onko enää olemassa miehiä, jotka siivoavat ja tekevät ruokaa?

  • Viestiketjun aloittaja "olivia"
  • Ensimmäinen viesti
ihanaelämä
heh, mun mies ainakin siivoaa, laittaa ruokaa ja vieläpä erinomaisen hyvää sellaista, hoitaa lasta yhtä paljon kun minäkin. Sen lisäksi hän on yleensä se joka meillä tiskaa, sillä tykkää tiskaamisesta, toisin kun minä :)
 
"Heh"
:D No jopas nyt löyty monta miestä jotka tekee kaikkea. Yleensä kun valitetaan et mies ei siivoo, eikä laita ruokaa jne..

Mut joo.. täältäkin löytyy tuollainen valioyksilö :)
Ehkä niitä on vaan vähemmän vapailla markkinoilla?
 
[QUOTE="heppuli";21948086]täältä löytyy...enemmä se siivoo ku minä =)[/QUOTE]

Sama juttu täällä :LOL:
Ja ruokaakin kyllä tekee, mutta itse pidän ruuanlaitosta ja olen siinä yleensä vähän parempikin, niin yleensä hoidan ruokapuolen ja mies tiskailee.
 
Elossalama
Mun mies oli just neljä kuukautta lapsen kanssa kotona ja siivosi niin että välillä riideltiinkin aiheesta. Ärsytti kun sen piti kesken syömisenkin nousta siivoamaan tiskipöydälle jäänyt astia tms. Eli kyllä siivoaa, hoitaa lasta ja laitta ruokaakin. Mä oon meistä kahdesta parempi kokki joten mä laitan ruoan useammin mutta se siivoaa keittiötä huomattavasti ahkerammin. :D
 
"flikka"
Mun mielestä meidän tuttavapiirissä naiset on paljon laiskempia siivoomaan ja possumpia kuin miehet...
Meillä ne sitten viihtyykin kun täällä on aina siistiä. Mies siivoilee keittiötä ja kylppäriä välillä, tekee usein ruokaa. Mä hoidan muut siivoilut, koska haluan ja ehdin useimmin. :)
 

Yhteistyössä