Hakutulokset

  1. O

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Paljon onnea kaikille vauvautuneille, nyt niitä vauva uutisia oikein satelee! :heart: omanapaisesti tulin ilmoittelemaan että meidän poika syntyi 12.10 mitoilla 4200g ja 52 cm, ihana paketti :heart: omppu ja kirppu 5 vrk
  2. O

    ~ Lokakuun lapsoset kesäkuussa ~

    Tulin vain pikaisesti onnittelemaan kaikkia hyvistä ultrakuulumisista ja ilmoittelemaan että täälläkin rakenneultrassa kaikki niinkuin pitääkin ja POIKAlupaus saatiin! :heart: salaa vähän poikaa toivoinkin! omppu ja kirppu 22+4
  3. O

    ~ Lokakuun lapsoset kesäkuussa ~

    Nyt taas piiitkästä aikaa minäkin kirjoittelen! ahkerasti käyn kyllä lukemassa mutta en ole itse ehtinyt kirjoitella, nyt yritän kyllä olla ahkerampi kun työtkin on loppu ja kesä- ja äippäloma edessä..! :cool: Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja tyttö/poikalupauksista! :heart: Ja...
  4. O

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Piiiitkästä aikaa minäkin kirjoittelen! Olen kyllä ahkerasti päivittäin lukenut kaikkien jutut mutta en ole ehtinyt itse kirjoitella.. Kiitos Branwenille uudesta pinosta! Uusiakin oli paljon tullut tässä kirjoittelujeni välissä, tervetuloa! :heart: Joanmi yhdyn tuohon Nannan kirjoitukseen...
  5. O

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    pikapäivitys vaan... Marianne ja sedna zemppiä ja toivotaan että on vaan vääriä hälytyksiä! :hug: nt-ultrassa kaikki oli hyvin, turvotus 0,7mm ja lasketuksi ajaksi voi päivittää mulle 7.10 kolme päivää siirrettiin aikaisemmaksi.. =) omppu ja kirppu 12+4
  6. O

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Heipä hei! onpas siitä aikaa kun oon viimeksi kirjoitellut!! huh, kun aika menee nopeesti! :O Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :heart: RR:llä ihana kuva pikkuisesta! :heart: Täällä ei ole oksennettu kahteen viikkoon kertaakaan! vähän on vielä silloin tällöin krapulainen olo mutta muuten...
  7. O

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Lumihiutaleelle iso :hug: ihana kuulla että cinderellan vanhemmat suhtautui noin upeasti! :heart: Neiti tsemppiä ultraan! tulehan kertomaan kuulumiset sitten illemmalla..! ON viikonloppuna tuli oltua jo toista kertaa osastolla tiputuksessa, huono olo palasi melkein heti sen jälkeen kun...
  8. O

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Tervetuloa kaikille uusille! ja kovasti täällä peukuttelen että kaikilla joilla vuotoja on että olisivat ihan harmittomia! :hug: nyt tulee vain tällainen pikapäivitys, pahoittelut siitä! :ashamed: kotiuduin eilen sairaalasta jossa muutaman päivän olin tiputuksessa rajun oksentelun ja...
  9. O

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Branwen ihanaa kun pikkuisella oli kaikki hyvin! :heart: OskariOlematon onnea paljon kahdesta kaverista! :flower: Terveisiä ultrasta! =) siellä se "kirppu" köllötteli ja sydän jumputti hyvää tahtia. vastasi viikkoja 7+2 niinkuin itse arvelinkin (menkkojen mukaan tänään siis 7+0) mutta ei...
  10. O

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Hui kun on tullut paljon juttua tänne, ihanaa! =) Ja taas onnitteluja mukaan tulleille, mahtava porukka meillä täällä! :heart: oireista: tänään taas aamu alkoi puoli kuuden aikaan pöntön kanssa seurustelulla ja sitä jatkui sit johonki puoli 10 - 10 MUTTA nyt on helpottanut jo jopa niin...
  11. O

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    mippis voimia :hug: älä kuitenkaan vielä toivoa menetä, mulla esikoisesta oireet saatto muutamaks päiväks aina välillä helpottaa/hävitä, silti kaikki oli hyvin! Tervetuloa kaikille uusille! huomasin että tuttujakin on tullut tuolta keskenmenon jälkeen kuumeilevien palstalta, ihanaa!! :heart...
  12. O

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Tervetuloa kaikille uusille ja samalla onnittelut plussista! :heart: itsellä ollut hirveetä kiirettä pari päivää mutta raskautta en ole päässyt missään välissä "unohtamaan" sen verran on voimakkaat oireet.. :x pahoinvointia melkein koko ajan, varsinkin kaikki hajut saa voimaan pahoin, esikoisen...
  13. O

    ~ Lokakuun lapsoset tammi-helmikuussa ~

    Heippa! Uskallan jo minäkin ihan varovaisesti tänne kurkkia! :) tein haamun jo keskiviikkona kp 23/27 ja torstaina digi varmisti että raskaana 1-2 ja sitten vielä neuroottisena tein tänä aamuna apteekin oman ja hienosti oli viiva vahvistunut, melkein oli jo kontrolliviivan vauhvuinen. =)...
  14. O

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Huomenta! Digitesti ilmoitti että raskaana 1-2 joten enköhän minä nyt sitten (ainaki toistaiseksi) ole raskaana. =) toivottavasti tämä matkustaja nyt pysyisi matkassa mukana.. :heart: nyt vaan peukut pystyyn että tällä kertaa onni suosisi! :)
  15. O

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Kiitosta vaan kovasti onnitteluista! :heart: apteekin omankin tein jo iltapäivällä ja selkeä viiva siihenkin heti pärähti! =) vähän yli-innokaana testailijana ostin vielä aamuksi digitestinkin.. :D josko mä sitten jo lopettaisin ton testailun vähäks aikaa ja uskon tulokseen jos mitään...
  16. O

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    en siis varmaankaan ole ihan hullu kun muutkin tuon viivan näkee.. Tillu viiva tuli n. 1 min kuluessa testiin, eli hyvin tuli testiajalla! =) nyt lähdetäänkin sitten apteekkiin kun poika heräilee päikkäreiltä ja tyhjennän siellä sitten raskaustesti hyllyn! :D kova on nyt vaan pelko että taas...
  17. O

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Ihanaa, onnea kitikat! :heart: :flower: Nyt alan suoraan röyhkeesti omaan napaan tuijotteleen :ashamed: : tänää siis omien laskujen mukaan dpo 10 ja vaikka niin lujasti päätinkin etten testaa ennen ensi viikkoa niin minkä sitä hullu iteleen voi! tänään siis testailin päiväpisusta (tosi...
  18. O

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Heipat! :wave: Isot onnittelut äiti88 :heart: tarrasukkia pienelle matkaan! :hug: kaikille tädin yllättäneille! omaan napaan ei niin mitään... kovasti oon yrittäny pitää itteni kiireisenä, mutta silti viikkokin tuntuu ikuisuudelta! :headwall: Ja toinen pitäisi vielä piinailla! Mä en...
  19. O

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    elmijulle isot onnittelut! :flower: koiksalle :hug: Itsellä ollut keskenmenon jälkeen koko ajan enemmän tai vähemman samanlaiset fiilikset! ).( ovis tikku näytti eilen hienosti plussaa ja tänään ollut taas kunnon ovistuntemukset joten kierto mitä ilmeisemmin edelleen tiukan...
  20. O

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    äiti x4 mulla tulee haalee viiva ovistesteihin aina paitsi oviksen aikaan. haaleet viivat johtuu siitä että tota LH:ta mitä ovistesti mittaa on elimistössä aina jonkin verran mutta vähän ennen ovista se tekee ns. "piikin" eli nousee äkillisesti huippuunsa ja tuon piikin siis ovistikku näyttää...

Yhteistyössä