Emilyn

  • Viestiketjun aloittaja WTF
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuvitelkaahan vuoden päästä tilanne, kun ap:lla käy viikonloppuisin kova trafiikki, kun 3 isää hakee lapsiaan viikonloppuhoitoon. Tiijä vaikka sekaisin menisivät :D

Niin tai mikä on tilanne kymmenen vuoden päästä..? Hyvä jos muistaa enää kuka on kenenkin isä...
Näinhän se on. Raukat hyppäävät vääriin autoihin kun eivät enää isäänsä tunnista :xmas:
Ota huomioon, että siinä vaiheessa on varmaan jo ainakin kolme muksua (ja kolme uutta isää ) kuvioissa mukana ja sit se onkin jo haasteellisempaa :xmas:
Tosiaan, unohdin. Onneks on tän viikonlopun yhden illan jutut jo lähteneet ja nyt ei tarvii pelätä raskaaksi tulemista :heart:
Välillä mä oikeesti toivon että sä oot vaan provo..
Ajattelin vaan auttaa sua ja kirjoittaa sen, minkä olisit kohta kuitenkin kirjoittanut. Kerro toki lisää seksielämästäni, partnereitteni laadusta ja määrästä, kun tunnut ne niin tarkkaan tietävän :flower:
 
kummastuttaa
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja kummastuttaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Sori, oon nykyään jo yli 25, vaikka ei sekään taida synninpäästöä antaa tästä kauheudesta :xmas:

Ja mitään pätevää perustelua kellään ei ole antaa, miksi tässä pitäisi parisuhteessa elää, kun hyvä on olla ilmankin. Myös lapsilla :heart:
Eikös niitä lapsia olisi voinut yhdelle ja samalle miehelle tehdä, ilman parisuhdetta?
Olisi, en vaan jaksanut sitä ensimmäistä enää saman katon alla ja tuli kerettyä pyöräyttää vaan se yksi ja luulin ensin, etten enempää pyöräyttäisikään, koska kuvittelin sen menevän hankalaksi.

Käytännössä tuli nähtyä, ettei se hankalaa ole eikä kuviota kaada kolmaskaan lapsi.
OK, mutta olisithan voinut olla vain kaveria etkä nurkissasi pyörittää. Näin olen itse kuopukseni tehnyt, pitkän avioliiton jälkeen. Isommat lapset aviomiehelle ja tämä yksin, ilman elatusmaksuja ja tunnustuksia. Tapailee silti isäänsä pari kertaa vuoteen, johtuen pitkästä välimatkasta.
 
Muisti-Miina
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Muisti-Miina:
Minä muistan, kun Emilyn täällä palstalla kauhisteli toista raskaaksituloaan aikanaan. Oli aika vasta eronnut ekan lapsensa isästä ja uusi oli tullut vasta kehiin.

Mietiskeli kovasti hermojensa kestävyyttä, kun oli tiukkaa ekan lapsen kanssa.
Reps ja kops tällekin, ihan suunnitellusti sai toinenkin alkunsa ja palstalla on arvosteltu niistä hyvistä hermoista, kun se ärsyttää joitakin ettei jokainen äiti ole jatkuvasti masennuksen partaalla lasten kanssa.
Mä olen huomannut ennenkin, että sulla on hyvin valikoiva muisti. Tasan varmasti valitit hermojesi kestävyyttä ja kauhistelit sitä vaihtoehtoa, jos olisit raskaana.

Ja kai sulla sitten oli aavistus tai tieto asiasta, kun pian kerroitkin raskautuneesi.

Ja sun hermoista vielä... ei se ole mikään hermojen mitta, onko masentunut vai ei. Ennemminkin sun heikot hermot tulee jatkuvasti ilmi kiivaina palopuheina ja monologeina, joilla sulostutat palstaa toistuvasti. Hermostut ja loukkaannut ihan pienistäkin asioista, etkä osaa keskustella rakentavasti.

Mulle olikin ihan uusi tieto, että olet saanut jo kolmannen lapsen ja taas eri miehelle. Kyllähän se kertoo hälyttävää totuutta elämänhallinnan vakavasta puutteesta.

 
hola
Hyvä Emilyn!!! Pidä lippu korkealla ja unohda ihmisten turhat puheet!!! Ja ehkä oikeassa elämässä ei kannata ilmoitella kaikille että kaikilla lapsilla eri isä. Mitä se ulkopuolisille kuuluu? Kuitenkin kaataa sun niskaas kaiken. Tsemppiä sinulle ja lapsillesi!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Elämä on valintoja. E on täysi-ikäisenä ja -valtaisena aikuisena tehnyt omansa ja ilmeisesti hoitaa velvollisuutensa. Loppu ei kuulu meille. Mosuo-kansa olisi E:lle ehkä omin "klaani".
Ihanaa, kiitos! Löysin tämän artikkelin http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=5466:kun-nainen-dominoi-seksiae-ja-yhteisoeae&catid=10:ulkomaat-paeaeuutinen-&Itemid=6

Toden totta, tuohon voin samaistua. Ihana ahaa-elämys :D Ja korostan sieltä myös lausetta; "Tietenkin myös mosuot rakastuvat, mutta elinikäiset suhteet ovat heidän keskuudessaan harvinaisia" Yksi mies kävisi hyvin, jos hän sopisi kaikilta osin pakettiin. Tällä hetkellä sellainen sopiminen tuntuu ajankohtaisemmalta vasta sitten, kun lapset alkavat lähennellä täysi-ikää tai ovat jo täysi-ikäisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muisti-Miina:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Muisti-Miina:
Minä muistan, kun Emilyn täällä palstalla kauhisteli toista raskaaksituloaan aikanaan. Oli aika vasta eronnut ekan lapsensa isästä ja uusi oli tullut vasta kehiin.

Mietiskeli kovasti hermojensa kestävyyttä, kun oli tiukkaa ekan lapsen kanssa.
Reps ja kops tällekin, ihan suunnitellusti sai toinenkin alkunsa ja palstalla on arvosteltu niistä hyvistä hermoista, kun se ärsyttää joitakin ettei jokainen äiti ole jatkuvasti masennuksen partaalla lasten kanssa.
Mä olen huomannut ennenkin, että sulla on hyvin valikoiva muisti. Tasan varmasti valitit hermojesi kestävyyttä ja kauhistelit sitä vaihtoehtoa, jos olisit raskaana.

Ja kai sulla sitten oli aavistus tai tieto asiasta, kun pian kerroitkin raskautuneesi.

Ja sun hermoista vielä... ei se ole mikään hermojen mitta, onko masentunut vai ei. Ennemminkin sun heikot hermot tulee jatkuvasti ilmi kiivaina palopuheina ja monologeina, joilla sulostutat palstaa toistuvasti. Hermostut ja loukkaannut ihan pienistäkin asioista, etkä osaa keskustella rakentavasti.

Mulle olikin ihan uusi tieto, että olet saanut jo kolmannen lapsen ja taas eri miehelle. Kyllähän se kertoo hälyttävää totuutta elämänhallinnan vakavasta puutteesta.
Perehdypä ensin tuohon elämänhallinta termiin, ennen kuin alat analysoimaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ei ole ollut mitään "tätä kertaa" ;)
Sä et sisimmäs usko itsekään tuohon :hug:
Ei ole uskon asia ja tunnen sisimpäni erinomaisesti :flower: En täällä tiedota jokaisesta ihmissuhteestani, kohtaamisistani ja tunteistani niissä, joskin tulevan vauvan isästä olen sen kertonut, mikä on totta; kävimme kivoilla pitkillä treffeillä, hommassa ei ollut aineksia sen suuremmille tunteille, vaikka kuten huomata voi, sen jälkeenkin vielä harrastimme seksiä.

Sen olen kyllä aiemmin kirjoittanut, että jos joku tuota teoriaa yrittää että olen halunnut em. miehen parisuhteeseen, että minulla on ollut tunteita ihan toiseen suuntaan mutta se juttu ei kuulu tähän :snotty:
 
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Muisti-Miina:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Muisti-Miina:
Minä muistan, kun Emilyn täällä palstalla kauhisteli toista raskaaksituloaan aikanaan. Oli aika vasta eronnut ekan lapsensa isästä ja uusi oli tullut vasta kehiin.

Mietiskeli kovasti hermojensa kestävyyttä, kun oli tiukkaa ekan lapsen kanssa.
Reps ja kops tällekin, ihan suunnitellusti sai toinenkin alkunsa ja palstalla on arvosteltu niistä hyvistä hermoista, kun se ärsyttää joitakin ettei jokainen äiti ole jatkuvasti masennuksen partaalla lasten kanssa.
Mä olen huomannut ennenkin, että sulla on hyvin valikoiva muisti. Tasan varmasti valitit hermojesi kestävyyttä ja kauhistelit sitä vaihtoehtoa, jos olisit raskaana.


Sulla on Emilyn vielä aika naiivi asenne elämään, mikä kertoo siitä että lapset on sun kohdalla tehty liian nuorena. En syrji nuoria äitejä, jotkut ovat jo 18-vuotiaana kypsiä äidiksi, Emilyn ei ilmeisesti vieläkään. Ne yhden illan jutut ja muut miesseikkailut kannattais hoitaa ennen lapsia...
Ja kai sulla sitten oli aavistus tai tieto asiasta, kun pian kerroitkin raskautuneesi.

Ja sun hermoista vielä... ei se ole mikään hermojen mitta, onko masentunut vai ei. Ennemminkin sun heikot hermot tulee jatkuvasti ilmi kiivaina palopuheina ja monologeina, joilla sulostutat palstaa toistuvasti. Hermostut ja loukkaannut ihan pienistäkin asioista, etkä osaa keskustella rakentavasti.

Mulle olikin ihan uusi tieto, että olet saanut jo kolmannen lapsen ja taas eri miehelle. Kyllähän se kertoo hälyttävää totuutta elämänhallinnan vakavasta puutteesta.
Perehdypä ensin tuohon elämänhallinta termiin, ennen kuin alat analysoimaan.
 
Muisti-Miina
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Muisti-Miina:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Muisti-Miina:
Minä muistan, kun Emilyn täällä palstalla kauhisteli toista raskaaksituloaan aikanaan. Oli aika vasta eronnut ekan lapsensa isästä ja uusi oli tullut vasta kehiin.

Mietiskeli kovasti hermojensa kestävyyttä, kun oli tiukkaa ekan lapsen kanssa.
Reps ja kops tällekin, ihan suunnitellusti sai toinenkin alkunsa ja palstalla on arvosteltu niistä hyvistä hermoista, kun se ärsyttää joitakin ettei jokainen äiti ole jatkuvasti masennuksen partaalla lasten kanssa.
Mä olen huomannut ennenkin, että sulla on hyvin valikoiva muisti. Tasan varmasti valitit hermojesi kestävyyttä ja kauhistelit sitä vaihtoehtoa, jos olisit raskaana.

Ja kai sulla sitten oli aavistus tai tieto asiasta, kun pian kerroitkin raskautuneesi.

Ja sun hermoista vielä... ei se ole mikään hermojen mitta, onko masentunut vai ei. Ennemminkin sun heikot hermot tulee jatkuvasti ilmi kiivaina palopuheina ja monologeina, joilla sulostutat palstaa toistuvasti. Hermostut ja loukkaannut ihan pienistäkin asioista, etkä osaa keskustella rakentavasti.

Mulle olikin ihan uusi tieto, että olet saanut jo kolmannen lapsen ja taas eri miehelle. Kyllähän se kertoo hälyttävää totuutta elämänhallinnan vakavasta puutteesta.
Perehdypä ensin tuohon elämänhallinta termiin, ennen kuin alat analysoimaan.
Samma för dig.

 
Rakas ystävä
Jos olisit niin sinut elämäntilanteesi ja -tapasi kanssa kuin vakuuttelet, ei sinun tarvitsisi jatkuvasti selitellä elämääsi ja tapojasi muille.
 
tt
1 ilta sinne tänne, kunhan muistaa mikä lapsi oli kenenkin kanssa, tai voihan se varmaan olla kuka vaan kun ei itsekään tiedä kumppaniden määrää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rakas ystävä:
Jos olisit niin sinut elämäntilanteesi ja -tapasi kanssa kuin vakuuttelet, ei sinun tarvitsisi jatkuvasti selitellä elämääsi ja tapojasi muille.
Se, että olen itseni kanssa sinut, ei liity mitenkään siihen, että jotkut muut täällä eivät voi olla sinut sen kanssa, että joku elää eri tavalla kuin he.

