Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Äiti88 Tuolla toisella palstalla ainakin on haukuttu juuri tuota predictoria epäluotettavaksi! taisipa joku saada oikein maahantuojalta rahat takaisin kun valitti sinne...:eek: eli ei kun vaan hakemaan jotain muuta testiä kaupasta ;) ei pidä ainakaan sen perusteella vielä masentua!!!

Täällä Kp 8/25-28 ja väsyttää vaan, päätä särkee ja oikea munis jotenkin jännästi ilmoittelee itsestään, myös nenä tukkosen tuntuinen aamuisin ja aamulämmöt oli tänäänkin 36.5 (norm.siis aamuisin ollut alle 36?! :O ). Voi tätä keskenmenon jälkeen ihmeellisesti toimivaa kroppaa... :(
 
Heissan, täällä taas kirjottelen vaikkei vielä pitäny tulla :D KP 8 menossa, menkat loppu eilen, vihdoin! Loppuviikosta ja ens viikolla pistetään taas peitto heilumaan XD Tyttökin menee sopivasti hoitoon viikonloppuna mamman tykö nii saa rauhassa viljellä siemeniä :D äiti88, mulla ei oo kertaakaan vielä tullut siitä digi testistä plussaa vaikka oon tässä nyt ollu jo 4 kertaa raskaana, eli kyllä mä uskon vahvasti että sä todella olet raskaana, jos se testi plussaa näyttää. Toisin kun tuo predictor joka on näyttänyt haamuja vaikka menkat alkaa, ja 6vk raskaana negaa.. mulla siis. Eli suosittelen odottelemaan rauhassa, rahat menee vaan (minä paraskin puhuja) :D tsemppiä, kyllä se ötökkä siellä on! neiti-81 onnittelut sukuloisille pienestä ihmeestä! Mää lähden nyt ulkoilemaan, se on tsau!
 
Hei! Sopiiko mukaan "uusi" kuumeilija?? :wave:
Siis vähän taustoja minusta.
Ikää tulee maaliskuussa 32v ja esikoisesta haaveilen. Miehellä ennestään 4lasta.
Takana yritystä 2,5vuotta ja tuloksena 3 peräkkäistä keskenmenoa 1/09, 8/09 ja 1/10 + lisäksi muutama kemiallinen plussa.
Viimeisimmän km jälkeen elimistö aivan sekaisin ja ovista ei oo näykyny.
Julkisessa terveydenhuollossa tutkittu kaikki mahdollinen ja missään ei pitäisi vikaa olla. Itse olen sen verran tehnyt, et painoa pudottanut 32kg(eka km painoin 125kg, toka 118kg ja kolmas 108kg) Nyt paino 97kg ja hiljalleen alas mennään.
Siis julkisella puolella hoitoihin pääsyyn bmi raja 35- en saanut sieltä mitään edes tuohon sekaisin olevaan kiertoon.
No pikkuhiljaa tässä on kroppa palautunut, mut ovista en oo löytänyt edelleen. Ennen kyllä tarkkaan tiesin, et millon ovis on.
Kävin viime viikolla yksityisellä lapsettomuusklinikalla ja sain sieltä hoidoksi aspirinit joka päivä, clomifenit ja lugesteronit. Ultras vielä mut ja väitti, et oon luomusti ovuloinut pari päivää ennen. :heart: itku meinasi päästä, kun tuli niin hyvä mieli. Määräsi kuitenki nuo clomit vielä vahvistamaan .
Siis nyt menossa kp20/26-30 ja outoja nippailuja mahassa koko ajan. Saas nähdä..
No jos ei nyt tärppää, niin sit otetaan uusi yritys ja noiden uusien lääkkeiden kanssa.
Just sain postista JUMBO paketin ovulaatio- ja raskaustestejä.. Taidan olla vähän pöhkö kun oon niin tohkeissani taas.. :p
 
kitikat3 täälä myös peukut pystyssä plussan puolesta d :) b Olisit todellakin plussan ansainnut, kun olet niin kauan kuumeillut edellisen km:n jälkeen. Joko testasit?

äiti88 suosittelisin kanssa tekemään uuden testin jollain toisella merkillä ja mieluiten aamupissasta = kaikkein varminta! Esim. apteekin oma tai saman valmistajan sama testi Pregcheck on luotettavia ainakin oman kokemuksen mukaan.

Neiti-81 komea ovisplussa :) Hyödyntämisonnea!!

Tillu-79 tervetuloa mukaan! Itselläkin 3 peräkkäistä keskenmenoa takana ja esikoinen myös haaveissa, joten aika samankaltainen tilanne. Ei se auta muu, kun luottaa tulevaan ja uskaltaa uskoa siihen, että ne esikoisnyytit vielä meidänkin syliin joku päivä tupsahtavat :heart:

Ottiko ne julkisella sulta ns. keskenmeno verikokeet, eli hyytymätekijät/kromosomit jne? Tuosta aspiriinista vielä pakko udella, kun luin siitä aika paljon netistä ja mietin, että tohtisko kokeilla sitä omin päin...Niin minkälaisella annostuksella sulle sitä määrättiin? Ja missä vaiheessa kiertoa sitä pitäisi syödä, heti ekasta päivästä, oviksesta vai plussasta?
 
Heippa!

Kyselisin teiltä keskeytyneen keskenmenon kokeneilta että, voiko ovuloida silloin, kun tulee vielä kohdun tyhjennyksestä johtuvaa verta pikkuisen? Itselläni on nyt 19 päivää lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja edelleen tulee ehkä jotain tuhruksi luokiteltavaa : / Eilen alkoi oikealla puolella munasarjoissa vihlomaan ja tänäänkin on välillä ollut sellaista. Voisko se tosiaan olla jo ovulaatio vai, voiko se olla pelkkää "uudelleenkäynnistymistä"?

Täällä jännityksellä/hermostuneena odotan kierron pituutta. Eilen tilasin ovistestejä, vaikka joskus sanoin etten niiden kanssa ala leikkimään (ellei tärppi ole todella tiukassa). No nyt en kuitenkaan halua jossitella, vaan yrittää kaikin keinoin raskautua uudelleen. Tämä ovis? jää nyt hyödyntämättä valitettavasti mutta uudesta kierrosta alan tikuttamaan ja toivon heti tulosta. Niinkuin tietty me kaikki varmaan! Harmi etten tilannut niitä ovistikkuja jo aiemmin niin olisin voinut nytkin testata.
 
Sanmar82: "kiva" kun täällä on muitakin samassa tilanteessa olevia (joo tosi kiva sanoa toiselle, et mukava kun säkin oot saanu keskenmenoja.. ) no juu tiedät varmaan mitä tarkoitan. =)
Multa on otettu kaikki mahdolliset verikokeet yms muut testit. Nyt kun kävin siellä yksityisellä, niin oli 3 sivua labratuloksia ja 10 sivua muita tekstejä.
Aspirinia käski syödä joka päivä, riippumatta siitä olenko raskaana vai en. Syy, et jos se plussa tulee, niin se lääkitys on sit heti päällä ja vaikuttamassa. Sanoi muistaakseni ,et sit 3kk ennen laskettua aikaa pitää lopettaa.
Annostuksena on ns baby aspirin 100mg/pvä, Myös 100mg disperin tai 100mg primaspan käy, kun niissä kaikissa on se vaikuttava aine asetyylisalisyylihappo, joka ohentaa verta ja näin ehkäisee veritulppia.
Sanoi, et siitä lääkkeestä ei mitään haittaa ole ja jostakin syystä se joillakin auttaa, vaikka hyytymistekijöissä ei olisikaan testien mukaan mitään vialla. Joten kyllä sä voit sitä ominpäinkin ottaa.
Mun lääkitys siis seuraavasta kierrosta alkaen (olettaen, et tuosta mahdollisesta luomu oviksesta ei nyt sitä plussaa tule) Aspirinia jo viikon syönyt ja jatkuu edelleen, Clomifen kierron 3-7pvä 50mg, lugesteron 2x 200mg/pvä aloitus kierron 17pvä siitä 2vko:a r-testi, jos plussaa, niin jatketaan 12 viikolle. Jos ei plussa, niin lopetus- menkat ja sit sama uusiksi.
 
