OMPPU, mä asun täällä Raumalla, niin ultrattiin neuvolassa. 2 aikasempaa raskautta olen käynyt SatKSissa koska asuin porissa vielä tuolloin. Uskoisin että riippuu ihan lääkäristä, esikoisesta en kysynyt, kuopuksesta kun halkio näkyi, ja kysyin kumpi voisi olla, niin en tiedä yrittikö katsoa mun mieliksi (rauhoitellakseen tms) mutta silloin totesi ettei osaa sanoa, mutta että pojat näkyy selvemmin: tyttöhän siellä sitten olikin (saatiin lv-punktiossa selville kun tarkistettiin että halkiosta huolimatta kaikki muu ok)
Kannattaa mainita että ei tässä olla mitään tapetoimassa sen perusteella, mutta olisi hauskaa saada arvio, mikäli se siellä näkyy. niin mä sanoin raumalla, ja koitti kahdesti katsoa, mutta totesi ettei osaa sanoa kuin että jompikumpi se on
Mut aika nihkeesti ne tuntuu jokapaikassa arvioita heittävän...
MINNUSKA, oih, ihanaa, 2 tyttöä:heart::heart::heart: onnea!
GIN, hyvin sanottu miehelle onkohan miehilläki jotkut "kuukautiset" henkisesti, meinaan on ne välillä niin avaruudesta:kieh:
BRANWEN, mulla on ollu aikaisemmissa raskauksissa ongelmana juurikin peräkkäiset virtsatie infektiot, todella rasittava vaiva! nyt ei ole vielä ollut, oikeen ihmetyttää Esikoisestakin oli kuitenkin 4 peräkkäistä, ja kuopuksestakin muutama.
mites SUSSEN ultra meni?
(.)
Puuskutan kuin vanha mummo kun kannoin kauppakasseja
Ei ihmeitä suunnitteilla, turvottaa pirusti kun on lämmintä:kieh:
Nyt huilimaan ja juomaan vettä, Aamupäivän juossu kun hain vanhempani linja-autoasemalta kun saapuivat kesäksi suomeen, kävin niiden puolesta kaupassa jne jne... ja tietty omat ruokaostokset...
Onneks saan tyttöni jo keskiviikkona isältään ja päästään viettää kesää:heart: Sit onkin koko kesän mulla kun heidän isä on laivalla seuraavat 2 kuukautta. tuntuu tällänen viikonkin ero jo ihan kamalalle kun niiden kanssa ollu kuitenkin 24/7 koko niiden elinajan:heart: En kestä tätä hiljaisuutta
MUTTA, positiivista: on voinu harrastaa aamuseksiä, päiväseksiä ja iltaseksiäkin pelkäämättä et herättää lapset
Nyt huilaamaan:wave:
T:Neiti + Kihuli rv 21+0 POKSIS!
Kannattaa mainita että ei tässä olla mitään tapetoimassa sen perusteella, mutta olisi hauskaa saada arvio, mikäli se siellä näkyy. niin mä sanoin raumalla, ja koitti kahdesti katsoa, mutta totesi ettei osaa sanoa kuin että jompikumpi se on
Mut aika nihkeesti ne tuntuu jokapaikassa arvioita heittävän...
MINNUSKA, oih, ihanaa, 2 tyttöä:heart::heart::heart: onnea!
GIN, hyvin sanottu miehelle onkohan miehilläki jotkut "kuukautiset" henkisesti, meinaan on ne välillä niin avaruudesta:kieh:
BRANWEN, mulla on ollu aikaisemmissa raskauksissa ongelmana juurikin peräkkäiset virtsatie infektiot, todella rasittava vaiva! nyt ei ole vielä ollut, oikeen ihmetyttää Esikoisestakin oli kuitenkin 4 peräkkäistä, ja kuopuksestakin muutama.
mites SUSSEN ultra meni?
(.)
Puuskutan kuin vanha mummo kun kannoin kauppakasseja
Ei ihmeitä suunnitteilla, turvottaa pirusti kun on lämmintä:kieh:
Nyt huilimaan ja juomaan vettä, Aamupäivän juossu kun hain vanhempani linja-autoasemalta kun saapuivat kesäksi suomeen, kävin niiden puolesta kaupassa jne jne... ja tietty omat ruokaostokset...
Onneks saan tyttöni jo keskiviikkona isältään ja päästään viettää kesää:heart: Sit onkin koko kesän mulla kun heidän isä on laivalla seuraavat 2 kuukautta. tuntuu tällänen viikonkin ero jo ihan kamalalle kun niiden kanssa ollu kuitenkin 24/7 koko niiden elinajan:heart: En kestä tätä hiljaisuutta
MUTTA, positiivista: on voinu harrastaa aamuseksiä, päiväseksiä ja iltaseksiäkin pelkäämättä et herättää lapset
Nyt huilaamaan:wave:
T:Neiti + Kihuli rv 21+0 POKSIS!
Viimeksi muokattu: