Hakutulokset

  1. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *kesäkuu*

    Kurkkimus pitkästä aikaa! Täällä lapsoset on olleet 3581g-4370g välistä joten uskoisin että nytkin tulossa sen yli 4kg vauveli! Oma paino oli syntyessään 2500g ja isännyksen sen 4kg. Mä olen jo vauvan vaatteet pessyt kaikki Erisanailla. Ja uudet/vanhat on pestynä. Olinkin viime...
  2. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *toukokuu*

    kiitokset uudesta ketjusta =) Mullakin oli ultra viime tiistaina ja kaikki hyvin prinsessalla. Istukka etuseinämässä, mikä vaimentaa liikkeitä paljon. Siksi tunsin niin myöhään ensi liikkeetkin. Nyt onneksi päivittäin jo tuntee! Täällä kanssa masua ei paljon ole.....läskimasu kun...
  3. S

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Kurkkimus, täällä äiti 37-vuotias ja kahdeksas lapsonen tuloillaan . Laskettuaika olis 13.9 Asumme Raisiossa. =) Tyttö tuloillaan jonka jälkeen sitten 4 poikaa ja 4 tyttöä =)
  4. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *huhtikuu*

    Kurkkimus tännekin :) Allergiasta että tänään juuri aloin oireilemaan!!!! Joko pajunoksille kun poika toi koulusta tai nuo tulppaanit....huonepöly.....hmmmm täytyy kaikki ottaa pois niin eiköhän helpota! Pyykinpesusta....käytetään tuoksullisia, ja aluksi vauvan hajusteettomilla....en jaksa...
  5. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Tömpsis tosiaan tuonnehan on vielä tovi aikaa , mutta onneksi on nää palstat missä kuluttaa sitä =) Olishan tuo neuvola ottanut munt aikasemminkin mutta sanoin mitä turhaa...nähdään sitten ultran jälkeen ja jos jotain ilmenee niin soittelen hälle sitten. Tervetuloauusille ja innoM ihania...
  6. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Miuskille laitoin yksäriä, toivottavasti tuli perille :) Täällä tänään lääkäri/neuvola takana ja kaikki ok, verenpaine oli hiukan noussut ja paino tippunut viime käynnistä :) Eli se oli parempi juttu! Seuraavaks onkin sitten ultra 26.4 ja toukokuun alussa neuvola. Pitempi tauko mutta sopii...
  7. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Miuski00 Mua kyllä kiinnostais tuo sun myynnissä oleva jos mitenkään mahdollista että loppukuusta :rolleyes: Asuttais tässä viereisessä kaupungissakin jos nyt oikein ymmärsin mis asutte :) Ihania ultrakuulumisia :) Täällä vihdoin flunssa voitonpuolella ja huomenna olis neuvola/lääkäri kunhan...
  8. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Huomenta =) Ja ihania uutisia ultrasta Mirannalla =) Tänne tuli eilen illalla yskä ihan puskista :( En olis kyllä yhtään kaivannut moista! Nyt alkaa jo kävelemisessäkin tuntua että raskaana ollaan! Mun kroppa alkaa temppuilemaan aikas nopeasti ja loppu aika onkin tuskaa! Mutta sen...
  9. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Kiitos paljon ja tosiaan istukkanäytteestä tuo tieto....ei ultrasta. =) Ehkäpä nyt uskaltaa jo hiukan ostella vaatteita ja helpottaa suuresti kun tietää kumpaiselle ostella =) Nimiäkin heti pyöritellyt päässä =D Oon aina miettinyt nimet valmiiksi kylläkin sillä varauksella ettei...
  10. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Pahoittelut Cracotelle :hug: Täällä kuitenkin iloisempia uutisia vaikka tuntuu niin ilkeeltä laittaa niitä..... Mutta tosiaan viime tiistaina 1.3 olin siellä istukkabiopsiassa ja jo perjantaina 4.3 sain iltapäivällä soiton että näyte oli normaali ja että tyttö olisi tulossa :heart: Näytettä...