Tulin teitä kurkkaamaan, ja kertomaan että tänään oli meillä rakenneultra, ja kaikki kunnossa! Eilen tuli puoliväli ohitettua, ja odotellaan nyt vaan sitä alkukesää että päästään pikkuinen POIKA toivottamaan tervetulleeksi! Ennustaja Elli oli oikeessa, poika tulossa kesäkuulle 2011 :D

Kaikille teille hurjasti voimahaleja, plussatuulia ja ihanaa keväänodotusta :heart::heart: kyllä se iloksi vielä muuttuu!
 
Kiitos Tillu-79 vastauksista! Tiedän kyllä hyvin, mitä tarkoitat tuolla, että on mukavaa, kun on muita saman kokeneita, vaikkei km:a kenellekään toivoisi. Meillä ne km verikokeet edessäpäin, 15.4. vasta aika. Mietityttää vaan juuri noi hyytymätekijät, kun esim. mummolla ja hänen veljellään ollut veritulppia, niin periaatteessa voisi olla jonkun geenin perityminen mahdollista. Sen myös päätin, että jos plussa tulee ennen noita tutkimuksia, niin varaan heti ajan jollekin yksityiselle gynelle ja käyn vaatimassa lugeja kokeiltavaksi. Kun ei niistä haittaakaa kai ole, niin tulee kokeiltua. Toivottavasti sielä teillä on jo luomutärppi käynyt! Ja jos ei vielä, niin viimeistään oilla lääkkeillä avustettuna sitten tärppi ja pysyvä sellainen! Paljon oon kyllä netistä lukenu, että monilla on aspiriinit/hepariini auttanu, vaikka ei ole mitään tukostaipumusta todettu.

durasel paljon jaksuja sinne ja zemppiä muihin projekteihin :hug: Sekä paaaaaljon plussatuulia :whistle: Tulethan kertomaan verikokeiden tuloksista?

Huikkis kiva kuulla, että sielä on kaikki hyvin =) Samoin Harhaanjohtajalla hienoja uutisia :heart: Tuntuu, että vastahan säkin plussasit ja nyt jo meet melkein puolessa välissä :O Oikein mukavaa ja onnelista masunkasvattelua teille molemmille :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas! Täällä töissä pyörin, enkä saa testiä mistään. Meijän kylän kaupan testit oli loppunu ja apteekkiin en kerenny tänäänkään. Mut huomenna on pakko testi jostain saada, ihan vaan mielenrauhan vuoksi. =) Tätiä ei siis vieläkään näy, vatsaa nipistelee, rinnat on tosi kipeet ja turvonneet, jne...! Käyn aamulla apteekissa ja haen testin, teen sen ennen kun taas töihin lähden eli koitan ilmoitella testin tuloksesta viimeistään huomenissa viiden aikaan ku tääl on rauhallisempaa! Huomiseen!!!:wave:
 
white gold, mullahan kaavinnan jälkeen kesti vuoto viikon. Lapuissa luki muistaakseni että pari viikkoa saa kestää ja ja pitää olla koko ajan vähenemään päin. Itsellä oli ovis sitte kp 22 eli kierto on pidempi kuin normaalisti. Itsellä huomas siis, että vuodon piti olla kunnolla loppunut ja kropan toipua ennen kuin ovis oli. Viikko ennen ovista mulla tuntu, että ois voinu ovuloida limoista ja kivuista päätellen. Mutta ilmeisesti kun lämmöt ei nousseet ennen kuin vasta kp22 huomaamani oviksen jälkeen, se eka epäily oli väärä. Ootko kysyny terveyskeskuksesta tuosta vuodon kestosta?
 
Sinderella: En oo kysynyt. Mulle sanottiin, että vuoto kestää sellaisen 2-3 viikkoa. En oo siksi mitenkään huolissaan ollut siitä ja viikon ajan oon pärjännyt ihan hyvin pikkuhousunsuojalla, että on todella niukkaa jo. Vuoto on sellaista ruskeaa (ollut jo runsaan viikon ajan) ja tänään se oli jo todella haaleaa eli valkovuodonsekaista olettaisin : / Katon tonne perjantaihin asti (silloin tulee se 3 viikkoa tosiaan tyhjennyksestä) ja soittelen sitten, jos ei ole kokonaan loppunut. Mulla on tarkoitus odottaa menkkoihin asti ja mennä sitten yksityiselle kontrolliin. Kai semmoinen kohtutulehdus kipuilee keskellä alavatsalla, eikä selkeästi munasarjan kohdilla? Ei kai toi pistely vaan sellaista enteile. Ei mitään kuumetta ainakaan ole. Odottelen kärsivällisesti. Tänään on ollut taas vähän parempi päivä, yritän pitää positiivista mieltä yllä.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Ei näy tätiä vieläkään, joten kunha tuo auto hiukan sulaa ja kuopus saa vaatteet niskaan niin suuntaan nenän kohti apteekkia ja haen testin! Aamupissasta en sitä voi tehdä ku en unenpöppörössä muistanu pissiä purkkiin, mut kai se jonkinlaisen haamun näyttää myös päivä pissasta jos on näyttääkseen.

Jotenkin sopis kuvioon et nyt sit raskautunu oisin, aikoinaan on ollu ihan sama tilanne. Eli oon just saanu töitä ainakin koko loppu vuodeks ja mahdollisesti ois töitä vielä ensi vuodeksikin, aikoinaa olin kans saanu töitä ja alta kuukauden töiden aloituksesta huomasin olevani raskaana!:D

Palailen apteekki ja kauppa reissun jälkeen ilmoittelemaan mitä testi kertoo! :wave:
 
Tillu79 Tervetuloa ja toivon siulle pikaista tärppiä!!:heart:

Aivan upeasti olet saanut painoasi alespäin..Ole ylpeä itsestäsi!!!!=)

..mie pudotin painoa 2008 myöskin 30kg 9kk:n aikana ja 2009 n. 10kg..vaan takaisinhan ne korkojen kera ovat tulleet-Plääääh, ei siis mitään itsekuria täällä!!:O
..ja sen kun piti olla ihan elämäntapamuutos mihin aloin - EI laihis!!

Sitä "Ahaa" ajatusta odotellessa täällä..
IIIIIIIIKSSS!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Hei,täällä taas! Apteekissa käyty, päätin oikein kokeilla tuota digi testiä! Nyt sit odottelen mitä sanoo tuo näyttö kohta puolin. Eli siis pissitty on ja testi on käynnissä!

No niin, eli Raskaana 2-3 viikkoa! =)
 
Ihanaa, onnea kitikat! :heart: :flower:

Nyt alan suoraan röyhkeesti omaan napaan tuijotteleen :ashamed: :
tänää siis omien laskujen mukaan dpo 10 ja vaikka niin lujasti päätinkin etten testaa ennen ensi viikkoa niin minkä sitä hullu iteleen voi! tänään siis testailin päiväpisusta (tosi fiksua näillä kiertopäivillä!) halpa-testistä tilatulla One Step puikolla (herkkyys 25) ja ainakin omasta mielestäni siinä olis haamu, mutta kaipailisin vähän varmistusta muiltakin, elikkäs tällanen oli tulos:
Aijaa.com - 7383940.jpg
 

Yhteistyössä