Hakutulokset

  1. PaperiRaparperi

    Onko väärin pyytää apua

    Hienoahan se on, että saat apua. :) Eikä todellakaan sinun saamasi apu ole keneltäkään muulta pois.
  2. PaperiRaparperi

    Vaikea raskaus tietää poikavauvaa?Miten on?

    Mulla oli pojasta vaikea raskaus ja tosi vaikea synnytys. Tytöstä taas raskaus oli aika helppo ja synnytyskin normaali. :)
  3. PaperiRaparperi

    Millainen olisi hyvä taaperokärry?

    Plaston kärry on kätevä, kun siinä saa ensin laitettua työntöaisan "väärinpäin", jolloin se ei keikkaa epävarmallakaan aloittelijalla. Myöhemmin, kun kävely sujuu, aisan voi kääntää toisinpäin. Plaston pyöriä pystyy myös säätämään ja meillä laitettiin ne ensin aika jäykiksi, jolloin kärry ei...
  4. PaperiRaparperi

    hampaiden tulo,pullojenkeitto,yöjutut...

    Meillä on melkein 7kk ikäinen vauva. Hampaat ovat vaivanneet jo pitkään. Vielä ei ole yhtään tullut, mutta kitisee ja jäystää purulelua. En usko, että tämän ikäisille tarvisee enää useinkaan noita pullotutteja keitellä. Täällä ainakin vauva jo nuoleksii lattioitakin ja kaikkea muuta...
  5. PaperiRaparperi

    Ketkäs nyt paikalla?

    :wave:
  6. PaperiRaparperi

    Kaikki harrastukset pinoon!

    Lukeminen, lenkkeily, puutarhanhoito, vauvauinti. :)
  7. PaperiRaparperi

    Yöt levottomia, tyttö 6kk.

    Meillä myös 6kk ikäinen vauva nukkuu tosi huonosti. Hänellä se ei kyllä taida johtua edes iästä, koska meillä yöt ovat olleet levottomia syntymästä asti. Vauva ei ole nukkunut vielä koskaan kokonaista yötä. Vähintään kolme kertaa heräillään yössä. Eli neuvoja ei valitettavasti ole antaa, mutta...
  8. PaperiRaparperi

    Mäkin uskaltauduin

    Ihana. :D
  9. PaperiRaparperi

    Kumpaan suuntaan toi teidän mielestä pyörii

    Mies ja minä katsoimme yhtäaikaa ja minun mielestäni pyörii myötäpäivään ja miehen mielestä vastapäivään. Jonkin ajan päästä miehellä alkoi hahmo vaihtamaan suuntaa, mutta minä en pysty näkemään sitä kuin myötäpäivään pyörivänä. :D Ovela juttu.
  10. PaperiRaparperi

    Minkä kokoisissa vaatteissa synnäriltä kotiin?

    Meillä osa vatteista oli 56cm ja osa 60cm. Olivathan ne silloin vielä reiluja, mutta esim. sukilla puolipotkarit sai sopivammiksi. :)
  11. PaperiRaparperi

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Paljon Onnea kaikille vauvautuneille! :flower: :D Näpsä & Mini rv 39+2
  12. PaperiRaparperi

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    \ Sehän on jo ihan pian! =) Onnea ja voimia sektiopäivälle!
  13. PaperiRaparperi

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Onnea äiti-06 ja hopeapaju! :flower: Stiru, laitapa Miron äitille y-viesti, niin pääset kerhon puolelle keskustelemaan. :)
  14. PaperiRaparperi

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Iltoja kaikille! Täällä on nyt jääty äippälomalle ja oli kyllä varmaan jo aikakin päästä vähän huilailemaan. Tosin malttaakohan tuota lepäillä, kun tuntuu että on niin kauheasti vielä tehtävää... :/ Hirmuisen väsynyt olen ollut, mutta nukkumisestakaan ei tahdo tulla mitään. Viime päivinä on...
  15. PaperiRaparperi

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Heips! Kirpeä pakkaspäivä. :D Onnea synttäreitä juhlineille! :flower: Nukkuminen on täälläklin jo jonkin aikaa ollut tosi hankalaa. En meinaa löytää hyvää asentoa, selkään sattuu ja muutenkin vaivainen ja tukala olo. :/ Aikas väsynyt olenkin sitten päivisin. Onneksi työt alkavat olla...
  16. PaperiRaparperi

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Iloista Uutta Vuotta kaikille! Näpsä & Mini rv 26+1 (kovasti potkii parhaillaankin :D )
  17. PaperiRaparperi

    Jyrsijän purusta...

    meillä oli aikanaan kanilla sellasta "haketta".purun tapasta mutta pölyämätöntä. onko sitten samaa kun se mörtti?

Yhteistyössä