Hei! Sopiiko mukaan "uusi" kuumeilija?? :wave:
Siis vähän taustoja minusta.
Ikää tulee maaliskuussa 32v ja esikoisesta haaveilen. Miehellä ennestään 4lasta.
Takana yritystä 2,5vuotta ja tuloksena 3 peräkkäistä keskenmenoa 1/09, 8/09 ja 1/10 + lisäksi muutama kemiallinen plussa.
Viimeisimmän km jälkeen elimistö aivan sekaisin ja ovista ei oo näykyny.
Julkisessa terveydenhuollossa tutkittu kaikki mahdollinen ja missään ei pitäisi vikaa olla. Itse olen sen verran tehnyt, et painoa pudottanut 32kg(eka km painoin 125kg, toka 118kg ja kolmas 108kg) Nyt paino 97kg ja hiljalleen alas mennään.
Siis julkisella puolella hoitoihin pääsyyn bmi raja 35- en saanut sieltä mitään edes tuohon sekaisin olevaan kiertoon.
No pikkuhiljaa tässä on kroppa palautunut, mut ovista en oo löytänyt edelleen. Ennen kyllä tarkkaan tiesin, et millon ovis on.
Kävin viime viikolla yksityisellä lapsettomuusklinikalla ja sain sieltä hoidoksi aspirinit joka päivä, clomifenit ja lugesteronit. Ultras vielä mut ja väitti, et oon luomusti ovuloinut pari päivää ennen. :heart: itku meinasi päästä, kun tuli niin hyvä mieli. Määräsi kuitenki nuo clomit vielä vahvistamaan .
Siis nyt menossa kp20/26-30 ja outoja nippailuja mahassa koko ajan. Saas nähdä..
No jos ei nyt tärppää, niin sit otetaan uusi yritys ja noiden uusien lääkkeiden kanssa.
Just sain postista JUMBO paketin ovulaatio- ja raskaustestejä.. Taidan olla vähän pöhkö kun oon niin tohkeissani taas..