Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

No hei pitkästä aikaa,oon pysyny poissa jotta saisin tän kuumeilun pidettyy jotenki aisoissa, Tänään mulla kp 22 ja yk2 oviksen olin tuntevinani siinä kp 10 tienoilla ja viikko siitä kovia vatsakipuja ja maha ihan sekasin ja outo.
Eilen tein prisman pregchecin johon piirtyi hyvin hyvin haalea haamu jossa kuitenkin havaittavissa punaista väriä...tänään tein aamupissasta apteekin oman johon tuli myös kaksi viivaa,haalea mutta selvästi havaittavissa ilman mitään tihrusteluja...jeiii!!!
Mun on pakko lähtee nyt kauppaan ostaa viel uus testi...pakko saada toinen plussa et sit voi vaik uskoo et näin nopee tärppäs.
Oireita on ollu kp 15 jälken tissit TUNTUU olevan olemassa, vatsakipuja,maha ihan sekasin kuin vatsatauti,laktooson sietokyku olematon, kamala palelu mutta sitä mulla on aina tähän vuodenaikaan,vajaan viikon ollu useammin nälkä, ehkä vähän väsymystä,repäisykipuja..(en muistanutkaan kuinka ikäviltä ne tuntuu)nii ja kokoajan ollu sellanen tunne että raskaana olen,paitsi nyt ku testi vahvistais sen ni se tunne katos....
oisin laittanu kuvan testistä mutta kun en osaa...nyt lähen sinne kauppaan...kerron sit..

plussatuulia kaikille....
 
Kuumeilijat
skorpioni07.........kp ??/30?....................yk -........toiveissa 2
Barbapörrö........kp19/26-30....................yk 1........toiveissa 2
Punkku...............kp 10/26-32.................yk 2......toiveissa 3
Jotain................kp 23/27-32.................yk 1........toiveissa 2
MeMaMi.............kp 23/25......................yk 4........toiveissa 2
Lunea................kp 18/28?....................tjot.........toiv eissa 1
AliceInWonderland..kp 4/25-30............yk 11.......toiveissa 2
anneli80.............kp 32/35-99................yk 0........toiveissa 2
FelisSilvestris......kp 29/25-27................yk 0........toiveissa 1
Kaneli................kp 8/30.....................yk2.......toiveis sa 1
RockMama81......kp 33/28.....................yk 1........toiveissa 2
Hellun martta.....kp 37/28.....................yk 1........toiveissa 3
Gabrielle............kp 38/32.....................yk 1........toiveissa 1
Supuliini.............kp 45/32.....................yk 2........toiveissa 1
Sindi^^.............kp 17 /28-32................yk 3........toiveissa 1
Anskuliina..........kp 27/28-32.................yk 1........toiveissa 2
Nannie..............kp 25(?)/?....................yk 1...........toiveissa 1

Mukana keskusteluissa
LocoKako
Millimolli
Peikko_
Pepe10
Viuhti10
Leo81
Epa88

Plussat
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1



ONNEA Punkku!!!:D Upeeta,mahtavaa!Kyllä se viiva siitä vahvistuu!

Itsellä on ihan sellanen olo,että ei tuu kyllä plussaa tästä kierrosta...no,se selviää lähipäivinä.En kuitenkaan luovu toivosta ennen kun täti ilmestyy paikalle!
 
OIH, onnea PUNKKU plussasta! Mäkin luotan apteekin omaan testiin eli jos siinä on häivähdyskin viivasta, niin plussa on! :)

Omaa napaa.. alkaa olla jännät paikat... mä siis lueskelin viime viikolla kirjoituksiani tällä palstalla ja 15.9. mulla alkoi vuoto, jota silloin luulin välityhjennykseksi. Ja kyllä me itse asiassa kerran kuun vaihteessa isännän kanssa puuhasteltiin makkarissa, vaikka koko perhe kipeenä oltiinkin eli pienen pieni mahdollisuus olisi... Muuten en edes kuvittelisi, että saattaisin olla raskaana, mutta kun rinnat on TOOSI arat ja turpeena, nännipihat laajentuneet ja tummat, alavatsa turvoksissa ja vahvat hajut kuten miehen partavesi yököttää, samoin kahvi eli en saanut aamulla kuin puoli kuppia juotua ja nyt päivällä ei ole tehnyt ollenkaan mieli kahvia, yleensä menee kuppitolkulla! Lähden illalla käymään kaupassa ja ihan pakko varmaan mennä apteekin kautta ja ostaa pari testiä varoiksi... ;) Tädistä ei tietoakaan eli jos testit näyttää negaa, niin kierto on yhä mitä sattuu.
 
Punkku onnea kovasti plussasta :flower:. Hienoa, että saatiin kuin saatiinkin plussa tällekin kuulle. Vaikka voihan niitä toki tulla vielä lisääkin.

Anskuliina oikea asenteella oot liikkeellä. Ennen menkkoja ei menetetä toivoa.

Itsellä kp 24 / 27-32 ja edelleen vaan odotellaan. Tosin en usko menkkojen ainakaan viikonlopun tai alkuviikon aikana alkavan, koska ei oo kyllä mitään tuntemuksia siihen suuntaan. Eli jos onni on mennyt ohi tältä kierrolta niin luultavammin "saan" tädin vieraaksi vasta loppuviikosta. Mutta siihen asti toivon täysillä ja pelkään pahinta. Tosin tälläkin hetkellä masu tuntuu vähän omituiselta. Tuntemukset ei oo menkkakivun kaltaisia vaan enemmän sellaista omituista jaksottaista paineen tunnetta. Tunne ei oo mitenkään jatkuva vaan sellainen aaltoileva. Esikoisesta mulla oli tosiaan sellainen kiristävä tunne masussa jo viikkoa ennen plussaa, joten toisaalta voisin tästä kuvitella olevani raskaana (ellei sitten tosiaan oma pää tee tepposia), mutta se nähdään sitten ajan kanssa. Nyt vaan alkaa olla tosi malttamaton olo. Tuntuu kurjalta odottaa vielä ainakin viikko ennen kuin menkat on edes myöhässä.
 
Äsken tuli pyyhkiessä tuhrua paperiin eli näinköhän se täti tänään kurvaa kunnolla kylään? Sitten olisikin kierto jo suht normi, mikäli silloin viime kuun puolivälissä oli menkat. Ehdin eilen ostaa r-testin, mutta en vielä tänään testannut, eikä varmaan tarviikaan jos iltaan mennessä alkaa kunnon vuoto.
 
skorpioni07 pahoittelut jos saat tädin vieraaksi. Toivon kuitenkin, että akka ymmärtää pysyä poissa sun luota.

Sitten vaihteeksi ).(. Eilen illalla ja tänään aamulla tuntui lähellä vasenta nivusta ilkeätä menkkamaista kipua (ja juurikin kun eilen pääsin sanomasta, että sellaisia tuntemuksia ei vielä oo). Toivottavasti ei olis kuitenkaan merkki tulossa olevista kuukautisista. Lisäksi uutena "tuntemuksena" on sekaisin oleva vatsa ja valtava palelu. Jatkuvasti on iho täysin kananlihalla ja lisäksi ne vilunväristykset tuntuu myös ihon alla. Salaa toivon palelun ja muiden oireiden olevan merkkejä alkaneesta raskaudesta, mutta toisaalta sopivat kyllä lähestyviin menkkohin sekä flunssaan. Mieli tekis tehdä testikin, mutta tuskinpa siinä kuitenkaan mitään näkyis ja tulis vaan huono mieli eli parempi on odottaa ens viikon yli ja testata vasta sitten jos menkat ei oo siihen mennessä tulleet.
 
HUomenta... tosiaan mulle huomen. Heräsin hetki sitten yövuoron jäljiltä. :)

Skorpioni07: Toivotaan, että oliskin vain jotain tuhruilua. Jos ei niin kovasti tsemppiä uuteen kiertoon!!!

Mä olen tulossa taas kipeäksi. Enhän mä vielä tälle syksyä olekaan ollut...|O. No pitää nyt sairastaa, ettei seuraavaa kiertoa häiritse mitkään flunssat. =) kp23 tänään, vielä viikon saa odotella uuden kierron alkua.
 
Huomen aamulla testaan olisinko raskaana, pelottaa jos en ookkaan...niin pettymys on suuri! Sellasta tuntemusta ollu muutaman päivän et tisseissä arkuutta :) eikä oo vielä ollu mitään menkka kipuja vaik eilen piti alkaa,iik, peukut pystyyn ;)! Tuun sit kertoo miten kävi...
 
RASKAANA!!! Tein elämäni ensimmäisen raskaustestin ja sähellystähän se oli ;)! oon niin onellinen ja samalla on tosi epätodellinen olo...

Homma meni näin: on ollu perhosia mahassa jo eilisestä lähtien...vai olikohan se vauva ;) ku jännitti niin aamulla testaaminen! Heräsin ja menin unenpöpperössä vessaan,luin ohjeet, työnsin testin pönttöön ja aloin pissata...No sitähän tuli niin mahottomalla suihkeella että sitä meni nuolen yli,mitä pelkäsin ku ohjees sanottiin "älä pissaa nuolen yli" ;)!

No onneks oli toinenkin testi! Sit tyttö heräs ja alkoi itkemään äitiä,tietenkin ja hätäsesti hain sängystä ja pistin lastenohjelmia kattoo...uusi yritys ja samas keksin pissata eka purkkiin (älynväläys) ja testata siitä :)! no molemmissa oli se kaksi viivaa ja toinen vähän haaleempi eli totta tämä on
 
Paljon onnea MeMaMi!!!!
mä tein elien prisman pregchecin joka oli sit ylätyksesk nega ja tänään tein aamulla apteekin oman johon tuli ehkä tunnin päästä hyvin hailakka toinenkin viiva ehkä jopa vaaleempi kun toi perjantaina tekemäni plussa...:( nyt en sit oikeen tiiä et onko ollu ns. kemiallinen ku ei ollu tummunu viiva vai.....ajattelin tehä viikon päästä uuden jollei menkat ala. mitään kipuja ei kuitenkaan ole ollut ja väsymys ja ruokahalu on kuitenkin selvästi lisääntynyt...kp mulla on vasta 24/25-30 joten ei nyt kauheesti tarttiskaan viel näkyy....
 
Onnea MeMaMi! Ja kovasti vauvaliimaa ja tarrasukkia pienokaiselle! Saanko muuten sen verran udella, että menitkö esikoisesta aikoinaan suoraan tk:hon vai miksi tämä oli eka raskaustesti minkä teit itse?

Onko Punkku testannut jo vahvemman plussan? Entäs muut, joilla on kierto siinä vaiheessa, että voisi alkaa testailla?

Omaa napaa.. sieltä se täti tulla porhalsi oikein valtoimenaan, yöllä joutu herää kesken unen vaihtamaan sidettä, kun tuntui niin "kostealta" (sori ällöjutut) ja maailma oli ihan punaisena! En muistanutkaan miten "ihanan" runsaat nää mun normimenkat on, kun kierukan kanssa ei tosiaan ollut menkkoja lainkaan. Eli nyt sitten pääsen varsinaiseen ekaan yrityskiertoon, tai onkohan tää nyt toinen, kun periaatteessa viime kierrossa tarkkailin tuntemuksia... No olkoon nyt sitten yk 2 ja tänään siis kp 2/31 ja toinen meillä toiveissa.
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut kaikkille plussaajille.. on aina ihana saada vauvauutisia, vaikka itsellä ei olisikaan vielä tärpännyt:)

Itsella kierto menossa35/35-99,,, menkkoja odotellessa. En usko olevani raskaana, kun ei ole mitään oireita ja peittojen heilautteluja ei olla harrastettu kovinkaan ahkerasti.:ashamed: Toivon, että menkat alkaisivat pika puolin, että päästään uuteen yritykseen. Pitkä kierto, kun yleensä meinaa sitä, että ovulaatiota ei kyseisessä kierossa ole tapahtunut:(
 
Kiitos vaan kaikille :)! heti alko sit pelot hiipii ajatuksiin, ettei vaan menis kesken...Mutta siihen nyt ei pysty ite vaikuttaa...Joo,mä tosiaan esikoisesta kävin aina viemäs neuvolaan pissan (halusin säästää),enää en kehtais :ashamed:... Mut mukava oli et tuli nyt vähän nopeammin ku eka,enkä ehtiny sit niitä tilaamiani ovistestejä kokeilee ollenkaan ;)!

Heti laskeskelin et millon tämän tulokkaan pitäis maailmaan putkahtaa,niin menis johonkin kesäkuun loppupuolelle :heart: Mies oli yhtä hymyä ku tuli vessasta,olin jättäny testin esille :D ja kysy viel et onks tää nyt sitä mitä hän luulee ;)...

Toivottavasti ei kauheita pahoinvointeja tuu ku ei esikoisestakaan ollu ja pitää nyt yrittää salata asia sinne rv. 12 asti ainaki jos pystyy...On tää ihmeellistä :heart:

Otokka: mihin porukkaan oot siirtyny kirjottelee odottajissa vai ootko?
 
