**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Voi kiitos ihanaiset :heart: Jiimii toi sun tapaus oli kyllä aivan kamala! Toivottavasti tosiaan ei ole vaikuttanut lapsen saantiin, ihan samaa pelkään nyt minäkin kun tosiaan siitä on puolitoista vuotta edellisestä "partnerista" aikaa... Mulla on todella vaikea hyväksyä tämä, kun en mä todellakaan ole koskaan mitään irtosuhteita harrastanut vaan olen ollut jopa 3 vuotta totaali selibaatissakin pojan ollessa pieni vain päätyäkseni pojan isän kanssa yrittämään uudelleen. Laskin just että 10 vuoden aikana on ollut 3 eri miestä :confused:
Järki koittaa selittää ettei vika ole mussa ja mun käytöksessä, mutta silti on saastainen ja likainen olo....
tyty mulle sanottiin että viikkoon en näiden oireiden takia saa olla ollenkaan yhdynnässä, sen jälkeen kumiukoilla kunnes kuukauden päästä otetaan molemmista kontrollit. Tässä tulee siis 2 viikon tauko pupuilussa, kun menkathan alkavat ens viikolla :O

Isäntä sanoi toivoneensa aivan jotain muuta uutista isänpäivä-lahjaksi ja niin minäkin toivoin voivani antaa. Laskeskelin, että vaikka heti tärppäisikin niin en ehdi jouluksikaan kertoa iloista uutista :(

Sori omanapaisuus, mulla taitaa oikeasti mennä hetki ennen kuin pääsen tästä suosta ylös...
 
Vouhis :hug: Hyvä, että syy selvisi ja on hoidettavissa, vaikka ikävä uutinen onkin. Nuo on hankalia juttuja, kun voivat tosiaan niin pitkään olla piilossa ja taudin saanut ei välttämättä edes tiedä tartuttavansa :/ Aina ei itse voi vaikuttaa asioihin, ja mielestäni järkesi on oikeassa. Ei tauti tarkoita, että olisi jotenkin huono ihminen. Noista lapsettomuusjutuista kuulin joskus aikaisemmin, että varsinkin toistuvat tartunnat aiheuttavat lapsettomuutta. Toivottavasti kaikki on kunnossa :heart:

teddybear ja pinkie, tuohan kuulostaa lupaavalta ;) ++++++

hoitojuttuja on mietitty meilläkin. Ihan jo siltäkin kannalta, että olisi kiva käydä ensi vuonna töissä, jos töitä löytyisi…ala on kyllä sellainen, että on suht helppoa. Juuri tuon leikkiseuran takia ja siksi, että esikon raskaus oli kaikkea muuta paitsi helppo. Mutta toisaalta ei ole ihmeempi kiire vielä töihinkään…

Asiasta seuraavaan. Onko täällä muita minipillerit lopettaneita? Minulla siis oli käytössä synnytyksen jälkeen Mini-Pill-merkkiset, yhdistelmät ja Cerazette eivät sovi minulle. Ihmetyttää vaan, kuinka kauan lopettamisen jälkeen on kestänyt, ennen kuin kierto on palannut normaaliksi? Minulla oli pillerien aikana kierto 17-40, lopettamisen jälkeen eka kierto 17, sitten 27 ja 28. Nyt vaan tuntuu (kp 8), että ovis olisi jo ihan tulollaan :O Samoin parissa kierrossa on tiputellut kolmekin päivää ennen menkkoja, mitä ei ollut ennen raskautta. Mietin vaan, että mikä johtuu vielä pillerien tasaantumisesta ja mikä on sitten ihan omasta navasta kiinni...
 
Pikainen päivitys omaa napaa:eek:lin eilen niiiin varma et voisin vaikka olla raskaana ku oli sellaisia oireita mutta tänään alkoi ruskea tuhruvuoto joka mulla aina enteilee menkkoja:(
Äh,pah ja pläääh....vasta yk1 mutta silti suututtaa,mulla on aina liian iso into saada kaikki nyt ja heti....:ashamed: t:pinkie the hätähousu:)
 
Hei millon alkio kiinnittyy kohtuun:attn:?? Luin netistä, että noin viikko hedelmöittymisen jälkeen..mutta myös mahdollisesti 4-10pv?? Kun eilen koko päivän jomotti vasenta munasarjaa ja vasemmalta puolelta kohtua..ja ei aijemmin tommosta ollu, ja eilen dpo4..niin mietin että voiko alkio jo mahdollisesti noin nopeesti kiinnittyä? Jos sii toi olis vaikka kiinnittymis kipuu..voi olla kyllä ihan muutakin miun tilanteen tietäen:(mutta täällä elättelen tyhmiä toiveita..
Pinkie:hug: tiedän tunteen, kaikki mulle nyt ja heti=)heh..uuteen kiertoon pystypäin!
 
**********Torstai 11.11.2010**************

MUKANA:

Kristiina81...............poika 11/08................. kp 51/36 *yk 2
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 48/30-40 *yk 8
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 39/27-28 *yk 13
Marsu-82.............. poika 09/09................... kp 28/32 *yk 1
pinkie86.................tyttö 01/08.....................kp 28/27-31 *yk 1
teddybear82...........tyttö 11/09.....................kp 28/30-32 *yk 4
skorpioni07.............poika 06/08.................. kp 27/31 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 26/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09.................. kp 26/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 25/30 *yk 3
Dirty Dancing..........esikoinen 07.................. kp 21/26-32 *yk 7
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 20/30 *yk 3
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 20/32 *y k3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 14/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 12/29-30 *yk 2
onnenkipuna............poika 12/06.................kp 9/28-30 *yk 1
danone81...............esikoinen 08/09.............kp 8/?? *yk 1
salaisiahaaveita......esikoinen08/09...............kp 8/?? *yk1
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 8/29-31 *yk 7
Mirage...................?...................................kp 8/27-28 *yk3
Kinkula...................poika 09/09...................kp 7/28-34 *yk 5
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 6/30-31 *yk 5
majj......................tyttö 06/08.................... kp 4/28-30 *yk 3

dada......................tyttö 09/09....................kp?
vauvaqme..............?...................................kp?
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10.............kp ?/28-32
tiitu87....................?............ .....................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari
Vouhis....................poika 01/03

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:

Marraskuu:

Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Tyty: tavallisin kai on dpo 7 tienoilla, mutta saman 4-10 löysin aikanaan. Eli ei se mahdotonta ole :) Myös se keltarauhanen voi kipuilla (mulla aina kivut oviksen aikaan ja sen jälkeen, vähän ennen menkkoja helpottaa) juuri noihin aikoihin, mutta se ei tunnu kohdun kohdalla. Samoin dpo 5 paikkeilla kuulemma tulee joku hormonipaukku, joka saa lämmöt dippaamaan hetkeksi, jos niitä seurailee. Peukkuja :)
 
Pinkie älä sure :hug: Tosissaan vasta yk1 joten malttia vaan, kyllä se sieltä vielä tulee. Ärsyttää tietty ku kerta oli oikeinkin lupaavia oireta sulla...Mutta aattele positiivisen kautta, että maltoit itsesi etkä testaillu negaa!!! Se mun mielestä olis ollu vielä "karumpi" tapa ku tädin tulo saada tietoon, että ei tässä kierrossa tärpännyt... Uusi kierto on aina uusi mahdollisuus eikö??

Teddy sulla lupaavia oireita...ei tarvi enää kauaa jännittää!! Jännittää sun puolesta muttei oikein omasta...Hassua :confused: ehkä siksi ku noita oireita ei itellä oo ollut, niin siksi tuntuu ettei oo mitään jännitettävää omalta osalta vaan että ens viikolla se täti kurvaa paikalle ja sit lähetään yk2:sta kohti uudella taisteluasenteella!! Tietenkin toivoisin plussaamista enemmän ku mitään muuta mut olo on ollut melko seesteinen ja todellakin oireeton ja siksi tuntuukin, että ihan luonnollistahan se tätin vierailu on. Ei putoa kovin korkealta eikä kovin kovaa kun ei odota hirveesti mitään..

