Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Mää tykkään ite tuolta Kotitestistä tilata, tulee nopsaan :)

Äsken kaksi kuppia kahvia ja tunti pidätystä takana ja Pregcheckiin selkeääkin selvempi haamu minuutin sisällä :eek:

Ja jopas, viiva ei oo edes hävinnyt vaan näkyy ihan selvästi vieläkin, jopa ilman tihrustamista..
Joko ois, joko ois :heart:
 
Nippinappi, valitettavasti toi olkasärky tosi yleinen oire, mut silloin alkio on yleensä kiinnittyny muualle kuin kohtuun :( Rannesärky taas on yleinen raskausoire.

Toivottavasti täti pysyy poissa, samaa toivon elmijulle... kuulostaa jo aikas varmalta ;) :flower:
 
Niin siis nyppy, ei mulla olkasärkyjä ole ollut, vaan luin tuolta että joku piti niitä raskausoireina, ja musta se oli hauskaa ku en ollu koskaan kuullu että aivastuski on raskausoire ym ym.. Ja siis otsikkona ''kuvitellut raskausoireet'' tai joku muu sellanen.. :) Mul ei oo viel täti tullu, mut ei oo kyllä ollu positiivistakaan. ei muuta oiretta ku kauhee kuvotus, alavatsa paine ja keskiselkä särkee :// Luulen että alkaa kuukautiset huomiseen mennessä.. Tilaan kuitenki netistä nyt niitä testejä lisää, josko sitten ens kuussa taas ;) kp nyt 30/28-30.
 
haha, ja oli tietty pakko ottaa pregcheck, josko nuo halvemmat toimiski.. :D musta tuntuu et mitä ''parempi'' testi, sen enemmän ihmiset niitä haukkuu. Ei oo kiva kun on luullu saavansa plussan, siis haamun, ja sit kuulla seuraavaks että sellanen ''viiva'' mikä mulla tuli onki cb:n oma vika.. ja seuraavat, no ne oli negaa, tietty.
 
tänään tällästä, huomenna toisenalaista...

Ei sitten ollut eilisellä kauppa käynnillä cittarissa ovistestiä, joten ostin vaan raskaustestejä... Ja pelkästää oli liuskamallisia, inhottavia ainakin nuo Pregchech, kun joutuu antaa pissan jäähtyä, tiedä sitten kuinka vaikuttaa se lämpötila!?
Ja olisi pitäny odottaa, sinne ensi viikkoon sen testaamisen kanssa, koska negaahan se näytti :( Ehdin jo eilisten olojen perusteella ehkä pikkasen olla positiivin mielin, mutta :(

Kp 52/?? alan uskoa, että joulun tipat oli jotkin minimini kuukautiset eli silloin olisi kp 23/28

Olot; lämmöt aamulla 36.4 ja nyt 37.3 eli itselle ominaislämmöstä reilusti koholla, kuvottaa, vatsaa nippailee, väsyttää, päässä humisee, pinna niin kireellä kuin vaan voi, itku herkässä, vatsa turvoksissa REILUSTI...
 
Tsau!
Täällä vaan omaa napaa ja sen tapasia... Mulla on semmonen olo että pää räjähtää ihan kohta.. Kaikki asiat masentaa, ärsyttää, *ituttaa ja harmittaa.. Ja sit vielä pinna pikkasen tiukalla uuden ruokavalion johdosta.. Tosi hyvä yhdistelmä. Jeah!:headwall:

Täällä ihan selkeet ovisoireet, muniksia jomottaa ja lima klimppejä tulee..Ite olis hyvinkin anteliaalla tuulella.. Ukko pelaa mielummin jotain *itun fifaa...Ja kaiken lisäks Isäntä taas alko änkyttään, että jos odoteltas vaikka keväämälle tai kesään.. Voi elämä!

