Huomenna olis vihdoin The päivä! Eli siis rakenneultra! Jänskää! Sen jälkeen olis tarkoitus sitten tosiaan kertoa uutisesta, tosin en mä enää ole tätä salaillut, mutta en ole maininnut jos ei ole tullut puhetta. Kunpa kaikki olis hyvin ja vielä tietysti jänskempää olis jos pikkuinen vähän antais viitettä sukupuolesta vaikka kumpi vaan kelpaa kyllä. :heart:
Ja mullahan poksuu muuten tänään puoliväli!
Parisuhteesta Aiemmin kirjoittelin meidän parisuhteesta sitä että konflikteja tulee kun ollaan väsyneitä, mutta tosiaan ei ne mitään isompia ole. Sanaharkkaa välillä, mutta en silti vois valittaa yhtään mitään meidän suhteesta. Ja tietysti onhan tuo kahdenkeskinen aika kortilla, mutta aikansa kutakin, nyt ollaan pienen lapsen (kohta kahden pienen) vanhempia ja eletään tätä hetkeä täysillä. Ei tämä loputtomiin kestä, kyllä sitten joskus taas sitä kahdenkeskistä aikaa ehtii tulemaan ja kyllähän ne arjen pienet toisen huomioimisetkin merkitsee paljon.
Elämässä on tullut niin paljon kolhuja ja kirves on heitetty miesten suhteen kaivoon ties kuinka monta kertaa, mutta niin vaan kävi että vielä se kolahdus tuli ja päivääkään en vaihtaisi pois.
Liikkeet Mulla on kyllä tuo vauva nyt kääntynyt jotenkin eripäin tuolla mahassa. Aiemmin potkut tuli vasemmalle ihan alas, nyt ne tulee oikealle ihan alas. Tänään on ollut taas rauhallisempaa, heräilee ilmeisesti vähän myöhemmin vasta.
(Paitsi että nyt just tulee potkuja suoraan navan kohdalle.
)
Kroppatuntemuksista Mulla on jotenkin olo että tällainen maha nyt vaan kuuluu mulle.
Niin lyhyt aika tuosta edellisestä raskaudesta etten osaa enää edes ajatella ettei mulla olis raskausmahaa (tai tätä ällömakua suussa). Vaikka ehtihän tuossa treenaaman kropan ensimmäisen synnytyksen jälkeen entiselleen ja muutenkin mahduin entisiin vaatteisiin (paitsi joihin housuihin kun lantio leventyi sen verran), mutta en jotenkin muista sitä aikaa. Tuntuu että ainahan mä näitä äitiysvaatteita olen pitänyt. :O
Ei siis osaa ajatella negatiivisesti kroppaa, tykkään tuosta raskausmahasta, vaikka välillä olo tuntuukin melko pallolle. Ekassa raskaudessa ei tullut turvotusta eikä muutenkaan raskaus näkynyt kuin pallona mahassa, jotenkin odotan ettei nytkään turpoaisi niin, tosin tilanne voi olla toinen kun suolainen ruoka maistuu ja vesi ei...
Mutta nyt taas töiden pariin. Ei tänään vaan osais tehdä mitään kun odottaa niin sitä huomen aamua...
- Hapsiainen ja Lyyli 20+0 POKS!