JEE!!! Tuhannesti onnea Memami. Tosi kiva juttu päästä lukemaan iloisia uutisia.

skorpioni07 pahoittelut tädin vierailusta, mutta nyt vaan uudella tsempillä uuteen kiertoon.

Punkku mä ainakin uskon, että kyllä se viiva vielä viikon mittaan vahvistuu. Joten tsemppiä loppupiinailuun.

Itsellä kp 26 - 27 / 32 eikä mitään uutta kerrottavaa. Loputtomalta tuntuu tämä viimeinen viikko.
 
MeMaMi: Onnea ihan mielettömästi!!!! :D:heart::flower:

Jotenkin niin hitaasti menee aika. Ens pe vois ootella uuden kierron alkua. Pitää toivoa, että pitää kutinsa. On se niin kumma kun pitää jännittää jo ennen varsinaista ekaa yritys kiertoa. :kieh:
 
ONNEA MeMaMi!!!:flower: Huippua,fiilis on varmasti aivan mahtava!Paljon tarrasukkia!!

Skorpinonille pahoittelut menkoista!:/

Punkulle pitkää pinnaa ja tsemppiä,toivotaan että plussa vahvistuu...varmasti ilkeetä ootella!

Itellä kp 29/28-32...menkkakipuja ollut kaks päivää,vuotoo ei oo vielä näkynyt :confused: Itellä ei oo yhtään sellanen olo,et olisin raskaana...noh,katsotaan huomenna mikä tilanne,luulen että menkat alkaa kyllä sit huomenissa,kerta tuntemuksia ollut jo pari pv...jos ei ala,niin sitten meen apteekkiin hakee testin!Tietenkin toivon ihan hirveesti että masussa asustais joku.En muistanutkaan,että nää viimeset päivät ennen menkkojen alkua olikin näin kauheita,kun oottaa vaan,et alkaako vai ei!
 
Kuumeilijat
skorpioni07.........kp ??/30?....................yk -........toiveissa 2
Barbapörrö........kp19/26-30....................yk 1........toiveissa 2
Punkku...............kp 10/26-32.................yk 2......toiveissa 3
Jotain................kp 23/27-32.................yk 1........toiveissa 2
MeMaMi.............kp 23/25......................yk 4........toiveissa 2
Lunea................kp 18/28?....................tjot.........toiv eissa 1
AliceInWonderland..kp 4/25-30............yk 11.......toiveissa 2
anneli80.............kp 32/35-99................yk 0........toiveissa 2
FelisSilvestris......kp 29/25-27................yk 0........toiveissa 1
Kaneli................kp 8/30.....................yk2.......toiveis sa 1
RockMama81......kp 33/28.....................yk 1........toiveissa 2
Hellun martta.....kp 37/28.....................yk 1........toiveissa 3
Gabrielle............kp 38/32.....................yk 1........toiveissa 1
Supuliini.............kp 45/32.....................yk 2........toiveissa 1
Sindi^^.............kp 17 /28-32................yk 3........toiveissa 1
Anskuliina..........kp 27/28-32.................yk 1........toiveissa 2
Nannie..............kp 1/?.........................yk 2...........toiveissa 1

Mukana keskusteluissa
LocoKako
Millimolli
Peikko_
Pepe10
Viuhti10
Leo81
Epa88

Plussat
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Täältäkin paljon onnea MeMaMi! :flower:

Täällä alkoi tänään ekat luomumenkat pillereiden lopettamisen jälkeen, ei tarvinnut onneksi kauaa odotella :)
 
Alla olisi hieman "päivitystä" meidän pinoon. Valitettavasti kaikkien tietoja en oo pysytynyt päivittämään ja nekin mitkä oon päivittänyt saattaa olla väärin, kun oon selannut taaksepäin vain parin sivun verran. Niin , että tarkistaisitteko omanne niin korjaillaan sitten tilanteet oikeaksi.

18.10.2010

Kuumeilijat
skorpioni07.........kp 3/31.......................yk 2........toiveissa 2
Barbapörrö........kp23/26-30...................yk 1........toiveissa 2
Punkku...............kp 14/26-32.................yk 2......toiveissa 3
Jotain................kp 27/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Lunea................kp 22/28?....................tjot.........toiv eissa 1
AliceInWonderland..kp 8/25-30.............yk 11.......toiveissa 2
anneli80.............kp 36/35-99................yk 0........toiveissa 2
FelisSilvestris......kp 33/25-27................yk 0........toiveissa 1
Kaneli................kp 12/30.....................yk2.......toiveissa 1
RockMama81......kp 37/28.....................yk 1........toiveissa 2
Hellun martta.....kp 41/28.....................yk 1........toiveissa 3
Gabrielle............kp 42/32.....................yk 1........toiveissa 1
Supuliini.............kp 49/32.....................yk 2........toiveissa 1
Sindi^^.............kp 17/28-32................yk 4..........toiveissa
Anskuliina..........kp 30/28-32.................yk
Nannie...............kp 2/?........................yk 2..........toiveissa 1
AnniMu..............kp 10/?.......................yk 1..........toiveissa 1

Mukana keskusteluissa
LocoKako
Millimolli
Peikko_
Pepe10
Viuhti10
Leo81
Epa88

Plussat
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1
Lokakuu
MeMaMi.............kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2


Koitin koko listan päivittää, meniköhän sinne päinkään :ashamed: Päivittääkö täällä kukaan tätä säännöllisesti?

MeMaMi
PAAAAAAALJON ONNEAAAAA!!! Ihanaa kuulla taas plussauutisia. Jospa me muut tullaan kohta perästä ;)

skorpioni07 pahoittelut tädistä, uuteen nousuun! :)

Nannie Jännää, nyt pääset kunnolla yrittämään. :D

ON kp 10/? Odottelua, odottelua ja odottelua. Tympii tällainen odottelu. Ovis toivottavasti tällä viikolla, kun on nyt aikaa peittoakin heilutella :) Viime yönä näin jo unta että plussaa näytti raskaustesti. Tuntu niiiiin todelliselta. Ei ollu kiva herätä sellasesta unesta :( Toivotaan vaan että uni toteutuu ;)

Plussapuuuuuuuuh!
 
Viimeksi muokattu:
Otokka
MeMaMi: Kirjoittelen odottajien puolella "Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneisiin" ja "Kesäkuun Kullanmuruihin - 2011". Osuuko sulla laskettu aika vielä kesäkuun puolelle?
 
18.10.2010

Kuumeilijat
skorpioni07.........kp 3/31.......................yk 2........toiveissa 2
Barbapörrö........kp23/26-30...................yk 1........toiveissa 2
Punkku...............kp 14/26-32.................yk 2......toiveissa 3
Jotain................kp 27/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Lunea................kp 22/28?....................tjot.........toiv eissa 1
AliceInWonderland..kp 8/25-30.............yk 11.......toiveissa 2
anneli80.............kp 36/35-99................yk 0........toiveissa 2
FelisSilvestris......kp 33/25-27................yk 0........toiveissa 1
Kaneli................kp 12/30.....................yk2.......toiveis sa 1
RockMama81......kp 37/28.....................yk 1........toiveissa 2
Hellun martta.....kp 41/28.....................yk 1........toiveissa 3
Gabrielle............kp 42/32.....................yk 1........toiveissa 1
Supuliini.............kp 49/32.....................yk 2........toiveissa 1
Sindi^^.............kp 17/28-32................yk 4..........toiveissa
Anskuliina..........kp 30/28-32.................yk 1.....toiveissa 2
Nannie...............kp 2/?........................yk 2..........toiveissa 1
AnniMu..............kp 10/?.......................yk 1..........toiveissa 1

Mukana keskusteluissa
LocoKako
Millimolli
Peikko_
Pepe10
Viuhti10
Leo81
Epa88

Plussat
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1
Lokakuu
MeMaMi.............kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2

Mun tiedot näköjään jää aina johkin matkalle,tuossa vähän taas täydennystä.
Menkat ei oo alkanut,menkkakipuja kyllä edelleen ollut.Tänään vähemmän mitä eilen ja toissa päivänä.Aamulla oli huonoa oloa...:confused: Eli,odotellaan...odotellaan...parin päivän päästä ollaan viisaampia!!
 
Askuliina ootko ajatellut testaamista ;) ? (kysyy nimim. tahtoo lisää mukavia uutisia)

Tosiaan kp 27 /27 - 32 eikä ainakaa vielä oo sellainen olo, että ainakaan tänään menkat alkais. Mutta onhan tässä vielä kiertoa jäljellä.
 

Yhteistyössä