HUIKKIS: no ohhoh, jopa on th ollu taas ajattelevainen.
MUUTOSTA: Toivottavasti plussa pätkähtää sinne vielä, toivoa on kun ei menkkoja kuulu
SANMAR: niin just! Tuntuu et on jotain hiton alinta kastia näiden km:n kanssa|O no hei, mulle tosiaan
hyvä ystävä sanoi että mulla on varmaan niin paskat geenit ettei mun pitäs tehdä lapsia ollenkaan!
(arvaappa onko ystäväpiiriin kuuluva kaveri enää??) että olenko harkinnut sterilisaatiota! lasten teko kuulemma pitäsa jättää niille jotka sen osaa.....!!
mullahan tosiaan on juu halkiolapsi, mutta tämän tutun mielestä mulla on vain "kaksi vammaista lasta" kun esikoisella on jopa hammasraudat niin se on kuulemma merkki siitä että geenit on hanurista (esikoinen on siis täysin terve 6v joka on terävä kuin mikä, ja kuopuskin halkiosta huolimatta oikein etevä tapaus) Että ihmiset kehtaa
:kieh:|O!!!!!!!!!!!!!!
Sitten se on ympärikyliä puhellu tollasia:'( Ja siis mulle suoraan päin naamaa myös....
oli muuten aika liki etten sanonu et äitis oli vammane kun sut sai vissii...:stick::stick::stick: Mut en sit kommentoinu kuin että se on ehkä mun ihan oma asia, enkä koe lapsiani vammaisiksi. Jos toisella on hammasraudat ja toisella halkio, joka korvialukuunottamatta on lähinnä kosmeettinen ongelma.
Onhan ihmiset kyselleet multa myös että tarjottiinko mulla kuopuksen kohdalla keskeytys mahdollisuutta????!! Siis mitä vit...? ihan kuin poikkeavan ulkonäön takia antaisin kuolemantuomiota omalle lapselle! ZIISUS... Tämä maailma on niin helevetin pinnallinen joillekkin...:'
headwall: Eikä kuopuksestakaan enää huomaa millään tavalla et mitään olis edes ollu, pieni arpi vain. Toki syntyessään oli erikoinen ylileveine hymyineen, mutta siihen rakastui kahdessa minuutissa:heart: enkä koskaan, KOSKAAN ajatellut häntä poikkeavana.
Itseasiassa hän oli oikein ihana halkionkin kanssa:heart::heart::heart: