Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Clearbluen testeistä pakko kommentoida sen verran et mulla tulee aina ohut sininen viiva siihen ihan kun olis plussa. Jollain oli ihan samanlainen testissä tuolla aiemmissa kuvissa mut en ehtinyt sillon kommentoida sitä. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä et testaa ihan millä vaan mutta ei CB testillä.

Minttu81 ihanaa et kaikki on mennyt hyvin ja onnellista loppuodotusta :)

En ole ehtinyt palstailla kun kiirettä piisaa mut mut voi ottaa taustajoukoistakin pois. Ei me nyt ehditä tehdä vauvaa, eikä mulla oikeastaan ole juuri nyt kuumettakaan tehdä. Kaverikin pyysi joulukuisiin häihinsä kaasoksi enkä kyllä halua et mulla on juuri syntynyt vauva tai et olen raskaana siellä joten lykkääntyy nyt ainaskin jonkin verran se homma. Elämä on muutenkin kivan tasapainoista pitkästä aikaa jote haluan nautiskella tästä hetken.

Ja sit piti vielä sellaista käydä kommentoimassa et kun meillä on ollut kihomatokierre perheessä josta ei sit meinaa olleskaan päästä eroon kun aia se uusiutuu et lun et 40% keskenmenon saaneista kantaa kihomatoja!! On mahdollista et ne aiheuttaa niitä koska ne ällöt luikertelee tonne emättimeenkin ja voi auheuttaa tulehduksia ja muuta haittaa elimistössä. Ainakin kovat mahakivut on mulla liitännäisiä siihen et alkaa taas matokanta kasvamaan. Ja tietty se et oon saanut kaks keskenmenoa ja aina löytynyt matoja sen jälkeen.. Tarkkailkaahan itseänne!!
 
Huomenta kaikki
Täällä ei mitään uutta, odotellaan:)
Tänään pitäis tulla tilaamani ovistestit, tilasin pikana:LOL: Koskaan aikasemmin en ole noita testejä tehnytkään, nyt piti varsin tilata ku ei oo ihan varmaa oliko ne reilu viikko alkaneet vuodot menkka vai jälkivuotoa. Voi olla kyllä että se ovis saatto vain mennä jo, sunnuntaina oli sen verta olot siihen suuntaan mutta saapa nähdä sitten.
Laskujen mukaan ( siis jos ne oli menkat ) ni ovis pitäis olla 12-13 pvä, limoja on kyllä jonkin verran tullut, mut ku ei muista miten se viimeksi oli. Sitä ku unohtaa kaikki melko heti:)
No mutta katellaan.
Nyt aamupalalle.
 
Imoen, kiitos paljon! :)

Sanmar82, kiitos :) Ja noin mäkin tosiaan ajattelin ennen, kuin tämä aamusta iltaan oksentaminen alkoi, mutta kyllä tämän kestää :x Toivottavasti vaan ei joudu turhaan "kestämään". Toisaalta tämä voi olla hyvä merkki, vaikka mitään takeita se ei anna. Ei ollut edellisissä raskauksissa (km) tätä, joten täysin uutta. Joo, mutta päivä kerrallaan mennään :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille:)

tääl ois kp 24/ 28-40 ja yk 6 tai viime km jälkeen tää on toinen kierto!

kp 17-20 oli jotain ihme tuhrutusta, hyvin vähäistä ja toivon nyt kovasti et se ois sitä kiinnittymisvuotoa ollut!!!

plussa tuulia kaikille:)
 
Täällä kai menossa kp2.. vuoto on aika tosi tosi vähästä mutta jos muistan okein niin mulla oli silloin ekassakin km jälkeisissä menkoissa vuoto vähäistä,mutta ei kuitenkaan näin.. noh mutta pää asia että menkat alkoi.. VIHDOIN.. pääsee jatkamaan elämää eteenpäin. Taidan tilata ovistikkuja ja alkaa jo tikuttaa hyvissä ajoin..



Neiti-81 täällä ihan sama juttu.. meillä menee nyt sit kp samallailla.Jännäillään sitten yhdessä nelisenviikonpäästä tai jtn.
 
Hei te jotka olette käyttäneet noita ovistikkuja :)
Sorruin itsekki niitä tilaamaan ja nyt tipahti postilaatikkoon. Ja totta kai se piti heti kokeilla :LOL:
Mitähän mahtaa meinata ku siihen tuli toinen tumma viiva ja toinen haalea mutta erotti kyllä. Voiskohan ovis olla tuloillaan vai jo ohi mennyt?? Sunnuntaina kivut oli siihen suuntaan viittaavia mutta sillo ei piru vie ollu noita tikkuja ni ois voinu kokeilla että pitääkö omat tuntemukset paikkansa.
 
äiti x4 mulla tulee haalee viiva ovistesteihin aina paitsi oviksen aikaan. haaleet viivat johtuu siitä että tota LH:ta mitä ovistesti mittaa on elimistössä aina jonkin verran mutta vähän ennen ovista se tekee ns. "piikin" eli nousee äkillisesti huippuunsa ja tuon piikin siis ovistikku näyttää.. eli mun käsittääkseni noista haaleista viivoista ei voi päätellä mitään.. itellä ainakin saattaa olla joskus esim. niin että ekana testipäivänä testiviiva on selvästi erottuva sitten parina seuraavana ihan haamujen haamu ja sitten tuleekin jo selvä ovis plussa, eli mulla ei ainakaan mitenkään vahvistu tuo viiva päivä päivältä vaan vaihtelee tosi paljon ennen plussaa.. sori sekava sepustukseni! :ashamed:

Miina84 mulla tuli kierukan poiston jälkeen tyhjennysvuoto mut sit ei tosiaan niitä menkkoja kuulunu ja ku kp:t rupes pyöriin yli 50 menin gynelle ja otettiin sit terot käyttöön, kaks viikkoo niitä söin ja menkat alko ja on siitä lähtien olleet supersäännölliset, eli mun kohdalla riitti se yks terokierto että rupes kroppa toimimaan. mulla oli kierukka vaan reilun puoli vuotta eikä mullakaan ollut menkkoja lainkaan tona aikana ja mun kohdalla toi ns hormoonihäiriö johtu kierukasta mut sun kohdalla on kyl tosiaan vähän eri asia kun raskauduit heti niin se kyllä kertoo että kroppa toimii normaalisti. Mutta tovotaan että sulla se pieni tuhruttelu olisi ollut jo ekat menkat eikä kierto oliskaan mitenkään sekaisin! :)
 
Omppu09 Juuri päätin, että ne pari tippaa oli jotku ihan minimaaliset ekat menkat:D koska silloin oli kp 28 keskemeno vuotojen alusta laskettaessa. Eli sen mukaan laskettaessa, odottelen seuraavia saapuvaksi 21.1 tienoilla ja siihen asti koitan olla stressaamatta ja tuntematta kaikenmaailma oireita, kuinka helppoa: / Jos silloin ei ala kuukautiset, eikä testiinkään tule tulosta... niin silloin voisi olla aika jostain kysellä lisää!? Koitan sinne asti siis kestää!:rolleyes:

Kuinkahan vaan onnistun unohtamaan asian pariksi viikoksi kun; koko ajan on vähän paha ja heikko olo, sekä päässä humisee, vatsaa nipistelee ja rintoja painaa, paleltaa ja lämmöt niin mukavasti koholla....
 
tervetuloa uusille sekä pahoittelut!

Itse en edes kp:tä laskenut toukokuisen km:n/kaavinnan jälkeen.. merkkasin vain ylös kun tuli jotain ihme vuota sitten jonkun ajan päästä.. Sitten aloin laskeskelemaan niin se parin pv:n pieni mitätön vuoto oli 23pv:ää kaavinnasta ja sitten ihan normaalit menkat alkoi 30pv:n päästä tuosta vuodosta.. joten kaippa ne on voineet menkatkin olla.

