Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Danjuskan pienelle pikaista paranemista, mur-mur täti puhaltaa pipin poijjes PUUUUH:whistle:..noooooin ikkään, nyt se helpottaa:heart:

Neiti-81 hienoa, että olosi mahtavan hyväinen!!!=)
..ja kiitos tärppi toivotuksistasi..ihmettä vain odottelen ja hieman tietenhin edesautan asiaa pupuilujen kera;)..muuta en enään voi..testien dippailut joutaa jo jättää poijjes..vaikka vaikialta tuntuukin, myönnän.:|
 
Viimeksi muokattu:
MURMUR: varmasti tuntuu vaikealta:hug:

Isäntä tuli reissustaan 1.50, eli tosi ajoissa :D ja oli ihan kivassa kuosissakin =)
Tyttöset antoivat nukkua aamu 9 asti (heränneet 7 aikaan ja pelanneet lautapelejä kaksistaan :heart: ) ennen kuin tulivat katsomaan piirrettyjä (meillä siis ainoa tv+ digiboksi olkkarissa, ja kun tytöillä yhteinen oma huone, meillä luonnollisesti sänky olkkariin sovitettuna, kaksiossa kun elellään :) ) Tulikin tuosta mieleen että meille tämä 53 neliötä on riittänyt niin hyvin, tykkään tästä kämpästä :) vuokrakustannukset tässä rivitaloasunnossa on vain 500e/kk:ssa, ja on kaukolämmitteinen. Asumiskustannukset siis pysyvät kivan alhaalla :)
Mulla itsellä on velaton kt-asunto 4h+k (80 neliötä) mutta siellä on jo pitkään ollut hyvät vuokralaiset niin mieluummin siis itsekin asun vuokralla, koska vuokratuloilla katan lähestulkoon omat vuokrakustannukseni :)

Tänään ohjelmassa ulkoilua :)

tänään dpo 6 ja ihmeellinen olo, maha särkee oikealta puolelta? ja on muutenkin hassuntuntuinen jotenkin.
 
Täälä uuden vuoden kunniaksi kurvasi täti paikalle =) Eikä harmita yhtään! Kiva vaan, että alkoi, niin pääsee uuteen kiertoon ja yritykseen. Pitäiskin tilailla ovistestejä (ja samalla parit r-testitkin) jostain nettisivulta, niin olis sitten valmiina, kun tarvii. Ihmeen lyhyt oli kyllä nyt kierto km jälkeen, 26 päivää vaan :O Mutta tänään siis kp 2/28-29.

kultakimpale harmi ettei enää haamuakaan näkynyt :hug: Jos jotain kiinnittymisyritystä on ollut, mutta pieni ei jaksanut heti km jälkeen tarttua kiinni? Toivotaan, että uudessa kierrossa tulee se vahva plussa!
 
Hei
Hyvää alkanutta uutta vuotta:wave::cool:
Nyt kone taas toimii,kiitos huoltomiehen... :D

Jep,huomenna olis sit se gyne mikä on erikoistunut naisten hormooneihin..mä uskon että mulla on joku hormooni vaje kun kummatkin raskaudet on menneet suht.samoil viikoi keske,eka ei vain tullut pois vaan se piti poistaa,toka tuli ihan itse pois..

keväällä tulee 2 vuotta yritystä..:rolleyes:
 
kultakimpale :hug: itsellä kp 27/27 ja täti jo koputtelee ovella! :( plussa toiveista tälle kierrolle olen jo luopunut, ihan tyypilliset menkkaoireet että eiköhän huomenna oo sit se kp 1.. : / mutta ei kun uuteen yritykseen vaan, pistimpä jo uudet ovistestitki tilaukseen... =) mietin kyllä että olisin jättänyt tikut tilaamatta ja olisi menty seuraava kierto ilman, koska kierto on mulla yleensä melkein kellontarkka ja oviksenkin tunnen melkeinpä aina, mut mut.. jotenkin vaan saan varmuutta tikuttelemalla ja aina kun ovistesti on positiivinen niin oon ihan varma että nyt kyllä tärppää! :LOL: :LOL: eipä oo ennustajan vikaa mussa, kyllä niin pahasti on mennyt vikaan noi mun arvailut..! :rolleyes:
 
Helou!
Kuulumisia ajttelin tulla kertoileen..
Nyt olen sen verran koittanut unohtaa tän vauvanteon että en enää etes laske kiertopäiviä =D
Raskaana en ole ja ovis oli tossa uutenavuotena..
Muuten en muista kierosta miten on mennyt ja monesko kp.
Yritystä on ainaki ollut taas ihan kivasti!
Tunne on että joko tästä tai seuraavasta kierrosta tärppis,mutta sehän on vain tunne.
Pitänee sen verran käyä kurkisteleen että tietää ketä täällä viellä on..
Tsempitykset kaikille!!!
 
kultakimpale :hug:

Tulinpa vähän kuulumisia kertomaan, vaikka ei tässä pärin päivän aikana ole ehtiny paljoa tapahtua =)
Menkat loppu suoralla ja tällä viikolla alotetaan uus yritys :p Ens viikolle pitäis sattua oviksen aika puoleen väliin viikkoa, ainaki noiden laskureiden mukaan. Eipä noita ole ennen tullu ees laskeskeltua mutta nyt piti vilikassa varsin:whistle: Jos menis ihan fiilis pohjalta tai sitten joka toinen päivä taktiikalla, ainaki elokuussa alkanu raskaus alko joka toinen päivä taktiikalla :)
Nyt se sitten taas alkaa se jännäily, tää kuukausi menee varmaan tosi hitaasti ku oottelee loppu kuuta että pääsis testailee.
Ja sitte ois vielä loppu kuusta se jälkitarkastus.
Nyt taidan alkaa kerää noita jouluvehkeitä pois, johan se joulu meniki.
 
kultakimpale :hug:

äiti x4, meillä tärppäs kolmonen sillä kierrolla, kun koitettiin jtp-taktiikkaa :) Nelonen oliki sitte puolentoista vuoden tahkoamisen tulos. Viitonen tärppäs muutamassa kuukaudessa. Ja tuo nyt kesken mennyt kuudes onnistui kokonaisella yhdellä toiminnalla! Toivuin sappileikkauksesta ja ei keretty edes oikein aloittaa haaveilua kun tärppäs. Ja tosiaan, toimittiin yhden kerran sillon tärppikierrossa. Nyt? Jaa'a, saas nähdä...
 
Hei. Miten teillä muilla on ollut vuodot keskenmenon jälkeen?
Mulla kesti se jälkivuoto 5 päivää ja sit viikko siitä alko ilmeisesti kuukautiset koska oli kaikki nipistelyt ym. siihen viittaavia. Yleensä mulla kuukautiset kestää sen 5 päivää, loppu päivinä vuoto tosi niukkaa. No nyt olis menossa 4 päivä ku alko se vuoto, mut ihmettelen että tuo vuoto on muuttunut ihan ruskeeksi, tummaa veristä oli kyllä alussa. Tossa ruskeessa vuodossa ei sinänsä mitään ihmeellistä ole mut se on lopussa ollu niukkaa ja nyt väliin ku käy vessassa ni ihan lurahtaa pönttöön. Onkohan nämä sittenkään kuukautiset? Kipuja ja muita oireita ei kyllä enää ole. Kohtutulehduskin on ollut kerran elämässäni ja silloin nousi kyllä korkea kuume että tuskin on sitäkään. Mietin vaan että voisko tuo "kuukautisvuoto" olla erilaista ton keskenmenon takia.
Tulipahan kirjotettua sekavasti :) toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkotin =)
 
TIISTAI 4.1.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10......KP 4/28-29
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09................KP 7/28
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10................KP 11/28
durasel....................KM 03/10, 10/10................KP 17/24-28
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10...KP 6/33
Mariel85..............KM 12/09, 08/10....................KP 18/?
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 18/26-32
Omppu09.............KM 10/10.............................KP 28/27
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10



HAAVEISSA KOLMAS



Danjuska..........KM 05/10...................................KP 13/32-34
Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06,10 & 11/10..KP 21/24-29
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Unicco..............KM 07/07, 03/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 13/31
Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 13/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 35/31
Vaavimasu..........KM 8/10....................................KP ?/25-29
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10............................KP 11/28
mamakone...............KM 06/10............................KP 42/27-28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10


HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion, viirukissa, An-nie, Muutosta, Dino80



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian



 
Päivittelin vielä Imoenin puolesta listaa. Poistin "raa'asti" listalta KP:t muutamalta, joilla ne paukkuivat jo päälle 50. Ilmoitelkaa, jos haluatte ne uudestaan näkyviin! Mietin, että pitäisikö tuota listaa jossain vaiheessa hiukan "siivota", kun sielä on monta nimeä, jotka eivät ole aikoihin ilmoitelleet itsestään?