Päivähoitohommista ja töistä. Meillä poika hoidossa 1v 1,5kk, alottanut 6 viikkoa sitten ja molemmat oman alan töissä. Ite teen 6h päivää loppuvuoden ainakin vielä että pojalla tarpeeksi lyhyet hoitopäivät ja tottuu siihen. Edelleen jää aamusin itkun kanssa mutta päivät menee tosi hyvin ja itku loppuu lyhyeen. Syö, nukkuu ja leikkii iloisena ja energisenä hoitsikassa. Vannoin ennen lasta etten veisi kovin aikaisin hoitoon mutta niin se tositilanteen tullen voi muuttua asenne kun sopiva työpaikka tyrkyllä...Mulla olis töitä ainakin 2012 kevääseen asti ja ehkä sen jälkeenkin mutta silti päätettiin alkaa yrittää pikkukakkosta. Töitä löytyy aina tekevälle mutta jos useamman lapsen haluaa niin nyt olis hyvä aika. Ja kun ikäeroa ei haluais kovin isoksi... Ite oon 28v ja mies 30v. Ku ei ikinä tiedä kauanko lapsen toivomisesta menee nyytin toimittamiseen :)

Miettinyt oon minäkin sitä kahden kanssa selviämistä:D Ei se olis välttis kovin helppoa mutta silti. Ku muistelee sitä pientä avutonta nyyttiä, jota sai hoitaa, nuuhkia...tulee ihan kylmät väreet. Semmonen pitäis saada ja tiedän, että kaikilla meillä on tämä sama harras toive.

PLUSSATUULIA kaikille teille ja meille!! :wave:

Se määrä miten tästä yhdestäkin tenavasta iloitsee huuhtoo pois kaikki hankaluudet...tai no onhan sitä aikoja ja aikoja mutta enemmän siitä saa ku se ottaa!! :heart: Lapset, etenkin ne omat on ihania =)

Oho, tulipa kirjotettua huomaamatta pitkät listat...katkeskohan punanen lanka jossain välissä :p
Kaikesta huolimatta mukavaa päivänjatkoa ja tulevaa vkloppua kaikille!!:wave:
 
Helou.
Oon käyny kurkkii kirjotuksia jo jonkun aikaa ja nyt sain vihdoin taas rekisteröityy itseni takas tänne.

Itse olen 23 vuotias ja päiviämme ilostuttaa tämän kuun lopulla 1 vuotta täyttävä tyttö:heart: Haaveissa olisi toinen, vihdoin olen saanut tahtoni periksi ja miehen mukaan hommaan :LOL:
Kiertoja en oo niin tarkkaan nyt kattonu, mutta olisko nyt kp 17/28 suurinpiirtein ja yk1, periaattees ehkäisyä ei olla käytetty edellisen raskauden jälkeen ollenkaan , mut eipä oo ollut kovin aktiivistakaan ja aina ollaan vähän katottu koska on hommailtu jne.
Esikoisesta olin vuoden ilman pillereitä samalla "taktiikalla", kuin nyt ollaan oltu ja sit yk.5 muistaakseni ennenkuin tärppäsi.

Harrastuksista: Harrastan aktiivisesti 1-2 kertaa viikossa ratsastusta ja ajattelin jatkaa ainakin alkuraskaudessa jonkun aikaa, jos hyvälle tuntuu. Esikoisesta lopetin heti, että saa nähdä nyt kuinka tekee, jos raskautuu.
Harrastan myös zumbaa, latinotanssia, kahvakuulaa ja lenkkeilyä koirien kanssa ja kaikkia ajattelin sit jatkaa niin kauan ku hyvälle tuntuu vaan.

Niin ja tärkein: ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE:hug: !! me "ei plussanneet" yritetään tulla kovasti perässä =)
 
