~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

Huomenia :)

ensmmäisenä..
DsariaL, ehdinkin ensin kommentoimaan kamalaa tiputusrumbaasi, mutta menikin jalat alta totaalisesti suru-uutisista :( olen kovin pahoillani muru :heart: vetää kyllä ihmisen sanattomaksi :hug: voimia paljon! olet mielessä :heart:

Masu12, mie lisäilen sinut listalle =) tervetuloa vielä kerran!

InCase, muutetaan ;)

mymosa ihanaa kuulla että kaikki on niinku pitääkin :kiss: mahtavaa =)

viljonkka89, minä jopa ihmettelin mieheni reaktiota kiukkuuni :D se ei oo moksiskaan ja tokaisi jopa kun kiukustuin tiistaina ruuan laitosta, että kai se tuo kuuluu asiaan.. ja hymyili päälle :) sinä hetkenä se ärsytti lisää minua mutta nyt ymmärrän häntäkin.. ei hän tahtonut ärsyttää mua vaan ottaa asian rennosti, niinku pitääkin! ja mä oon taas normaalisti aika tulinen pakkaus, ja nyt raskauden alussa ainaki (en tiedä muuttuuko tämä) oon ollu taas tooooosi lepposa :) tai on tullu vaan pari kunnon kiukunpuuskaa nyt raskauden aikana, ja muutama pienikin.. mut pääasiallisesti oon ollu tosi rentona! mut on ne hormoonit ihmeellisiä :D onko sulla mitää konsteja tuohon nenän tukkosuuteen? ittelläni todettii taas eilen poskiontelotulehdus :( antibioottia en edes ottanu vaan joudun menemään siihe punktioon, tyhjentävät kaiken pois nenästä niillä isoilla piikeillä ja arvaa vaan pelottaako.. ja nenäkannun otan nyt käyttöön :| kävin eilen ostamassa apteekista sen!

Princessa, verenpaineista.. itsell oli ekalla neuvolakäynnillä paineet kans tosi alhaiset, kävin oikein tarkistaa neuvolkortista ja siihen on kirjattu 93/58.. ja se tulos saatiin kolmannella mittauksella :D sitä ennen 2 ekaa oli vielä alhaisempia!

kutinaa on täälläkin, ja juurikin jaloissa ja alaselässä myös! mulla on kyllä tosi kuiva iho.. mut viime viikolla mulla oli jaloissa ihan jotai punasia näppyjä ja ne kutisi vielä enemmän, meni ihan perusrasvalla rasvaamalla pois!

vakuutuksesta, me meinataan ottaa :) IFillä on silleen että sen saa jo ottaa rv12 jälkeen, kunhan ultra on käyty rv 10 jälkeen.. ja siitä pitää olla lausunto sitten vakuutusyhtiöön.. ja siellä oli muistaakseni niin, että äiti joka on 41 vuotias lapsen laskettuna aikana saa vielä vakuutuksen :) me ei kumminkaan oteta sitä ihan heti varmaan rv12 jälkeen, odotellaan hetkinen.. ja juurikin otetaan jo silloin kun laps on masussa vielä, koska silloin se korvaa sen jos pienellä on jotain syntyessään!

lily-rose, teinit on teinejä :) alkushokki meni onneksi äkkiä ohitse ja nyt voi alkaa perheen yhteinen onnellinen odotus :heart:

voi kun mun maailman aina pysähtyy huonon uutisen kuullessa, tulee niin paha mieli ja ajatus siitä miksi tää on niin epäreilua :'( voimia vielä kaikille niille jotka sitä tarvitsee! :hug:

tiuhti ja PikkuT :heart: 9+5
 
  • Tykkää
Reactions: lily-rose
DsariaL :hug: paljonpaljonvoimia ja jaksuja sinne :(:heart:

mymosa ihania ultra kuulumisia :heart:
Meillätuo napero oli 47mm ja NT oli 1,1 vissiin kai ihan normaali lukemissa kun ei mitään kerrottu:D Oon lukenut et alle 3 pitää olla...??!

Mulla on rakenne ultra 22.12, saa sit ehkä tietää sukupuolen vähän niin ku joululahjaks :)

lapsille kertomisestahaluaisin kertoo jo, mut ehkä olis hyvä että muutkin sen jo tietäisi:D


Hyvää alkavaa viikonloppua täältä kaikille... :)

t:tiuhti84 ja piiperoinen 11+3
 
DsariaL voi kurjuus, voimia! :hug:

Sadettajalle kovasti paranemisia!

mymosa onnea hyvistä ultrakuulumisista! :flower:

Kiitos kaikille tsempityksistä eilen olleeseen ultraan! En ehtinyt jotenkin jännittää yhtään, kun oli taas päivä niin täys. :) Kaikki oli oikein hyvin, kokoa jo 49,2 mm eli kasvaa kovasti jo viikossa! :heart: Viikot oli 11+1 ja ultran mukaan 11+5 (sekä alakautta että vatsan päältä), mutta ei sitten lähtenyt muuttamaan laskettua aikaa, kun se kuulemma muutetaan, jos poikkeaa viisi päivää. Niskaturvotus oli 0,5 mm, mutta vähän epävarma mitta, kun tyyppi oli niin eloisa, ettei saanut kunnolla sitä otettua! :) Ihan mahdoton menijä ja venkula ja jalka löi tahtia. :heart: Tekonimikin muuttui sitten Rymy-Eetuksi. :heart: Mutta kätilö sanoi, ettei niskassa tosiaan näy edes mitään, joten tuohon voidaan luottaa. Oli muuten sama kätilö, kuin edellisen kanssa sekä nt-ultrassa, että synnytyksessä. :) Puhuttiin jo pelkopolistakin edellisen synnytyksen jäljiltä, ja mies saa tulla myös mukaan. ;) Rakenneultra on sitten 16.12. Silloin katsotaan, että tarviiko LA muuttaa aikaisemmaksi, jos vielä kovasti isompi. En kyllä haluaisi, kun on sama kuin edellisellä. =) Ai niin, ja istukka on sitten edessä, kuten epäiltiin, eli liikkeet ei varmaan tunnu yhtä aikaisin kuin viimeksi (rv 15) ja siksi ne sydänäänetkään ei kuulunu. Nyt saatiin hetki kuunnella. :heart:

Vakuutuksista Meillä oli edellisellä Fenniasta raskausaikana otettu vakuutus ja mies itseasiassa jo pari viikkoa sitten puhui tämän masussa olevan vakuuttamisesta, kun vakuutusyhtiöstä oli soitettu, tarvitsisiko jotain päivitellä. :) Meinasin, että jos ei IHAN VIELÄ kuitenkaan. ;) Mutta otetaan siis Fenniasta, meillä siellä kotivakuutukset yms. ja kaikki muut lapset, koirat sekä pari hevosta. Loput hevoset on Tapiolassa.

Mies tulee synnytykseen mukaan ehdottomasti, vaikka eilen vitsailikin kätilölle, että eikö se miesten pelkopoli ole tuolla alakerrassa, missä on bilispöytä ja A-oikeudet. :LOL: On uhannu istua kahvilla, kun mä synnytän, mut ei tasan onnistu! :p Eikä se tosissaan.

Mä palaan vielä noihin vanhoihin, mitä unohdin aiemmin kommentoida... Eli ristiäiset meille tulee tietenkin, kaikki muutkin on kastettu. Mä en oo noista nimiäisistä kuullut kun vasta pari vuotta sitten ekan kerran; kaikki tuttujenkin lapset on kastettu. Ja kyllä me käydään sitten kirkossa kuuntelemassa, kun vauvan nimi siellä kerrotaan, vaikkei mitään uskovaisia ollakaan. Käyn myös seurakunnan perhekerhossa nuorimmaisen kanssa ja laulan kyllä mukana, jos siellä joskus joku virsi osuu kohdalle (tällä viikolla oli kanttori soittamassa pianoa ja laulettiin ja leikittiin). Esikoinen juuri keväällä pääsi ripille ja nyt isoskoulutuksessa, joka mun mielestä ihana juttu! :heart:

Imetyksestä Imetin ekaa 6,5 kk, tokaa 8 kk ja kolmatta 8,5 kk. Ekan kans alku oli hankalaa, mut kahden päivän vanhasta alko sujumaan ja koen sen todella elämää helpottavana. En jaksais sitä pullorallia... Ton kolmannen imetys sattu alusta loppuun asti aina, ku alko imemään (oppi väärän imuotteen, enkä korjannu sitä ajoissa...), joten oli tavallaan helpotus, kun loppui, mut en olis silti vaihtanu pulloon. Noin 3,5-kuisesta oon alkanu antaa iltasin maissivelliä, ku ovat alkaneet heräillä yöllä enemmän. Ja kiinteiden maistelu ja syöminen on alotettu 4-kuisena. Niin meidän neuvolassakin suositeltiin, koska on helpompaa kuin vasta puolivuotiaana aloittaa ja kieli kun joutuu "töihin", voi vaikuttaa puheenoppimiseen.

tiuhti_ tosiaan mulla hommaa riittää, ja vähempikin riittäis. :p Tällä hetkellä tän väsymyksen kanssa tietenkin joku kärsii, ja nyt se on ollu koti ja piha. Kesäkukat on melkein kaikki vielä paikoillaan, rupsahtaneina. :( Ja imuroin viimeks kaks viikkoa sitten (toki oon lakaissut ahkerasti) ja arvaa vaan, kestänkö tätä taloa, kun olen tosi tarkka siisteydestä. :p Eli kohta siivoamaan! Talli taitaa olla tällä hetkellä siistimpi, kun siellä on siivottava päivittäin hevosten karsinat ja muu menee samalla. ;) Mutta en mä valita, mun ei tarvii sentään käydä tällä hetkellä ansiotöissä, jonka lisäks tän shown pyörittäminen ei kyllä onnistuisikaan. Mä saan hoitaa lasta (lapsia) kotona ja hevosia päivät, niin mitä sitä vois muuta toivoa? =)

lily-rose meilläkään ei teinit vielä tiedä, ja meinataan kertoa vasta viikon päästä, kun esikoinen on täällä. Tyttö on kyllä varmaan jo arvannu, mut en myöntäny, kun se kysy joku viikko sitten, miks mun maha on niin kasvanu... :ashamed: Toivottavasti antaa anteeks mun valehtelun...

Anopille ja appiukolle kerrottiin eilen, anoppi oli jotenki vähän hölmistynyt, vaikka oli kuulemma arvellutkin jo (ja ei vähiten kai mun mahan koosta...), ja appiukko onnitteli ja kysyi, että meinaatte sitten suurperheen perustaa? :) No, sanoin, et pitäähän pienellä olla kaveri, kun maalla asutaan, mutta en ole suostunut miehen haaveisiin seitsemästä veljeksestä. :LOL: Siihen se totes, että niin, ekalla on jo nimi väärin. :p

Mutta nyt siis siivoamaan... Mukavaa viikonloppua kaikille!

Ja onnea maanantaina ultraan meneville, jos en ehdi sitä ennen kirjoittelemaan! :heart:

bambiina77 & Rymy-Eetu 11+2
 
DsariaL :hug: voimia!

Vakuutuksesta: Me ei olla ottamassa vakuutusta ainakaan ennen syntymää. Minulle ei esikoisella ole kuin tapaturmavakuutus ja siitä on ollut hyötyäkin aina välillä. Nyt tuolle toiselle otettiin myös vaan tapaturmavakuutus. Ainakaan vielä ei ole ollut vakuutukselle käyttöä.

Mies tulee meillä synnytykseen mukaan. Jos lähtö tulee yöllä, niin tuo esikoispoika lupasi vahtia tätä nuorempaa ja mummo tulee sitten aamusella paikalle heti herättyään. Muuten heitetään pienempi varmaan mummolaan sitten matkalla sairaalaan. Matkaa sinne taitaa olla noin 20 km.

