jotenkin aivan uskomatonta, olen NIIN onnellinen. Ja kun aikaisemmilla kerroilla yritystä kesti ekasta yli vuosi ja toisesta yli kaks vuotta, tämä on...... :rolleyes: IHANAA!!!!!!
 

Yhteistyössä