Huomenta. Mäkin ajattelin pitkästä aikaa kirjautua ja tulla mukaan. Taustalla olen jonkin aikaa seuraillut. Meillä on tyttö syntynyt 4/09 ja nyt olis toinen suunnitteilla. Kiertopäivä olis nyt 8/26. Sellanen tilanne on että ajateltiin vielä tämä kierto "harjotella" ja sitten seuraavasta saa tulla jos on tullakseen. Ihan laskelmoitu ollaan kun minulla töissä mielenkiintoinen projekti meneillään jonka haluaisin valmiiksi saada ennen vauvan tuloa niin siksi vielä yksi kierto odotellaan. Voihan siinä tietty niinkin käydä ettei heti ekasta tärppää mutta viimeksi raskauduin heti niin siksi otetaan nyt varman päälle. En vaan millään malttaisi odottaa, tuntuu niin pitkältä ajalta odottaa.
Nokkostiina: Kyllähän se on hyvä jos pystyy liikkumaan. Ei raskaus ole mikään este sille. Itse kävin juoksemassa melkein puoleen väliin asti, bodyattack-tunneilla yli puolen välin ja loppuun asti spinningissä ja bodypumpissa. Itseasiassa vielä samana päivänä kun lähdettiin synnyttämään olin yhdistetyllä spinnbodypump-tunnilla. Neuvola täti sanoi että on hyvä vaan jos pystyy mutta pitää kuunnella itteään. Ei ollut kyllä mitään turvotusta ollenkaan taikka muitakaan vaivoja. Seuraavassa raskaudessa ei ole aikaa samallalailla käydä kun rakennetaan ja on tuo tyttökin mutta samaan malliin aijon jatkaa kuin nytkin.
Plussatuulia kaikille ja mukavaa viikonloppua=)
 
huomenta.

Matilda-08: Mä en ekassa raskaudessa oikein tehnyt muutakuin lenkkeilin päivittäin koirien kanssa, mutta nyt jos raskaudun niin jatkan kyllä tosiaankin harrastuksia samanlailla ja niin pitkään kun hyvälle tuntuu :) Kuulostaa hurjalle, että oot jaksanut loppuun asti käydä pumppi ja spinning tunneilla :) Mutta niinhän se on että palautuu nopeammin, kun on hyvä kunto alla.
Mukavaa viikonloppua täältä suunnaltakin kanssa ja niitä plopplop plussa tuulia :D
 
Tyty: tosta kipuilusta ja raskaudettomuudesta en ole kuullutkaan :O Mistä se johtuu? Kun eikös istukka ota vasta joskus ihan kierron lopulla hoitaakseen tuon raskauden ylläpitämisen? Tuntuisi järkevältä, että keltarauhanen poksuttelisi siihen asti samalla tavalla oli sitten raskaana tai ei, ja vasta kun menkkojen pitäisi alkaa, tapahtuisi jotain muutoksia? Täytyypä googlettaa :)

tervetuloa uudet :wave:

Harrastuksista on tosi vaikea sanoa... salilla käyn ja lenkkeilen näin liikunnan puolesta, mutta esikoista odottaessa jouduin liikkumiskieltoon jo rv 16, josta vapauduin vasta ihan loppuraskaudessa. Hyvästi kunto kun ei saanut maitopurkkia painavampaa nostaa... Mutta toiveissa olisi toki jatkaa mahdollisimman pitkään. Hurjan pitkään olet Matilda jaksanut/pystynyt liikkumaan!

Plussia ja iloista perjantaita ihan muutenkin :)
 
pika päivitys.. Etova olo jatkuu..nyt myös yöllä heräsin siihen.. äkkiliikkeitä jos tekee niin välillä tuntuu repäisy alavatsassa sivulla.. Näppylöitä ei ole ilmenny eikä suklaanhimoa..väsyttää..selkä jumissa..lämpöinen olo aina välillä.. sori omanapa mut puhelimella oon netissä niin hiukan vaikeet kommentoida..
 
Tervetuloa Nokkostiina ja Matilda-08 :heart: Olkoon visiittinne täällä lyhyt =)

Vko vielä niin vois tehdä testin, ei malttais odottaa. Oireita on vaikka mitä, kohdun nipistelystä herkistyneeseen hajuaistiin...

Plussatuulia kaikille meille et saadaan marraskuun plussaajat korkattua =)
 
Tervetuloa uudet :wave:

Vouhikselle tsemppiä! Onneksi menee lääkkeillä ohi ja koko jutun voi unohtaa. Kyllä sukupuolitauteja on ihan tavallisilla ihmisilläkin, huonoa tuuria se lähinnä on, ei merkki holtittomasta seksielämästä. Tunnen ihmisen joka on saanut herpeksen alapäähän miehen huulesta eikä kyseessä todellakaan ole mikään holtiton tapaus, ehkä vähän tietämätön korkeintaan ja huonoa tuuria.

Ihailtavaa, että ihmiset harrastavat paljon liikuntaa. Itse olen viime aikoina käynyt uimassa ja vesijumpassa, jatkan niitä mahdollisen raskaudenkin aikana. Muistaakseni vesiliikunta suositellaan lopetettavaksi viikolla 32 tulehdusriskin vuoksi. Ensimmäisen raskauden aikana taisin lopettaa niillä main.

