Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

*muoks* Tervetuloa, Nippinappi! :flower:
Minulla kaikki haaleat plussat / haamut ovat aina osoittautuneet oikeiksi.

Kiitos tervetulotoivotuksista! :kiss: :heart:

Kyllä ne menkat tais alkaa, höh. Mutta onneksi tilasin jo pari viikkoa sitten itselleni piristykseksi pinkin kuukupin ja kivoja kestositeitä, jotta menkoissa olisi jotain hauskaakin. En ole ennen itse kestoillut, mutta lapsen kestovaippojen myötä tämä tuntuu luonnolliselta jatkumolta.

Oli kyllä rankka raskaus tuo keskenmenon jälkeinen, usein iski pelko vauvan puolesta, mutta onneksi päättyi hyvin. Minulle oikeastaan vasta varhaisultra taitaa tuntua "raskaustestiltä" ja sitten kun vauvan liikkeet tuntuu, niin uskon asian oikeasti. Luulen, että seuraava odotus menisi rennommin, sillä on onneksi jo yksi lapsi elämässä ilahduttamassa. Toista lasta toivon, mutta elämä yksilapsisena perheenä on kanssa ihan mukava ajatus :)

Rentoa odotuksen odotusta kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
KESKIVIIKKO 12.1.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10.....KP 12/28-29
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09................KP 15/28
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10................KP 19/28
durasel....................KM 03/10, 10/10................KP 25/24-28
elmiju......................KM 12/10..........................KP 27/27-30
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Yale....................KM.......................................KP 1/28
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10....................KP 3/
Omppu09.............KM 10/10.............................KP 9/27
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10...KP 14/33
Mariel85..............KM 12/09, 08/10....................KP 26/?
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 26/26-32
Nippinappi............KM 12/10.............................KP 26/30
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10
Miina84..............KM 11/10



HAAVEISSA KOLMAS



Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06,10 & 11/10..KP 2/24-29
Danjuska..........KM 05/10...................................KP 21/32-34
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10.........KP 25/28-40
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Unicco..............KM 07/07, 03/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
koiksa-79..........KM 01/11
Bianca..............KM 01/11



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 21/31
Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 21/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 43/31
Vaavimasu..........KM 8/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.............................KP 19/28
mamakone...............KM 06/10.............................KP 50/27-28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10...KP 17/28-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Muutosta, Dino80



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian



 
Championille hyvää jatkoa! :wave:

Yale ja Nippinappi, pahoittelut menetyksistänne ja tervetuloa! :hug: Laitoin teidät listalle, jos haluatte nuo keskenmenot näkyviin niin ilmoitelkaa kk/vuosi.

Meidän listat sen kun pitenee mutta plussalista on tältäkin kuulta vielä avaamatta. :|
 
hei
Täti kurvas kylään tänään,eli kp1 :headwall:
TipetsuJoo,eli ekaks otettiin verestä se testi mikä kertoo onko ollut ovista,en muista nyt sitä sen nimeä joku prog.... tai jotain ja nyt ku menkat alkoi ni PERJANTAINA otetaan
S-FSH FOLLIKKELIA STIMULOIVA HORMONI
S-LH LUTEINISOIVA HORMONI
S-PRL PROLAKTIINI
S-TSH TYREOTROPIINI
 
Vähänkö jännittää.. Tänään on tehty toinen testi, mikä ei ehkä vielä ajankohtasta, mutta kuitenkin, haalean haalea haamu sieltä taas tuli.. Ottaa päähän kun ei voi tää alku mennä nopeesti ohi.. :S mies sano tänään mulle kun vessasta tulin ulos pissattuani varmaan n12580:en kerran, että ''hyi hitto, sä haiset pahalle :D'' ei tuntunu hauskalta XD Mut toisaalta, ''ei raskaana'' en haise oikeestaan koskaan hielle, VARSINKAAN KYLMÄNÄ talvipäivänä, että ehkä mulla on vielä mahdollisuuksia plussata ihan kunnollakin :)
 
Tää haamuilee edelleen, ajattelin nyt olla maltillinen ja testata seuraavaksi vasta lauantaina jos ei täti sitä ennen saavu vierailulle..maltillinen, joopa joo :headwall:
Mä niin kovasti toivon, että plussa pärähtää ja pysyis tällä kertaa mukana..Katsotaan nyt mitä käy.. Plussapuhureita kaikille :heart:
 
Huomenta.
Täälä kans odotellaan ja taas odotellaan. Vielä kaks viikkoa että pääsee testailee. Sillo on pakkokin ku on se jälkitarkastus ni on hyvä tietää ennakkoon jos on raskaana :)

Laskureiden mukaan ovispäivä ois joko tänää tai huomena mutta tikkuun ei tullut viivaa. Tiistaina ja keskiviikkona oli vielä haaleat viivat mut ei enää. Eli se ovis tais mennä jo viikonloppuna ku oli nii kauhiat kviut oikialla puolella. Kyllä se hyödynnettiin silloin, että vois olla mahiksia raskautua siltikin :) No harjotuksia jatketaan joka tapauksessa:LOL: Tuo aika vois kulua tosin nopeampaa, se on jännä kuinka se matelee aina silloin ku oottelee että se plussa pärähtäis mutta raskausaikana se tuntuu menevän nopeaa ( ei kyllä sillon ku on kauheaa pahoinvointia )

Plussatuulia kaikille :flower:
 
Tervetuloa uusille ja pahoittelut että olette km joutuneet kokemaan.. :wave:

mä en ole kirjotellu, mut lukemassa käyn ahkerasti. :)

Tsempit nippinappi ja elmiju!!! Kyllä ne haamut todennäkösesti siitä vahvistuu! :)

durasel onnea uuteen kiertoon!

).( ihan ku aika matelis vaikka olenki järkkäilly paljon tehtävää ja menoja tähän piinailu aikaan..
ens viikolla selviää alkaako uusi kierto vai ei.... :whistle:
 
TORSTAI 13.1.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel....................KM 03/10, 10/10................KP 2/24-28
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10.....KP 13/28-29
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09................KP 16/28
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10................KP 20/28
elmiju......................KM 12/10..........................KP 28/27-30
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Yale....................KM.......................................KP 2/28
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10....................KP 4/
Omppu09.............KM 10/10.............................KP 10/27
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10...KP 15/33
Mariel85..............KM 12/09, 08/10....................KP 27/?
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 27/26-32
Nippinappi............KM 12/10.............................KP 27/30
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10
Miina84..............KM 11/10



HAAVEISSA KOLMAS



Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06,10 & 11/10..KP 3/24-29
Danjuska..........KM 05/10...................................KP 22/32-34
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10..........KP 26/28-40
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Unicco..............KM 07/07, 03/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
koiksa-79..........KM 01/11
Bianca..............KM 01/11



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 22/31
Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 22/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 44/31
Vaavimasu..........KM 8/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.............................KP 20/28
mamakone...............KM 06/10.............................KP 51/27-28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10...KP 18/28-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Muutosta, Dino80



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian



 
elmiju ja nippinappiva teilläpä vaikuttaa toooosi lupaavalta :) Peukkuja edelleen pystyssä!

duraselille tätipahoittelut :(

Tänne ei muuta. Ovis hyödynnettiin ja nyt vaan ootellaan. Aattelin, että jos siltä tuntuu niin vois suunnata kaupan testihyllylle ei ens vaan seuraavan viikon alussa. Vois jo jotaki näkyä, jos on näkyäkseen. Pitkä aika on sinne...
 
heipat

Championille mukavaa vuotta ja hyvää jatkoa!

Yale: tervetuloa ja pahoittelut. Varmasti raskas kokemus.

Neiti-81: Itsellä myös runsaat menkat ja syksystä olikin semmoinen kierto että tuota isompaakin kuukuppia sai "parhaillaan" tyhjentää 1,5h:n välein ja siltikin tuntui että yltä tulee!! Mutta sillon olikin varmasti jotain häikkää.. menkat alkoi jo kp25 ja se vuodon määrä oli jotain aivan kauheeta. Yleisesti ottaen kp 2ja3 ovat mulla ne runsaimmat päivät ja saa tyhjentää tiheään.
Itsellä tippu veriarvot tuolloin todella reippaasti, joten en ihmettele yhtään vaikka vähän heikkoa tekis kun noin paljon vertakin otettiin!

haamuilijoille toivottelen viivan vahvistumista =)

Itselle ei uutta. tai no tultiin pojan kans puheterapeutilta ja samalla kävin otattamassa nielusta näytteen kun on kipeä, rakkulainen ja peitteitäkin lääkäri sanoi vähän siellä olevan eilen kun typyä käytin. oli kuitenkin nega.. mutta kotiin tultua ihmettelin vilua ja heikkoa oloa niin mittari näyttkin 37,7 :/ Typsyllä korvatulehus ja kuumetta. Poika rukka jäänyt vähän vähemmälle kun pikku likka niin kiukkuinen. Mummo soittikin ja kysyi että saisivatko he lapset viikonlopuksi.. poitsu pääsi yksin ja typy jäi vielä kotiin parantelemaan. Saas sitten nähdä onko itsestö töihin menijäksi huomenna/la.
Sanokaapa varsin mikä on teidän mielestännme semmoinen lämpö, milloin kehtaa olla töistä pois? Itse kun en kehtaa olla jos lämpöä on esim. 37,2 ja vähän vilustaa. Sitä pitää vaan muka yrittää pärjätä.. pöh sanon minä mutta siltikin pitää tehä.. *outoko*

Raskaudesta en edelleenkään jaksa edes haaveilla. Ensi kierrossa sitten. pitikin mennä tuittuilemaan.. näin jälkikäteen ottaa päähän ihan todenteolla kun juuri ovispäivänä piti alkaa riidellä.. onneksi asia kuitenkin puhuttu ja kaikki ok ja rauha maassa ;)

toimiiko muuten teillä tummennokset tai saatteko hymiöitä tuolta valittua? itellä ei onnistu.

jahka menis sohvalle tytön kanssa titi-nallea kattomaan :D
 
aargh :kieh: apteekin oma testi äsken näytti ihan puhdasta negaa..luulin nähneeni häivähdyksen punertavasta viivasta alkuun mutta testiajan lopussa en tihrustamalla nähnyt mitään. Eli nää tais nyt vaan olla muka-oireita, vähän olis kyllä jo menkkamaista oloakin et kait se täti sieltä kohta kurvailee.
Mä en ikinä malta odottaa aamuun, tää ei varmaan oo hyvä kun teen noita testejä iltasella, päivän aikana juonu 3 kuppia kahvia ja mehua hirveesti ja jaksanu tunnin pidättää ennen testin tekoja :ashamed:
Taas saa tippua korkeelta ja kovaa vaikka vannoin etten enää toivo liikoja :|

Miten tää voikin olla näin vaikeeta..:headwall:

Elmiju ja YK8 lähtee kohta melko varmasti käyntiin.
 
Elmiju, toivottavasti nyt olis vaan väärä testi, aina kannattee toivoa loppuun asti :) Tiedän kyllä tosin sen olon kun ootat kuukauesta toiseen, aina vaan täti tulee, tai sitten menee kesken juuri kun kerkeät innostua asiasta että olisitkin raskaana.. Vie voimat :S mutta tsemppiä sinne!!

Täällä odotellaan kanssa että millon uskaltais taas tehä testin, yritän pidättäytyä ainakin siihen sunnuntaihin milloin pitäs laskelmien mukaan täti tulla.. Masentaa jos ei siellä viivan paikalla enää oliskaan mitään. Oli nuo ekat niiin haaleita, ja meinaan että oikeesti haaleita.. :/

Danjuska Mä olen jäänyt pois jo 37,2 asteen lämmöstä, mulla tosin kroppa ei kestä kovin paljoa lämmönnousua, kun on jo nuppi sekasin :D Mutta usein töihin lähdettäessä en edes huomaa, ja päivällä alkaa kauhea olo ja kotiin mennessä mittari näyttää jo 39 astetta XD Vaihtelee, mutta eiköhän kannata jäädä kotiin silloin kun tuntuu että on kipeä olo eikä töitä jaksa tehdä normaalilla vauhdilla :)

Ainiin, listaani voi lisätä myös KM 3/10 ja 1/08. Ja mun kierto vaihtelee 28-30 :)
 
Danjuska jos oloinen selvästi raihnainen ja kipiä, jäät tietenhin poijjes töistä - tämä mur-murin kehoitus täältä!!:wave:
Pikaista paranemista!:heart:

elmiju&NippiNappi plussapeukutuksia täältä edelleen d=)b:heart:
..ja aamupisuun kannattaa ehkä se R-testi dipata jos menkat ei vielä myöhässä?!

Onko teillä muuten lämmöt millä mallilla, paljonko mittari näyttää?:)
..esim. aamu/päivä/iltalämmöt..
 
mur-mur mä en ole vielä aloittanut mittailuja lämmön kanssa paljoa, mutta nyt eilen illalla oli sellasta 36.4 ja tänään aamulla 36., eli en oo aiemmin mittaillu, mutta normaalilämpö on mulla sellanen 36.2, eli kyllä se korkeemmalla on nyt, joko täti tulee kohta tai sitten eeei :D Omituisia vihlomisia ja pistoja on tullu mahaan, molemmin puolin vuorotellen, mutta enempi vasemmalle.. Nyt en oo vielä langennu tekemään testiä ku on onneks auto rikki, ni ei jaksa lähtee tonne busseilla hakee testiä ku ei oo apteekki ihan vieressä :D Lupasin jo miehellekki että teen seuraavan aikasintaan sunnuntaina, mutta yritän sinnitellä maanantaihin, jos ei täti oo tullu.. Tajusin tossa että ei se hätäily vie niitä kuukautisia pois jos ne on tulossa, et kyl se vaan kannattee odotella sinne kk alkupäiville asti ennen ku menee tikuttelee sataa kertaa... Fiksu minä? :D
 
Heippa tytöt.. :) Täällä on tänään käyty neuvolassa jossa samalla ultrattiin vatsan päältä ja kaikista kamalista kivuista ja tuhruilusta huolimatta masussa näkyi papunen ja vahva syke :heart: Ihan tarkkaa mittaa ei saatu, mut arvioilta rv8+, eli ihan viikkoja vastaava, jopa vähän enemmän.. Toivottavasti kaikki menee jatkossakin hyvin..

Paljon plussatuulia puhaltelen täältä ihan jokaiselle ja toivon, että kaikki siirtyvät pian odotuspuolella!
 
Huikkis - Ihanaa, Onnea siulle kovasti&edelleen pikkiselle tarrasukasia!!!!:kiss::heart:

Nippinappi juuuh, kyllähän se maltti on valttia tässähin hommassa(sanoo hän, joka dippailut aloitellut parhaillaan dpo6..:D)
No, nyt ei siis O-testejä käytössä, eikä R-testejäkään jemmassa=)
..ostan jos 19.1 jostain syystä ei huru-akka yllättäiskään käynillään..



..ja tänne toivon edelleen
 
Viimeksi muokattu:
HUIKKIS: ihanaa!

).(
personaltrainer-sopparia on 6 vkoa takana, ja eilen mittailtiin :D
+2kg:a! MUTTA.... rasva% pudonnu melkein yhdellä, lihasmassa noussut 29,3 (naisilla keskiarvo 28, mulla lähtö oli 28,8)
Ja mikä ilmiömästä: vyötärö -3cm 6 vkossa! hoikahko olen, joten kyllä taas nähtii ettei puntariin aina kannata luottaa, treenatessa varsinkaan. Oikein tyytyväinen tähän tulokseen koska laihduttaahan en yritäkään, vaan saada roikkuvat kiinteeks, ja se selkeesti toimii!
Farkut istuu, persekin alkaa jo olla :D Hyvä fiilis ja tästä on hyvä jatkaa seuraavat 6 vkoa :)
Kuulemma tuo lihasmassan kasvu on ollu loistava viikkoihin nähden :)
Näkee selkeesti että rasvaa lähtee, ei lihasta :) Mä meinaan olla kesällä TIMMI.

Mietin just et jos jättäis oviksen tikuttelut nyt pois: selkeesti se aina siel tapahtuu ja seksielämä vilkasta ni mitä turhia dippailemaan :D Tulee jos on tullakseen.

Lisäksi: mulla on tiedossa oppisopimuspaikka! joten pitäs ammattiin ruveta lukemaan :)
 
Heipä hei kaikille!
Ihanaa kun on viikonloppu ovella! Vaikka olenkin tämän viikon, vaan aamulla vienyt poitsun eskariin ja tullut takaisin kotiin nukkumaan, herännyt vasta puolilta päivin itse kunnolla. Tehnyt siis vaan 12-17 töitä ja vielä kotitoimisto viikkoa pitänyt, niin silti vaan väsyttää ja tekisi mieli vaan painua takaisin sohvalle....
Meillä on isäntä vielä huomisen töissä, eli meille tulee vain lyhyt viikonloppu nyt :( ja ensi viikolla pitäisi alkaa muuttokuormaa kasaamaan, isännän ollessa iltavuorossa, eli taitaa jäädä meikäläisen hommaksi. Mutta ihana kyllä päästä isompaan muuttamaan! Kauppoja tehdessämme olin vielä raskaana, ja suunnittelime että saamme vauvan tavarat varastosta suoraan, uudessa kodissa laittaa paikoilleen, mutta taitaakin olla nyt niin että sinne ne menee uuteen varastoon vielä hetkeksi odottamaan.... :(

Oloja pidellessä; pahaa oloa, ruokaa ei tee mieli, kolme kiloa pudonnu paino mutta vatsa näyttää ihan pallolta, väsymys tosiaan kaamea, närästää, ala vatsaa polttaa, vihloo ja kramppaa välillä vaan toiselta puolelta ja välillä ihan napaan asti, lämmöt esim. eilen 36.4/36.8/37.3 eli eilinen aamu lämpö olisi ollut normaali iltalämpö ja iltalämpö sellainen että kipeänä, olen lähes toimintakyvytön, vatsalla meetessa tuntuu painetta, itkettää ja kiukuttaa, eilen vällyjen välissä tuntu kipua ja tänään tuli limasta valkovuotoa jossa oli pienenpieni viiru verta, päässä humisee ja sitä särkee...

Tänään siis kp 51/?? tai 22/28 ja viikko sitten negaa testasin. Tänään tarkoitus tosiaan mennä illalla kauppaan, kun isäntä tulee töistä ja samalla napata o-testejä sekä r-testejä. Illalla testaan ovistikulla ja jos siihen jotain ilmestyy, niin "mielenkiinnosta" sitten aamulla raskaustesti ;)
 
Mulla kun tuli toissapv:nä se haamu, niin ihan oli nyt pakko kysyä, että kun oli ihan kalpean kalpea, niin onko normaalia että viiva vahvistuu vielä iltaan ja seuraavaan päivään, ja voiko siihen luottaa? Koska nyt siinä samaisessa tikussa on ihan selvä viiva.. Ja kalpeaa haamua näytti alkuun ekan 15 min..? Outoa musta, että se vahvenee noin paljon se viiva. Koska kun oon negan tehnyt niin ei siihen ole tullut edes haipakkaa viivaa seuraavaankaan päivään mennessä.. Eli meinaako se nyt että olisin oikeeeesti raskaana???? :O Huomenna viim. pitäis menkat alkaa, nyt siis
KP 29/28-30, ja listaan voi siis lisätä KM 1/08, KM 3/10 ja se KM 12/10 mikä siellä jo onki näköjään. nyt täällä kyllä alkaa jo jännittämään.. =o_O= mulla on muuten tollasia outoja alaselän oikealta puolelta pakaraan asti meneviä kipuja kun istuu hetken, onko ne normaaleja? kenties issias kipuja vai mitä ne oli? :D Plussa tuulia kaikille eteenpäin, ja onneksi olkoon Huikkis!!! Toivottavasti täältä tullaan pian perässä. :)
 
Nippinappi, mikä testi sulla oli?

Huikkis, ihania kuulumisia sulla. Koita nyt vaan pysyä siellä toisella puolella :)

Onko elmiju testannu eilisen jälkeen?

Neiti-81, onnea sekä kuntoilutuloksista että oppisopparipaikasta :)

Mulla tuli omasta tilanteesta mieleen ikävä juttu. Alkuraskaudessahan mulle tuli tosi kova kurkkukipu ja kuumetta noin 38. Kävin rv 6+1 päivystyksessä kurkkuun ilmestyneiden valkosten peitteiden takia. Ei kuitenkaan ollu angiinaa, vaikka sainkin varalta antibioottikuurin, jota söin siihen asti ku muutaman päivän päästä oli nieluviljelyn tulos tullu. Tautia kesti viikon ajan ja jälkeenpäin ultrassahan todettiin sikiöpussin vastaavan kokoa rv 7+1. Mitä luulette? Onkohan noilla jotaki tekemistä keskenään? Rv 10+0:han ei ollu enää ku tyhjä sikiöpussi, mutta olen kuullut että menehtynyt sikiö saattaa viikkojen kuluessa hävitä itsestään, jos on kyse keskeytyneestä km:sta eikä kohtu tyhjene itsekseen. Voi hemmetin hemmetti. Ehkei tätä kannata alkaa miettiä ollenkaan...
 
Viimeksi muokattu:
SINDERELLA: Mulla oli se allerginen kohtaus vkolla 6, ja 7+ todettiin alkion kuolleen 6+1, juuri silloin kun tuo ensimmäinen allerginen reaktio oli ollut... pisti kyllä miettimään, mutta koitan olla ajattelematta... ei niistä tiedä..
 

Yhteistyössä