Ja kaippa sitä itse yhä joskus elättelee toivoa, että nuo tiukkanutturaiset arvostelijat möyhisivät itsensä pienestä pumpulimaailmastaan ulos ja tajuaisivat, että on erilaisia perheitä eikä yhden vanhemman perheessä eläminen tee lapsesta sen kierompaan kasvanutta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Enkä ole kahta aiempaa lastakaan hankkinut seurustelun vuoksi, ensimmäisellä kertaa olin jo päättänyt erota kun lapsi sai alkunsa (suunnitellusti).
Mä muistan kuinka sä hehkutit teijän parisuhteen kestävyyttä ja hyvyyttä vielä kun tuo ensimmäinen oli syntynyt, samoin muistan ne tappelut huoltajuudesta ja tapaamisoikeuksista. Silloin sulla oli uus ihana mies jota parempaa ei löydy ja kuinka ihanaa teillä oli ....
Ei ihme ettet enää kolmatta ihanuutta kotiisi ota
 
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
1 ilta sinne tänne, kunhan muistaa mikä lapsi oli kenenkin kanssa, tai voihan se varmaan olla kuka vaan kun ei itsekään tiedä kumppaniden määrää.
Aika tyhmä pitää ihmisen olla jos ei muista lastensa isiä. Sä voisit hyvinkin olla tuollainen äiti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
1 ilta sinne tänne, kunhan muistaa mikä lapsi oli kenenkin kanssa, tai voihan se varmaan olla kuka vaan kun ei itsekään tiedä kumppaniden määrää.
Joo, täytynee lähettää postia joillekin 7 vuoden takaisille seksikumppaneille, jos se olis joku niistä :xmas:
 
Muisti-Miina
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rakas ystävä:
Jos olisit niin sinut elämäntilanteesi ja -tapasi kanssa kuin vakuuttelet, ei sinun tarvitsisi jatkuvasti selitellä elämääsi ja tapojasi muille.
Se, että olen itseni kanssa sinut, ei liity mitenkään siihen, että jotkut muut täällä eivät voi olla sinut sen kanssa, että joku elää eri tavalla kuin he.

Ja kaippa sitä itse yhä joskus elättelee toivoa, että nuo tiukkanutturaiset arvostelijat möyhisivät itsensä pienestä pumpulimaailmastaan ulos ja tajuaisivat, että on erilaisia perheitä eikä yhden vanhemman perheessä eläminen tee lapsesta sen kierompaan kasvanutta.
Tasapainoinen ihminen antaa muiden ihmisten olla rauhassa mielipiteineen eikä kailota koko elämäänsä toisten ruodittavaksi. Sun ensimmäinen exhän on nyksänsä kanssa ainakin aiemmin seurannut sun elämää ja tempauksia täältä palstalta. Ihan itse olet tämänkin seikan kertonut.

 
myös yh
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Se, että olen itseni kanssa sinut, ei liity mitenkään siihen, että jotkut muut täällä eivät voi olla sinut sen kanssa, että joku elää eri tavalla kuin he.

Ja kaippa sitä itse yhä joskus elättelee toivoa, että nuo tiukkanutturaiset arvostelijat möyhisivät itsensä pienestä pumpulimaailmastaan ulos ja tajuaisivat, että on erilaisia perheitä eikä yhden vanhemman perheessä eläminen tee lapsesta sen kierompaan kasvanutta.
Pumpulimaailmasta? Kyllä kaksi läsnäolevaa vanhempaa on lapsen etu yli 90% tapauksissa.
 
myös yh
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
mitenkään arvostelematta ja ihan uteliaisuudesta, aiotko jatkossa kertoa kättelyssä mieille et lapset eri isille? Miten ne on tähän asti suhtautuneet?
Mua kiinnostaisi myös ihan käytännön elämä, että miten järjestelet lasten tapaamiset isiensä kanssa siten, että sisarukset ehtivät viettää aikaa keskenäänkin..?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä