Hakutulokset

  1. M

    Emilyn

    Aika tyhmä pitää ihmisen olla jos ei muista lastensa isiä. Sä voisit hyvinkin olla tuollainen äiti.
  2. M

    Miksi tuo yksi nikki saa vuodesta toiseen kirjoitella tänne aivan sairaita kommentteja

    Olen ollut yh, mutta olen nyt parisuhteessa. Eli olen siis parantunut.
  3. M

    Oletteko muuten huomanneet, että täällä saa joitakin nikkejä haukkua sivukaupalla?

    Niin ja sekin vielä, että Jätkä on mukana nauramassa Rollolaiselle. Miksi se on sallittua modelle?
  4. M

    Emilyn

    Peesi!
  5. M

    Oletteko muuten huomanneet, että täällä saa joitakin nikkejä haukkua sivukaupalla?

    Esim. Savannaa saa haukkua kymmeniä sivuja ilman, että modet puuttuu asiaan. Sama on Rollolaisen ja Emilynin kohdalla. Sitten jos sanoo poikkipuolisen sanan jostakin modejen kaverista, niin heti poistetaan sellaiset viestit.
  6. M

    Miksi tuo yksi nikki saa vuodesta toiseen kirjoitella tänne aivan sairaita kommentteja

    Koita lukea se ketju missä isä oli ottanut lasta niskasta kiinni. En ole ainoa joka huomasi sen tyypin sairaat tekstit.
  7. M

    Emilyn

    Kyllä mä keskustelen myös sun mielenterveydestä.
  8. M

    Emilyn

    Mikä sä olet sanomaan noin toisen valinnoista?
  9. M

    Emilyn

    Mulle on aivan sama kuinka niitä lapsia saa ja kuinka monen miehen kanssa. Mä katsos keskityn omiin lapsiin ja omiin valintoihin. Kenelläkään ei ole varaa sanoa mikä on oikea tapa.
  10. M

    Emilyn

    Aika naurettavaa tekstiä sulla.
  11. M

    Kokevatko ydinperheläiset yh-perheet ja uusperheet uhkaksi?

    Monella tällä palstalla sitten taitaa olla ongelmia.
  12. M

    Emilyn

    Miksi olet noin katkera? Onko Emilyn loukannut sua jotenkin henkilökohtaisesti saamalla lapsia?
  13. M

    Emilyn

    Täydelliset mammat taas jeesustelemassa kun joku kehtaa toimia toisin kuin he itse.
  14. M

    Emilyn

    Mun käsityksen mukaan kahden ekan lapsen kohdalla Emilyn on ollut parisuhteessa. Ei ne lapset teiltä ole pois vaan voitte kyllä saada silti niitä omiakin lapsia.
  15. M

    Emilyn

    Miksi pitäisi käyttää ehkäisiä silloin kun yritetään raskautta? Se kun vähän vaikeuttaa asioita.
  16. M

    Miksi tuo yksi nikki saa vuodesta toiseen kirjoitella tänne aivan sairaita kommentteja

    eikä sitä tyyppiä bannata? Mihinkään en ole nähnyt hänen kirjoittavan mitään järkevää vaan kaikki teksti on selvästi jonkun mielenterveysongelmaisen tuotosta.
  17. M

    Mun mies säälii perheitä jossa on vain tyttölapsia

    Jos olisin lesbo, niin en noin rumaan ämmään koskisi.
  18. M

    Emilyn

    Taas tuo sairas shillepiip sekoilemassa.

Yhteistyössä