  11. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Heipsan =) eilennä olin siellä istukkabiopsissa ja oli kyllä epämiellyttävä kokemus! Ilmeisesti osui johonkin hermoon?! Mutta nyt huomattavasti parempi olo ja olenkin kuunnellut tiuhaan tahtiin koti dopplerilla että pikkuinen vielä hengissä kyseisen toimenpiteen jälkeen! Ens viikolla pitäisi...
  12. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Se olis sunnuntai ja ylimääräistä aikaa eli voin lemppari aiheeseen osallitua....siivous =) Mutta ensin....nyt viikkoja 11+5 ja ylihuomenna istukkabiopsia!!!! jäniittää niin himskutisti sen otto ja tulokset! Saapi nähdä kuinka kauan menee kun tulokset saadaan! Dopplerista sen verta että...
  13. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Iltoja tännekin ja pitkästä aikaa! Tänään myös NP-ultra ja kaikki ok. Turvotus oli 0,9 ja pääperä mitta 4,5cm =) Verikoe otettiin....ja viikon päästä uudestaan ja silloin tehdään istukkabiopsi ja se jännittää niin hirmuisesti :eek: Luulin että on edessä joskus 2-3 viikon päästä! No parempi...
  14. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Raphaellalle suuri halaus ja osanotot... kommentoin paremmin huomisella...nyt niin VÄSY!!!!!!!!!!! Mutta pikaisesti tulin kertomaan neuvolakuulumisia...eli tänään olin neuvolassa ja kaikki ok. Sydänäänetkin saatiin kuulumaan :heart:
  15. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Kiitokset kaikille :) Jimiille jaksuja :heart: Elämän Ilo olen 37 vuotta. JA huomasin kanssa oman lääkärin kanssa keskustelusta rivien välistä että olisin jo vanha ja se että lapsia on ennestään jo paljon niin hämmästystä. Mulla kanssa tuulimuna oli viime syksynä. Siksi varovaisin...
  16. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Mä en uskalla vielä ostella mutta np-ultran jälkeen ehkäpä ja enemmän sitten rakenne ultran jälkeen jos vaikka sais tietää kumpainen ihme tulossa =) Siis tänään ollut ihan tajuttoman väsynyt!!!! Isäntä laittaa lapsosia nukkumaan ja sen jälkeen iltapalaa ja nukkumaan!
  17. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Tömpsis täytin joulukuussa juuri 37 =) Eli onhan tuota ikää jo kertynyt....
  18. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Vitsit mä miettisin vähän aikaan mikä ihmeen juustonaksu, mutta juu kun luin lisää niin pikkuisestahan se olikin kyse :) Mutta siis juu saapi kysellä....tyttö 18, tyttö 16, poika 13, poika 12, tyttö 10, poika 7 ja poika 2,5 . Vanhin yrittää löytää itselleen asuntoa juuri.... Kahdelle...
  19. S

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Heipsan =) Niin laho pää etten muista olenko jo ilmoitellut itsestäni tänne , mutta tosiaan syyskuinen ihme tulossa( toivottvasti) LA olisi 13.9 ja viikkoja nyt 9+3. Kahdeksas lapsonen olisi tulossa ja ei uskonnollista taustaa :) Yleensä sitä mietitään hyvinkin paljon! Alkuraskauden ultrassa...
  20. S

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Heipsan lukemassa olen käynyt, mutta en ole uskaltanut vielä kirjoittaa mitään....mutta laitanpas omiakin tietoja vaikka meinasin ensin odottaa alkuraskauden ultran tulokset. Eli Suurperheen äiti....Esikon ja tämän vauvelin ikäeroksi tulisi 19-vuotta :ashamed: Ja kuopuksen kanssa 3-vuotta. Eli...

Yhteistyössä