**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Heippa, minä täällä taas mukaan tunkemassa :)
Oon tossa listassa plussanneissa, kun en tullut tänne pinoon ilmoittelemaan Heinäkuussa enää itsestäni..selkeän plussan jälkeen alkoi silloin siispä sitten kotvasen kuluttua menkat jonkin verran myöhässä, enkä jaksanut paneutua plussan toivomiseen hetkeen kun elämässä tapahtu samaan aikaan kovin paljon.
Nyt kuitenkin Ihanan kirpeät syksyn viimat tuoneet Toiveita meiän ajatuksiin takaisin,
ja tähän pinoon se matka taitaa taas olla :D

Täällä taiskin olla jokunen jo jännillä päivillä, paljonpaljon ++++ tuulia teille :heart:

Listaan sais laittaa minun kohtaan tyttö 09/09, kp ei tartte vielä laittaa kun loppua tästä kierrosta mennään kuitenkin ja menkkaoireita parhaimmillaan tätiä ootellessa :)




:heart: : Dada
 
Kiitti tuosta Fertility charting tiedosta :D
"En kuumeile tässä kierrossa".....ja miten se onnistuu ku menin ja heti kirjauduin tuonne ja mittailin aamulämpöjä....minä ja minun puheet xD mut ehkä helpompi olla ajattelematta ku noi on nyt kaikki jossai ylkääl ja ei tarvi miettii koko aikaa ;) (keksin tekosyitä itselleni... :D )
Ei...kyl mä olen taas pää pystyssä uuteen kiertoon...sanoinki ukolle tuos et täs kierros piän sitä sitä puuttees sit ennen ovista :LOL: ei oikee tykänny,et jos tää sellaseks menee nii ei oo kiva,tietty ymmärsi et mä vaan kiusaan..sillä on taas ihme hormoonin hyrräys ku mulla on menkat ja mitää ei voi harrastaa... mut joo,oikeesti nyt vois hieman talletella pari pv ennen ovista ,sopivasti sattuu ovis taas "lapsivapaa"viikolle niin saadaan rauhas harrastella ;) mut nyt tää lähtee työmaalle,kivaa maanantain aamua kaikille!! :heart:
ja MAJJ kovasti jännäillään sun puolesta joten tulehan heti kertoon ;)
Dada tervetuloa takaisin upeaan joukkoomme,vaikkakin surullista että palasit,parempi olis ollu pysyä siel plussanneiden joukossa :| nyt sit pysyvää plussaa kalastelee ;)
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi päivittää kp 1/28-30 yk 3 !! Ja voin kertoa että v*tuttaa ! :headwall:
Yritin ottaa siitä lauantain "haamusta" kuvaa mutta en saanut, koska tua meidän kamera ei tarkenna niin hyvin.. Joka tapauksessa, täti kurvasi paikalle ja taas mennään kohti uutta kiertoa.. Tuntuu taas niin vaikealta tämä raskautuminen kun esikoinen tärppäs heti, ja samaten se kesäinen joka päättyi keskenmenoon..

Nyt on vähän kiire, joten paremmalla ajalla takaisin! :)
 
Pikainen päivitys vaan, kun tulolla listan kärjessä notkun :whistle:
Täti ei ole vielä tullut ja oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Vähän vatsaa turvottaa ja tuntuu joskus pallolta ja pientä huimausta (ihan kuin laivalla) tuntuu joskus. En ole testannut uutta negaa. Odotan vain sinnikkäästi:O
 
Väliaikatietoja tädin tulemisen lähestyessä.... pitäis alkaa viikon päästä...Masentaa ku Ei oo tuntemuksia, ei edelleenkään kerrassaan minkäänlaisia.:| Mahallaan voi nukkua, ei nippaile masusta, tissit ei oo arat, mielialat ei heittele, ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa...:( Oon ihan varma, ettei natsaa tästä kierrosta. Tuntuu, että kaikilla muilla on edes jotain oireita ja mulla ei mitään. Kai niitä tuntemuksia pitäis jo olla vähitellen jos tässä kierrossa olis tärpännyt ku ovulaatiostakin on jo 8 päivää... Tsemppiä kaikille ja toivottavasti edes jollekin pärähtää plussa ruutuun pian... :wave: Onhan tää eka yrityskerta vasta joten pitäis olla kärsivällinen... vaikeaa ku niin KOVASTI toivois..:headwall: Onneksi oli kiva viikonloppu joten kai sen tädin tulon kestää sit ja uudella tsempillä ens kiertoon. Vielä on tietty pieni mahis mutta tuntuu tosi pieneltä...Ensi viikolla ollaan jo viisaampia. Sori ku tuli omaa napaa vaan...:ashamed:
 
majj: Pahoittelut tadista!! :hug:

Kristiina81: Milloinkas meinasit testailla?!! Kuulostaa lupaavalle!

ON: Ei mitaan kummempaa, tati kohta lahdossa pois, kp 5. Poika roikkuu kintuissa ja hermot on aina valilla kovilla :headwall: Keskiviikkona paastaan meidan pikku perheella kahdeksi yoksi "minilomalle" hotelliin ihan niinkin kauas kuin reilun tunnin ajomatkan paahan :LOL: Jospa saisi jouluostokset tehtya samalla..:rolleyes:
 
danone81 En uskalla testata, kun tuntuu siltä että kuitenkin saa siten pettyä:|
nega tuli siis kp 37/37. Yksi testi kyllä kaapissa vielä odottelee... Tekis kyllä toisaalta niin mieli tehdä se:confused:. No katotaan. Tuun kyllä sitten päivittää, jos tässä jotain tapahtuu.
 
majj:hug:iso lohtu hali, oliskohan ollu kemiallinen kyseessä jos kerta haamun sait testiin?
Kristiinajännät ajat sulla..toivotaan että vielä plussaat:wave:!
Danone ihanalta kuulostaa toi mini loma, tekee hyvää päästä välillä arjesta irti, ihan vaikka vähäksikin aikaa,viettäkäähän mukava pikkuloma;)!
Marsuitelläni oli esikkoo tahkoessa aina jotai raskaus oireita, kunnes plussa kierrossa ei ollu mitään=)joten ei se aina tarkota nega kiertoa jos ei oo mitää oireita suuntaan eikä toiseen.

Täällä siis ovisplussa oli tosiaan lauantaina..tuli päivää odotettua aijemmin. Mies jopa oma aloitteisesti eilen vihjas että jos vaikka jotain sutinaa ois ollu, mutta kummatkin simahettiin:Dmutta siis plussaa että mies jopa kyselee:whistle:!

Joo ja sit mega hyvät uutiset, sain kahteen seuraavaan kiertoon clomit:pJEEE!! Esikkohan tärppäs sillo toisesta clomi kierrosta,joten seuraavaan kahteen kiertoon odotukset on TODELLA korkeella. Jos noiden clomien aikana ei tärppi käy ni olen aika hajalla..:O
 
pahoittelut majj :(

tervetuloa takaisin dada! Olkoon vierailusi tällä kertaa pysyvästi lyhyt :)

ihanalta kuulostaa teidän miniloma danone :) Mäkin oon joskus ihan huvikseni menny oman kaupungin hotelliin yöksi, saa hyvät aamupalat :p

Marsu: Mulla ei esikoisesta ollu ennen plussaa yhtään mitään oireita. Vasta kun menkat oli myöhässä pari päivää niin alko rinnat olee kipeet. Mutta ei tosiaan mitään ennen sitä! Eli äläs nyt heitä toivoa pois :)

ON: Sain kuin sainkin ukon vielä eilen petipuuhiin, vaikka oli aika väsyny työmatkan jälkeen. No, ihan loistava ajotus oli, kun eilen tais olla ovulaatio. Ekan kerran ehkä jopa tunsin ne kivut! Siis alavatsa oli tosi kipeä vasemmalta puolelta koko illan, mut mulla kun tosiaan on muutenkin mahan kanssa kaikkia ongelmia niin en osaa sanoa. Ovisplussa tuli lauantaina, eli siihen se kyllä sopis. Eilen oli nimittäin jo selkeästi haaleempi viiva ja tänään jo ihan haalea.
 
**********Maanantai 8.11.2010**************

MUKANA:

Kristiina81...............poika 11/08................. kp 48/36 *yk 2
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 45/30-40 *yk 8
Tinttu.....................poika 11/08.................. kp 37/29-31 *yk 2
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 36/27-28 *yk 13
Marsu-82.............. poika 09/09................... kp 25/32 *yk 1
pinkie86.................tyttö 01/08.....................kp 25/27-31 *yk 1
teddybear82...........tyttö 11/09.....................kp 25/30-32 *yk 4
skorpioni07.............poika 06/08.................. kp 24/31 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 23/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09.................. kp 23/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 22/30 *yk 3
Vouhis....................poika 01/03.................. kp 21/29 *yk 1
Dirty Dancing..........esikoinen 07.................. kp 18/26-32 *yk 7
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 17/30 *yk 3
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 17/32 *y k3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 11/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 9/29-30 *yk 2
onnenkipuna............poika 12/06.................kp 6/28-30 *yk 1
danone81...............esikoinen 08/09.............kp 5/?? *yk 1
salaisiahaaveita......esikoinen08/09...............kp 5/?? *yk1
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 5/29-31 *yk 7
Kinkula...................poika 09/09...................kp 4/28-34 *yk 5
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 3/30-31 *yk 5
majj......................tyttö 06/08.................... kp 1/28-30 *yk 3

dada......................tyttö 09/09....................kp?
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10.............kp ?/28-32
tiitu87....................?............ .....................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:

