Mä en malta enää odottaa ens viikon loppupuolella (to-pe) vois alkaa testaileen mikäli menkat ei oo siihen mennessa alkanu (toivottavasti ei!!!!!) eli siis viikko vielä, miten tää aika nyt tuntuukin niin pitkältä... HUOKAUS! Ja taas mä oon ihan varma siitä että nyt on tärpänny, mä en tiä kuinka monta pettymystä mä vielä kestän jos ei ookkaan..... Mä teen tästä vissiin liian ison numeron, pitäis osata ajatella tyylin tulee kun tulee, mutta kun ei niin ei! Uuden erilaisen oireen oon nyt tässä kierrossa kans huomannu, tai kiinnitin siihen huomioo kun joku (anteeksi en enää muista kuka se oli ) tuolla aikaisemmin mainitsi,että oviksen jälkeen ei oo tullu kuivaa kautta ollenkaan vaan lima/valkovuoto tai mikä lie on vaan jatkunu. Mulla on ihan samanlailla nyt, siis jos n. viikko sitten on ollu ovis ja siitä saakka on silti siis jatkuvasti alushousut "märän" oloset kun valuu jotain limaa (sori ällö aihe!) Mistäköhän se vois johtua? Mä muistan että esikoista odottaessa mulla tuli "syövyttävää" valkovuotoa siis se ihan oikeesti vei värit uusista alushousuista, mutta en muista yhtään oliko sitä alusta saakka vai tuliko se jossain vaiheessa odotusta... hmm... oiskohan tää nyt siitä samaa
plussatuulia kaikille tasapuolisesti, toivotaan että mekin pian täältä plussaillaan roppakaupalla!!
Hyvää alkanutta viikonloppua kaikille
Alice
plussatuulia kaikille tasapuolisesti, toivotaan että mekin pian täältä plussaillaan roppakaupalla!!
Hyvää alkanutta viikonloppua kaikille
Alice