Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Neiti-81:n testiä ihailemassa :) Kyllä mäki viivan nään, ja just sellanen normipaksun, ihan ohuet ei ilmeisesti usein mitä ainaki oon lukenu oo kovin luotettavia mut toi ei oo sellanen, tsemppiä :) Täytyy huomenna tulla kurkkimaan kuulumiset :)
 
Ruttuinen rusina Pahoittelut keskenmenneestä. :hug: Voimia.

durasel Hienoa että kaikki on hyvin!! :) Mitä kokeita sulta otettiin?

emilju Pahoittelut menetyksestä. Tervetuloa kuitenkin mukaan! :)

koiksa Tervetuloa!

Neiti-81 Ääh! Noi CB:n testit on ihan syvältä!:stick: Jaksuja kuitenkin!


Eilen oli siis ovis-plussa aamulla! Nyt enää hailu viiva tulee testiin. Nyt siis kp 14/27-28 ja ilmeisen hyvin clomit kierron tasottanu. Ennen clomeja oli 25 ja kp 20 alkoi aina tuhruttaan. oviskin taisi sattua siihen kp 10-12. Mutta nyt on toisin :)
Eilen tuli talletettua iltasella,n. 12h ovis-plussasta. Pitänee vielä tänään illalla tuota ukkelia lämmitellä. Kyllähän tässä on päivittäin talleteltu kp 9 lähtien..:p

Mikä on se aika ovulaatioon ovistesti plussasta? Eilen tuntui todella kovia nippailuja joskus 8-10h testistä. Koko alamaha ihan hellänä ja kipee,clomeista aika rajut ovis-kivut.. Muistelisin että lääkäri ois viimeksi puhunu jotain 12-36h plussasta,tapahtuu ovis.

Nyt ollaan taas kaikkemme yritetty tälle ovikselle ja nyt sit piinistelyä 2vkoa!
 
Noi CB:n testit on todellakin pyllystä, varsinkin, kun vertaa niiden hinta-laatusuhdetta :kieh: Oon saanu moneen CB:n testiin ohuen värillisen viivan, vaikka en ole ollut raskaana. Myös sellaisia puolikkaita ohuita viivoja on näkynyt. Kerran sain ihan selkeän roskisplussan muutaman tunnin päästä testiajan jälkeen ja seuraavana aamuna Pregcheckin tikulla ei näkynyt haamun haamua. Ja silti mä oon sortunu yhä ostamaan noita testejä, ihmettelen vaan miksi :D Sillon kun oon oikean plussan niillä saanu, niin se värillinen, paksu viiva on tullu heti testiajalla. Mutta jos oon testannu kovin aikasessa, niin pari kertaa on käynyt niin, että se plussa on testiajan jälkeen hävinnyt lähes näkymättömäksi, vaikka tesiajalla on ollut selkeä :O Eli noissa testeissä kannattaa kyllä katsoa tulos vaan testiajalla ja heittää tikku sen jälkeen niin syvälle roskiin, ettei tule houkutusta kaivaa sitä esiin :LOL:

Neiti-81 harmi ettei tän aamun testissä ollut mitään :hug: Kovasti zemppiä tutkimuksiin! Tulehan tänne heti kertomaan, mitä kaikkea tutkittiin jne. Täälä kiinostaa kovasti, kun on ne samat edessä sitten huhtikuussa ;)

Tipetsulle oikein kovasti plussaus onnea :whistle: Ja kärsivällisyyttä piinaviikoille! Noi jonotukset kaikkiin hoitoihin ja tutkimuksiin on kyllä ihan syvältä! Koskeeko se 6kk jono hoitoihin teitäkin, vaikka ootte jo tavallaan hoidoissa sielä? Eli joudutteko oottamaan esim. IVF hoitoa sen noin 6kk, jos sellasta tarvitaan?
 
Pakko vielä sanoa noista CB:n testeistä, mä tein sellasen esikoisesta ku menkat oli jo reilusti myöhässä ja tiesin siis jo olevani raskaana ja saanut vahvoja viivoja ni silti CB anto tällasen



Onhan tossa siis selvä plussa, mut musta sen pystyviivan ois pitäny ohjeiden mukaan olla paksu, eikä tollanen kapea, niinku tossa mun testissä.. Ihmetystä kyllä aiheutti silloin ku oletti että tulee niin selkeä plussa jo ku tulla voi..
 
Neiti-81 voi ku kurja että se eilinen ei ollutkaa sitää mitä toivottiin.. mutta menkat ei ole alkanut viellä joten älä viellä lannistu.. :)

CB testistä: MÄ siis en kanssa ymmärrä tuota testiä.. pikkuhiljaa mietityttää että näyttääkö se välillä omiaan kun siis silloin viikko sitten sain sen haalean haalean haalean haamunn jossa olis sitten kapea tummempi viiva... se näkyi siinä sen 5min ja katosi toisinn se tummempi kapea jäi siihen.

Menkat ei vielläkäänn alkanut vaikka jomottaa ja jomottaa.. aattelin että olisi aamulla tehnyt testin mutta enhän mä voinut kun jouduin käymään vessassa yöllä vähän yli 2h välein. :D

Voiko tehdä luotettavan testin päivällä jos ei juo paljoa ja on ollut rakossa vaik neljä tuntia?
 
kultakimpale2, riippuu varmaan vähän testistä mut mä tein nyt meneillään olevassa raskaudessa ekan värillisen haalean viivan ihan keskellä päivää (joku halpisliuska) ja pissa oli ollu rakossa alle 2h (en malttanu pidätellä kauempaa) :D
 
Ruttuinen Rusina ja elmiju, pahoittelut :hug:

Sanmar, lohtuhalaus eilisen lasketun vuoksi :hug: Varmasti tuntuu kamalalta. Katoin tuosta listasta, että teillä on lyhyen ajan sisällä ollu kolme keskenmenoa. Nyt en muista, että ootteko pääsemässä tutkimuksiin? Toivottavasti neljättä takaiskua ei enää tulis!!

Sandemarille tsemppikiitokset :) Meillä tuo viimeinen tärppi oli niin suuri onnenkantamoinen, että uskon tätä seuraavaa yrittävämme pitempään.

Kultakimpale, mitenkäs se oli sen sun oviksen bongaamisen kanssa? Laho pää täällä taas, nyt en muista yhtään. Sun ei auta nyt ku testata taas uudestaan.

Kengumamma, niinpä tietenki. Täti tulee just ku sitä on aikonu testata. Ois ny pysyny pois. Sofi-testejä en itte oo ikinä kokeillu.

Neiti81, voi vitsit. Meinasin jo innostua. Mutta kyllä määki nään paksun viivan tuossa kuvassa. Jos tuo on oikeesti nega, niin ei kyllä CB:n testejä kannata käyttää!

Tänne ei kuulu sen kummempia. Ei minkäänlaista tuntemusta lähestyvästä oviksesta, joten pitkä kierto todennäkösesti on nyt menossa.
 
Testamisesta sen verran, että minä en aio ostaa yhtään testiä kaappiin kummittelemaan, enkä aio testata yhtään testiä ennen kuin menkat on ohi tuon ilmoittamani kp 36, vaikka normaalisti kierto ollu tuon n.28. Sen verran kirpas tää tän viikkoinen. Yhtään haamua en halua nähdä.

Jos ihan suoraan sanon niin mua ihan hirvitti eilen, kun Neiti-81 eli eilen toivossa testituloksen jälkeen. Kovasti toivoin, että olisi ollut todellakin toivottu tulos.:heart:

Siis tuo ajoissa testaaminen tietenki on jokaisen oma asia ja eihän se varsinaisesti vaikuta siihen kestääkö alkanut raskaus, mut itelle sen verran kova pala vaikka tappahtui näin alussa. Jos en olis testannu ja kuvitellut päässäni kaikkea mahdolista ihanaa tulevaa, olisin ollut autuaan tietämätön ja olisin vai voinut kuvitella, että kierto oli sekaisin kierukan poiston takia.

