Noi CB:n testit on todellakin pyllystä, varsinkin, kun vertaa niiden hinta-laatusuhdetta :kieh: Oon saanu moneen CB:n testiin ohuen värillisen viivan, vaikka en ole ollut raskaana. Myös sellaisia puolikkaita ohuita viivoja on näkynyt. Kerran sain ihan selkeän roskisplussan muutaman tunnin päästä testiajan jälkeen ja seuraavana aamuna Pregcheckin tikulla ei näkynyt haamun haamua. Ja silti mä oon sortunu yhä ostamaan noita testejä, ihmettelen vaan miksi
Sillon kun oon oikean plussan niillä saanu, niin se värillinen, paksu viiva on tullu heti testiajalla. Mutta jos oon testannu kovin aikasessa, niin pari kertaa on käynyt niin, että se plussa on testiajan jälkeen hävinnyt lähes näkymättömäksi, vaikka tesiajalla on ollut selkeä :O Eli noissa testeissä kannattaa kyllä katsoa tulos vaan testiajalla ja heittää tikku sen jälkeen niin syvälle roskiin, ettei tule houkutusta kaivaa sitä esiin
Neiti-81 harmi ettei tän aamun testissä ollut mitään :hug: Kovasti zemppiä tutkimuksiin! Tulehan tänne heti kertomaan, mitä kaikkea tutkittiin jne. Täälä kiinostaa kovasti, kun on ne samat edessä sitten huhtikuussa
Tipetsulle oikein kovasti plussaus onnea
Ja kärsivällisyyttä piinaviikoille! Noi jonotukset kaikkiin hoitoihin ja tutkimuksiin on kyllä ihan syvältä! Koskeeko se 6kk jono hoitoihin teitäkin, vaikka ootte jo tavallaan hoidoissa sielä? Eli joudutteko oottamaan esim. IVF hoitoa sen noin 6kk, jos sellasta tarvitaan?