Omaan napaan ei uutta.. En ees jaksa miettiä mahdollista raskautta kun on 99% epätodennäköistä.. just ovis päivänä oli riita päällä :(
Mutta luulisin kuitenkin että tästä kierrosta tulee lyhyempi koska ovis+ tuli kp15

Nyt töihin valmistautumaan. Yöt menneet valvoessa tytön kanssa ja ei yhtään nappais lähetä 3h:n yö unilla minnekkään.
 
Miinalle pahoittelut ja tervetulotoivotus ketjuun. On totta, että täällä kyllä jokainen tietää, miltä km tuntuu.

elmijulle edelleen peukut pystyssä!!

Neiti-81, tätipahoittelut. Toivottavasti tämä alkanut kierto tois vihdoin sen pysyvän plussan!

Tänään tuli sylkiovistestiin sellaista kuviota, joka kertois oviksen olevan ihan just käsillä. Vaan oireita ei kyllä sen kummallisemmin oo. Vähä nipistelee vatsaa ja vähän kananmunavalkkaria havaittavissa, muttei paljoa. Lämmöt on vielä ihan alhaalla. Katotaan, mitä testi sanoo aamulla...
 
Sanmar joo, kyllä lääkärin neuvon mukaan testasin heti vuodon kokonaan loputtua testillä että näytti negaa ja näinhän se näytti. Eli sikäli ei pitäisi mitään km:n jälkiä enää olla kyllä. Jännittää niin kovasti :eek: Pitäisi jaksaa odottaa ainakin muutama päivä rauhassa että viiva vahvistuis. Tai odottaa kaapissa yksi viikkonäytöllinen CB-testikinin, sellaisen tein viime raskaudessakin ja tykkäsin kovasti, ainoa vaan ettei voi tulkita viivoja :ashamed: Kaikille kovasti plussatuulia!
 
Kopsausta toisesta kejtusta:

"Täällä taitaa olla ovis käsillä tänään! Lämmöt nousi parissa tunnissa lähelle 37 ja sitä oikeeta kananmunavalkkaria tuli heti kunnolla. Nyt äkkiä siippa paikalle ;) "Jumpattiin" viimeksi lauantaina. Eikös ne simpat elelekin useita päiviä. Ovat siis hyvin valmiina nyt oottelemassa. Ja vielä jos toimittais tänään niin jo ois hyvin pullat uunissa. Jos se ovis nyt on tänään, niin tädin pitäis sitte saapua kahden viikon päästä. Sikäli ku luteaalivaihe on se 14 pv."
 
Sopiiko liittyä seuraan? Toiveissa on toinen lapsi, mitenkään kiire ei ole ja oikeastaan odottelen tässä menkkojen alkua kp36/28. Vasta yhdet menkat olleet esikoisen syntymän jälkeen, melkein kaksi vuotta menikin ilman niitä. Nyt kierto sekaisin näköjään, sillä oviksen tunsin kp21 ja vaikka periaatteessa olisi ollut mahdollista raskautua, olen saanut 2 selvää negaa.

Minulla eka raskaus päättyi keskenmenoon, viikolla 20+ synnytin kuolleen vauvan, joten tuonne tavallisiin odottajaketjuihin en halua mennä. Tämä km-ketju tuntuu kotoisemmalta, kun vauvan saaminen ei mulle ole mitenkään helppo juttu :)

*muoks* Tuon ekan kesken jääneen raskauden jälkeen tulin siis heti raskaaksi ja tuo lapsonen on jo melkein 2 v. Hieman epäselvästi kirjoitin eilen :)
 
Viimeksi muokattu:
Minttu Onnea odotukseen! Hienoa että pienellä on kaikki hyvin!:heart:

elmiju Jännät hetket siellä! Peukutan kovasti!

Miina Tervetuloa!