Ultrat meillä osuikin näköjään samoille päiville LuvLucyn kanssa :D . Nt- ultra on 25.10 ja rakenneultra 21.12. Meillä on Kättärillä, joten ei muistaakseni kuitenkaan samassa paikassa olla. Tänään käytiin terveyskeskuksessa ultrassa ja lopputulos on se, että olen aivan hämmentynyt. Lääkäri ei ole ikinä ollut maailman selkein, mutta tänään ei tainnut olla edes hyvä päivä :p Sai lasketuksi ajaksi 13.5, pikkuisen pituus oli kuulema vähän yli 2 cm ja viikkoja on nyt 8+3. Tuon yli 2cm ja 13.5 mun mielestä täsmää kohtuudella, mutta mikäköhän tuo 8+3 on? Raskaustesti kuitenkin on näyttänyt positiivista 8.9, joten ei mielestäni ole kovin todennäköistä, että olisi viikkoja noin vähän. Menkkojahan minulle ei ehtinyt tulla ollenkaan edellisen synnytyksen jälkeen. Noh, yritän nyt vakuutella itselleni, että sanoi vahingossa yhden viikon liian vähän tai jtn, koska jostainhan sai tuon lasketun ajankin.... Ja eipä tässä ole enää kuin 1,5 viikkoa tuohon nt-ultraan, kun en viitsi sitä lähteä siirtelemään noilla ristiriitaisilla tiedoilla mihinkään suuntaan. On kuitenkin tuon 8+3 mukaan vähintään se 10+0 silloin, joten pitäisi olla ihan ok aika ultralle.

Kertomisesta: Meillä tuo teinipoika (ylihuomenna 16v <3) on tiennyt jo siitäkin, että yritetään saada toinen pikkuinen tähän heti perään. Miehen esikoinen/ minun toinen poika on nyt 7kk ja hän ei vielä oikein ole tainnut ymmärtää, kun ollaan sanottu, että sinusta tulee isoveli keväällä :D . Muutenkin ollaa kertoiltu vähän kaikille, joiden kanssa on tullut juteltua asiasta... Ei olla sitäkään salattu, että halutaan nyt kaksi pienellä ikäerolla. Aika moni on ehkä tästäkin johtuen kysellyt, että joko on tärpännyt...

Nenätukko, kutinaa ja mielialanvaihteluita löytyy täältäkin :wave: Edellisessä raskaudessa synnytys paransi tuon nenätukon, kutinaa ei ollut silloin ollenkaan ja jossain vaiheessa tuo mielikin vähän laantui. Mies jo totesi, että onneksi tämä tuleva pikkuinen on meille se viimeinen, ettei tarvitse yrittää ymmärtää omituista vaimoa :LOL: Öllöolo ja tolkuton väsymys jatkuu edelleen. Oksentanut en ole vielä kertaakaan, mutta useamman kerran olen käynyt vessassa yskimässä. Pienet päikkärit otan jotakuinkin päivittäin, että vähän edes jaksaa.

tiuhti_ tuota uutta laskettua-aikaa ei varmaan kannata vielä mihinkään päivittää, kun on vähän sekava. Mutta nt-ultra 25.10 voi laittaa ja poikaolo =)

Seepia ja Pikku-Sintti
 
DsariaL :hug:

Sadettaja hyvä jos kuume ja kivut on jo menossa ohi! :)

lily-rose, teinit... ite olin 12v ku äiti ilmotti että on pikkusisarus tulossa ja muistan vieläki miten miulta meni koko naama ihan jähmeeks ja ainoana ajatuksena kauhu, et ei voi olla totta!!! miks ne pilaa miun elämän!! :O muuten en kyllä koko odotuksesta muistaka mitään, paitsi sit sen päivän kun ne lähti synnyttämään ja myö jännitettiin iso- ja pikkuveljen kanssa keskenään kotona. onneks oli nopee synnytys, vaikka sillon se tuntuki tooosi pitkältä. =)


oon kertonu raskaudesta muutamalle työkaverille, kaverille ja äitille ja mies ei käsittääkseni kellekkään. kaks keskenmenoo rv 11 ja rv13 takana, ni ei ennen nt ultraa kyllä sen enempää kerrotakaan. 2v tytölle en oo kertonu, ku kans epäilen et se varmaan sit kailottas sitä hoitajalleen ja vielä en haluu. outoo sinänsä olla kertomatta, ku edelliskesän ja viimetalven keskenmenneissä raskauksissa kyllä selitin sille kaikki ilot ja surut. tosin sillon se ei vielä osannukkaa puhua kunnolla, joten salaisuus kesti hyvin sisällä. :LOL:

täällä aika monella tulossa samanikäisiä serkkuja. miun veli saa lapsen helmikuussa, joten täällä on kans tulossa samanikäinen serkku. =)

caisachu rv8
 
Moikka taas. Välillä käyn kirjottelemassa puhelimella tänne, mut ne ei näköjään koskaan pääse perille :/

