Hakutulokset

  1. S

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Paljon onnea iina_!
  2. S

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Ääh, unohdin nyt sitten eli rakenneultra 21.12 ja alkuun ollu vahva poikaolo, mutta nyt kyllä sekin vähän laantunut :p Seepia
  3. S

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Vähän aikaa ollu täydessä nettipimennossa, kun päätettiin antaa lapsukaiselle nukkumarauha ja siirtää tiekat olkkariin. Huomasin siinä vaiheessa ku aloin nettipiuhaa laittamaan, että tämäpä ei riitäkään kuin puoleen väliin :stick: Ja sitten täällä onkin ollut draamaa ja kaikki on tainnut muuttaa...
  4. S

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    (.) Suoraan vaan omaan napaan :p Juuri kun ehdin kehua, että olo on parantunut, niin nyt olenkin oksennellut jo kolmena päivänä peräkkäin... Ei pitäisi kehua liian aikaisin! Masussakin on taas tuntunut epämääräisiä kipuja, joten olenkin hyvin tyytyväinen, ettei pikkuinen suostunut näyttämään...
  5. S

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Idylli ja Elna :hug: voimia!
  6. S

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Meillä noi kaveripariskunta lähinnä kysy sillain hienosti kiertäen siitä kummiasiasta: "Pitääkö meidän varata joku viikonloppu ristiäisiä varten?" He kun tiesi, että kutsutaan vaan 'mummit ja kummit'. Tämäkin kyllä ehkä johtui siitä, että heillä oli tiedossa kahdet muutkin ristiäiset, joista...
  7. S

    Asuntolaina

    Itse sain jopa opiskelijana asuntolainan, mutta minulla olikin jonkun verran alkupääomaa. Mutta pankistahan tuota kannattaa kysyä ja ilman muuta ilmoittaa kaikki tulot mitä teillä on. Asumistukea saa kyllä myös omistusasunnon vastikkeeseen sekä 50% asuntolainan koroista lasketaan...
  8. S

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Jotenkin aivan ihanaa lukea Neiti80:n kuulumisia. On ne kaksosraskaudet niin jänniä :D Ultraonnea kaikille, joilla se ultra nyt on, kun en muista nimiä :p Dulce86:lle onnea uuteen kotiin! Mukava kuulla, että Li:llä menee jo paremmin miehen kanssa! Kummeista: Miehen kanssa mietittiin...
  9. S

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Jee, ensimmäinen periodi ja tentit ohi. Nyt ehtii taas vähän kirjoittelemaankin :) Oltiin vielä eilen ja tänään auttelemassa kavereiden remontissa. Li:lle paljon voimia :hug: Minkäställevoi onnea hyvistä ultrakuulumisista! :flower: Syli84:n närästyslistaa lueskelin ja naureskelin, koska...
  10. S

    Kaupassa käynti, jos ei ole autoa

    Meillä ei ole autoa lainkaan, mutta emmepä sitä ole kokeneet tarvitsevammekaan. Lähikauppaan on 23 askelta rapun ovelta ja kauppakeskukseen noin 300m. Raskausaikana oli käytössä mummokärryt ja reppu. Nykyään käymme pääasiassa *pyörän peräkärryn' kanssa ostoksilla. Sen peräluukkuun menee helposti...
  11. S

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    DsariaL :hug: voimia! Vakuutuksesta: Me ei olla ottamassa vakuutusta ainakaan ennen syntymää. Minulle ei esikoisella ole kuin tapaturmavakuutus ja siitä on ollut hyötyäkin aina välillä. Nyt tuolle toiselle otettiin myös vaan tapaturmavakuutus. Ainakaan vielä ei ole ollut vakuutukselle...
  12. S

    mitä rahaa voi yh saada?

    Mä olin 18v, kun sain 'isättömän' poikani. Lukio kesken ja ei mainittavammin työkokemusta. Tulot oli just noi mitä Cecilia sanoi. Nyt poika on kohta 16v ja ihan hyvin ollaan pärjätty. Lukionkin sain käytyä loppuun sen jälkeen kun lapsi oli syntynyt. Eiköhän se siskokin ihan hyvin pärjää :)
  13. S

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Kiitos tiuhti_ uudesta pinosta! Meille tulee ihan perinteiset ristiäiset. Kummitkin ovat olleet tiedossa jo aika kauan. Mietittiin kun odotettiin edellistä, että keitä haluaisimme kummeiksi ja jaettiin ne ihmiset suunnilleen kahteen samanlaiseen joukkoon, kun tiedettiin, että halutaan kaksi...
  14. S

    G: Kuinka monena vuotena olet ollut raskaana?

    -95, -10, -11 ja toivottavasti vielä -12 :D Neljäs raskaus menossa, aika alussa vielä ja kaksi poikaa on.
  15. S

    ***Toukokuun Toivotut***

    Ikäeroista: Meillä miehen kanssa ikäeroa 8 vuotta. Minä olen se vanhempi :p Minun esikoisellani ja tällä tulevalla pienellä olisi ikäeroa noin 16,5v. Miehen esikoinen/minun toinen olisi sitten toukokuussa 1v 3kk, joten vilinää sitten odotettavissa :p Toivottavasti tuon vanhimman teini-ikä vähän...
  16. S

    ***Toukokuun Toivotut***

    tiuhti_ voit laittaa mun la:ksi vaikka ton 16.5. Päivittelen sitä sitten, kun jotain uutta informaatiota tulee :p
  17. S

    ***Toukokuun Toivotut***

    Hei kaikille! :wave: Jospa minäkin uskaltaisin ilmoittautua mukaan. Olen 34v kahden pojan (10/95 ja 2/11) äiti. Plussa testin tein jo 8.9, joten viikkoja tuolloin luultavasti se noin 4(-7)... Edelliset menkat (tai oikeastaan keskenmeno) minulla oli 22.5.2010, joten siitä ei nyt kauheasti ole...
  18. S

    Miehen kiinnostus lasta kohtaan raskauden aikana?

    Mun mies taitaa olla aika samanlainen tässä asiassa kuin ap:n mies :) Tuli kyllä kokeilemaan vatsaa kun pyysin, katseli lastentarvike vaihtoehtoja mitä tarjosin ja sanoikin ehkä jotain niihin. Mutta ei kyllä oikeastaan mitään tehnyt oma-alotteisesti. Loppuraskaudesta täräytinkin päin naamaa...
  19. S

    Onko kokemusta uudistaloklausuulista?

    Jos asunto olisi superkiva ja itsellä olisi tällä hetkellä joustava asumisratkaisu, voisin moiseen kauppaa ryhtyäkin. Itselläni on kokemusta kahdesta uudistalokohteeseen muutosta. Toinen viivästyi melkein kuukaudella ja toinen valmistui 2 viikkoa etuajassa. Kokemusta tästä klausuulista ei siis...
  20. S

    Mitä mieltä olet poikani nimestä?

    Minun vuonna -95 syntyneen poikani nimi on Niko Petteri. Mielstäni se on ihan hyvä nimi :D Vähän välillä ärsyttää, kun kaikissa vertauksissa, joissa lapsi ei käyttäydy kunnolla puhutaan nicopettereistä...

Yhteistyössä