Miksi tuo yksi nikki saa vuodesta toiseen kirjoitella tänne aivan sairaita kommentteja

gen
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Ahaa, arvasinkin jo. Väänsit juuri toisessa pinossa tämän arvostelemasi henkilön kanssa. Et ole ihan pulmunen itsekään, tiätsä.
siis mä oon lukenu täs 15 sisään 4 eri ketjua ainakin mis ap on ton mrs shillelaghin kimpus vaikka niis ainakin on ollu normaalii kommenttii
 
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Ahaa, arvasinkin jo. Väänsit juuri toisessa pinossa tämän arvostelemasi henkilön kanssa. Et ole ihan pulmunen itsekään, tiätsä.
siis mä oon lukenu täs 15 sisään 4 eri ketjua ainakin mis ap on ton mrs shillelaghin kimpus vaikka niis ainakin on ollu normaalii kommenttii
Koita lukea se ketju missä isä oli ottanut lasta niskasta kiinni. En ole ainoa joka huomasi sen tyypin sairaat tekstit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Ahaa, arvasinkin jo. Väänsit juuri toisessa pinossa tämän arvostelemasi henkilön kanssa. Et ole ihan pulmunen itsekään, tiätsä.
siis mä oon lukenu täs 15 sisään 4 eri ketjua ainakin mis ap on ton mrs shillelaghin kimpus vaikka niis ainakin on ollu normaalii kommenttii
Koita lukea se ketju missä isä oli ottanut lasta niskasta kiinni. En ole ainoa joka huomasi sen tyypin sairaat tekstit.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1825861
 
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Ahaa, arvasinkin jo. Väänsit juuri toisessa pinossa tämän arvostelemasi henkilön kanssa. Et ole ihan pulmunen itsekään, tiätsä.
siis mä oon lukenu täs 15 sisään 4 eri ketjua ainakin mis ap on ton mrs shillelaghin kimpus vaikka niis ainakin on ollu normaalii kommenttii
Koita lukea se ketju missä isä oli ottanut lasta niskasta kiinni. En ole ainoa joka huomasi sen tyypin sairaat tekstit.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1825861
sitä ketjua onkin jo siivottu!
 
minä
Ihan asiallisia kommentteja kuten tämäkin.Varmaan on kakara jotain pahaa tehnyt
Tänään, 12:39
Mrs Shillelagh

Isäparka on ihan kusessa pojan kanssa, kun sä et ole osannut kasvattaa sitä :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ihan asiallisia kommentteja kuten tämäkin.Varmaan on kakara jotain pahaa tehnyt
Tänään, 12:39
Mrs Shillelagh

Isäparka on ihan kusessa pojan kanssa, kun sä et ole osannut kasvattaa sitä :(
no ei tuo kyllä nyt ihan asiallinen ole eikä edes liity aiheeseen. kääntää äidin syyksi sen, että isä on pahoinpidellyt lasta.
 

Yhteistyössä