Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

Kaneli83 tuo niiiiiin tuttu tunne että ei malta odottaa :D minä jätin pillerit pois vasta 2kk sitten ja tää tuntuu niin turhauttavalta vaik yritystä ei olekkaan viel kauan takana :LOL: toki ehkäpä mahdollisuudetkin olis paremmat jos tuo isäntä joskus eksyis työmaalta kotiinkin :)
 
Huomenta!

Mulle voi päivittää kp 1/13, yk 2. Voiko olla mahdollista? Eilen illalla tuli hirveitä vihlomisia ja luulin et ovis ois tuloillaan, mut ei, tätihän se sieltä ampas kylään heti aamusta. Mitä tämä lie nyt onkaan? :S Apua.
 
AnniMu tsemppi:hug: menkkojen vuoksi. Kylläpäs on jäänyt tosi lyhkäseksi toi sun kiertos. En muista, että olikos sulla joku ehkäisy juuri päättynyt. Eli voisko siinä olla syy lyhyeen kiertoon?

Kaneli83 tiedän tunteen ;). Mäkin lupasin projektin alussa viime kuun lopulla, että en stressaa, mutta kumman neuroottiseksi tää touhu on jo vajaassa kuukaudessa päässyt :whistle:

Itsellä kp 31 / 27 - 32 ja nyt alkaa jo oikeasti olemaan aika piinattu olo. Mieli tekis jo testata, mutta sitkeästi yritän odottaa vielä huomisen päivä. Tänään oon tuntevinani pientä kuvotuksen tunnetta, mutta voipi johtua ihan puhtaasti siitä, etten oo ehtinyt syömään aamupalaa tänään. Mutta mikäli tänään ei menkat ala niin huomisella kauppareissulla täytyy poiketa apteekissakin, jotta on sitten testi valmiina sunnuntaita varten. On tää niin hermoja raastavaa! Ja vielä kun pitää varautua siihenkin, että testi näyttää negatiivista vaikka menkat ei oliskaan alkaneet ajoissa.
 
Jotain sullahan on jännät paikat! Mä en ollut ollenkaan noin kärsivällinen ja testasin jo monta päivää ennen oletettujen menkkojen alkua. Onnea testailuun!

Tsemppiä niille joilla menkat alkanut! Seuraava kierto on sit se THE kierto, eikö niin.

Täällä haamu vahvistuu. Pääsin tänään kumminkin testailemaan aamulla, kun appivanhemmat lähti ulkoilemaan esikoisen kanssa. Oli yksi testi kaapissa, ja se siellä kuumotti niin että piti se tehdä. Vieläkään en oikein tahdo uskoa tätä. Ajattelin ostaa tänään vielä yhden testin ja tehdä sen su-aamuna. Sillon on menkkojen oletettu alkamisaika käsillä. Jos se edelleen vahvistuu niin on kai se uskottava. Ajattelin kokeilla sitä digitestiä, vaikka onhan se aika kallis.

Jotenkin hieman ristiriitaiset fiilikset. Iloinen toki olen jos taas näin pian on tärpännyt, mutta toisaalta monia asioita pyörii mielessä. Voiko se toinen lapsi olla yhtä ihana ja rakas kuin tuo eka? Se kun on maailman ihanin ja hellyyttävin pakkaus. :heart: Ja miten sitä aika riittää kahdelle ja jääkö esikoinen liian pian vähemmälle huomiolle ja ja ja ..... Mutta taitaa olla aika tavallista nämä ajatukset tässä vaiheessa.
 
Ihanaa Anskuliina ja Barbapörrö, upeaa, mahtavaa! Isot onnittelut täältäkin teille :flower:

Ootteko jo laskenu millon olis it se laskettu aika ;)? Eikö ookki hullua, et tää on niin epätodellista, ei meinaa uskoa ennenku "todellisia" oireita ja niitäki vähättelee :D! Mulla alkanu nännipihat laajenee ja tummenee ja tuntuvat jo muka kasvaneenkin...mietin et voiko näin nopeasti...

Mies sanoi eilen että sille vielä epätodellisempaa ja varsinkin ku ei ollu tästä toisesta niin kuumeessa ku minä. Mut sit ku ultrailee ja sydänääniä pääsee kuuntelee niin johan se pitää uskoa :p Katoin jostain odotus kirjasta et nyt "vauva" nuppineulan kokoinen, voih pientä :heart:

Nyt pitää käydä useamminkin kattelee teitä ku täällähän tunnutaan lisääntyvän aivan urakalla, hieno homma :D!
 
Jotain Lopetin pillerit tosiaan vasta 3vkoa sitten. Voi olla että johtuu siitä, tai sitten vaan hätäilin ja tää onkin jotain muuta kuin menkat.. Ehkä vaan välivuotoa tai jotain ovulaatioon viittaavaa (ovis kalenterin mukaan tänään, vaikka luulin sen olleen jo toissapäivänä..hmm).. Tai sitten jopa kiinnittymisvuotoa. Saa nähdä. Raportoin kunhan olen vähän viisaampi asiasta :)

Hyvät viikonloput! :heart:
 
Oonpas mä ollu pitkään hiljaa, johtuu varmaan tästä alkukierron tylsyydestä... Täällä sen sijaan on tapahtunu vaikka mitä!! ISOT ONNITTELUT PLUSSANNEILLE!! :heart:

Ja tsemppiä piinailijoille! Jotain, pidän peukut pystyssä! Tuuhan heti kertoon kun testi on tehty?? Sunnuntainahan ne jo on myöhässä... ;)

Iitushka: Tervetuloa munkin puolesta! Mun mielestä monilla, jotka on plussannu on tullu just tommosta tuhrua sillon kun menkkojen piti alkaa... Ootko miettiny koska testaisit?

Siis enhän mä yhtään innokas oo niitä plussia tänne vielä lisää saamaan, muuten vaan usutan kaikkia teistaileen!!


).( Ovista oon kovasti yrittäny bongailla, luulin jo löytäneeni sen mut ei ne viivat yhtä tummia kyllä ollu. Viime kierrossa testasin tosin eri testillä eikä sillonkaan ne viivat ollu yhtä vahvoja ja gyne näki ultrasta että ovis oli tapahtunu. Nyt kun muistelen niin viimeks nippailuista meni noin viikko ovikseen ja tässä kierrossa nippailut ei oo vielä jatkunu niin pitkään mut lämmöt on jo tänään 37. Eikös se merkkais et ovis olis jo ohi? Oliko pupuilu tänään siis liian myöhästä?
 
Gabrielle voisko olla, että eri testeillä näkyy eri tavalla. Eli mä en ainakaan suostu uskomaan, että tän päivän lemmiskelyt on teillä ollut turhaa =).

).( uskoisin päässeeni tänäänkin voiton päälle, eli ei ne menkat ainakaan tänään ala. Kuitenkaan en vielä uskalla uskoa olevani raskaana, koska se mahdollisuus kuitenkin on olemassa, että täti kurvaa tänne huomenissa. Aika uskomatonta se kyllä olis jos olisinkin raskaana, kuitenkin on kyse vasta ekasta yrityskerrasta. Esikoista tehtiin kuitenkin melkein vuosi, joten oon henkisesti varautunut siihen, että saman verran vähintään menis. Mutta parin yön päästä ollaan jo taas viisaampia.
 
Gabrielle, eipä ole alkanut ei. Joo jotain täytyy olla meneillään, koska ei nämä alavatsan juimimiset normaaleja ole. Ja se torstaiaamun ruskea tuhru, eikä menkkoja tullutkaan.

Tänään on 4 viikkoa viime menkkojen alkamisesta ja kävin ostamassa pari raskaustestiä. Huomenaamuna teen ekan testin. Huuuuuuu!!! :eek:
 
Iitushka Jännää, ilmoittelethan heti testituloksen ;)

Päivitystä vain.. Elikkä ei ne nyt menkat sitten ilmeisesti ollukaan, kun vuoto loppui yhtä nopeasti ku tulikin, jotain välivuotoa vaan. Nyt jännäillään josko olis sittenkin tärpänny ;)
 
Heräilin monta kertaa yöllä ja heti kahdeksalta aamulla kipitin tekemään testin. Selkeä plussa!!!! :D

Vasemmanpuoleinen alavatsan juimiminen kyllä hieman ahdistaa. Tulee aina muutaman kerran tunnissa semmonen muutaman sekunnin "kipuaalto" vasemmalle puolelle. Oikealle puolelle kyllä myös välillä, mutta huomattavasti harvemmin ja lievempänä. Mutta luin, että taitaa olla aika yleistä ihan normaaleissakin raskauksissa alussa, kun sille puolelle, mistä on ovuloinut tulee keltarauhanen, joka monilla voi kipuilla alkuvaiheessa. No, joka tapauksessa aion mennä yksityiselle alkuvaiheen ultraan niin pian kuin mahdollista. Tietty KU:n lisäksi myös KM pelottaa.

Yritän nyt kuitenkin olla miettimättä liikaa tässä vaiheessa kaikkia riskejä, sillä niitähän riittää niin nyt kuin jatkossakin. Yritän iloita siitä, että olimme niin onnekkaita, kun onnistuin tulemaan raskaaksi yk1:llä ja olemme molemmat hedelmällisiä minä ja mieheni. =)

Jos kaikki menee hyvin, niin laskettu aika olisi 1.7.2011.
Plussatuulia kaikille!!!! :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut Ituska! Todellakin tuo vihlonta on tympeää, mutta sen kestää kun tietää mistä se johtuu=)

Itsellä täti onneksi vieraili lyhyesti ja petipuuhat kutsuupi. :whistle:kp 4/35-99 menossa... Roppa ja hormoonit ovat sekaisin, koska imetys on loppunut.. Paleltaa koko ajan ja pahaolo vaivaa sekä hajut tekevät pahaa... (ihan kuin olisi raskaana,,heheh)

Jotain: itsellä on ihan samat fiilikset raskauden alulle saamisesta. Meillä meni esikoisen kohdalla pari vuotta ennen kuin tärppäsi. Joten en usko, että tälläkään kertaa kovin helposti pienokainen alulle saadaa. Vaikka asiaan asennointuu noin, on tädin vierailu joka kerta yhtä surullista.... Odotan innolla plussa uutisia;)
 
Iitushkalle onnea plussasta!!

Omaa napaa sen verran että.. En ymmärrä mitä täällä on meneillään. Eilen alko vuoto ja loppuki ku seinään. Tänään alko taas..ja iha kunnolla. Ja hienhajusta päätellen iha täti taitaa olla kyseessä :/ Jos jatkuu kierrot 13 päiväsinä, niin taidan kysyä joltain ammattilaiselta onkohan joku pielessä. Mutta siis kp 2/13..
 
anneli80 nyt vaan sitten kunnolla peitot heilumaan ;), niin eiköhän kuukauden kuluttua saada sultakin plussauutisia.

AnniMu no onpas se nyt kummaksi heittäytynyt. Varmaan tosin johtuu siitä, että hormonituotanto ei oikein oo vielä päässyt vauhtiin. Jos vaikka seuraat vielä seuraavan kierron ja jos homma tuntuu vaan jatkuvam niin otat sitten yhteysttä gyneen. Joka tapauksia tsemppiä!

Ja uskomatonta tää on, mutta puoli tuntia sitten testasin selkeän plussan :heart:. Just nyt pää tuntuu ihan tyhjältä eikä millään meinaa uskoa tätä todeksi. Kuinkakohan monta testiä pitää vielä tehdä ennen kuin tää homma menee oikeasti jakeluun. Mutta selkeästi siis on oireet olleet oikeita. Ja pari päivää sitten alkanut kuvotus tuntuu olevan jatkuva seuralainen. Mutta jostain kumman syystä sekään ei tunnu tällä hetkellä pahemmin harmittavan. Vielä en kuitenkaan uskalla odotuspuolelle siirtyä vaan käyn täällä tuttujen turvallisten nimimerkkien luona.

Mutta kaikille suunntaton plussapuuuh =)
 
Onnea Jotain!!! :heart: Mahtavaa! Kerro nyt niistä oireista vielä!!! niin saadaan meidät loputkin kuulostelemaan niitä!!!

Mä sekoan, ei vieläkään ole menkat alkanu. kp31/28-30. Enkä omista testin tetiä...vielä. :D
 
Leo81 käypäs nyt vaan ostamassa se testi ;)

Niistä mun oireista. Tällaista on tosiaan esiintynyt:

- paineentunne alavatsalla ja nipistelyt
- menkkamainen jomotus
- kipeät tissit
- jatkuva etova olo, mikä alkoi torstaina (on tällä hetkellä sellainen jatkuva röyhimisen tarve)

Tuota etovaa oloa, kipeitä tissejä ja paineentunne vatsalla löytyi myös esikoisen aikana, joten hieman kyllä osasin epäillä raskautta, mutta toisaalta en kyllä uskaltanut luottaa niihin. Jotenkin vaan aattelin, että ei se näin nopeasti voi tärpätä. Enemmäkin uskoin, että mun pää tekee kepposet kun niin kovasti oon tätä toista laista kuumeillut. Eihän tätä millään jaksa vieläkään uskoa ja onhan tää niin alussakin, että nyt täytyy toivoa, että kaikki menis hyvin. Laskettuaikahan mulla menee johonkin kesä-heinäkuun vaihteeseen eli pitkä odotus on edessä.
 
Täällä eilen päiväpissasta sit testailin digillä ja siihen tuli aika nopsaan teksti raskaana. Eli kai se on uskottava, että heinävauvaa tässä nyt sit vähän niinkun odotellaan. LA ois 3.7.11. Mutta kun taustalla on yksi keskenmeno ennen esikoista, niin aika epävarmoilla fiiliksillä vielä.

Onnea myös muille plussanneille!! Taidetaan useamman kanssa tavata tuolla heinäkuisten odotuspinossa.
 
Oooooooo,mikä plussasade =)

ONNEA Iitushka!!!:flower:

ONNEA JOtain!!!:flower:

Leo81...jännää,toivottavasti menkat ei ala!

Barbapörrö: Tuo kirjoituksesi siitä,että olet onnellinen,että nyt tärppäs...mutta mieli sekava jne.On kuin suoraan minun aivoistani!!!;) Ajattelen aivan samoja asioita...kuinka toisesta voi tulla yhtä rakas kun esikoisesta,joka on maailman ihanin...miten esikoiselle jää aikaa jne.Paljos teillä tulee ikäeroo?Meillä himpun verran yli 2v. noin 2v 1kk.Mietin,että onhan tuo esikkokin sitten vielä pieni..miehelle sanoinkin eilen,että pärjätäänkö me.Hän vakuutti että pärjätään =) Kai nämä asiat pyörii monille mielessä.
 

Yhteistyössä