äitix4 en lisännyt sulle vielä kiertopäiviä, kun en tiennyt mitkä ne tarkalleen olisivat. Noista km:n jälkeisistä menkoista kun kyselit, että millasia olleet. Mulla ekan km:n jälkeen oli vuotoa pitkään. Varsinainen vuoto kesti n. 5 päivää, sen jälkeen meni pari viikkoa, että tuli aina menkkamaisia kipuja, alkoi vuotaa punaista verta, joka muuttui pian ruskeaksi ja loppui parissa päivässä ja sama taas muutaman päivän päästä uudestaan. Lopulta alkoi isompi vuoto, jota luulin kipujen ja runasuden perusteella menkoiksi ja se kesti 2 viikkoa. Siitä 1,5 viikkoa taukoa ja taas uusi vuoto, joka sitten lopulta oli menkat, jotka kesti viikon ja sen päälle toinen viikko ruskeaa tuhrua.

Sulla äitix4 oli raskaus kuitenkin niin pitkällä, että voihan olla, että sulla oli nyt vielä jotain jälkivuotoa? Tai sitten ne oli menkat =) Noista on välillä niin vaikea erottaa, että onko jo menkat vai km jälkivuotoa. Jos on selkeä (vähintään kierron mittainen) väli km vuodon loppumisen ja uuden vuodon välillä, niin silloin on helpointa tunnistaa vuoto menkoiksi, muuten voi vaan odotaa ja arvailla. Tietysti kannattaa herkästi kysellä lääkäriltä toimintaohjeita, jos vuoto ja kivut jatkuu pitkään km jälkeen, ettei oo tulehdusta tai jääny jotain vielä kohtuun.
 
Sanmar82 juu ei haittaa vaikka mulla ei niitä kiertopäiviä ole sielä vielä:)

Epäilen kans että tämä vuoto liittyy vielä siihen keskenmenoon, tosin on kovin niukkaa ja rusehtavaa enää mutta kuitenki :) Ei muista siitä ekasta keskenmenosta ku sen että kun se sitten alko kunnolla vuotaa pois ni sitä kesti ainaki sen 4-6 viikkoa ja jos laskee siitä ku tytär synty ni siinä välissä on ehtiny yhdet menkat olemaan. Nyt on vaan siinä mielessä eri juttu ku "synnytys" tehtiin lääkkeellisesti, vuotoja ei ollut ennen sitä ja sit ku ne alko ni vasta sen jälkeen ku kaikki tuli kerralla ulos. Kätilökin vielä sanoi että tuli kerralla aika paljon verta ku sitä ei aikasemmin tullut ollenkaan.

Kivut jos niitä niiksi voi sano on tällä hetkellä just ku menkkojen aikana ja eilen oli rinnatki arat. Lääkärille en ole vielä soitellu koska ei ole kipuja ja vuoto on tosi vähäistä. Tyhjennyksestä tulee nyt kaksi viikkoa eli periaatteessa menkkoja ei pitäis vielä kuulua. Laskeskelinki tuossa että jos se kierto aletaan laskee siitä tyhjennyksestä ni ne oikeat menkat alkais sitte joskus 20 pvä ehkä.

Ei uskalla välttämättä uutta yritystä aloittaa ennen ku ne menkat tosiaan alkaa, ku on lukenu siitä että kalvot voi olla niin ohkaset ettei kyytiläinen sitten kiinnity ehkä kunnolla ja samaa rumpaa ei kyllä tosiaan haluta aloittaa. Eli oottelen sitten kiltisti ainaki sinne 20 pvään jospa ne oikeat menkat sillo alkaa=) Sitä vaan on niin malttamaton ja ei jaksais odotella uutta yritys kertaa.

Onneksi tää viikko menee siivotessa ja nuorimman tyttären 7-vuotis synttäreitä järjestäessä ni ei mieti nii paljo koko asiaa. Ens viikolla ois sitten taas töihin lähtö kuhan vaan kutsutaan. Olen elokuusta asti ollu tuola tunturilla siivous apuna ja nyt varmaan töitä riittää ku venäläiset on tulleet ja hiihtolomat lähestyy.

Täytyykin alkaa tässä syömään jos tänään siivoilis tuon ompeluhuoneen ekaksi ni vois tehdä pari rästihommaa pois pyörimästä.
 