Minua jännittää, tädin pitäisi saapua laskujeni mukaan 5-6 päivän päästä. Mitään oireita ei ole, ei edes perinteistä pms-kiukkua, vaikka keskiviikkona kyllä hiillyin aika lailla, muuten meno on aika leppoisaa. Testaan aikaisintaan keskiviikkona, mikäli tätiä ei kuulu, jos silloinkaan.

Kyllä joku saisi nyt plussata pian, alkaa mennä toivo, jos ei kukaan siirry odottajiin!
 
mirage joo taidat puhua ihan asiaa..minä itte vaan hölmöilen puheitteni kanssa..:LOL:eli siis eihän se tarkoita, etteikö voisi olla raskaana jos keltarauhanen kipuilee..sehän kertoo, että on ainakin ovuloinu:Dvittu oon välillä tyhmä!!Sori, kiroilu!

Tänne ei mitään ton dpo4 keltarauhas kipujen jälkee, mikä siis EI OLLUT mitään kiinnittymiskipua, mitä jo toivoin hölmöyksissäni:D:headwall:
 
Täällä siis edelleen mennään samaa kiertoa kp 52. Nega tuli viime viikolla joten menkkoja tässä odotan... saas nähdä, että kuinka kauan. Pojalla maanantaina neuvola niin kysyn vähän tädiltä neuvoa myös omaan tilanteeseen. Mut voisi kyllä siirtää taustalle siksi aikaa että saan kierron järjestykseen. Plussatuulia teille muille.
 
**********Perjantai 12.11.2010**************

MUKANA:

Kristiina81...............poika 11/08................. kp 52/36 *yk 2
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 49/30-40 *yk 8
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 40/27-28 *yk 13
Marsu-82.............. poika 09/09................... kp 29/32 *yk 1
pinkie86.................tyttö 01/08.....................kp 29/27-31 *yk 1
teddybear82...........tyttö 11/09.....................kp 29/30-32 *yk 4
skorpioni07.............poika 06/08.................. kp 28/31 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 27/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09.................. kp 27/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 26/30 *yk 3
Dirty Dancing..........esikoinen 07.................. kp 22/26-32 *yk 7
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 21/30 *yk 3
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 21/32 *yk 3
nokkostiina..............tyttö 11/09................... kp 17/28 *yk 1
Jarenah..................poika 10/05...................kp 15/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 13/29-30 *yk 2
onnenkipuna............poika 12/06.................kp 10/28-30 *yk 1
danone81...............esikoinen 08/09.............kp 9/?? *yk 1
salaisiahaaveita......esikoinen08/09...............kp 9/?? *yk1
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 9/29-31 *yk 7
Mirage...................?.............. .................. kp 9/27-28 *yk3
Kinkula...................poika 09/09...................kp 8/28-34 *yk 5
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 7/30-31 *yk 5
majj......................tyttö 06/08.................... kp 5/28-30 *yk 3

dada......................tyttö 09/09....................kp?
vauvaqme..............?................. ..................kp?
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10.............kp ?/28-32
tiitu87....................?............ .....................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari
Vouhis....................poika 01/03
Matilda-08...............tyttö 04/09

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:

Marraskuu:

Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Mä en oo ihan sata varma tosta mun kierron pituudesta, mut menköön nyt tolla 28:lla, aikaisemmin ainakin meni suunnilleen sillä.

Eipä oo viikonloppu suunnitelmia kummempia, äsken zumbassa ja nyt telkkaria ja saunaan pitäis lähtee, sit nukkuu, huimaa siis ainakin täällä :D
 
Huh mikä viikko takana!! En ole ehtinyt koneelle just ollenkaan. Meillä on ollut kaikkea mukavaa ongelmaa talon lämmitysten kanssa ja putkimiehiä on rampannut ikkunoista ja ovista kolme päivää.. kaukolämpö lakkasi toimimasta, kiva tuollaisen yksivuotiaan konttaajan kanssa kun mökissä alkaa olla 18 astetta lämmintä! No onneks saatiin kuntoon. Ja sitten vielä lisäksi pojalle tuli virtsatieinfektio :S! Ihan kamalaa, hyvä ettei jouduttu sairaalaan tiputukseen aloittamaan antibiootit.. nyt jo parempi onneksi mutta munuaiset pitää vielä kuvata rakennemuutosten varalta kun näin pienenä tuli eka vti ilman suurempaa syytä. Että on sitä taas ollut kaikenlaista kyräiltävää..

