Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

Enpäs ole aikoihin kerenny kirjottelemaan.

Ensiks suuret onnittelut Hellun martalle haamusta! :)

Sittenpä omaa napaa: Jos joku listaa päivittelee, niin mulle vois laittaa 21/?. Luulin et viime viikonlopun vuoto ois menkat, mut olen tullu sellaseen päätökseen, etteivät ollu, ku vaan muutaman päivän kesti. Elikkä jatketaan ekaa yrityskertaa sitten, ja kohta jännitellään :)

Oireitaki on ollu, tai luulisin niin :D Alavatsaa vihloo moooonta kertaa päivässä. Ja välillä sattuu koko mahaan ja rintaan nii ettei liikkua pysty, tuskin hengittääkään. Kumma.. Väsymystäki on ilmenny ja mielialat vaihtelee koko ajan :D Ukko ei meinaa perässä pysyä :D

Näillä mennään, PLUSSATUULIA KAIKILLE !
 
Paljon ONNEA Hellun martta :heart:

Selkeet viivat molemmissa testeissä :)

Mulla tänään rv 5+5 ja jos nyt tekisin testin,niin varmaan vasta näkyis vahvat viivat.Mulla jotenkin kestää kauan ennenkö ne näkyy.Esikoisesta oli sama homma.No,en nyt enää ala tehstejä tekee ;)
Mulla on edelleen normaali olo...saa nähdä koska kuvotus alkaa,eipä alkais laisinkaan!Iltasella palelee järkyttävästi ja nukun kahdella peitolla.Muuten unohdan välillä koko raskauden,kun ei mitään selkeitä oireita ole.Haluaisin mennä alkuraskauden ultraan,mutta se on niin kallista : / tai ainakaan tampereen suunnalla (mihin minun sitten olisi mentävä) ei tunnu olevan mitään edullista paikkaa.pitkä aika odottaa joulukuulle.

Mitäs tänne muille kuuluu??Ketä saamme jännätä seuraavaksi?

Harmienharmi Alice,kun ette päässeet kunnolla hyödyntämään ovista!!!

Toivon teille kaikille pikaista plussaamista,vaikka se aika tuntuukin matelevan niin hitaasti...tsemppiä!
 
Hellun martta: Kyllä se vaan plussalta näyttää! Onnea!!

AnniMu: Kuulostaa tosi lupaavalta, jospa ne oliskin ollu runsaanlaisia kiinnittymisvuotoja! Nyt jännäillään täällä sun kanssa loppukierron ajan, toivottavasti plussa pärähtäis!!

Anskuliina: Kiva kun jaksat käydä meitä katsomassa, ootko löytäny kivan odottavien pinon? Oot ilmeisesti kysyny kaikkien Tampereen paikkojen hinnat läpi? Vaikka tuskinpa niissä suuren suuria eroja on... Oot ilmeisesti jostain lähikunnasta?

Alice: Tiedän niin hyvin ton tunteen, meilläkin on miehen työ todella haastava tän raskautumishaaveen suhteen. Sit harmittaa ihan äärettömästi jos pitää seuraavaa tilaisuutta odotella kuukausi (tai yli näillä mun kierroilla).

).( Neljän tunnin välein vedetty Panadolia (en halua ihan varmuuden vuoks ottaa Buranaa vaikka tuskin tässä kierrossa mitään toiveita onkaan). Alavatsa ja sivut niin älyttömän kipeet etten olis töissä selvinny mitenkään ilman. Teroja oon syöny ekaa kiertoa, mut ei kai nää nyt vielä menkkakipuja ole kun vasta kuudes pilleri kymmenestä menossa. Eikä kyllä ikinä ennen oo näin tuskasta ollu. Keskenkään en uskalla noita lopettaa kun sit vasta kierto sekasin onkin...
 
Oho, oltiin tipahdettu viikonlopun aikana ihan toiselle sivulle saakka..