DsariaL, voi että, ihan itku pääsi sun puolesta :hug:

Meillä ei ole ollu koskaan vakuutuksia masuvauvoille, eikä varmaan nytkään oteta. Noille viikareille on kyllä tapaturmavakuutukset ja semmonen sitten varmaan joskus otetaan tulevallekin.

Ristiäiset me pidetään ehdottomasti, kuulutaan kirkkoon ja uskotaan Jumalaan. Mietin jo yhtenä päivänä ristiäisiä :D Sovittiin et pidetään kotona, kun nyt on tilaa ja pihaa (jos sattuu hyvä ilma).

Multa maanantaina otettiin neuvolassa verikokeita ja tänään soitin tulokset ja varasin sen ultran. 7.11 vasta sain ajan, ku piti saada maanantaille aika et mies voi vahtia lapsia. En halua vielä kertoa äitille raskaudesta, ja en tiiä millä verukkeella olisin muka aamulla heti kasilta lähössä kaupunkiin :D Sitäpaitsi se arvais kuitenkin jos koittaisin jotain valehdella. Ne verikoetulokset ku sain ni heti tietty googletin kauheasti ja löysin jonku "suunnilleen tämmöiset vastauksien pitäisis olla näillä viikoilla" jutun ja mulla kyllä heitti ihan täysin ne tulokset niistä... Ja tarkotan nyt sitä jotai papp-a-arvoa ja sitä hcg-b-v-arvoa (en taida muistaa ihan oikein noita lyhenteitä).

Mua ei yhtää huvita kertoa kellekää raskaudesta, ku oon vannonu etten ikinä IKINÄ enää tee yhtään lasta :D Sit ku ne saa tietää ni ihan varmaan joku älypää ilkkuu ja muistelee tota lausetta... Ja sellasta mä en jaksa, ja nää raskaushormonit voi pistää mut sanoon ihan mitä vain semmoselle :vampire: (ja joo, ite oon sanonu et oma vika, mut silti en jaksais). Ja aika jännää on odottaa myös millon joku kehtaa kysyy olenko raskaana :D Ku voihan sitä ihminen lihoaki tosta masun kohalta.

Onko Elna saanut tietää mitään? Toivottavasti kaikki on hyvin!!

Mymosalla ihani uutisia :) Kiva kuulla tollasia.

Mä ja mies mennään tänään kans viettään laatuaikaa. Teatteriin. Tai siel on joku tapahtuma jonne mies on työn puolesta kutsuttu. Pientä ongelmaa aiheuttaa vaatteet!! Mies kuulema laittaa suorat housut ja kauluspaidan ni MITÄ HITTOA MINÄ LAITAN?? Mun ainut siisti musta hame on kadonnut omituisesti (enkä tiiä mahtuisko tuo enää päällekää...) ja mitkään siistit farkut ei mahu (enkä tiiä käviskö farkut ollenkaan). Voi jee. Olis mulla kahet sopivat farkut, toisia käytän töissä ja ne ei ole mitenkään hienot ja niiden lahkeetki vähän liehuu ku ne on niin leveet :D Ja toisissa on hillitön reikä polvessa. Mustat housut ei mahu ku viereen.

Mä olen tänään koko päivän leiponu, huomenna vietetään meidän vauvan 4v synttäreitä!! Siis vauvahan se tietenkin vielä on :kiss: Tein kaks jauhelihapiirakkaa, kakkupohjan, muffineja ja suklaapiirakan. Sit on keksiä ja karkkia. Eikä juhliin edes tule ku mun vanhemmat ja veljet (kaikki muut sukulaiset asuu kaukana, lähimmät n. 300km päässä) mut pitäähän sitä nyt toisen synttäreille leipoa, se niin innolla niitä odottaa :) Kohta pitäis esikoisen kans lähteä ostaan lahja, jos mun veli vahtis sankaria sen aikaa. Ehkä samalla reissulla katon hametta - jos nyt tämmösen tuppukylän pikku kaupassa sattuu sellanen oleen :/ Olishan siellä kirppariki mut ei ole oikeen aikaa kauheasti kierrellä.

