Emilyn

  • Viestiketjun aloittaja WTF
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
WTF
Ei oo pois, kunhan uteliaisuuttani asiaa ihmettelin. Se ei vissiin oo kiellettyä..? Ja kyllähän se vähän outoa on jos alle kaksvitosella mimmillä on kolme muksua kaikki eri miesten kanssa.
 
Sori, oon nykyään jo yli 25, vaikka ei sekään taida synninpäästöä antaa tästä kauheudesta :xmas:

Ja mitään pätevää perustelua kellään ei ole antaa, miksi tässä pitäisi parisuhteessa elää, kun hyvä on olla ilmankin. Myös lapsilla :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Sori, oon nykyään jo yli 25, vaikka ei sekään taida synninpäästöä antaa tästä kauheudesta :xmas:

Ja mitään pätevää perustelua kellään ei ole antaa, miksi tässä pitäisi parisuhteessa elää, kun hyvä on olla ilmankin. Myös lapsilla :heart:
Et sä sitten tälläkään kertaa löytänyt sitä elämäsi miestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Sori, oon nykyään jo yli 25, vaikka ei sekään taida synninpäästöä antaa tästä kauheudesta :xmas:

Ja mitään pätevää perustelua kellään ei ole antaa, miksi tässä pitäisi parisuhteessa elää, kun hyvä on olla ilmankin. Myös lapsilla :heart:
Et sä sitten tälläkään kertaa löytänyt sitä elämäsi miestä.
Ei ole ollut mitään "tätä kertaa" ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Sori, oon nykyään jo yli 25, vaikka ei sekään taida synninpäästöä antaa tästä kauheudesta :xmas:

Ja mitään pätevää perustelua kellään ei ole antaa, miksi tässä pitäisi parisuhteessa elää, kun hyvä on olla ilmankin. Myös lapsilla :heart:
Et sä sitten tälläkään kertaa löytänyt sitä elämäsi miestä.
Ei ole ollut mitään "tätä kertaa" ;)
Eikös sulla ollut olevinaan joku ihan kiva mies vähän aikaa sitten? Ja kuka nyt lapsia alkaa vääntämään, ellei luule seurustelevansa oivan miehen kanssa? Sinäkö?
 
Jeesus
Uskomaton akka, ei tommoisten pitäs saada lapsia :(
ja kehtaakin mennä sit jotain äitiä arvostelemaan ja haukkumaan joka joutuu pakosta synnyttämään kuolevan lapsen! Itellään ei ole mitään moraalia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Sori, oon nykyään jo yli 25, vaikka ei sekään taida synninpäästöä antaa tästä kauheudesta :xmas:

Ja mitään pätevää perustelua kellään ei ole antaa, miksi tässä pitäisi parisuhteessa elää, kun hyvä on olla ilmankin. Myös lapsilla :heart:
Et sä sitten tälläkään kertaa löytänyt sitä elämäsi miestä.
Ei ole ollut mitään "tätä kertaa" ;)
Eikös sulla ollut olevinaan joku ihan kiva mies vähän aikaa sitten? Ja kuka nyt lapsia alkaa vääntämään, ellei luule seurustelevansa oivan miehen kanssa? Sinäkö?
Etkö sä stalkkaa tarpeeksi? Jotkut sinkut (äiti ihmisetkin, HYI) harrastaa seksiä vaikka eivät olisi parisuhteessa ja sen seurauksena voi tulla raskaaksi, vaikka sitä ei suunnittelisikaan.

Ja reilun vuoden sinkkuaikana olen tavannut montakin kivaa miestä, kyllähän noita maailmaan mahtuu.

Enkä ole kahta aiempaa lastakaan hankkinut seurustelun vuoksi, ensimmäisellä kertaa olin jo päättänyt erota kun lapsi sai alkunsa (suunnitellusti).

Katsos Rouva, kaikki eivät toimi kuten sinä :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Sori, oon nykyään jo yli 25, vaikka ei sekään taida synninpäästöä antaa tästä kauheudesta :xmas:

Ja mitään pätevää perustelua kellään ei ole antaa, miksi tässä pitäisi parisuhteessa elää, kun hyvä on olla ilmankin. Myös lapsilla :heart:
Et sä sitten tälläkään kertaa löytänyt sitä elämäsi miestä.
Ei ole ollut mitään "tätä kertaa" ;)
Eikös sulla ollut olevinaan joku ihan kiva mies vähän aikaa sitten? Ja kuka nyt lapsia alkaa vääntämään, ellei luule seurustelevansa oivan miehen kanssa? Sinäkö?
Etkö sä stalkkaa tarpeeksi? Jotkut sinkut (äiti ihmisetkin, HYI) harrastaa seksiä vaikka eivät olisi parisuhteessa ja sen seurauksena voi tulla raskaaksi, vaikka sitä ei suunnittelisikaan.

Ja reilun vuoden sinkkuaikana olen tavannut montakin kivaa miestä, kyllähän noita maailmaan mahtuu.

Enkä ole kahta aiempaa lastakaan hankkinut seurustelun vuoksi, ensimmäisellä kertaa olin jo päättänyt erota kun lapsi sai alkunsa (suunnitellusti).

Katsos Rouva, kaikki eivät toimi kuten sinä :flower:
Teetit itellesi lapsen, kun olit päättänyt erota? Oletko sä savolainen, vai muuten vaan mutkalla? Mihin sä niitä lapsia tarvitset? Ja oletko varma, että sun lapset tarvitsevat elämäänsä sun kanssa? Ne voi ruveta vasta aikuisiällä miettimään isiänsä...
 
Joo, Rouva Silli voi vauhkota siinä ihan rauhassa. Eiköhän mun lapset mieti jo lapsuudessaan isiään, jos ovat miettiäkseen, siellä ne taitaa niitä mietiskellä tälläkin hetkellä kun kerta iseillänsä ovat :flower:

Taidan tarvita lapsiani siihen, mihin kuka tahansa äiti! Ja heikommalla pohjalla se äitiys on, jos se on miehen varaan rakennettu.

PS. Oon savolainen ja varmaan muutenkin kiero
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Joo, Rouva Silli voi vauhkota siinä ihan rauhassa. Eiköhän mun lapset mieti jo lapsuudessaan isiään, jos ovat miettiäkseen, siellä ne taitaa niitä mietiskellä tälläkin hetkellä kun kerta iseillänsä ovat :flower:

Taidan tarvita lapsiani siihen, mihin kuka tahansa äiti! Ja heikommalla pohjalla se äitiys on, jos se on miehen varaan rakennettu.

PS. Oon savolainen ja varmaan muutenkin kiero
Ainahan ihmisen jotain pitää saada :D

Varsinkin, jos on savolainen.
 
WTF
Mitähän se kertoo susta jos sä et osaa huolehtia ehkäsystä niin ettet tuu raskaaksi?? Et ainakaan oo kovin vastuullinen äidiksi jos et tollasesta asiasta osaa huolehtia.

Toivottavasti et jatka tota joka paikkaan jakamista siinä vaiheessa kun lapses on esim. koulussa, kiusaamista tapahtuu pienemmistäkin asioista johtuen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
Mitähän se kertoo susta jos sä et osaa huolehtia ehkäsystä niin ettet tuu raskaaksi?? Et ainakaan oo kovin vastuullinen äidiksi jos et tollasesta asiasta osaa huolehtia.

Toivottavasti et jatka tota joka paikkaan jakamista siinä vaiheessa kun lapses on esim. koulussa, kiusaamista tapahtuu pienemmistäkin asioista johtuen..
Ehkäisy? Onks se jotain syötävää? :snotty:

Ja jos lapset kiusaisi lapsia koulussa jonkun äidin seksielämästä, mistähän se "tieto" mahtaisi olla lähtöisin? Jonkun katkeran ydinperhemamman suusta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
Mitähän se kertoo susta jos sä et osaa huolehtia ehkäsystä niin ettet tuu raskaaksi?? Et ainakaan oo kovin vastuullinen äidiksi jos et tollasesta asiasta osaa huolehtia.

Toivottavasti et jatka tota joka paikkaan jakamista siinä vaiheessa kun lapses on esim. koulussa, kiusaamista tapahtuu pienemmistäkin asioista johtuen..
Miksi pitäisi käyttää ehkäisiä silloin kun yritetään raskautta? Se kun vähän vaikeuttaa asioita.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä