Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

Alice :hug: Joko sulla on vuoto alkanut? Mikä teillä olikaan syynä, että enää yhden kierron yritätte?

Lunea
, olet ilmeisesti mennyt naimisiin hiljattain, onnea! :flower:

Omaa napaa, miehen kanssa tehtiin sovinto ja nyt odotellaan loppukierto... ;) Puolen kuun maissa pitäisi täti tulla kylään.
 
skorpioni alkohan ne tänään on jo kp 3/27 yritystä siks enää tää kuukausi,kun mähän oon syöny terolutteja (jotka loppuu nyt) jotta mulla tulis kuukautiset,kun muuten ne tulee max 3krt vuodessa ja seuraavaks olis sit tarjolla jotain vahvempaa/kunnollista hormoonivalmistetta ja tutkimuksia missä vika ja mä en usko että mun pää kestäis sitä enää, tää on ollu aika rankka vuosi jollain tapaa,kun olin ihan varma että kun yksi on saatu niin miksei toistakin ja alunperinkin puhuttiin että vuoden jälkeen meen töihin ja sit vauva tulee jos on tullakseen, mikä tietysti olis mun kohdalla melkonen yllätys,kun en sit myöskään ovuloi,kun ei kerta menkkoja tule säännöllisesti.. Eli en aijo mennä ainakaan tässä vaiheessa niihin lisätutkimuksiin vaan laitetaan vauva projekti jäihin ja katsotaan sitten myöhemmin uudestaan jos siltä vielä joskus tuntuu... Välillä mä oon ihan suht ok tän asian kanssa, mutta sitten välillä on tällasia pv kun esim tänään on ollu, kaikki on vituttanu ja oon itkeny osan päivää sitä että jos tässäkään kierrossa ei onnista (ja tuskin,kun mä oon jo niin hermonakin koko asiasta ettei varmaan onnistukkaa) niin saanko koskaan enään vauvaa, mutta koitan lohduttautua tuolla yhdellä ihanalla lapsella joka meille on jo suotu :)

Nyt leffan pariin sohvalle ja jos yhden siiderinkin maistais :) NaM
 
Oikein Skorppari, sopiminen on parasta! ;) Ja juu, naimisiin mentiin maagisena täyden kympin päivänä. :)

Mulla on ilmeisesti jokin äärimmäisen kettumainen allergia, joka menee ekana alapään limakalvoille. Kesälomalla luulin hiivaksi, mutta nyt tuli samat oireet ja vähän uusiakin, kun söin Pirkan AB pähkinäjogurttia, jota siis söin myös silloin kesälomalla oireiden ensimmäistä kertaa ilmaantuessa. Nyt turposi lisäksi huuli, ja iholle tuli kutiavia laikkuja. Jogurtissa on hasselpähkinää, mutta vetelin niitä juuri toissa viikonloppuna kourallisen ilman mitään oireita, joten tiedä sitten, mikä tuossa jogurtissa nämä oireet toistuvasti aiheuttaa.. Mä en pääsääntöisesti ole koskaan ollut allerginen millekään, joten tuskin se mikään lisäainekaan voi olla?

No, oli mikä oli, minä en enää pirkan jogurtteja syö, ja toivottavasti oireet katoaa oletettuun ovulaatioon mennessä, eli ensi viikolle.

Alice, inhottava valeplussa, mut josko sielä kuitenkin jokin hipaisu olis tapahtunut?
 
Viimeksi muokattu:
Lunea ihana hääpäivä teillä, mekin mentiin naimisiin 7.7.2007, koska mun ja miehen molempien onnenluku on seiska. :heart: Onko allergiaoireet yhtään helpottaneet?

Alice kiitos kun jaksoit laittaa selvityksen teidän tilanteesta. Nyt siis kaikki peukut ja varpaat pystyyn, että tästä kierrosta nyt sitten tärppää! :hug:

Mulla alkaa kierto olla loppusuoralla, isänpäivänä ois tarkoitus testailla, mikäli täti ei ole ilmaantunut. :)
 
uskallan minäkin nyt sitten tänne kirjoitella. meillä olisi menossa kolmatta yritystä ja on sellainen tunne että nyt olisi tärpännyt. laskujeni mukaan olisi jo viikolla 6+3.
oireista sen verran että viikolla 4 oli aamuin illoin äklö olo, kauhian väsynyt olo, koko ajan nälkä ja nyt muutaman päivän ajan masua on kutitellut ja vihlonnut.. hyvällä tavalla. ja menkat ovat vielä kaikenhuipuksi reilu viikon myöhässä. huomenna meinasin testailla. jänskättää kovin koska esikoista tässä toivotaan. :heart:
 
Lupaavalta kuulostaa Sanjo! b=)d

Allergiaoireet helpottaa juu, joskin musta tuntuu koko ajan, et ovulaatio olis ihan nurkan takana, vaikka ainakin viikko pitäis viel mennä kun vasta muistaakseni kp7 tai 8... Mutta kaikin puolin kroppa temppuaa vielä, niin koitan olla ajattelematta asiaa. Ennen huomista en missään nimessä uskalla vauvantekoon ruveta, kun vasta oli limakalvot niin tulehtuneet, oli ovilaatio tai ei... Ja jos se nyt jo tulis, niin varmaan ihan liian aikaisin minkään salamatkustajan kiinnittyä mihinkään...
 
Sanjo tervetuloa ja joko olet testannut?

Itellä ei kummempia oireita puoleen eikä toiseen, alavatsa on turvoksissa ja välillä vihloo jos tekee äkkiliikkeen, mutta saattaa olla PMS-oireita. Kuulin tänään yhdestä unelmatyöpaikasta ja soitinkin siitä ja sain kuulla, että saatan olla erittäin varteenotettava hakija! Mulla on kyllä nytkin vakivirka, mutta nykyinen työ on kaikkea muuta kuin "unelmahommaa"! Tää kyseinen työ alkaa tammikuun alussa ja kestää 2 vuotta, senkin jälkeen mahdollisesti homma jatkuu, tää 2 vuotta on eräänlainen projektityö. Nyt pohdin, että jos SATTUISI niin ihanasti, että saisin tästä kierrosta plussan, niin voinko laittaa hakemuksen, hakuaika päättyy 16.11.? :O
 
eilen testailin kyllä mutta näytti negaa ja kaikenlisäksi pari tuntia testin jälkeen menkat alkoi :( yleensä minulla on pari ekaa päivää reilumpi tuo vuoto ja kestää lähemmäs 5 päivää mut nyt iltaa kohden on tosi niukkaa...jos tulee ollenkaan. en oikein tiedä että mitä pitäisi ajatella tuosta.
mitä jos sittenkin olisin raskaana siitä huolimatta ? osaisiko joku kertoa tai onko ollu vastaavaa tilannetta.

RockMama81 onnittelut plussasta !
 
Onnea hurjasti kaikille plussanneille!

Minä tuolla pinon alkupuolella aloin kirjoitella, mutta sitten kun ei ole kiertoa oikeen minkäänlaista niin vauvakuumeilu ei oikein ole lähtenyt käyntiin. Nyt on menossa muistaakseni kierron 36 päivä, mahaa vihloo ja turvottaa (mulle perinteisen menkka oireet), mutta vuotoa ei näy. Tein jo tuossa testinkin, mutta negatiivistä näytti. Tai jos oikeen syynäsi ja syynäsi niin ehkä viivanpaikkaakin, mutta muistelisin että sitä ei lasketa :D Koko ikäni mulle on ollut suht säännöllinen kierto, 26-28 päivää niin tämä on ihan uutta. Täälä kun on toista ja kolmattakin haaveilevia niin osaisiko joku kertoa kauan tuossa kierron alkamisessa ja tasoittumisessa yleensä kestää? Imetyksen olen lopettanut reilu kuukausi sitten, esikoinen nyt 8kk.

Mukavaa alkavaa talvea kaikille ja toivottavasti moni saa viimeistään ensi kuussa ihanan joululahjan... :xmas:
 
Pepe10 minkä testin sä teit? Tuliko viivanpaikka heti ja tuliko siihen mitään punaista?

