Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Ihania uutisia Huikkis! Onnea vielä!

Ja Nippinappi tervetuloa munkin puolesta!

Nyt ois sitten 21/27-28. Yhtäkkiä hujahtia nuo päivät! Tuntu eka ettei tässä koskaan pääse testi-päiviin ja nyt se on viikon päässä! :) Mutta mitään oiretta plussan suuntaan ei kylläkään ole..: / Tissit on ihan tuntemuksettomat läpsyt :( Ei nännit arista eikä mitään ylisuuria boobseja oo kasvanu. Vähä menkka-jomotusta tuntus olevan nut tuolla alamasulla,mutta siinäpä ne. Ei nippaa tai nappaa,meniköhän v*tuiks koko kierto. Ei paljo kiinnostas siihen hemmetin tähystykseen joutua!
 
Mulle ainakin sanottiin että vaikea sanoa tarkkaa aikaa milloin sikiö kuollut kun alkaa häviämään itsestään, mutta silloin 12+ viikolla kun huomattiin ni vastas 5-6 viikkosta, se mikä siellä erottus juur ja juur. Sanoi ettei välttämättä oo noin aikasin keskeytynyt, mut ei osannu tarkempaa arvausta heittää.
Itse ajattelin kuitenkin ettei sillä varmaan koskaan ollut edes sykettä et niin alussa on menehtynyt oli syy sitten mikä tahansa.
 
PERJANTAI 14.1.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel....................KM 03/10, 10/10................KP 3/24-28
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10.....KP 14/28-29
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09................KP 17/28
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10................KP 21/28
elmiju......................KM 12/10..........................KP 29/27-30
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Yale....................KM.......................................KP 3/28
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10....................KP 5/
Omppu09.............KM 10/10.............................KP 11/27
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10...KP 16/33
Mariel85..............KM 12/09, 08/10....................KP 28/?
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 28/26-32
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.........KP 29/28-30
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10
Miina84..............KM 11/10



HAAVEISSA KOLMAS



Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06,10 & 11/10..KP 4/24-29
Danjuska..........KM 05/10...................................KP 23/32-34
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10..........KP 27/28-40
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Unicco..............KM 07/07, 03/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
koiksa-79..........KM 01/11
Bianca..............KM 01/11



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 23/31
Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 23/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 45/31
Vaavimasu..........KM 8/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.............................KP 21/28
mamakone...............KM 06/10.............................KP 52/27-28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10...KP 19/28-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Muutosta, Dino80



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian



 
Huoh, taitaa ne menkat kuitenkin tulla.. Tein taas testin, apteekin oman, joka näytti täysin puhdasta negaa.. :/ V****taa suoraan sanoen. :( Olis pitänyt oottaa huomis aamuun, KUN menkat alkaa, eikä tuhlata turhaan tuotakaan testiä. Ihmetyttää ne cb:n testit vieläkin et miten molempiin tulee haamu, perä päivinä, ja nyt yht äkkiä nega, mut kipuja ja vuotoa ei kuitenkaan ole.. No, kai se kohta alkaa vuotamaan. Rinnat arkana, mahassa juilii oudosti, väsyttää ja huimailee, kuvottelee ym ym, silti täti tulossa. Ei hauskaa.
 
Niin, ehkä se ei ois kolmessa viikossa kummiskaan kerenny hävitä kokonaan niin että pelkkä pussi ois jäljellä. Eli eiköhän tämä sitte tm ollut. Toivottavasti.

Nippinapille negapahoittelut. CB:n testeihin kuulema voi tulla kaikenmaailman ohuen ohuita pystyviivoja, joten mää en ainakaan sillä aio testata. En kyllä ikinä oo testannukkaan. Apteekin oma on aina ollu luotettava. Miten sulla on lämpöjen kanssa?
 
murmur Oon mittaillut vaan iltalämpöjä ihan ekoja kertoja nytten. Normaalilämpö on 35,8-36,2. Nyt oli tiistai-iltana 37,2 ja eilen 36,8. Mutta tosiaan Apteekin oma näytti eilen selkeetä negaa enkä jaksa enää oikein uskoa että mitään masussa on.
Mä vähän luulet, että jos tuo km laittoi kierrot sekaisin, ihan kuin mulla olis ollu ovis vasta 6/7. päivä ja sen olis pitänyt olla jo aiemmin. Pupuiltiin vasta 8. päivä niin tuskin on ehtinyt tärppäämään vaikka sillonkin oli vielä ovislimoja kyllä..
No, tilasin ovistestejä nyt ekaa kertaa, joskos niitä pääsis ens kierrossa koittelemaan, kun en oo aiemmin sellaisia testaillut. Sikäli mikäli se täti sieltä joskus tulee..

Sinderella en oo testannut eilisen Apteekin oman negan jälkeen..mietin just et pitääköhän hakea lisää testejä, vaikka Pregchekkiä ja testata huomenna tai sunnuntaina..
 
En oo aiemmin kerenny viel mittaa, mut eilen 36.90, tänään aamu, 36.87 päivä 36.88 ja ilta olis sit 36.78 et semmoset.. Ei oo tosin vielä täti tullu, huomenna vielä yks testi valmiina, jos ei täti oo tullu.. Jos huomenna on pos niin tuun kyllä ilmottelee, mutta pahaa pelkään. Sit ei muuta ku oottelua että millon ne kk alkaa, vai eikö alakkaa. :)
 
Jep elmiju, niin on. Ei oo viel alkanu vuoto, tai no valkkarii kyllä, mut ei muuta. Hirvee olo tänään aamul ku olis oksennustaudis. Ja nokka taas aiivan tukossa. Lämpöjä just mittaan ja ne näyttää... hetki vielä.. 36.93 :D Päätinki siirtää testin teon maanantaille jos ei täti tuu, en viiti tota vikaa testiä vielä käyttää jos ne alkaakin, ompahan seuraavaa kuuta varten jos on kk myöhäs. :) Alkaa jo hävettää ku meil on vaan yks ''lähiapteekki'' tässä, josta oon nyt ostanu jo 5 testiä tässä kuussa, ja 3 viime kuussa :D vähän noloo mennä sinne kauppaan taas: '' moi, mä tuun nyt hakee nää vikatki tästä vielä, ettei vaa lopu kesken, oon vaa hiukka* neuroottinen tän mun jutun kans..'' :D naurattaa oma toiminta jo XD No, ei auta ku oottaa, nyt pysyn kovana tän mun ällötykseni kanssa täällä, ja teen VASTA maanantaina (nii varmaa).... :headwall:

Btw, mulla oli aika hauskaa eilen itteni kanssa ku kattelin täältä noita ''raskausoireita'' ei loukkauksena kellee, jos teistä joku on kirjotellu sinne, mua vaan huvitti niin kaikki ne ''kp18, tänään särki olkapäätä'' ja ''kp23, minulla on hikka, jota yleensä minulla ei koskaan ole..'' (nuo siis ei ole suoraan sieltä, mutta samantyylisiä juttuja, okei toi olkapää oli, siin oli samassa muutaki) :D kaikista hauskinta oli se, että osa niistä jotka kerto kaikki olkavaivat ja hikkaoireet, nii olikin saanu plussan XD Onnitteluni heille! :) Silti se oli hauskaa.. :D
 
Viimeksi muokattu:
Nippinappi mäkin käyn vaan yhdessä lähiapteekissa mutta nyt oon tilannu netistä viime ajat, eli Sinderellaa komppaan, kannattaa ehdottomasti tilata netistä testit, tulee halvemmaksikin!

Noista oireista, heräsin aamuyöllä klo 4.30 ja oli kauhea jano. Siis sellainen krapula-jano, jos tiedätte, itellä tulee aina krapulassa samanlainen keskellä yötä mutta ei oo koskaan muulloin vielä tullut. Ja krapulaa ei ole :)
Kummallista..en jaksa haaskata r-testejä niin tein aamupissasta ovistestin, johon tuli kontrolliviivan lisäksi selkeä testiviiva. En tiedä merkkaako se yhtään mitään, eilen tein elämäni ensimmäisen ovistestin illalla ja siihen tuli vain haalea testiviiva.
Mutta tosiaan tuossa tämän aamuisessa viiva oli hyvin selkeä, ei kuitenkaan niin vahva kuin kontrolliviiva. Selventäiskö joku viisas mulle tarkottaako tuo yhtään mitään? Luultavasti ei :ashamed:

Isot tsempit kaikille jännääjille ja haamulaisille :heart:
 
Sinderella ei oo yhtään täti-olo kyllä, mutta eihän se välttämättä mitään tarkoita.. mulla ei toisaalta yhtään oo sellainen olo että olis tärpännyt mutta ei sellainen olokaan että täti tulis :| ehkä toi viime kuun km laittoi vaan kierrot sekaisin, ja täti saapuukin vasta myöhemmin.. nimim. pessimisti ei pety :)
 
Piinailijoille plussa tuulia puhaltelen... :whistle:
Ja Huikkikselle hirmuusti onnea ja vauvaliimaa!! :heart:
Anteeksi vähäinen kirjoittelu, joka päivä kyllä käyn lukemassa... :ashamed:
Onko kukaan tehny noita kotitestin ovisliuskoja? Olikohan ne nyt Sofi One Step... Mulla menossa nyt jo kp 17 eikä vieläkään mitään... :( Tosin on miehen kanssa kyllä joka toinen päivä hyödynnetty että jos on tullakseen ni tulee vaikkei testeihin mitään tulisikaan... :D
Hyvää viikonloppua!! :flower:
 
Elmiju, toi krapula kuvas hyvin munki aamun oloa oksennustaudin sijaan.. Mä oon tehny nyt siis 2 puhdasta negaa.. Olo ei oo oikeen minkään lainen, nännejä vähän aristaa ja valkkaria vielki runsaasti, ja kuukautiskipuja ei oo tullu minkäänlaisia.. Jotenki turhautunu ja omituinen olo. Ei oo enää kuvottanu, ehkä vähän väsyny olo, eilen olin puol 9 jo nukkumassa ja hikoilen ku pieni sika, mut muuten ihan ''normaali''.. Ja alavatsassa sellasia omituisia muljumisia (jotka yleensä viittaa menkkoihin mulla)..

Ehkäpä se selviää ens viikkoon mennessä onko nää taas jotain kuvitteluoireita, vai onko ollu vaan liian aikasta tehä testejä.. Tytön kanssa plussa oli täysin punanen, mutta viikkoja kun sain kuulla ni oli jo 6+5, eli ihan reilusti kuukautiset myöhässä.. Ja mä muuten mietin samaa, et onko kuukautiset vaan myöhässä, kun mulla ei oo siis tullu kuukautisia KM jälkeen, eli jos nyt nappais nii olis sama ku sillon ku tytön sain, et ei kuukautisia ollenkaa ennen uutta raskautta :) No, katotaa miten käy, jännittää hiirrrrveesti!
 
Nippinappi googlettelin "raskaustestit"
raskaustestit - Google-haku
Tuolla muutama firma mm.
Raskauskeiju/Kotitesti/mammaksi/Halpatesti/Testikauppa
..ja sitten vielä edullinen ostospaikka:
Verkkoapteekki.fi raskaustesti
Nopea postitus, postarit 1.90 edullisimmat testit ovat :2x liuska 1e:)

Plussatuulia siulle&elmijulle edelleen!!!:heart:
..ja tietenhin teille muillehin tänne myöskin!!:heart:


ON..täti taitaa tänne kummiskin tulla..huoks:(
 
Viimeksi muokattu:
MURMUR :hug::heart:

kp.... 5? jeps, vuodan yhä. Onneksi jo vähenevässä määrin.
vauvakuume ihan kamala, en malttais taas yhtään tätä odottelua.
yritän vaan ajatella sillä tavalla että on aikaa treenata, ja kun nyt oppisopparipaikkakin olisi tiedossa ja ne asiat etenee, niin ehkä se tärppää kun on sen aika, who knows.
Täytyy yrittää tsempata itseensä oikein nyt :)
 

Yhteistyössä