Mulla tuon keskenmenon jälkeen sen verran mieli maassa, että ainut toivon kipinä ollu siinä, että ku sain töitä, ni nyt voidaan sitte antaa tulla jos on tullakseen. Mutta aina pitää jonku soutaa ja huovata.:|

Töissä typäsee olla, ku työ on nii pirun ykstoikkoista ja suoraan sanottuna *ittumaista! Anteeksi kirvaaminen... Työmatka mun makuun liian pitkä. Ainut hyvä on ainakin vielä, hyvä meininki pomon ja orjatyöläisen kans... Mut hirvee kiire ja ressi, ku miljoona työtä pitäs tehä muutamassa viikossa.

Kotona joutuu taas vaiheeks tekeen kaikki kotityöt itse. Yhet kattoo leffa ja vetää karkkia tossa vieressä ja minä tässä kuilotan ja koitan pysyä tiukkana. Reilu kolme viikkoa vielä täysin ilman herkkuja.

Elämä ei oo aina helppoa, ei edes joka päivä!
Toivottavasti teillä muilla menee paremmin.
 
ainiin elmiju, varovaisesti onnitellen täällä, ja toivoen että jatkuu vähintään yhtä hyvällä tuloksella kun tänään! :) <3 koiksa-79, mä en tiedä mikä noissa miehissä on, kun ne tajuaa että on ovis, ne perääntyy ja rupeeki maarittelee et ''ootsä nyt varma ja haluutsä sen ja ollaanks me valmiita ja onko aika......'' Meillä ainaki, vaikka ite hokee että vois ja vois yrittää jos haluan, sit ku tulee aika ni, hmm, kannattaakohan sitä kuitenkaan..? en jummarra.. Mä odottelen täällä närkästyneenä ja pahoinvointikohtausteni kanssa että tuleeko täti vai eikö se nyt tule? Ei hajuakaan. oireita löytyy taas, oksettaa niin maan perhanasti vähän väliä, kaikki ällöttää jo ennen suuhun panemista, ihme särkyilyä joka puolella, pissalla tulee ravattua ja maha turvonnu ku jumppapallo. ja väsyttää, huoh...
 
Koiksalle oli tultava kommentoimaan.. :hug:
Itsellä kutakuinkin niiiin samanlainen olo.. joka asia ottaa kaaliin, tympii, ahistaa, itkettää ja ja ja.. työvuorot syvältä, parisuhdeasiat ei ehkä ihan niin kun pitäis ( ok tämä omaa syytä kun pitää kiukutella jne.. :ashamed: ), kipeenä ollaan vähän itsekukin jne jne.. tuntuu että mulla ei ole kuin negatiivista sanottavaa/ajateltavaa tällä hetkellä :mad: eli tosi paha asennevamma.. kai tämä alkaa kypsyttää kun mitään ei tapahdu.. vaikka ei sillä.. on monia monia jotka joutuvat odottamaan vauvaa vuosia, eivätkä välttämättä sitä saa, joten ei kai tässä pitäis narista.. en oikein tiiä mikä mättää..

No jos kuitenkin yritän jotain positiivista niin mulla on 2 ihanaa lasta, huominen vapaata ja mies tehnyt oikein herkullisen salaatin :p että kerta tyttö tuntuu nukkuvan sikeästi niin lähden miehen seuraksi.

Elmiju:
peukut pystyssä sun puolesta!

Nyppy: kiitos faktoista.. :LOL: arvaa vaan sainko itteni jo hetken kuvittelemaan ties mitä kun alkuvk:n oli ranne aivan tolkuttoman kipee :LOL: eihän se nyt millään voi johtua lihojen&pihvien leikkelystä ;) *palailee taas maanpinnalle*
 
Joo, mitä enemmän näit oirei lukee ni sitä enemmän niit kuvittelee löytävänsä itsestään jopa minä joka on koko kuun ahkerasti käyttänyt kumia :LOL: :LOL:

Mutta voihan se olla hajonnut huomaamatta. Tein jopa varoiks menkkojen jälkeen testin jos ne vaiks olis ollut vale menkat..... :LOL:
 
Kymyyyysyys, mä kun en ole aiemmin noita lämpöjä mittaillu, niin meinaaks se nyt et mun menkat alkaa, kun mul on seuraavat aamulämmöt 13pv 36.4, 14pv 36.9, 15pv 36.9 ja tänään sit oliki vaan 36.6 ?? okei, on toi vikaki viel vähän korkeempi ku mun normaalilämpö(36-36.2), mut selvästi tullu takas alas tuolta? eli meinaaks se et nyt sit kohta kuukautiset alkaa? Kiitos taas vastauksista jo etukäteen XD KP 31/28-30 :)
 
Eilinen testi näyttää edelleen vahvasti kahta viivaa :)
Paha olo tuli sitten eilen illalla, helpotti kun söi. Myöskin nyt aamulla heräsin pahaan oloon, tosi kiva :|
Sikäli kyllä ihan kiva, että mulla ei tuossa km:ään päättyneessä raskaudessa tullut oikein mitään oireita.
Mielelläni otan kaikki mahdolliset oireet niin tietää ainakin että sisällä jotain on :)

Pitää lähteä hakemaan lisää testejä :ashamed:
 
elmiju, onnea tuhannesti :flower: Mä muistan kun joulun aikaan olin jo sillai "missä mun paha olo on, helpottais ku tekis pahaa et ois selkeä oire", mut nyt yli pari viikkoa päivittäin oksentaneena tekis mieli perua sanani :D Mut toisaalta oon sitä mieltä et kestän mitä vaan kuhan saan nyytin syliini joku päivä :)
 
elmijulle isot onnittelut! :flower:

koiksalle :hug: Itsellä ollut keskenmenon jälkeen koko ajan enemmän tai vähemman samanlaiset fiilikset!

).( ovis tikku näytti eilen hienosti plussaa ja tänään ollut taas kunnon ovistuntemukset joten kierto mitä ilmeisemmin edelleen tiukan säännöllinen..! =) ovista jo eilen illalla hyödynnettiin ja eiköhän tänäänkin vielä talletella! :p tähän mennessä onkin menty melko leppoisissa fiiliksissä mutta nyt sitten piinaviikkojen alkaessa rupee aivan varmasti mielikin musteneen...:stick: jotenkin en pysty uskomaan että nytkään tärppäisi kun aina aikaisemminkin on pupuilut ajoitettu ihan oikein eikä silti toivottua tulosta tullut, tuskin siis tälläkään kertaa.. mutta eteenpäin ja toivottavasti esikko pitää nyt pari viikkoa kiireisenä ettei liikaa ehtisi miettimään näitä vauvajuttuja! :)
 
SUNNUNTAI 16.1.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel....................KM 03/10, 10/10................KP 5/24-28
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10.....KP 16/28-29
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09................KP 19/28
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10................KP 23/28
elmiju......................KM 12/10..........................KP 31/27-30
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 1/26-32
Yale....................KM.......................................KP 5/28
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10....................KP 7/
Omppu09.............KM 10/10.............................KP 13/27
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10...KP 18/33
Mariel85..............KM 12/09, 08/10....................KP 30/?
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.........KP 31/28-30
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10
Miina84..............KM 11/10



HAAVEISSA KOLMAS



Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06,10 & 11/10..KP 6/24-29
Danjuska..........KM 05/10...................................KP 25/32-34
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10..........KP 29/28-40
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Unicco..............KM 07/07, 03/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
koiksa-79..........KM 01/11
Bianca..............KM 01/11



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 25/31
Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 25/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 47/31
Vaavimasu..........KM 8/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.............................KP 23/28
mamakone...............KM 06/10.............................KP 54/27-28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10...KP 21/28-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Muutosta, Dino80



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian



 
Huoh. :/ Ei vuotoa, ei positiivista testiä.. Kp 31/28-30, ihmetyttää kovin.. KM raskaudessa näky 3pv ennen kuukautisten normi alkamista haamut, ja samana pvnä plussaa jo. Nyt ei oo näkyny ku yks ''selvä'' haamu, ja sen jälkeen vaan negaa, mut ei vuotookaan. Varmaan kohta vuoto alkanee.. Jännittää kovin, tänää kaupassa hirveitä pistoja ja repäsy vihlomisia ku kävelin, en tie mikä oli. Muita oireita ei sinällää oo. cb:n digi tänää siis näyttäny negaa.
 

Yhteistyössä