Itse tein tänään kanssa apteekin oman raskaustestin. Ensin ei 5 min sisällä mitään eli meinasin jo viskaista testin roskiin, mutta sitten päätin jostain syystä katsoa testiä vielä uudestaan keittiössä paremmassa valaistuksessa ja JOTAIN siinä testiviivan kohdalla näkyi! Noin tunnin päästä testin tekemisestä viivanpaikka vahvistui ja punertui ja tiedän tiedän, testiä ei enää pidä katsoa tunninpäästä, mutta koskaan ennen en ole saanut apteekin omaan edes haamun haamua enkä viivanpaikkaa ja nyt viiva on jo "melko" selkeä, siis sen erottaa paljaalla silmällä. Huomenna viimeistään käyn ostamassa lisää testejä! :) Ja nyt siis kp 31/31
 
Skorpioni viivanpaikka tuli ehkä puolen tunnin sisällä. Tarkistin testin kun 5min oli kulunut ja oli negatiivinen, sitten jätin sen lojumaan lavuaarin reunalle (mitä ei ikinä pitäisi tehdä!! :D) ja kuivuttua siihen tuli niin haalea viiva, etä vaikea sanoa oliko väriä. Varmasti kuivuttua tullut viivanpaikka. Testi oli ärrältä. Mikä testi sulla oli? Mulle ei ikinä ole apteekista ostettaviin testeihin tullut viivanpaikkoja, mutta noi markettitestit useinkin onnistuu nostamaan toivoa :/
 
Kuumeilijat:
skorpioni07........kp 31/31....................yk 2............toiveissa 2
Punkku...............kp ?/26-32.................yk 2...........toiveissa 3
Jotain................kp 27/27-32................yk 1..........toiveissa 2
Lunea................kp 14/28?...................tjot...........toiveissa 1
AliceInWonderland..kp 13/25-30............yk 11........toiveissa 2
anneli80............kp 28/35-99.................yk 0...........toiveissa 2
FelisSilvestris.....kp ?/25-27...................yk 0...........toiveissa 1
Kaneli................kp ?/30........................yk2...........toiveissa 1
Gabrielle............kp ?/32........................yk 1..........toiveissa 1
Supuliini.............kp ?/32.......................yk 2...........toiveissa 1
Sindi^^.............kp ?/28-32...................yk 3...........toiveissa 1
Nannie...............kp 6/26-28..................yk 3...........toiveissa 1
AnniMu..............kp ?/?.........................yk 2...........toiveissa 1
Marsu82............kp 33/32.....................yk 2............toiveissa 2
Leo81................kp 22/28-33................yk ?..........toiveissa ?
Pepe10..............kp 1/26-35..................yk 1...........toiveissa 2

Mukana keskusteluissa:
LocoKako
Millimolli
Peikko_
Viuhti10
Epa88

Plussat :heart:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi.............kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina.........kp 33/27-32...................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö.........kp ?/?..........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka............kp ..........................yk1 ..........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28.......................yk 1........toiveissa 3

Marraskuu
RockMama81......kp 37/28.....................yk 1........toiveissa 2

Päivittelin nyt auttavasti tätä listaa. Laitoin kiertopäivät kysymysmerkillä sellasille joilla olisi mennyt reippaasti oman kierron yli ja en bongannut edellisen päivyityksen jälkeen tietoja kiertopäivästä. Sellaisillakin voi olla virheitä ketkä on ilmoitellut, matikka ei ole mun parhaita puolia ;) Niin kuin listasta voi huomata niin meille saapui täti tänään, heti edellisen viestin jälkeen havaitsin asian..Ompahan ainakin jonkinlainen kierto sitten olemassa.
 
Viimeksi muokattu:
Äsken tein päiväpissasta Clearbluen digitestin ja tulos:

GRAVID
RASKAANA
1-2


IHANAA!!! :heart: Mulla tänään siis kp 32/31

Pahoittelut Pepe tädin tulosta. Mä testasin eilen apteekin omalla testillä ja siinä ei kai ole viivanpaikkaa eli haamu tarkoittaa aina tärppiä.
 
Punkku...............kp ?/26-32.................yk 2...........toiveissa 3
Jotain................kp 27/27-32................yk 1..........toiveissa 2
Lunea................kp 14/28?...................tjot...........toi veissa 1
AliceInWonderland..kp 13/25-30............yk 11........toiveissa 2
anneli80............kp 28/35-99.................yk 0...........toiveissa 2
FelisSilvestris.....kp ?/25-27...................yk 0...........toiveissa 1
Kaneli................kp ?/30........................yk2........... toiveissa 1
Gabrielle............kp ?/32........................yk 1..........toiveissa 1
Supuliini.............kp ?/32.......................yk 2...........toiveissa 1
Sindi^^.............kp ?/28-32...................yk 3...........toiveissa 1
Nannie...............kp 6/26-28..................yk 3...........toiveissa 1
AnniMu..............kp ?/?.........................yk 2...........toiveissa 1
Marsu82............kp 33/32.....................yk 2............toiveissa 2
Leo81................kp 22/28-33................yk ?..........toiveissa ?
Pepe10..............kp 1/26-35..................yk 1...........toiveissa 2

Mukana keskusteluissa:
LocoKako
Millimolli
Peikko_
Viuhti10
Epa88

Plussat
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi.............kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina.........kp 33/27-32...................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö.........kp ?/?..........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka............kp ..........................yk1 ..........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28.......................yk 1........toiveissa 3

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28.....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31....................yk 2............toiveissa 2
 
Oi, onnea skorppari ihan hirveästi! Ihan kivat huijaukset teillä kyllä, mun ukko oisi tod näk niin pösilö, että uskoisi kyselemättä tuon teorian :D :D

Eilen oli vähän matalapainetta, kun jotenkin oli sellanen olo, että oisi voinu olla raskautunut, mutta tänään on taas jo hyvät fiilikset. Maha on tosin melkosen kipeä, mutta eiköhän sekin helpota viimeistään huomenna. Nyt sitten pitäisi osata olla rauhakseen ja laskematta päiviä, miehen kanssa ollaan siis sovittu, että ei ole ehkäsyä käytössä, mutta ei "yritetä". Luulen, että ehkä max pari kiertoa voi mennä niin, mutta sen jälkeen lasketaan jo molemmat hulluna päiviä :D
 
Punkku...............kp ?/26-32.................yk 2...........toiveissa 3
Jotain................kp 28/27-32................yk 1..........toiveissa 2
Lunea................kp 15/28?...................tjot...........toi veissa 1
AliceInWonderland..kp 14/25-30............yk 11........toiveissa 2
anneli80............kp 29/35-99.................yk 0...........toiveissa 2
FelisSilvestris.....kp ?/25-27...................yk 0...........toiveissa 1
Kaneli................kp ?/30........................yk2........... toiveissa 1
Gabrielle............kp ?/32........................yk 1..........toiveissa 1
Supuliini.............kp ?/32.......................yk 2...........toiveissa 1
Sindi^^.............kp ?/28-32...................yk 3...........toiveissa 1
Nannie...............kp 7/26-28..................yk 3...........toiveissa 1
AnniMu..............kp ?/?.........................yk 2...........toiveissa 1
Marsu82............kp 34/32.....................yk 2............toiveissa 2
Leo81................kp 23/28-33................yk ?..........toiveissa ?
Pepe10..............kp 2/26-35..................yk 1...........toiveissa 2

Mukana keskusteluissa:
LocoKako
Millimolli
Peikko_
Viuhti10
Epa88

Plussat
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi.............kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina.........kp 33/27-32...................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö.........kp ?/?..........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka............kp ..........................yk1 ..........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28.......................yk 1........toiveissa 3

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28.....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31....................yk 2............toiveissa 2
 
Lunea: Sinä kun täällä näytät päivittelevän tätä listaa niin kai mutkin voisi tuonne listalle merkata... Eli nyt on KP 5/30 ja kunhan vaan hillopäivät loppuu niin alkaa Yk 2, ja esikoista avokin kanssa yritellään. :)
 

Yhteistyössä