No joo, nyt lähen laittaan karjalanpaistin uuniin, nami!!
 
LepikonHeta
DsariaL: Isosti jaksamisia ja voimia tähän hetkeen ja tulevaan :hug:

Täällä on nt-ultra 3.11.Samalle päivälle sattui toinen meno, joten soittelin ja koitin muuttaa aikaa, mutta oli sitä mieltä Äitiyspolilla, että tuo on kaikkein paras aika tehdä tutkimus. Hassua, toisilla aika jo viikkoa ennen. Tosin itse kyllä haluan, että se tehdään silloin kun siihen on paras aika, joten muut menot väistyvät.

Tänään sain V-Pen kuurin. Pää halkeaa särystä ja flunssa vain jatkuu ja jatkuu. Samalla lisääntynyt jatkuva etova olo ja oksentelu. Yskän kanssa ei kiva :( Ihan varmaan tämän flunssan aiheuttamaa oireiden pahentumista. Jos tästä joskus toipuisi...

Heta + IitaEemeli 9+6 (huomenna kaksinumeroisiin!!)
 
Tänne tulee joka päivä niin kauheasti tekstiä ettei millään pysy perässä jos ei joka päivä käy lukemassa. :D
DsariaL, iso voimahali :heart:

Omaan ultraan tuntuu olevan ikuisuus, meillä tuo nt-ultra on 10.11

ja eka neuvolakin on vasta ens to.. ei se neuvola niin, mutta tuohon ultraan tuntuu olevan mahdoton aika kun ei käyty alkuraskaudenultrassa yms... ja nyt ei ole enää mtn oireita raskaudesta, ei yhtään mitään. alkaa taas mieli tekemään temppujaan ja ajattelemaan, että mitäs nyt, jos ei kaikki olekaan hyvin.

Mutta kuitenkin, hauskaa viikonloppu kaikille. :)

helimarja & Mötkylä 8+1
 
Heippa, tulin vaan ilmoittamaan että Tiuhti mut voi poistaa listalta

Ei enää riitä aika täällä käymiseen saati kirjoitteluun tai lukemiseen, kaikki on kuitenkin tosi hyvin mulla ja pikkusella :)

Mutta hyvää jatkoa kaikille!!

Ja onnellista odotusta!


Epi
 
Ulrtakuulumisia:

Keskiviikkona oli eka neuvola ja torstaina ensimmäinen ultra. Ihana oli kyllä nähdä sykkivä sydän :heart: jännitti etukäteen niin kovasti että näkyykö siellä mitään, mutta näky :) Pituutta oli 11mm eli siis ultrassa viikkoja 7+1 joten laskettuaika muuttui, uusi on 30.5. Mutta olikin kyllä aikalailla tiedossa sillä minulla on aika pitkä kierto niin arveluja aijemmin jo oli. Ihanaa kun kaikki niin uutta ja ihanaa ja vielä kun esikoinen on niin on välillä kyllä ihan ulalla :) mutta hyvällä tavalla :)

Ja tiedot saa päivittää :)

Äsken piti lääkärinkanssa soitella ja selvitellä, että eihän meillä lentokentällä ole käytössä sellaisia vaarallisia aineita mitä täytisi varoa, muuta onneksi ei, niin ei tarvii vielä suunnitella esimiehelle kertomista :)

amalia88 ja 7+2 (pääsi pitkä viikko tulemaan ennen ku päsee 8 puolelle) :)
 
Viimeksi muokattu:
DsariaL: Tosi iso lohtuhali :( Mut uutta vaan tekemään kun siltä tuntuu.

Elnalle tsempitys :) toivotaan parasta

Täällä kans alkanu sääret kutista(ja muuten vaaleet säärikarvat muuttunu tummiks, yäk) ja tänään ulkoilun jälkeen kutissu naama. Jännä sinänsä ku mulla on rasvanen/sekaiho niin nyt sitten kuivuu. Toivottavasti ei hilseilee ryhdy.

Vauvavakuutus oli ekalle mut puolvuotiaana vaihdettiin lapsivakuutukseen. Ja tää kaikki lähti mun äidistä, ite ei oltu ajateltu ottaa mut hän halus maksaa pienen vakuutuksen. Saa nähä haluuko tällekin.
Mut niinhän siinä käy et jos nyt ei otettais niin varmana lapsi sais refluksin ja korvakierteen :D

).( Mulla on jo päivittäin eriasteisia vihlasuja ja nipistyksiä suunnilleen munasarjan kohdalla. Ja kaikki kivut ollu siis oikeella puolella. Pahaa oloa on ollu nyt vaan kerran pari viikossa kahden viikon ajan. Huh huh ku voi olla erilaisia raskauksi, ei hampaiden pesu oo edes alkanu yököttää.
Hajut vaan tule huippu vahvoina. Haistan pojan kakkavaipan vaikka hän olis kolmen metrin päässä mun takana... Ja taas muuten haisee. Pitää mennä :/

t. Incase ja rv 7+4
 
Mamiksi monelle, todella suuri voimahali :hug:

Nyt tuntuu tulevan niin paljon näitä huonoja uutisia, mutta lääkäri minulle juuri sanoikin että nyt on käsillä ne viikot kun tulee keskenmenoja noiden kehityshäiriöiden takia. Tai siis juuri kun ollaan niistä varhaisista keskenmenoista päästy. Mutta voimia nyt vielä kaikille ja uutta yritystä vaan sitten kun siltä tuntuu.

Olo on ollut tänään onneksi jo paljon parempi ja tuntuu että tauti pikkuhiljaa taipuu, mutta ei nuolaista vielä. Ja mahassa ei ole tuntunut mitään ylimääräisiä kipuja, joten varmaan tästä selvittiin ihan säikähdyksellä. Maanantaina sitten saadaan tietää mikä on masussa tilanne.

Miten saisi itsensä pakotetuksi pesemään pyykkiä? En ole siitä ikinä niin paljon muutenkaan pitänyt ja nyt vielä kun olo on muutenkin niin vetämätön. Ehkä sitä pitäisi vaan ryhdistäytyä ja mennä kirjoittelun jälkeen täyttämään konetta. Koitin jo saada miehen ostamaan lisää boksereita ettei tänään tarttisi pestä, mutta hän oli vähän eri mieltä :D

Mutta ehkä minä nyt vaan ryhdistäydyn ja suuntaan kohti pesukonetta.

Sadettaja ja möykky 11 (poksista vaan :))
 
Mamiksi monelle: iso iso rutistus :hug: :( Voimia sulle,
kyllä elämä siitä taas hymyilee joku päivä.

LuvLucy Helpolla pääsit odottamisen suhteen.. :) Vaikka vielähän tässä on odotettavaa, ennen sitä ultraa. Mutta ainakin tietää koska se on. Oletko muuten menossa Kätilöopistolle vai Naistenklinikalle?
Onneksi nää päivät menee äkkii. Nytkin menossa huomenna tukholman risteilylle ja siellä vasta aika lentää. ;)

Menen Naistenklinikalle sen takia, kun siinä on vieressä/samassa se lasten sairaala tms. Joku meinaan valitteli sitä, että kun jos jotakin Kättärillä tapahtuu niin vauva lähetetään sinne Lasten sairaalaan, mikä on Naistenklinikan vieressä niin mieluumin hän menee suoraan Naistenklinikalle, että on sitten myös Lasten sairaala lähellä jos jotain sattuu. Ja se bussi joka sinne menee niin lähtee n. 10min matkan päästä meidän kotoota niin ei paha ei. :)

Ultrat meillä osuikin näköjään samoille päiville LuvLucyn kanssa :D . Nt- ultra on 25.10 ja rakenneultra 21.12. Meillä on Kättärillä, joten ei muistaakseni kuitenkaan samassa paikassa olla.
Aika hyvin kyl noi päivät, ku täsmälleen samat. :D
Joo mie meen tosiaan Naistenklinikalle. Saas nähä mitä siellä ultrassa näkyy vai näkyykö yhtikäs mitään. Se jääköön nähtäväksi. : )
 
mymosa
Tänään voi olla sellanen päivä, että parempi vissiin käydä hakkee metästä varapäreitä.. Mies lähti töihin puol6 ja molemmat muksut heräs siihen. Minut sokais eteisen valolla heti herättyään. No kukaan ei sitten ole nukkunut tän jälkeen ja päivän edessä voi olla kiukkunen pieni mies ja vielä kiukkusempi äiti.