Tein eilen päivällä testin,kun oli sellanen olo että josko kuitenkin olis pieni mahdollisuus siihen että olisinkin raskaana :) oireita tai muita ei oo minkäänlaisia,mutta halusin vaan tehdä ja ihan testiajan loppupuolella sain hailakan viivan testiin,joka vielä vahvistui testi ajan jälkeen n. 15-20in testin tekemisen jälkeen se oli jo ihan selkeä viiva, no minähän leijuin koko eilisen illan että vihdoinkin, mutta päätin tehdä aamulla toisen vielä varmuuden vuoks,kun tuo oli päiväpissasta ja ajattelin että josko aamulla tulis vahvempi viiva heti, mutta siihenpä ei tullut mitään :( ja aamulla kun kattelin tuota eilen tekemääni testiä taitaa se olla viallinen, siinä se viiva on vain vasemmassa reunassa ja nyt siinä näkyy selkeesti loput viivasta valkoisena... Olihan se nyt tyhmää edes kuvitella että tässä kierrossa olisin raskautunut!!! Eli taas kerran opin ettei niitä testejä kannattaisi tehdä ennenkuin menkat olis myöhässä, mutta minkäs hätä housu itselleen mahtaa :) Ja noilla raskauskeijun halpistesteillä en oo aikasemmissa kierroissa saanu mitään testiin kun raskaana en oo ollu,ei viivanpaikkoja tms mitään mistä ois voinu olla epävarma että mikäs tää on, joten kai sinne yksi viallinen testikin mahtuu mukaan... No nyt nuo tilaamani tetsit on loppu joten eipä tartte uudestaan alkaa testaileen pitkin päivää :) Nyt odottelen loppuviikkoon rauhassa miltä näyttää ja haen sit apteekista testin jos näyttää että sille olis käyttöä! Mua harmittaa vaan miehen puolestakin,kun ensin ajattelin etten kerro ennenkun oon ihan varma, mutta enhän mä pystyny oleen illalla sanomatta mitään,kun kotiutui töistä ja nyt saan sit kertoa sillekin huonot uutiset kunhan se tuolta herää, sekin oli niin innoissaan tästä! No tällasta tänne mites muiden viikonloppu meni? Joko on lisää plussanneita??


Ärsyyntynyt Alice :stick:
 
Ota Alice kuva siitä ja liitä tänne. Me sitten kyllä analysoidaan sitä... :D;) Joillakin päiväpissasta tulee selvemmät viivat!!! joten kokeile nyt vielä päiväpissasta uudelleen. Peukut täällä pystyssä!!!
 
Plussia sen, kun satelee... Onnea plussanneille:kiss:

Itsellä kierto alkaa etenemään suotuisaan suuntaan ja ovista kohti. En ole harrastanut ovis-tikkuilua, mutta harkinnassa kylläkin asia on. Jotenkin itsestä tuntuu, että tuo oviksen bongailu aiheuttaisi itselle vaan turhaa stressiä ja voimakkaampaan epäonnistumisen tunnetta. :ashamed:

Elikäs kp 13/35-99 ompi menossa ja ollaan jo peitteoja heiluteltu ahkerasti ja aijotaan pari tuleva viikkoa heilutella:whistle: Miehelläkin vauvakuume on nousut korkealle... VAikka itsellä tuo kierto on epäsäännöllinen, oli esikoisen kohdalla hedelmöityminen tapahtunut normi 28 päivän kierron mukaan, heh!!

Pikkuisen tässä lihotuskuurilla on nyt itse, kun paino on taas tippunut. Esikoisen kohdalla parikilon painon nousun jälkeen tärppäsi heti seuraavasta kierosta... jospa vaikka tällä kertaa tapahtuisi samanlailla;)
 
gabrielle juu kyllähän siellä plussa näyttäis olevan, mutta mutta häiritsee tuo eilen aamulla tehty nega testi.... Joten en oikein tiedä miten suhtautua tuohon plussaan, toivon todella että se eilis aamunen nega olis väärä ja vielä tästä kierrosta kunnon plussan saisin, mutta jotenkin se tuntuu mahdottomalta jaksaa uskoa siihen... :hug: kyllä se aina kovaa kolahtaa kun täti kurvaa kylään, itellä monet itkut itkettynä menkkojen alkamisen jälkeen,kun pettymys on niin suuri, mutta eihän sitä auta muukun lähteä aina uudestaan vaan yrittään :)
 
Täällä ilmottautus yks kuumeilija toisesta pinosta!! :wave:

Eli pillerit lopetin viime kuussa. Ja siitä alkaen yritys alkanut, eli ensimmäinen kierto on menossa pillereiden jälkeen. Menkkoja odottelen alkavaksi perjantaina. Tai viimestään maanantaina, en tiiä varmaa kierron pituutta. Elikkä Kp 25/28(?) & Dpo 10 nyt menossa.

Malttamattomana tänään tein negatestin :'( Nyt ihan romuttunu olo.
 
Alice: Musta noi testit näyttää ihan selkeesti plussaa!!=) Koita malttaa nyt odotella muutama pv ja sit testaat uusiks,mutta oikein lupaavilta noi testit näyttää!

Mää en ole mennyt tuonne odottajien puolelle mihkään ketjuun,kun ne on niin suuria,että en tykkää.Mieluummin kirjottelen pienemmällä porukalla,missä oppii muistamaan toiset jne.Mulla on nyt rv 6+2 ja tänään varasin ekan neuvolan.Aika normi olo,välillä vähän väsyttää ja eilen oli huono olo,tänään taas ihan normi vointi.

Puhaltelen jälleen tähän ketjuun paaaaljon plussatuulia =)
 
Hellun martta onnea :heart:

Alice minäkin kyllä näen plussan sun testeissä. Eli nyt vaan muutaman päivän päästä uutta testiä kehiin.

Gabrielle pahoittelut menkoista ja tsemppiä uuteen kiertoon. Puhaltelen kovasti plussatuulta sinne suuntaan.

Hyppy ehkä se ei vaan vielä näy ;) eli tsemppiä myös sinne.

).( mulla on kai menossa nyt raskausviikko 5 + 6 ja tänään pääsin ekaa kertaa halailemaan pönttöä :x. Eli esikoisen odotuksesta tuttu kuvotus on äitynyt ihan mukavasti. Lisäksi palelu on lisääntynyt ja voi taivas tätä väsymystä. Tuntuu, että töissäkään ei jaksais pysytellä hereillä. Neuvolaan oon menossa ekaa kertaa parin viikon kuluttua, joten siellä sitten varmistuu se laskettu aikakin (tosin ultrassa vasta oikein lopullinen varmuus saadaan kun mulla kierto kuitenkin sen verran vaihdellut). Mutta luulisin, että laittavat sen neuvolassa siihen 29.6.
 
Niin, voihan se olla ettei näy. En todellakaan tiedä mikä mun kierron pituus vois olla ku pillerit juuri lopetin. Mutta katsellaan ja kuulostellaann.. :) Hauskinta tässä on se, miten tutkailin nännejä tänään ja niihin oli ilmestynyt (KÄÄK) jotain pieniä punaisia näppyjä joiden pää oli vaalea.. ihanku jotain pikkufinnejä, ja nyt tätäkin mietin vaan.. voi voi. :kieh:
 
Mäkin nään Alice tosi selvän viivan noissa sun kuvissa, pidetään peukkuja, että se jälkimmäinen testi ei näytä totuutta ja että loppuviikosta saat varmistusplussan.

Gabrielle pahoittelut tädistä. :hug:

Hyppy mulla ei esikoisesta tullut plussaa testiin kuin vasta kp 33/30, tein testin kp 28/30 ja ihan selvä nega oli silloin vielä eli vasta kun menkat oli kunnolla myöhässä sain plussan testiin. Tsemppiä!

Kiva kun Anskuliina ja Jotain käytte kertomassa kuulumisia!

Omaa napaa on pakko purkaa... suututtaa mies, kun meille tuli viikonloppuna pieni riita ja mies ei osaa riidellä kuten aikuiset ihmiset vaan mököttää ja pitää mykkäkoulua ym. eli mullakin meni petipuuhastelufiilikset, kun toinen on ihan mörökölli. Laskureiden mukaan ovis on varmaan ihan näinä päivinä, eilen tuli aika lailla limaista valkovuotoa eli taitaa olla loppusuoralla jo hedelmälliset päivät tässä kuussa. Tänään aamullakin oli vielä tosi mörökölli eli ihmeitä saa illalla tapahtua, jos saa mut lämmiteltyä! Ja oviksesta en viitsi puhua mitään, miehellä menee kaikki halut jos vauvaa aletaan "tekemällä" tehdä. Mutta tais sitten tämä kierto mennä riitelyn takia ohitse. :mad:
 
Mä täällä kärvistelen etten vielä tekisi testiä, mua niin pelottaa ajatus siitä että sekin näyttäisi negaa... Ja sit mä mietin koko ajan sitä,että jos en olis tehny tota toista testiä niin mähän kuvittelisin olevani raskaana!! kauheen sekavaa... No nythän mulla on vasta kierron pituus 24/27 toivottavasti jaksaisin odottaa testausta edes sinne pe aamuun kun koko ajan mietin että pitäiskö jo huomen aamulla tehä testi, kävin apteekista yhen apteekin oman testin ja siinähän on se herkkyys 25 niin voi olla että se ei vielä näyttäis mitään ihmeellistä,kun noissa davidin testeissähän se on vaan 10 mutta sit taas esikoisesta apteekin omalla testillä sain plussan kp 25 tai 26/28 joten sen mukaan huomenna aamulla vois jo jotain näkyä... On tää vaan vaikeeta :D tai ehkä mä vaan teen tästä hiukan liian vaikeeta! No ei auta muukun odotella :D
 
TOisella palstalla juuri on manattu sitä, että nuo muka herkät halpis testit näyttää vain haamuja ja apteekin oma joka on sen 25 niin se näyttää jo vahvaa viivaa. En tiedä oliko ne noita puikko testejä vai liuskoja ne jotka haukuttiin... No mutta kuitenkin aion luottaa tuohon apteekin omaan. =)
 
Hyppy Tervetuloa mukaan, ollaankin tuttuja jo toisesta pinosta :) Sullakin kohta jännät päivät ;)

Täällä kp 25/? ja kovasti tekis mieli jo testata.. Ruskeaa vuotoa on tullu lauantaista asti jo, mitähän se meinaa? Ei siis pienintähään punaista väriä vaan aivan tumman ruskeaa "limaa".

Tänään kirjastosta lähti matkaan kasa vauvakirjoja.. Taidan vähän liikaa innostua :D
 
Kyllä se nyt on niin että en raskaana ole, tän aamunen testi nega kyllä siihen jo uskoa tarttee, tiedä sitten mikä tuo aikaisempi plussa testi oli, viallinen, sellanen kemiallinen tai joku, no ei voi mitään! Nyt sit vaan odotellaan menkkojen alkavan varmaan huomenissa. Meillä olis enää sitten tää yks kierto itse yritystä, haikea olo, mutta uskon että mä pystyn elään tän asian kanssa, mitä enemmän sitä miettii niin kyllä niitä hyviä puolia löytyy myös siitä,jos en nyt raskaaksi enää tule, ainoa minkä tiedän varmasti kirpasevan on se kun kaverit,sukulaiset saa vauvoja, tiedän nyt jo että kuinka se sattuu kun pitää toisen nyyttiä sylissä ja tietää ettei itse sellaista enää saa :'( oi voi, tää ajatuskin saa mut jo itkeen! Mun kavereilla on laskettuaika joulukuussa ja tammikuussa ja siskolla toukokuussa.... Mutta näillä mennään :) ja onhan meillä tosiaan jo tuo yksi ihana lapsi :heart: josta menen nyt nauttimaan,raukkaparka joutu heräämisen jälkeen leikkiin yksin jonkun aikaa,kun äiti tutki raskaustestiä yli puol tuntia, josko siinä kuitenkin jotain näkyis :LOL: hyvä etten tosiaan kaivanu suurennuslasia esille tai siis olisin varmaan kaivanut jos meillä sellainen olis :D :D välillä mä olin ihan varma,että kyllä siinä testissä jotain näkyy pakkohan siinä on, mutta kyllä mä sit tulin järkiini ettei täysin puhtaan valkosessa kyllä näy yhtään mitään vaikka sitä kuinka kääntäis! Nyt siis tytön kanssa puuhasteleen,kun se on aamupalan saanu syötyä :)!

tunnekuohussa oleva Alice :kieh: :headwall: :LOL: :confused:
 
Moi kaikki, ja anteeksi pitkä radiohiljaisuus. Jäi sitten se pinon pitäminenkin, mutta hyvä, ettei ole menoa haitannut ja plussiakin sadellut vaikka kuinka! Onnea miljoonasti!

Mulla on ollut kovasti kiireistä viime viikkoina. Viimeiset kaks viikkoa oon painanut töitä hullun lailla, eikä sitten töiden jälkeen huvita enää läppäriä kaivaa. Sitä ennen olin viikon häälomalla. Ihan kotona tosin vain, mutta lomalla kuitenkin. Häämatkaa sitten ehkä keväämmällä.

Omassa navassa öljynvaihtoviikot, eli kp 2/31. Me on nyt jätetty varsinainen yrittäminen ja odotellaan kierron tasaantumista jne. On niin niukka vuoto, että mahtoiko taaskaan mitään oikeaa ovulaatiota tapahtua. Mutta eipä meillä kiirettä, ihan kivaa on vielä kaksinkin. :)
 

Yhteistyössä