**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Dadan ja Kinkulan lapsille pikaista paranemista:hug:se on niin kurjaa kun lapsi on kipeenä.Meijänki tytölle nous eilen kuume, mutta luulen sen johtuvan hampaista..meillä on jo 16 hammasta, mutta vikat 4 poskihammasta puuttuu..jospa se tekis nytten niitä.
Mites Hemari onko oireita:wave:?

Ite jo odotan menkkoja..en siis usko tärppiin, ajatukset jo uudessa kierrossa ja clomeissa, vaikka dpo7 vasta. En usko luomuplussaan..

muoks
Kinkula kun kirjotit lekurin ultranneen ja nähneen poksahtaneen munarakkulan,niin miksi sanoit, että täti tulee varmasti? Eikös se vaan kerro, että oot ovuloinu, mutta ettekö kerenny hyödyntää ovista?
 
Viimeksi muokattu:
**********Lauantai 13.11.2010**************

MUKANA:

Kristiina81...............poika 11/08................. kp 53/36 *yk 2
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 50/30-40 *yk 8
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 41/27-28 *yk 13
Marsu-82.............. poika 09/09................... kp 30/32 *yk 1
pinkie86.................tyttö 01/08.....................kp 30/27-31 *yk 1
teddybear82...........tyttö 11/09.....................kp 30/30-32 *yk 4
skorpioni07.............poika 06/08.................. kp 29/31 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 28/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09.................. kp 28/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 27/30 *yk 3
Dirty Dancing..........esikoinen 07.................. kp 23/26-32 *yk 7
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 22/30 *yk 3
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 22/32 *yk 3
nokkostiina..............tyttö 11/09................... kp 18/28 *yk 1
Jarenah..................poika 10/05...................kp 16/30 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08................. kp 14/29-30 *yk 2
onnenkipuna............poika 12/06.................kp 11/28-30 *yk 1
danone81...............esikoinen 08/09.............kp 10/?? *yk 1
salaisiahaaveita......esikoinen08/09...............kp 10/?? *yk1
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 10/29-31 *yk 7
Mirage...................?.............. .................. kp 10/27-28 *yk3
Kinkula...................poika 09/09...................kp 9/28-34 *yk 5
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 8/30-31 *yk 5
majj......................tyttö 06/08.................... kp 6/28-30 *yk 3

dada......................tyttö 09/09....................kp?
vauvaqme..............?................. ..................kp?
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
HekkuLiini...............esikoinen 07/10.............kp ?/28-32
tiitu87....................?............ .....................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari
Vouhis....................poika 01/03
Matilda-08...............tyttö 04/09

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:

Marraskuu:

Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
tyty86 pikaista paranemista sinunkin pienelle :) Mä jo odottelen millon noi hampaatkin taas alkaa nostamaan tota lämpöä ja kiukuttamaan, likalla ei oo vasta kun 9 hammasta joten eiköhän niitä taas kohta pukkaa..tulee aina monta kerralla :)

voi luoja miten tukala olo mulla on..jotenkin vihloo ihan hirmuna tohon kohdun toiselle puolelle.
tätä se teettää pitkä kierto, aina ihan ihme kipuilua ennen menkkoja.
saisivat vaan alkaa jo pian, niin pääsee tuohon uuteen kiertoon :p
Mä jopa tilasin ovulaatiotestejä, niin pystyn vähän seurailemaan tuota oviksen ajankohtaa..tai lähinnä sitä onko mun oireet ihan oikeita ja se ovis tapahtuu näinkin usein :)
 
Huomenta kaikille!:) Täällä tänä aamuna täti tuli eli kp 1 voi päivittää:kieh:30pv kierto oli.
Kieltämättä harmittaa mutta toisaalta taas innoissaan uudesta kierrosta eli kaikki taas peliin vaan!:D
Mites marsu ja teddy;onko edelleen lupaavia oireita?:ppaljon paljon plussapuhuria teille ja muille,tädit pysyköön siellä missä pippuri kasvaa;)
 
Aika jännää ettei tässä kuussa ole tullut vielä yhtään plussaa. Toisaalta esim. toukokuussa on tullut vain kaksi. Toivottavasti tämä kuu ei jää vain kahden plussan kuuksi, vaikka kai sekin on parempi kuin ei mitään.

Minulla ei ole edelleenkään juuri mitään oireita, siis pms eikä raskaus. Vähän on kiukuttanut, mutta rinnat eivät ole olleet ollenkaan kipeät kuten yleensä. Lievää kuvotusta on ollut pari kertaa, mutta sehän nyt voi johtua mistä vain. Todella kummallista. Aloin pohtia, että ehkä en ovuloinut ollenkaan. Sössin sen ovistestinkin silloin "plussapäivänä". Tai sitten ovuloin myöhemmin ja tätikin on tulossa myöhemmin. Mutta minulla kyllä oli aika vahvat menkkamaiset kivut sen plussan tienoilla, olikohan kuitenkin jotain muuta?

Kävinpä tuossa eilen lukemassa odottavien ketjuja ja iski kauhea vauvakuume. Ei vaan raskautumiskuume! Ehkä ei ole kovin viisasta käydä lukemassa sillä puolella?
 
DD joo ite kanssa eksyn lukee tonne odotus puolelle, mutta sen jälkeen tulee kyllä niin masis fiilis ettei mitään järkee:ashamed:ja vauvakuume vaan nousee, tai oikestaan kuten DD sanoitkin osuvasti,raskaukuume:p

Missäs kaikki on kun pino on ollu aika hiljaa v.lopun:wave:?
 
Heippa :wave: ja hyvää isänpäivää

DD se herpes olisi kyllä paljon pahempi! Eikös se tuonne alapäähänkin tule sitten aina esim. stressatessa kuten huuleenkin?

tyty voi minkä teit! Mä olin jo asennoitunut, että kuumeilen sitä plussaa vasta ensi vuoden puolella, mutta nyt.... Minä se siis olin joka ultrassa kävin eikä kinkula. Ensin koitin sivuuttaa kommenttisi ihan väkisinkin, etten suotta ala taas kuumeilemaan vaan kuinkas kävi :ashamed: Tässä kun koko päivän istuu töissä koneella niin kuin itsestään tuli mentyä googlettamaan hedelmöittyminen.
Molemmat gynekologit olivat vähän semmoisia jänniä. Se vanhempi kun sanoi ettei tuo ole kysta niin nuorempi kysyi että onko tuo sitten se...? Jätti siis kysymyksen ilmaan.
Vanhempi totesi että kyllä ja tuli vielä kerran takaisin ja heilutti sitä värkkiä mun sisällä. Sanoi että huomaatko, se liikkuu ja on verinen sisältä.
Nyt mä siis (ihan sun kommenttisi takia siis :D ) googletin ihan urakalla ja löysin kuin löysinkin sivuston jossa tuo koko homma oli yksityiskohtaisesti kerrottu ja siellä kerrottiin että munan sisälle kertyy nestettä juuri ennen sitä vaihetta kun muna menee kohtuun. Olikohan tuo neste sitä mitä se gynekologi sanoi olevan verta?
Verestä en kyllä mistään löytänyt mainintaa vaikka kuinka etsin. Voihan possahtanut muna sentään! Jos mulla olisi oma kierto palautunut pillereidenjälkeen (oma kierto on siis 35) niin laskureiden mukaan olisikin juuri tuolloin ollut ovis ja ne simpat oli kyllä laitettu edellisenä iltana paikan päälle ja pari päivää sitä ennenkin :ashamed:

Mä tulen nyt kyllä ihan hulluksi! Enkä varmasti uskalla edes miehelle tästä puhua yhtään mitään...
 
Viimeksi muokattu:
Voi himputti, mä hakkaan rautalapiolla järkeä päähäni! Mielessä pyörii vaan possahtanut muna joka tietenkin voi tarkoittaa ihan muuta kuin miten mä sen silloin ymmärsin :kieh: Voitteko tekin nyt takoo muhun järkeä, muuten karkaa mopo ihan kokonaan käsistä. Semmoinen kunnon järjen paukuttaminen ihan porukalla tulisi nyt enemmän kuin tarpeeseen :ashamed:
 
Hmmm... mutta mitähän se sit tarkotti et oli verta sen sisällä :confused: Ääh, kyllä mun pitää ihan oikeasti koittaa rauhoittua ja odotella sinne tammikuulle ihan kuten jo asennoiduinkin. *takoo päätään työpöytäänsä*
 
jopas on hiljainen tää meidän pino.. Käyn kurkkii mut eipä pahemmin tekstiä tule..kaikki viettämässä isänpäivää? Mutta isänpäivästä tulikin mieleen että päätin sitten tänään testata... ja yllätys yllätys..PLUSSA tuli, haalea kylläkin mut silti.. :heart: on täysin sanaton..
 
Viimeksi muokattu:
ONNEEEEEAAAAAA Teddy!!!!! Ihanaa, aivan mahtavaa. Toivottavasti pikkuinen on tarrannut oikein lujasti kiinni ja päästää irti vasta sitten 8kk päästä :heart:

Nyt on sitten viimeinkin tämän kuun plussa-putki avattu, menkäähän muutkin tähän imuun :)
 
Viimeksi muokattu:
Teddybearille varovaiset onnittelut! :flower: Jo oli aikakin tulla plussa marraskuulle! Hyvä hyvä!

Vouhis se herpes olis todella paljon pahempi, koska ei parane koskaan, vaan uinuu aina elimistössä. Muistaakseni siihen annetaan estolääkitystä, ainakin synnytyksen lähestyessä, voin kyllä muistaa ihan väärinkin.
Minuakin alkoi kiinnostaa mitä se veri oikein tarkottaa. On muuten aika raivostuttavaa etteivät kerro selkeästi mistä on kyse, kunhan puhelevat keskenään. Potilas osaa harvoin kysyä oikeat kysymykset ja sitten jää inhottava epätietoisuus.

Omien laskujen mukaan tädin pitäisi kurvata paikalle keskiviikkona tai torstaina, siis mikäli olen laskenut ja tulkinnut oikein. Edelleenkään ei juuri mitään oireita, piti oikein puristella tissejä ovatko kipeät, eikä tuntunut missään. Lämmötkin edelleen koholla, vaikkakin mittailen todella epäsäännöllisesti.

DD kp24/26-32 dpo10?
 
mahtavaa teddy, olipa hyvä päivä korkata plussatili!!! aivan mahtavaa!!

Oon ollut niin onnellinen miehen viimeaikaiseista kommenteista, on poitsullekkin puhunut että pitää nyt harjoitella pukemaan oikein hyvin itse yms että jos joskus saisi pikkusiskon/veljen niin olisi kovasti avuksis itten meille kun olisi reipas :) pienestä sitä tulee vauvakuumeinen mamma onnelliseksi!
Ovulaatiolimoja en oo vielä näkynyt... toivottavasti tapahtuu ovis...kun siitähän nyt ei täysiä takuita oo ku vasta poistettiin se kierukka...
 
DD on todellakin raivostuttavaa, mä en siinä tilanteessa saanut mitään kysyttyä kun päässä takoi vaan se klamydia ja et miten mä asian miehelle kerron ja varsinkin se ettei mies vaan luule mun käyneen vieraissa...
Olispa sulla vaan oireeton alku ja se plussa tulisikin, olisit sen plussan kyllä jo niin ansainnut tuon kaiken jälkeen! Peukut on pystyssä! Plussapuhureita ~~~~~~~~~~~~~~~~
 
onnenkipuna tuohan on aivan ihanaa! Kyllä tuommoisesta sietääkin olla onnellinen ihan ilman kuumeiluitakin :) Mustakin on ihanaa miten mies mainitsee, että jos/kun raskaudun niin sitten sitä tai tätä - esikoisen kohdalla kun ei moisesta ollut puhettakaan, kun ihan yksin odotti niin osaa arvostaa kaikkea huomiota aivan erityisesti :heart:

pinkie pahoittelut tädistä :hug: Onneksi sulla on just oikea asenne siellä!
 
Teddy Onnea kovasti. Hieno isänpäivälahja =)

VouhisÄlä lyö päätä pöytään, tulee ikävä jälki =) Voi kun se olisikin nyt sinun vuoro plussata, tietty kaikille muillekkin toivon sitä. mut sulle jos kelle sen soisin mahdollisimmin pian =)

Omaa napaa sen verran et mulla on eilen aamulla ja tänä aamuna särkeny tonne kohdun kohalle ja raivostuttava alaselkäkipu olla iltasin. Raivostuttavaa!!!!
 
heidi hih, niin siihen pöytään voi tulla ruma jälki, naamasta ei taitaisi erottaakaan :LOL: Kiitos tosi paljon, oishan se oikeasti aivan mielettömän ihanaa ja ennen kaikkea uskomatonta. Katotaan nyt sitten tuleeko täti ja kun tulee niin milloin. Ärsyttävää kun en nyt tosiaankaan ole varma tuosta kierrostakaan....
Eikös ne menkkakivut voi enteillä joskus sitä raskauttakin? Joten älä ihan vielä heitä kirvestä kaivoon! Peliä ei ole menetetty niin kauan kun tätiä ei kuulu ;) Plussapuhureita ja tsemppiä ~~~~
 
Sehän se kummallista onkin kun mulla ei IKINÄ ole ollu mitään oireita menkkojen alkamisesta, saati et olis sattunut johonkin. Ainut oire mikä ennen menkkoja on tunne et vuotaa koko ajan jotain housuihin vaikka mitään ei tule
 

Yhteistyössä