Kaiken lisäksi mies jää viettää sonni-iltaa (ainakin alustavien suunnitelmien mukaan) ja laitoin just viestiä, että parempi on kun jääkin :LOL:

ylihuomenna poksuu.. siirrytään viikolle 12+
 
mymosa
Ei enää riitä aika täällä käymiseen saati kirjoitteluun tai lukemiseen,
Voi kuinka ihanaa olisikin tuollanen tilanne, mutta välillä ois vaikka muille jakaa tuota aikaa..
On onneks niitä harvoja kiireisiäkin päiviä, mutta muuten tää on tällastä kotona roikkumista.
 
Voi kuinka ihanaa olisikin tuollanen tilanne, mutta välillä ois vaikka muille jakaa tuota aikaa..
On onneks niitä harvoja kiireisiäkin päiviä, mutta muuten tää on tällastä kotona roikkumista.
Mulla ei tosiaan olis aikaa tänne,mutta koen tämän kirjoittelun henkireikänä kaiken tämän kotoisan hurlumhein rinnalla:heart:Aina kun istahdan tähän,tapahtuu tuhoa toisaalla tai ainakin joku repii lahkeesta tms:DKun vauva on syntynyt,mielenkiinto kirjoitteluun loppuu ja sitten onkin nämä pienetkin hetket vauva sylissä tai rinnalla,tai muuten vaan ei malta istua koneella.Raskausaikana on mukava lukea ja kirjoittaa jotain silloin tällöin!
 
Viimeksi muokattu:
LepikonHeta
Voi, iso voimahali Mamiksi Monelle :hug:

Nyt on näitä huonoja uutisia tullut, saa nähdä selviiäkö itse tästä paremmalle puolelle. Alkaa aina noita uutisia kuullessaan miettimään miten oma toukka voi. Vielä kun ei ole mitään merkkejä sen suuremmin elosta havaittavissa. Täytyisi vain luottaa...

Päänsärky hävisi kuurin aloituksen jälkeen. Jotain tulehdusta siis oli...

Mites, aiotteko ottaa influenssa-rokotteen? Töiden puolesta oli rokotuskoulutus infektiolääkäri piti rokotteen ottoa järkevänä. Mitähän sitä itse tekisi?

Täällä poksutaan, eli

Heta + IitaEemeli 10+0 Jee!
 
mymosa
Mitä te toiset muuten teette, kun ei ole aikaa täällä olla? jos sais itekin vinkkiä..

Mulla ei ole ystäviä täällä joiden kanssa vois olla ja mennä, asutaan kerrostalossa joten jos mielii pihalle niin pitää pakata lapset autoon ja ajaa anoppilaan tai mummolaan.
Kotona ei oo tällä hetkellä mitään tekemistä, kun mies on tehnyt musta tarpeettoman :D tietty pyykin pesua ja ruuan tekoa on, mutta niittenkin lomassa joutaa täällä olla.
Lapset on sen verran isoja, että osaavat olla ilman sen suurempaa valvontaa.

Sitä paitsi mulla on ollut viime päivät hermo niin kireellä, että ahistun pienestäkin läheisyydestä.. :(

mutta se on kyllä totta, että kirjottelu jää, kun vauva syntyy.. Ellei sitten jää sellaista ihmistä joka kirjoittelee ihan yksityisestikin.
 
mymosa
En ota rokotetta, mulla on jäänyt tuosta possunuharokotteesta jo sellanen kammon narkolepsiaan, että jätän kaikki tuollaset väliin.
Eikä ole terveydentilassakaan mitään sellasta, että ois ehdoton ottaa.
 

Yhteistyössä