Marraskuu:

Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Pahoittelut Majj:(

Marsu Meillähän taitaakin olla samoissa nää jännäilypäivät:)mulla ei kanssa muuta "oiretta"kun vatsaa nippailee ja vihloo,turvottaa myös.Mutta ihan yhtä hyvin voi olla menkkoja enteilevää:|ihmetyttää vaan kun nää kivut alkoi jo heti oviksesta ja on edelleen jokapäiväistä,no saas nähdä sitten...en malttais oottaa että saa testata mut toisaalta sit taas harmittaa et nega kuiteskin tulee,jotenkin semmonen olo on:(ja viikko mullakin nyt menkkoihin!
 
Tervetuloa dada.. :) :flower:

majj :hug: pahoittelut tädistä..

pinkie86 ja marsu-82 täällä kans yksi jolla samoissa noi jännäilypäivät.. :wave: kivaa jännäillä yhdessä.. toivottavasti plussat tulis.. :) ei täälläkään oireita ole.. mut eipä ollu esikostakaan ku sellainen menkkajomotus (tunne et menkat alkaa) mut eipä sit alkanukaan.. :p tsempitykset teille siis.. :hug:

mitäköhän vielä sit olis.. :confused: ei voi muistaa..

Paljon plussatuulia kaikille.. :)
 
Teddybear82: no niinpä onkin,joten eikun vaan yhdessä jännäämään=)mullakaan ei ollut esikosta oireena kuin kovat menkkamaiset kivut joiden vuoksi tajusin testinkin tehdä kun menkkoja ei kuulunut:)nyt tosiaan nostattaa toiveita tää jatkuva vatsan nippailu jota mulla ei normisti oo ollut,varsinkin heti oviksesta lähtien,mutta totta tosiaan,mahd.alkavat menkatkin voi sen tehdä:|(hope nouuu!):Dhivenen huono olokin on ollut päivittäin ja rinnat kipiät mut näin kyl on joka kierrossa ollut,ainakin toi tissikipu:ashamed:
Mutta positiivisuutta nyt kehiin ja niin meille kuin kaikille muillekkin kunnon plussapuhurit!!!:heart:
 
Hemari joo yhteinen testipäivä olis hasuka juttu:D mutta millos testataan..hmm..mie himotestaaja kun olen:LOL: mutta onneks nyt meillä niin niin paska rahatilanne, ettei toivokaa ostaa yhtään testiä ennen ensviikon maanantaita..ja en viiti varmaan tosta lähiapteekista enää ostaa yhtään testiä, kun joka kuu siellä notkumassa testi osastolla..mutta maanantaina voisin tilata testejä..tuleevat varmaan sitte loppuviikosta..joten joten, pitäskö ottaa testipäiväksi dpo12? Eli,ööh..ensviikon torstai 18.11pv?
 
Onko muut lukenu disperiini vaikutuksesta raskautumiseen? Yhdysvalloissa sitä käytetään lapsettomuuden hoitona..ite aattelin kokeilla seuraavassa kierrossa ottaa 50mg disperiiniä ainakin ovikseen saakka ellen ihan koko kierronki..monet on plussannu käyttäessään tuota lääkettä.
 
itse mietin tuota samaa...tänään ostin maitohappobakteereita ku nekin kuulema auttavat,tasoittaa tota ph:ta....saas sit nähä..joku jossai kerto et ei tota disperiiniä oikee kannattis käyttää mut tiä sit,eiks toi ole kuite aika pieni annos tuo 50mg et tuskin siitä haittaakaa ole...
 
Mutta en kyl itse alkais ottaa ilman lääkärin määräystä ja kuitenkin kun on "vasta" yk5...lisäksi minulla on käytössä optipar(mielialalääke) ja siitäki sanotaan tuol et keskusteltava lääkärin kanssa koska voi olla haittavaikutuksia yhteiskäytöllä...tai jotai...en muutenkaa halua pumpata itteeni mitää lääkettä mitä ei oo pakko :LOL: pelottaa kyllä tuo optiparikin et miten sit jos tulee raskaaksi jne. lisäksi ajattelin aloittaa ton omega3:n syönnin....
 
Mutta voiko kiinnittymisvuoto kestää kolme päivää??:O Kun ekana päivänä tuli hieman enemmän verta (mut ei silloinkaa sillee että ois menkat alkanu) ja kahtena muuna päivänä sellasta "limansekaista" verta ihan vaan vähän. Ja kun tässä kierrossa ei ees olla oikeestaan paljoa puuhattu!: /

Pakko täälläkin hehkuttaa!! Meidän esikko yrittää jo kovasti kontata!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
**********Tiistai 9.11.2010**************

MUKANA:

Kristiina81...............poika 11/08................. kp 49/36 *yk 2
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 46/30-40 *yk 8
Tinttu.....................poika 11/08.................. kp 38/29-31 *yk 2
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 37/27-28 *yk 13
Marsu-82.............. poika 09/09................... kp 26/32 *yk 1
pinkie86.................tyttö 01/08.....................kp 26/27-31 *yk 1
teddybear82...........tyttö 11/09.....................kp 26/30-32 *yk 4
skorpioni07.............poika 06/08.................. kp 25/31 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 24/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09.................. kp 24/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 23/30 *yk 3
Vouhis....................poika 01/03.................. kp 22/29 *yk 1
Dirty Dancing..........esikoinen 07.................. kp 19/26-32 *yk 7
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 18/30 *yk 3
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 18/32 *y k3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 12/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 10/29-30 *yk 2
onnenkipuna............poika 12/06.................kp 7/28-30 *yk 1
danone81...............esikoinen 08/09.............kp 6/?? *yk 1
salaisiahaaveita......esikoinen08/09...............kp 6/?? *yk1
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 6/29-31 *yk 7
Mirage...................?...................................kp 6/27-28 *yk3
Kinkula...................poika 09/09...................kp 5/28-34 *yk 5
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 4/30-31 *yk 5
majj......................tyttö 06/08.................... kp 2/28-30 *yk 3

dada......................tyttö 09/09....................kp?
vauvaqme..............?...................................kp?
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10.............kp ?/28-32
tiitu87....................?............ .....................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:

Marraskuu:

Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Mirage! Ja paljon plussatuulia teille päin :)

tyty: En taida vielä torstaina uskaltaa testata kun on vasta kp 27 ja mulla on ollu nyt aika pitkiä kiertoja... Toisaalta se on kyllä jo dpo12 :rolleyes: hmmhmm... voi ku meille tulis plussat!

Hei naiset, nyt niitä plussia kehiin! Marraskuun plussat on vielä kokonaan korkkaamatta! Lokakuussa plussanneita on 10, syyskussa 8, eli siitä keskiarvo 9 :) Siis jos ajatellaan että 9 plussaa tässä kuussa, niin se tarkottais yli kolmasosaa! Ja on jo 9.11! Eli loppukuussa tässä pinossa on todellinen plussa-aalto :)
 
Viimeksi muokattu:
Hellou!

Jaa, no jos kerta voi plussata ilman suurempia oireita niin eipäs sitten kuitenkaan heitetä kirvestä vielä kaivoon tämänkään kierron suhteen :whistle: Kiitos positiivisista kommenteista ystävättäret:heart: Heti tuli positiivisempi fiilis ja pieni toivonkipinä, että ehkä jospa sittenkin...

Sitä automaattisesti vertaa vaan edelliseen plussaamiseen jolloin oireet olivat todella selvät ja kaikki mahdolliset...:D Eihän nää jutut mee tosissaan joka kerta samaan tapaan. Yritystä oli kyllä tässä kierrossa ja vielä oikea-aikaista intensiivistä lähes päivittäistä toimintaa ovislimojen/ kipuilujen / ovislaskurin mukaan..:p

Ja oon samaa mieltä Hemarin kanssa siitä, että nyt kyllä plussatuulet sais alkaa kantaa hedelmää ku marraskuulle ei vielä yhtään plussia vaikka jo kohta mennään puolessakuussa=) Kuka saa olla marraskuun eka plussailija?? Tasapuolisesti plussatuulia kaikille!!!

Teddy ja Pinkie millon aattelitte testailla?? Ite koitan malttaa mahdollisimman pitkään jottä välttyis negan pettymykseltä mutta jos täti myöhässä niin viimeistään la 20.11 ku silloin mulla olis naisten pikkujoulut...niin tietää että meneekö sitä vesilinjalla vai ei ;)
 

Yhteistyössä