Piti ihan listalta kattoa kiertopäivät, niinhyvin on kaikki muu tässä unohtunut :D. No, ainakin alkukierto on tällä kertaa mennyt nopeasti ohi ja ensi viikolla sitä saakin aloittaa taas siemennykset. Harmin paikka ettei ole uusia plussia kuulunut, mä jo niin toivoin plussauutisia kun oli tekstiä tullut paljon ;). Mutta kyllä tää marraskuu kohta korkataan, mulla on ihan sellanen tuntuma!! Tsemppiä kaikille piinailijoille ja tulkaahan hetimiten kertomaan kuulumisianne!

Kyllä suurinta onnea on se, kun pieni potilas nukkuu ensi kertaa yönsä hyvin tai syö lautasen tyhjäksi ilman suuren suurta maanittelua :heart:.
 
Heipat taustalta!

Jäin taustalle jossain sivulla 30 tjt, silloin elettiin yk11 (tai 12 tai mikä lie) ja tutkimuksissa tuli käytyä, jonka takia taustailemaan päädyinkin, kun tuloksena oli ylipainosta johtuva pco. Noh, tämä likkapa on tässä nyt sitten kaksi kuukautta laihduttanut oikein isolla ällällä, ja saanut tuloksiakin aikaan. Se lääkärin suosittelemat 5kg ja vähän enemmänkin on lähtenyt, ja tässä kierrossa - jossa en siis ole laskenut koopeitä eikä mitään muutakaan - on ollutkin ihan erilaiset tuntemukset kuin moneen kuukauteen aiemmin. Että taustalla aktiivisen lapsenteon merkeissä jännäillään edelleen, ja taatusti tulen kertomaan kuulumisia jatkossakin.

MT79:n kuulumisia hoidoista itse kaipailisin, toivottavasti käyt jossain kohtaa sanasen kaksi kirjoittelemassa vielä! Tosin pitää myöntää, että edellisestä visiitistä oli kulunut jo reilu 20 sivua, ihan kaikkia en jaksanut läpi kahlata...
 
Huh hurja, kerkesinpäs tänne höpöttämään.
Meillä oli tyttö usean pv 40asteen kuumeessa ja lastenpolillakin tuli ravattua kun epäilivät kuivumista,
säikähdyksellähän siitä sitten selvis ja paljastui vauvarokoksi tauti. tulipa nähtyä tämäkin..nyt on tyttö alkanut syömään ja juomaan taas omaan vanhaan tahtiinsa joten uskaltaa huokaista helpotuksesta :)
Omanapaisena tänään liikkeellä pohtien kiertoa..mä en ole merkannut mihinkään ylös nyt mun menkkoja kun ei olla yritetty, kun oireet on paria pv ennemmin aina niin selkeät, ja oviksenkin tunnistan silloin kun se tulee.. (mulla vain tuo toinen munatorvi joten sitä ei ihan joka kierrossa ole tullutkaan sitten.. ) ..Kierrotkin heittää ton oviksen/tai sen puutoksen mukaan 35-47... toi 47 tosin on ollu vaan kaks kertaa tytön syntymän jälkeen :D
Kauhea kutina mulla on, että ne menkat ois viimeksi alkaneet 7.päivä..huomasin vaan tänään kaupan hyllyllä miettiväni että pitäs kait siteitä ostaa ja jäin pohtimaan ettei ne sitten ole vielä alkanu.
No, odottavan aika ei luultavasti ole paria päivää pitempi, mutta onpahan jotain jännättävää..ilman ehkäisyä ollaan menty tää kierto kun homma on ollut selvä, että molemmat on mukana tässä, mutta mahiksia en kuitenkaan usko olevan.
Pitäs kai alkaa ens kierrossa laittaa vähän ylös noita juttuja ni ei tarvii yrittää muistella :LOL:

dada oletettavasti kp38/?
 

Yhteistyössä