Sinderella lle Mukavia hetkiä siipan kanssa! ;)

InnoM Jaksuja oksu-oloon!:hug: :)


Täällä ei niin mitään. Kp taitaapi olla jotain 18/27-28,dpo 4 vasta eli vielä semmonen 10-12 pvää kärvistelyä. Tänään ihme olo aamulla ja mittasin sit lämmöt,niin 37.1 se näytti. Hiki tulee pienemmästäkin ja pää-sumussa -olo..? on kyllä niin vähä aikaa oviksesta ettei voi olla mitään raskauteen liittyvää:ashamed: Ihan lahjakkaasti kyllä tekee mieli syödä koko ajan ja molemmin puolin alamahaa vihleksii..Eikä se hiivakaan taida kumminkaan olla päällä..tai en tiedä. Eilen kutitteli vaan,mutta se sitten loppui kun vetäsin pikku-pöksyt jalkaan..;)
Pitänee seurailla pari päivää.

Plussaonnea meille kaikille!!
 
Kopsaan törkeästi omia muka-oireitani toisesta pinosta :p

Mun oli pakko tulla jakamaan näitä mun "muka" oireita joita taas riittää. Parin päivän päästä ootellaan tätiä kylään mutta tällaisia oireita löytyis; kylmä koko ajan, hetkittäin sitten tuskahiki ( ja siis oikeasti niin kuuma että hikiläikät kainaloissa, vaikka normaalisti en hikoile). Alaselkää jomottelee ja eilen illalla nukkumaanmennessa oikealle puolelle kohtua pisteli ja nipisteli. Sitten löytyy lämpöä n. 37, normaalilämpö 35,8-36,2. Paha olo jos ei syö tasaisin väliajoin, nälkä jatkuvasti ja jano myös koko ajan. Äsken yskäisin niin lirahti oikeasti pissaa housuun, ei oo ikipäivänä mulle vielä tollaista sattunut. Ja olin just veskissä käynyt ni ei voinut olla siitäkään kiinni. Omituista :ashamed:
No, kyllä ne oireet taas katoaa kun täti suvaitsee saapua :headwall:

Plussatuulia itse kullekin!
 
Täällä ei niin mitään. Kp taitaapi olla jotain 18/27-28,dpo 4 vasta eli vielä semmonen 10-12 pvää kärvistelyä. Tänään ihme olo aamulla ja mittasin sit lämmöt,niin 37.1 se näytti. Hiki tulee pienemmästäkin ja pää-sumussa -olo..? on kyllä niin vähä aikaa oviksesta ettei voi olla mitään raskauteen liittyvää:ashamed: Ihan lahjakkaasti kyllä tekee mieli syödä koko ajan ja molemmin puolin alamahaa vihleksii..
Samankuuloisia oirehia täällähin:rolleyes:..nyt joko dpo5..tai sitten ovis viivästyi stressin vuoksi ja se Oili pyyhälsi tänään..tätä tukisivat nämä oireet:
Iski jumalattoman kovat alamasu kivut(vasen puoli)ja oksetti niiiiiin kovasti:$..nukuinhin iltapäivästä 2h ihan täyttä häkää!
(näin miulla ovis parhaillaan oireilee)

..kun taas tuota dpo5:ttä-> EI ollut mitään limoja(oli jo!)ja lämmöt olleet koholla perjantaista(7.1)saakka!

Ota nyt selvää sitten..ja mie luulin olevani JO konkari ittensä tutkiskelijana!:headwall:..:D..kroppa yllättää aina välistä:)

Tällä kiertoa en dippaillut O-testejä olleskaan, pakko vain opetella ilman niitä jo haaveksimaan..

Plussatuulia:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Yale, osanotto vauvastasi. Pitkällä olit jo :'( Tämä on hyvä ketju kirjoitella, kun kaikilla on omakohtaisia kokemuksia odotuksen päättymisestä ikävästi. Toivottavasti pääset nopsaan takaisin odotuspuolelle. Jos oot oviksen tuntenu kp 21, nythän pitäis tädin jo olla tullu. Millon testasit viimeksi? Jos plussa kummiski vielä ilmaantuisi?

elmiju bd db bd db

Kiitos siippa-toivotuksista :) Ei ole vielä tullut töistä, joten tässä on hyvää aikaa istua koneella hetki. Pesue on jo nukkumassa.
 