Eilen kävin taas nuuhkimassa kaveri pariviikkoista vauvaa ja kuume vaan kasvaa! On tämä niin hullua!:p
 
Mää kans luin ihan vasta jostain, että alkuraskauden km:t on tosi yleisiä ja niitä ei edes huomaisi jos ei testaisi "liian aikasin" herkällä testillä. Oon tehny saman suunnitelman ku Koiksa, etten kanskaan hommaa testejä kaappiin odottamaan. Itseni tuntien testailisin kummiski kierron lopussa vähän väliä. Heh, hyvä minun tehdä tällaisia suunnitelmia kierron tässä vaiheessa kun oviksestakaan ei vielä oo mitään tietoa ;)
 
Huikkis.. Mulla kummittelee viellä yksi CB testi kaapissa niin sitä mietin uskallanko tehdä päivällä kun ei yöllä onnistunut;D

Sinderella.. siis ovista tikuttelin jouluviikolla ja olikos se 22.päivä oli lähes yhtä tummat mutta ne ovistikutloppui kesken:D Ja sitten viikko sitten sain sen oudon haamun.. silloin oli menkka kipuja ja turvotusta jotka meni ohi ja nyt kolmepäivää taas ollu.. mutta ei vuotoa.. tein ma testin viimeksi kun olin leikkauksessa mutta negaa se näytti joten jos huomenna näyttää yhä niin annan olla.. ja soitan ens viikolla lääkäriin.

Koiksa.. ymmärrän hyvin sua! itse en myöskään testailis mutta kun ei ole tietoa miissä mennään niin siksi testiä alan taas tekemään.. tänään viis viikkoa km vuodon alkamisesta.
Voimia sinulle vauvakuumeen kanssa ja toivon että saisit vaikka jo ens kierrossa uuden masumatkaajan masuun kasvamaan<3
 
No, mä säästin sen testin aamulta, ja siinä ei ole testiajan ulkopuolellakaan ilmestynyt mitään, toisin kuin eilisessä selvästi on? Mystistä! testis sellasesta kimppapaketista.

ens vkolla kromosomitestit, hyytymistekijät yms. tänään ultrattiin ja kuulemma normille näytti pelit ja vehkeet... ei hullua hurskaammaksi tullu.. plääh.

Pistän kuvan vielä noista testeistä, toinen siis ihan puhdas nega, toinen se eilinen.
Puhtaaseen negaan ei tosiaan ole testiajan jälkeenkään mitään tullut.
Kyllähän noissa selvä ero on. Toisessa siis tuo viiva ilmestyi pian testiajan umpeuduttua.

 
Sinderella kiitos :) Keväällä ekan km:n jälkeen ajatteli, että kyllähän sitä sitten tammikuussa la:n koittaessa on jo uudestaan raskaana. Ja melkeinhän sitä oltiinkin, mutta meni sitten kesken joulukuussa. Kyllä me tän viimesimmän km:n jälkeen saatiin lähete julkiselle tutkimuksiin. Sinne saa vaan tosiaan "vähän" aikaa odottaa, kun aika on vasta 15.4. Mutta pääasia, että edes joskus. Katotaan nyt, tärppäiskö ennen sitä ja jos tapahtuis jokin ihme ja matkaaja pysyiskin mukana...

Huikkis onpa tosiaan ollu oudon kapea viiva, vaikka väriä on silti tumma :confused: Mulla ne CB:n "väärät" plussaviivat on ollu sellasia väriltään tosi haaleita, mutta silti erottuvia. TossaNeiti-81 testissä kyllä näkyy ihan paksu, mutta vaalea viiva. Tosi mystistä, ettei tänään sitten tullu mitään. Mutta jospa se plussa sieltä kuitenkin vielä tulee muutaman päivän päästä!

Neiti-81 ottiko/ottaako ne sun miehestä muita kokeita kun kromosomit? Miksiköhän ne ei ottanut nyt samalla kertaa niitä verikokeita? Tyhmää, että joudutte niitäkin oottamaan taas viikon. Mua vi**aa jo valmiiksi, jos ne sillon huhtikuussa vaan ultraa ja sanoo, että tulkaa "ens viikolla ottaan verikokeet". Useampi gyne jo "kehunut", että ultrassa kaikki näyttää normaalilta, joten mun mielestä sen vois jättää kokonaan välistä ja pistää saman tien neulaa suoneen, että sais verta putkiloon niitä kokeita varten :D
 
SANMAR: Ihan totta. Kyselivät lähinnä mun vointia, mieheltä vain kromosomit tutkitaan, koska raskautumisessa ei ole ongelmia ollut. Sanoi vielä että jos ei mitään löydy niin sitten täytyy miettiä haluaako vielä yrittää edes... olin vähän et häääääääääääääääh, ei ole tapana luovuttaa, varsinkaan jos vikaa ei löydy???? Alle 30 vee pari kuitenkin ollaan niin meinaako ne että pettymysten pelossa lopetetaan tähän??? Jos tääl alkaa kaikkee pelkäämään ni eihän täs maailmas voi uloskaan kohta mennä ettei liukastu ovella ja pääse hengestään.
Pitivät mun asennetta jotenkin hirveän erikoisena etten ole totaali masentunut/lannistunut ja että yrityshaluja on johan tässä on opittu että se otetaan vastaan mitä tulee, eikä elämässä vaan selviä ilman pettymyksiä. kuitenkin 2 lasta on (vaikkakin eri miehen kanssa) niin toivoa on, aina. Ja vaikka lapsia ei olisi niin toivoa on aina. Kyllä elämä pitää uskaltaa elää, eikä pelätä pettymyksiä ja menetyksiä, niitä tulee aina. Vittu läpi vaikka harmaan kiven prkl:vampire: Ärsyttää tuo lannistava ajattelutapa noilla lekureilla. Pullossako pitäs alkaa elämään kun maailma vähän koettelee?
ennenkään saanu mitää helpolla niin en nytkään aio luovuttaa...
 
Viimeksi muokattu:
Sanmar82:Menkkoja ei näy ei kuuluu?!? Kolotuksia on, mutta testi näytti aamulla negaa, joten eiköhän ne sieltä kohta tule?!? Tämä on vaan aika kummallista kun aina ennen kroppa on toiminut päivän tarkasti ja nyt ei. Välillä tuntuu kun jotakin tosiaan tulisi hoisuun ja monesti jo olen käynyt katsomassa et joko alkoi mut ei mitään!! Voiko hormoonit heitellä näin paljon?
 
Neiti-81, mäkin ihmettelin hoitajien suhtautumista mun asenteeseen kun km oli todettu.. Kamalasti kyselivät vointia sairaalassa ja sanoin vaan, että tottakai harmittaa mut eihän tälle mitään voi ja etenkin kun olen tullut aika helposti raskaaksi niin jotenki harmittaa vähemmän, uutta yritystä vaan.. Ja toki sairaalassa oli senkin takia parempi olo jo, kun tuomio km:sta oli tullut jo viikko sitten ja asiaa oli vähän jo käsitelty ja itkuja itketty.. Mut totuushan se on, että ei näille asioille mitään voi.. Mutta täytyy vielä sanoa, että aikamoisen sammakon päästi eräs th suustaan esikoisen neuvolakäynnillä kun huomasi että poika on syntynyt keskosena "oho, onpas hän aikasin syntynyt, miten te uskallatte koskaan tehä toista lasta" ja samaan aikaan mä vuodin keskenmenoa ulos.. Eihän terkka tietty sitä tienny mut kuitenkin! Ja joskus ajattelin ettei uskalletakaan, että kuitenki syntyy tosi aikasin jo vammautuu jne jne mut eihän sitä voi tietää!! Pakko se on uskaltaa kokeilla.. Niin ja tosi outo kyllä toi testijuttu :stick:
 

Yhteistyössä