Hakutulokset

  1. S

    En tiedä mitä teen tämän asian kanssa... :(

    On allergiaa meidänkin perheessä mutta kotona 4 kissaa ja koira:laugh: eikä mitään ongelmaa.:saint:
  2. S

    Jouduin tänään ambulanssikyydillä lekuriin ja nyt ois leikkaus edessä. Kokemuksia välilevynpullistumaoperaatioista?!?

    Mulla se tapatui vuoden 2000 alussa, lapset jo koulussa silloi.Nostokielto siitä tulee joksikin aikaa. Kyllä mulla nyt on taas ajoittain ogelmia selkäni kanssa, ei siitä koskaan enään hyvää saa:( Suosittelen etsimään lapsille hoitaja tai miehen jäämään kotiin joksikin aikaa.
  3. S

    Onko kunnallinen hammashoito ilmainen äitiyslomalla olevalle?

    Ei Espoossa ainakaan ole, mutta halvempi kuin yksityisellä.
  4. S

    Jouduin tänään ambulanssikyydillä lekuriin ja nyt ois leikkaus edessä. Kokemuksia välilevynpullistumaoperaatioista?!?

    mulla on leikattu jopa kaksi kertaa.Ei sen kummempi operaatio kun mikään muukaan leikkaus. Saikkua tulee mutta jäävätpähän kivut pöydälle.
  5. S

    yhteishuoltajuudesta kysymys..

    Miten tämä nyt oikeaoppisesti pitäisi mennä... poika, 16 v asuu virallisesti äitinsä luona mutta on säännöllisesti joka toinen vko isällään. Isä ei siis maksa elatusta pojasta mutta miten menevät nämä pakolliset menot, eli vaatteet, koulukirjat ym? Tähän asti äiti ne on melkein maksanut mutta ei...
  6. S

    karppaajien tsemppiketju

    Mä oon pysynyt tiukassa linjassa leipien ja perunoiden suhteen, eikä edes tee enään mieli:) Pojalla karkkipussi huoneessaan ja senkin olen ohittanut ihan tosta vaan:) Ainut on mitä en aamustani jätä on kaurapuuro ja siltikin painoni tippuu hyvää vauhtia. Tsemppiä sulle ja kaikille muillekkin !
  7. S

    karppaajien tsemppiketju

    viikonpudotus 1. 2 kg :) 2 viikossa lähtenyt 4.2 kg eikä karppaus tee tiukkaakaan:) Leivän himo unohtunut kokonaan, samoin perunan. Tsemppiä kaikille !!
  8. S

    HUOMIO , Soukassa juoksee vapaana musta koira !!

    Jos täällä palstailee soukkalaisia ja tietää jonkun jolta on musta, polven korkuinen, rotevahko koira karussa niin se ressukka ryntäilee keskellä soukanväylää:( Koetin sitä houkutella omalla koiralla tulemaan luokse mutta taisi olla aika arka kun juoksi vaan karkuun:(:( toivottavasti ressukka ei...
  9. S

    Koira G: Kertokaa koiranne nimi ja rotu :)

    Peppi ja sekarotuinen:heart::heart::heart:
  10. S

    Neuvoja rahahuoliin

    Älä missään nimessä ota mitään vippiä. Koeta jotain muuta viisaampaa lainaa..
  11. S

    karppaajien tsemppiketju

    Saattaa olla väsymystä vkonlopun töistä tai sitten flunssa iskemässä. Nyt nukkumaan niin ehkä se siitä.Öitä kaikille !
  12. S

    karppaajien tsemppiketju

    aivan hirvittävä päänsärky ja lihaksia kolottaa ja väsyttää.Nytkö se flunssa iskee vai johtuukohan tästä karppaamisesta:(:ashamed:
  13. S

    karppaajien tsemppiketju

    Viikko karppaamista takana ja 3 kiloa lähtenyt, jeee :vampire:
  14. S

    karppaajien tsemppiketju

    Omko sulla paljonkin kiloja lähtenyt?
  15. S

    Tosi Tarina: Sinnittelijät

    :kiss:
  16. S

    onko enää olemassa miehiä, jotka siivoavat ja tekevät ruokaa?

    Kyllä mun mies siivoaa jälkensä kokkailujen jälkeen, paremmin kuin mä :p
  17. S

    karppaajien tsemppiketju

    Miltä se ketoosissa oleminen tuntuu?:whistle:
  18. S

    karppaajien tsemppiketju

    up:wave:
  19. S

    karppaajien tsemppiketju

    Joo, painonpudotushan tässä olis tarkoituksena, 99 kg tällä hetkellä painan.:( Jostain netistä luin että hh/ 5 g elopainokilokohden olis hyvä määrä, tuo määrä mulla tuntuu olevan paljon. Pyrin tietenkin syömään niin vähän kuin mahdollista nälkää tuntematta.Kaurapuuro on mun elämä, ilman sitä ei...
  20. S

    BB

    Jep

Yhteistyössä