Täällä dpo 8 ja nyt on tunne että tärppi on käynyt. Tosi vaikee selittää. No aamulla heräsin siihen kun yskäsin niin alavatsaa viilteli, samoin myös kun nousin ylös. Maha tuntuu menkkamaiselta. Mulla ei ikinä menkkakipuja ole ennen vuotoa, nyt kp 21/24-29, kierron pitäisi oviksen mukaan olla nyt taas tuo pidempi: toista kertaa yli kahteen vuoteen mun kierto on NORMAALI (ainakin oviksesta laskettuna...)

Mielenkiintoista nähdä miten käy..
mahikset o niinko fifty-fifty
 
Ai kauhia. Vauhdikkaasti laitettiin vuosi käyntiin. Joka aamu ollaan harjoiteltu lapsellisuuteen tähtäävää toimintaa ahkerasti ja on vasta kp 7 :whistle: Tekee kyllä hyvää muutenkin kun on joulun alla ollut vähän vähemmän. Ilokseen tota tekee eikä ole onneksi pakollista hommaa ilmassa kummankaan puolelta. Piiritämme munasolun joka suunnalta ennen ja jälkeen oviksen, että jos ei heti tärppää, niin vika ei ainakaan ole yrittämisen puutteessa :D
 
Viimeksi muokattu:
Onpas täällä nyt jännää, pakko käydä monta kertaa päivässä katsomassa onko lisää plussanneita tai muutenvaan jännittelijöitä.

Mun alkoi menkat ihan normaalin kierron mukaan km jälkeen, oli hiukan runsaammat parina päivänä kuin normaalisti, mutta muuten ei mitään erikoista.

KULTAKIMPALEELLE iso hali. Tuo kauheeta ku antaa hiukan toiveita haamulla, muttei sit kuitenkaan. Toisaalta jollei menkat oo alkanu ni sit on vielä pieni toive.
 
Täällä täsmällisesti kp 1.. : / no jos jotain positiivista haluaa tästä hakea niin täti on kyllä mun tapauksessa supertarkka! :) kaikki muut kierrot paitsi km jälkeinen kierto olleet tasan tuon 27 päivää ja km jälkeinenkin vain 29 joten eipä isoa heittoa ollut siinäkään. Nyt sitten vain tärppipäiviä odotellessa..! ;)
 
Sanmar, kiitos listan päivittämisestä! =) Olisikin ollut aika urakka koettaa laittaa viikon tapahtumat sinne kerralla. Mä olen kerran kokeillut tuota listan "siivoamista", mutta varmaan kaikki jotka uskalsin silloin poistaa ilmoittivat itsestään jossain vaiheessa. Taustailijoissa on kyllä sellaisia alkupäässä joita en muista koskaan täällä nähneeni, ja mähän olen täällä ollut jo yli vuoden.

Uusiakin oli tullut tällä välin, pahoittelut teille ja tervetuloa! :hug:

tömpsis ja Maximilian, Onnea matkaan!!

).( Viikon loma kaikesta teki tosi hyvää. Oviksesta ei mitään tietoa, onko mennyt vai vasta tulossa, mutta jos on jo ollut, on tosiaan hyödynnetty. :D
 
Hitto! Täällä ovis-testi täysin valkoinen?!Siis kontrolliviivahan siinä toki on.Toissapäivänä pregcheck näytti haaleeta toista viivaa,nyt ei sitten yhtikäs mitään nuo raskauskeijun ovis-testipuikot! Saamari. Noh,viime kierrossa ovis oli kp 14 ja sitä edellisessä kp 13 että ei kai tässä vielä paniikkia,mutta ihmetyttää kuitenkin tuo että oli jo aiemmin erottuva viiva ja nyt ei sitten enää mitään..

Nyt ruokaa napaan ja kauppaan sitten hakemaan lisää..
 
Viimeksi muokattu:
en ymmärrä.. menkat ei oo alkanyt vielläkää ja km vuoto alkoi 3.12 mutta kunnon vuoto 4,12. 6.12 testi näytti jo negaa.. miksi ne ei alka.. huoh.. nii ja tein viellä yhden haamun ja tänään taas negan..
:( masentaa..

En nyt ihan tarkalleen muista miten tuo on mennyt, mut ei vois kuitenkin vaan olla pidempi kierto ja oiski reagoinu ovikseen haamulla? vai kuinka vahva haamu se oli?
 

Yhteistyössä