YALE: tervetuloa pinoon ja osanotto menetyksestäsi:hug:

ELMIJU: Plussaonnea!

MURMURILLEKKIN plussaonnea! Olisipa tämä se sun plussakiertosi:heart:

kp 2/24-29 menossa:headwall:
Mä olen kipeä, kiukkunen ja ärsyttävä :D
kromosomikokeisiin otettiin tänään verta, 12 putkiloa! ja ajattelin mennä toviksi lepäämään kun vielä tuhottoman runsaat menkat taas... Mullahan on käytössä tuo kuukautiskuppi, (isompi) ja sitäkin saa kerran kahdessa tunnissa tyhjentää kun on täynnä:attn:
Arvakkaa ku sit viel viedään kädestä 12 putkee verta ni hiuka sellanen nuutunu olo :D

Ensi kuussa vastauksia :) Et toisaalta ihan hyvä ettei nyt tärpännyt, ensikuussa sitten tiedetään jo jos jokin ongelma on ja siihen voidaan puuttua... ehkä tämä on se minunkin kierto, toivottavasti :):heart:
 
Yale tervetuloa mukaan! ja pahoittelut menetyksestänne :hug: Varmasti rankka kokemus, kun raskaus on jo noin pitkällä ja sitten joutuu luopumaan pienestä :'(

Neit-81 12 putkiloa verta! Huhuh :O Ei mikään ihme, jos vetää mennkojen kanssa heikoksi toi määrä. Ottiko ne sun miehestäkin usemman kun yhden putkilon? Mä en ehkä kerro tota määrää mun miehelle, tai se vielä luistaa koko tutkimuksista :D Raukka inhoaa verikokeita ja neuloja muutenkin :D Onneksi itellä ei tee verinäytteen otto pahaa.

elmiju tuohan kuulostaa sitten lupaavalta, jos oot jo ehtiny negatestin tehdä välissä. Peukkuja ja plussatuulia :whistle:

ON. Mies meinaa ruveta taas oviksen lähestyessä "hankalaksi". :mad: "Pitäiskö meiän kuitenkin oottaa sinne tutkimuksiin asti?" Melkein huusin sille ettei TODELLAKAAN! Mies perusteli sitä sillä, ettei haluaisi taas pettyä. No kuka tässä haluaa? Mutta ei se oma nyytti silläkään tule, ettei tee mitään ja antaa oviksen mennä ohi! Kyllä mä ymmärrän ton miehenkin pointin, mutta ite ajattelen niin, että riski on vain otettava, eihän sitä voi tietää JOS nyt oliskin parempi onni...
 
SANMAR: Mieheltä otettiin ruhtinaalisesti YKSI putkilo verta :D eli nou hätä: miehet pääsee siinäkin helpolla :D
vai alkoi mies hankalaksi, noh, sanoppa sille ettei se ole mikään 100% mahis raskautua joka kerta vaikka otolliset ajat olisivatkin: ainakin vaikka minäkin raskaudun herkästi, eikä taatusti ollu siimahännistä tässä kierrossa puute ja ajotuskin hyvä niin eipä tuuri käynyt. koskas teillä nyt tutkimukset alkaa? sanoitkin varmaan sen jo mut olen niin helvetin lahopää että hukkaisin päänikin ellei se olisi kaulalla kropassa kiinni:LOL:
 
Yale kovasti jaksuja&voimia siulle:hug: tuo pienen menetys noilla viikoilla on jotain sanomattoman raskasta ja surullista:ashamed:

Plussatuulia kovasti laittelen siulle:heart:

Kiitos kaunis Neiti-81 :)voihan, en mie jaksa oikein enää uskoa tärppiin..kunhan haaveksin vain..
 
Yale Osanottoni. Suurin suru!:hug:

elmiju Hyvältä kuullostaa!! Millon testausta taas? :)

mur-mur Pidän peukkuja sulle b :) d Onko sulla tissit kipeet tms.?

Mä en tajua,miksei mun tissit oireile mitenkään?! Yleensä nännit kipeytyy oviksesta ja sit muuten koko tissit kipeytyy myöhemmin.. Yritän tässä muistella miten oli ekassa tärpissä aluksi. Sen muistan,että ihan sikana turposivat ja kipeytyivät kp 25/27-28,siitäpä sitten arvasinkin. Hmmh..Hitsit kun en muista miten ne käyttäyty enne tota kp 25..

Neiti Tsiisus! 12 putkiloo verta!! Yyh,mullakin se saattaa olla hyvinkin lähellä ,ellei nyt sitä plussaa meille suoda. Mä niin inhoon neuloja! Äiti aina nauraakin,että kylläpäs on kieleen,nenään ja napaan lävistyksen ottanu,mutta verikokeita pelkää! :D No olenkin sanonu ettei lävärit ole sama asia..:) Miten teillä ne tutkimukset jatkuu?

Meillehän siis suunniteltu IVF hysteroskopian ja kromosomi-kokeiden jälkeen. Mä en vaan tajua mitä ihmeen virkaa sillä IVF:llä on,kun selkeesti kiinnittymisessä häikkää. Eihän se IVF:kään voi taata alkion kiinnittymistä sen kummemmin kuin normaali äksöni punkassa..: /

Ärsyttävää kun eivät korvaansa lotkauta mun kyselyille kiinnittymis-ongelmasta:headwall: Aion kyllä hankkia lekurin langan päähän jos plussaan,että voisko pirauttaa jonkun hormoni-reseptin apteekkiin. Tosin,sekin ehkä auttaa kiinnittymisessä,mutta eihän sekään takaa sitä että onko siellä kuitenkaan elämää.. Kun edes varhaisultraan asti sais apuja. On tää vaikeeta!
 
Viimeksi muokattu:
Neiti Tsiisus! 12 putkiloo verta!! Yyh,mullakin se saattaa olla hyvinkin lähellä ,ellei nyt sitä plussaa meille suoda. Mä niin inhoon neuloja! Äiti aina nauraakin,että kylläpäs on kieleen,nenään ja napaan lävistyksen ottanu,mutta verikokeita pelkää! :D No olenkin sanonu ettei lävärit ole sama asia..:) Miten teillä ne tutkimukset jatkuu?
!
Mulla kans kamala neulakammo, ja löytyy silti lävärit mm. kielestä, leuasta, niskasta , 2 microdermalii rintakehästä, nänniläväri, napaläväri :D se on ihan eriasia :D

Ei muuten mitään hajua miten tutkimukset jatkuu...
 
Hei kaikille, liityn joukkoonne kirjavaan! :) Ensin onnittelen jo plussanneita, ja tsemppiä vauvaa yrittäville myös! :) Itse toivoissa elää toisen lapsen saanti, ensimmäinen siis 2vuotias tyttönen. kierto 26/30, eli sunnuntaina pitäisi kuukautiset alkaa, joiden odotan ja toivon tietysti jäävän pois. :) Eilen jo hätäpäissään tietysti tehty ensimmäinen r-testi ja hyyyyvin kalpeaa plussaa tuo näytti, olikohan sitten omaa kuvitusta, siitä en tiedä.. XD edellisessä kuussa juuri mennyt pienokainen kesken viikoilla 5+4, eli jännitys on kova. 2 vuotias tyttöni sai alkunsa heti edellisen ja ensimmäisen km jälkeen, ilman että välissä oli kuukautisia. Tulen ilmoittelemaan sunnuntaina tai maanantaina tuleeko vielä plussaa vai jääkö taas seuraavan kuun haaveeksi. :)
 

Yhteistyössä