Emilyn

  • Viestiketjun aloittaja WTF
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuvitelkaahan vuoden päästä tilanne, kun ap:lla käy viikonloppuisin kova trafiikki, kun 3 isää hakee lapsiaan viikonloppuhoitoon. Tiijä vaikka sekaisin menisivät :D

Niin tai mikä on tilanne kymmenen vuoden päästä..? Hyvä jos muistaa enää kuka on kenenkin isä...
Aika naurettavaa tekstiä sulla.
 
Muisti-Miina
Minä muistan, kun Emilyn täällä palstalla kauhisteli toista raskaaksituloaan aikanaan. Oli aika vasta eronnut ekan lapsensa isästä ja uusi oli tullut vasta kehiin.

Mietiskeli kovasti hermojensa kestävyyttä, kun oli tiukkaa ekan lapsen kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuvitelkaahan vuoden päästä tilanne, kun ap:lla käy viikonloppuisin kova trafiikki, kun 3 isää hakee lapsiaan viikonloppuhoitoon. Tiijä vaikka sekaisin menisivät :D

Niin tai mikä on tilanne kymmenen vuoden päästä..? Hyvä jos muistaa enää kuka on kenenkin isä...
Näinhän se on. Raukat hyppäävät vääriin autoihin kun eivät enää isäänsä tunnista :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Täydelliset mammat taas jeesustelemassa kun joku kehtaa toimia toisin kuin he itse.

Ei kai täällä oo kukaan itseään täydelliseksi sanonut? Justhan mäkin tunnustin, että on tullu säädettyä (liikaakin) vaik on ollu lapsia (tosin en mä niitä tilapäisiä ihmissuhteita lapsille esitellyt, ties vaikka Emilyn tekis senkin?). Mutta sä et voi väittää, et ap:n malli olis ok?Ethän?
Mulle on aivan sama kuinka niitä lapsia saa ja kuinka monen miehen kanssa. Mä katsos keskityn omiin lapsiin ja omiin valintoihin. Kenelläkään ei ole varaa sanoa mikä on oikea tapa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Täydelliset mammat taas jeesustelemassa kun joku kehtaa toimia toisin kuin he itse.

Ei kai täällä oo kukaan itseään täydelliseksi sanonut? Justhan mäkin tunnustin, että on tullu säädettyä (liikaakin) vaik on ollu lapsia (tosin en mä niitä tilapäisiä ihmissuhteita lapsille esitellyt, ties vaikka Emilyn tekis senkin?). Mutta sä et voi väittää, et ap:n malli olis ok?Ethän?
Mulle on aivan sama kuinka niitä lapsia saa ja kuinka monen miehen kanssa. Mä katsos keskityn omiin lapsiin ja omiin valintoihin. Kenelläkään ei ole varaa sanoa mikä on oikea tapa.
Sä olet niitä, jotka keskustelee täällä vain pitsinnypläyksestä.
 
p
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuvitelkaahan vuoden päästä tilanne, kun ap:lla käy viikonloppuisin kova trafiikki, kun 3 isää hakee lapsiaan viikonloppuhoitoon. Tiijä vaikka sekaisin menisivät :D

Niin tai mikä on tilanne kymmenen vuoden päästä..? Hyvä jos muistaa enää kuka on kenenkin isä...
Näinhän se on. Raukat hyppäävät vääriin autoihin kun eivät enää isäänsä tunnista :xmas:
Ota huomioon, että siinä vaiheessa on varmaan jo ainakin kolme muksua (ja kolme uutta isää ) kuvioissa mukana ja sit se onkin jo haasteellisempaa :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Jos tuo Emlynin taktiikka perustuu siihen, mitä hän on lapsuudessa kokenut?
Ei mut älä unohda että mä olen kotoisin ydinperheestä, sehän täällä joittenkin mielestä riittää lasten onneen :heart: :heart: :heart:
Ja silti sulle on tapahtunut jotakin pahaa. Ilmankos et luotakaan ydinperheeseen.
Voi Silli, kun kyse ei ole luottamuksesta, ei vaan ole tullut sopivaa miestä vastaan :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Täydelliset mammat taas jeesustelemassa kun joku kehtaa toimia toisin kuin he itse.

Ei kai täällä oo kukaan itseään täydelliseksi sanonut? Justhan mäkin tunnustin, että on tullu säädettyä (liikaakin) vaik on ollu lapsia (tosin en mä niitä tilapäisiä ihmissuhteita lapsille esitellyt, ties vaikka Emilyn tekis senkin?). Mutta sä et voi väittää, et ap:n malli olis ok?Ethän?
Mulle on aivan sama kuinka niitä lapsia saa ja kuinka monen miehen kanssa. Mä katsos keskityn omiin lapsiin ja omiin valintoihin. Kenelläkään ei ole varaa sanoa mikä on oikea tapa.
Sä olet niitä, jotka keskustelee täällä vain pitsinnypläyksestä.
Kyllä mä keskustelen myös sun mielenterveydestä.
 
WTF
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
^WTFlle ja toiselle vieraalle voisi tosiaan sanoa, että WTF? Mun käsittääkseni yhden illan juttu on sellainen, että pokataan baarista tai jostain joku seksiä varten, enkä moista ole harrastanut ikinä (sori vaan sinä WTF ja toinen yh tuossa yllä, kaikki eivät tosiaan toimi kuten te) eikä yhdenkään lapseni isä ole mikään yhden tai kahden illan juttukaan :headwall: [/quot

Ihanko tosissas väität että kaikki muksut on ollut tarkkaan suunniteltuja, rakkauden hedelmiä??? Ei mua kiinnosta monenko illan jälkeen sä oot lapses laittanut alulle, mutta ootko oikeesti miettinyt kuinka paljon niitä kiustataan tulevaisuudessa kun kaikilla on eri isä?? Tai kuinka sekasin lapsen elämä menee siitä että sisaruksia viedään eri paikkoihin viikonloppuisin. Jotain rajaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Jos tuo Emlynin taktiikka perustuu siihen, mitä hän on lapsuudessa kokenut?
Ei mut älä unohda että mä olen kotoisin ydinperheestä, sehän täällä joittenkin mielestä riittää lasten onneen :heart: :heart: :heart:
Ja silti sulle on tapahtunut jotakin pahaa. Ilmankos et luotakaan ydinperheeseen.
Voi Silli, kun kyse ei ole luottamuksesta, ei vaan ole tullut sopivaa miestä vastaan :hug:
Elämä on kovaa letkuille savolaisille :D
 
tt ei kirj
Lopettakaa nyt jo tuo parjaus ja paskanjauhanta! Antakaa kaikille mahdollisuus siihen omaan valintaan ja elämään. Turha sitä on aukoa päätään asiasta, mikä ei muille kuulu.

Ihan varmasti Emilyn on hyvä äiti lapsilleen, yhtä hyvä, kun te muutkin. Ei mikään ole teiltä pois.

Ihme sakkia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muisti-Miina:
Minä muistan, kun Emilyn täällä palstalla kauhisteli toista raskaaksituloaan aikanaan. Oli aika vasta eronnut ekan lapsensa isästä ja uusi oli tullut vasta kehiin.

Mietiskeli kovasti hermojensa kestävyyttä, kun oli tiukkaa ekan lapsen kanssa.
Reps ja kops tällekin, ihan suunnitellusti sai toinenkin alkunsa ja palstalla on arvosteltu niistä hyvistä hermoista, kun se ärsyttää joitakin ettei jokainen äiti ole jatkuvasti masennuksen partaalla lasten kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Täydelliset mammat taas jeesustelemassa kun joku kehtaa toimia toisin kuin he itse.

Ei kai täällä oo kukaan itseään täydelliseksi sanonut? Justhan mäkin tunnustin, että on tullu säädettyä (liikaakin) vaik on ollu lapsia (tosin en mä niitä tilapäisiä ihmissuhteita lapsille esitellyt, ties vaikka Emilyn tekis senkin?). Mutta sä et voi väittää, et ap:n malli olis ok?Ethän?
Mulle on aivan sama kuinka niitä lapsia saa ja kuinka monen miehen kanssa. Mä katsos keskityn omiin lapsiin ja omiin valintoihin. Kenelläkään ei ole varaa sanoa mikä on oikea tapa.
Sä olet niitä, jotka keskustelee täällä vain pitsinnypläyksestä.
Kyllä mä keskustelen myös sun mielenterveydestä.
Mutta muista, ettei sulla ole varaa sanoa, mikä on oikea tapa toimia. Näin et voi täällä sanoa ketään sairaaksikaan. Varsinkaan ilman lääkärin pätevyyttä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Lopettakaa nyt jo tuo parjaus ja paskanjauhanta! Antakaa kaikille mahdollisuus siihen omaan valintaan ja elämään. Turha sitä on aukoa päätään asiasta, mikä ei muille kuulu.

Ihan varmasti Emilyn on hyvä äiti lapsilleen, yhtä hyvä, kun te muutkin. Ei mikään ole teiltä pois.

Ihme sakkia...
Peesi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuvitelkaahan vuoden päästä tilanne, kun ap:lla käy viikonloppuisin kova trafiikki, kun 3 isää hakee lapsiaan viikonloppuhoitoon. Tiijä vaikka sekaisin menisivät :D

Niin tai mikä on tilanne kymmenen vuoden päästä..? Hyvä jos muistaa enää kuka on kenenkin isä...
Näinhän se on. Raukat hyppäävät vääriin autoihin kun eivät enää isäänsä tunnista :xmas:
Ota huomioon, että siinä vaiheessa on varmaan jo ainakin kolme muksua (ja kolme uutta isää ) kuvioissa mukana ja sit se onkin jo haasteellisempaa :xmas:
Tosiaan, unohdin. Onneks on tän viikonlopun yhden illan jutut jo lähteneet ja nyt ei tarvii pelätä raskaaksi tulemista :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Joo, Rouva Silli voi vauhkota siinä ihan rauhassa. Eiköhän mun lapset mieti jo lapsuudessaan isiään, jos ovat miettiäkseen, siellä ne taitaa niitä mietiskellä tälläkin hetkellä kun kerta iseillänsä ovat :flower:

Taidan tarvita lapsiani siihen, mihin kuka tahansa äiti! Ja heikommalla pohjalla se äitiys on, jos se on miehen varaan rakennettu.

PS. Oon savolainen ja varmaan muutenkin kiero
Ainahan ihmisen jotain pitää saada :D

Varsinkin, jos on savolainen.


En pidä yleistyksestä :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Täydelliset mammat taas jeesustelemassa kun joku kehtaa toimia toisin kuin he itse.
Ei se mitään kehtaamista ole. Surullista ja säälittävää.
Mikä sä olet sanomaan noin toisen valinnoista?
Ajattelen lasten puolesta. Tulee surullinen olo 3 lapsen puolesta tuollaisesta kuviosta. Kyllä mä olen aika suvaitsevainen ihminen ja ymmärrän että perheitä on erilaisia kuten ihmisiäkin. Mutta jossain menee raja. Noin nuorelle kuten Emily niin kolme lasta eri isille kuulostaa tosi pahalle.

Muistan kun Emily vannoi ettei ikinä tee enempää kuin kaksi lasta, eikä siitä ole kauaa. Tällä menolla niitä lapsia tulee varmaan toiset kolme lisää ja kaikki eri isille.

Jokaisella on toki oma elämä ja oikeus tehdä elämästään sellaista kuin haluaa. Mutta moni elämä on sen vuoksi aika surullista varsinkin jos kuvioissa on mukana lapsia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
^WTFlle ja toiselle vieraalle voisi tosiaan sanoa, että WTF? Mun käsittääkseni yhden illan juttu on sellainen, että pokataan baarista tai jostain joku seksiä varten, enkä moista ole harrastanut ikinä (sori vaan sinä WTF ja toinen yh tuossa yllä, kaikki eivät tosiaan toimi kuten te) eikä yhdenkään lapseni isä ole mikään yhden tai kahden illan juttukaan :headwall: [/quot

Ihanko tosissas väität että kaikki muksut on ollut tarkkaan suunniteltuja, rakkauden hedelmiä??? Ei mua kiinnosta monenko illan jälkeen sä oot lapses laittanut alulle, mutta ootko oikeesti miettinyt kuinka paljon niitä kiustataan tulevaisuudessa kun kaikilla on eri isä?? Tai kuinka sekasin lapsen elämä menee siitä että sisaruksia viedään eri paikkoihin viikonloppuisin. Jotain rajaa..
Ja kukahan niitä lapsiai isien takia kiusaa - sun lapsesi varmaan, kun aivopeset niille tuollaisen muita halveksuvan asenteen.

Ja mähän olen jo sanonut, että kaksi ensimmäistä oli suunniteltuja ja rakkauden hedelmiä kyllä (mutta en tarkoita parisuhdetta sillä rakkaudella) ja kolmas sai alkunsa ei-suunnitellusti.
 
WTF
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuvitelkaahan vuoden päästä tilanne, kun ap:lla käy viikonloppuisin kova trafiikki, kun 3 isää hakee lapsiaan viikonloppuhoitoon. Tiijä vaikka sekaisin menisivät :D

Niin tai mikä on tilanne kymmenen vuoden päästä..? Hyvä jos muistaa enää kuka on kenenkin isä...
Näinhän se on. Raukat hyppäävät vääriin autoihin kun eivät enää isäänsä tunnista :xmas:
Ota huomioon, että siinä vaiheessa on varmaan jo ainakin kolme muksua (ja kolme uutta isää ) kuvioissa mukana ja sit se onkin jo haasteellisempaa :xmas:
Tosiaan, unohdin. Onneks on tän viikonlopun yhden illan jutut jo lähteneet ja nyt ei tarvii pelätä raskaaksi tulemista :heart:
Välillä mä oikeesti toivon että sä oot vaan provo..
 
mmmmmm
Oliskohan näissä vastauksissa vähän kyseessä sitäkin, että "sitä saa mitä tilaa", "niin makaa kuin petaa" tai miten nyt haluaa asian sanoa. Emilyn kun osaa sanoa aika terävästi (pahastikin) myös. Ellen ihan väärin muista.
 
Non compos mentis
Elämä on valintoja. E on täysi-ikäisenä ja -valtaisena aikuisena tehnyt omansa ja ilmeisesti hoitaa velvollisuutensa. Loppu ei kuulu meille. Mosuo-kansa olisi E:lle ehkä omin "klaani".
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä