Mun mies säälii perheitä jossa on vain tyttölapsia

  • Viestiketjun aloittaja jm
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme juttu:
Oletko vaatinut miestäsi selittämään miksi noin on? Mitä perusteita tuollaiselle voi olla? :eek:
No sen mielestä perheessä pitää olla ainaki yks poika ettei tarvi olla ainokainen uros perheessä :D
Ok. Mutta mistä se tietää, jos joku toinen vaikka nimenomaan haluaa olla ainoa uros tai jos joku toinen sopeutuu muuten vaan loistavasti ainoan uroon rooliin?

Kummallisen ahdas maailmankatsomus miehelläsi. Kuvittelee ilmeisesti että jokainen mies on kuten hän, samanlainen ajatusmaailmaltaan.

Meidän perheessä ei btw ole yhtäkään urosta ja hyvä niin :)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Joopajuu:
Justiinsa samoja asioita voi tehdä tytön kuin pojankin kanssa, esim. klassinen kalassa käynti.
Mutta entäs jos sen pienen prinsessan mielestä matojen elävänä pujottaminen koukkuun on vastenmielistä eikä rimpsessa ilahdu limaisesta hauestakaan? :D

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Joopajuu:
Justiinsa samoja asioita voi tehdä tytön kuin pojankin kanssa, esim. klassinen kalassa käynti.
Mutta entäs jos sen pienen prinsessan mielestä matojen elävänä pujottaminen koukkuun on vastenmielistä eikä rimpsessa ilahdu limaisesta hauestakaan? :D
Mua rupeaa jo oikeesti ällöttämään sun juttusi. Itse olen kalastanut koko lapsuuteni, eikä luultavasti ole hommaa mitä en voisi tehdä samoin kuin mieskin. Lisääntymisriitistä en nyt puhu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Sa sille että hyvä ori tekee tammavarsoja..... :saint:
Niin tekeekin. Hyvän tamman kanssa.
Pääset taas jauhamaan pakkomielteestäsi.
Sulla taitaa olla jotain hampaankolossa. Onko sulle tullut paha mieli jostain? Onko sulla poikia? Tai bemari? Vai oletko lesbo?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua rupeaa jo oikeesti ällöttämään sun juttusi. Itse olen kalastanut koko lapsuuteni, eikä luultavasti ole hommaa mitä en voisi tehdä samoin kuin mieskin. Lisääntymisriitistä en nyt puhu.
Ällöty ihan rauhassa :D Mä olen pienenä tunkenut matoa koukkuun ja ollut innokas kalastaja. Tyttäreni taas ei. Mutta en ole nähnyt mitään syytä, miksi mun pitäisi pakottaa lapsi tunkemaan toinen elollinen olento elävänä koukkuun.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Joopajuu:
Justiinsa samoja asioita voi tehdä tytön kuin pojankin kanssa, esim. klassinen kalassa käynti.
Mutta entäs jos sen pienen prinsessan mielestä matojen elävänä pujottaminen koukkuun on vastenmielistä eikä rimpsessa ilahdu limaisesta hauestakaan? :D
On se hyvä, että maailmassa on tyttöjäkin. Mihin se muuten joutuisi? Tytöt pelestavat ja säilyttävät sitä mukaa, kuin pojat tuhoavat.
 
hanna
Naurettavaa, että vielä nykypäivänäkin elää tuollainen vanhanaikainen ajatus siitä, että perheessä täytyy olla poika/miehellä suvunjatkaja jne. Toista se oli silloin, kun vain miehillä oli perimysoikeus ja sukunimi jatkui vain poikalapsien kautta... Tänä päivänä elämä on pikkuisen erilaista.
Meillä on 1 lapsi, tyttö, josta sekä minä että mies ollaan ikionnellisia. Miehellä ei ole mitään tarvetta saada poika, vaan tyttö riittää hänelle kuulemma vallan mainiosti. Tyttö on ihan isänsä näköinen ja voi halutessaan jatkaa sukua antamalla nimensä lapsilleenkin - mihin siis ylimääräistä lerpaketta jalkojenvälissä tarvitaan? :)
 
p
Alkuperäinen kirjoittaja jm:
Mun mielestä omituista.Kun eihän se perheonni lasten sukupuolesta ole kiinni.
Ei tosiaankaan ole. Joku voisi sääliä sinua, että otit miehen, jonka ajatusmaailma liikkuu tällä tasolla.

tv. yksi, joka katsoi juuri Estonia-dokumentin ;(
 
Keittiönoita
Minä olen taas sitä mieltä, että joka äidillä pitäisi olla oma tyttö <3. =)
Samaa mieltä, Mutta jokaisella naisella pitäisi olla myös poika. Erityisesti niillä, joilla ei ole ollut veljiä. Tutustuminen miesten maailmaan oman pojan kautta auttaa myös ymmärtämään miehiä yleensä.
 
hensku
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Normaalia. Tottakai jokainen mies haluaisi pojan, vaikka sitä eivät ikinä ääneen sanoisi.
No itse asiassa ei halua. Mun mies toivoi esikoisesta tyttöä, jonka sitten saikin. Nyt kun on ollut puhetta toisesta lapsesta, hän ilmoitti heti haluavansa toisen tytön :) Ei siis kannata yleistää. Ja mun mieheni todellakin sanoisi ääneen, jos pojan välttämättä haluaisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Minä olen taas sitä mieltä, että joka äidillä pitäisi olla oma tyttö <3. =)
Samaa mieltä, Mutta jokaisella naisella pitäisi olla myös poika. Erityisesti niillä, joilla ei ole ollut veljiä. Tutustuminen miesten maailmaan oman pojan kautta auttaa myös ymmärtämään miehiä yleensä.
Niinpä. Pojan saatuani mäkin tajusin, mitä ne on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Sa sille että hyvä ori tekee tammavarsoja..... :saint:
Niin tekeekin. Hyvän tamman kanssa.
Pääset taas jauhamaan pakkomielteestäsi.
Sulla taitaa olla jotain hampaankolossa. Onko sulle tullut paha mieli jostain? Onko sulla poikia? Tai bemari? Vai oletko lesbo?
Jos olisin lesbo, niin en noin rumaan ämmään koskisi.
 

Yhteistyössä