Miksi lapset ovat niin suloisia kun nukkuvat? (Sis. kuvia.)

  • Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
essil
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Suloisia kuvia kaikilla. :heart: Itse en oikein 10v neidistä taida sentään laittaa,mutta siellä se tuhisee mollukka kainalossa =)
kah prkl , sinäki mustana kirjottelet , välillä :eek:
no tuota samaa mäkin jo päivittelin toisessa ketjussa
 
essil
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Suloisia kuvia kaikilla. :heart: Itse en oikein 10v neidistä taida sentään laittaa,mutta siellä se tuhisee mollukka kainalossa =)
kah prkl , sinäki mustana kirjottelet , välillä :eek:

mitä tuo oli olevinaan ?

no varmaankin stiä että viime aikoina olet vaikuttanut täällä enemmänkin harmaana kuin mustana tai sitä mä ainakin tarkoitin
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja essil:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Suloisia kuvia kaikilla. :heart: Itse en oikein 10v neidistä taida sentään laittaa,mutta siellä se tuhisee mollukka kainalossa =)
kah prkl , sinäki mustana kirjottelet , välillä :eek:

mitä tuo oli olevinaan ?

no varmaankin stiä että viime aikoina olet vaikuttanut täällä enemmänkin harmaana kuin mustana tai sitä mä ainakin tarkoitin


Kyllä nyt ihmettelen moista ,olen ollut jonkin aikaa poissa.Joten en täällä harmaana vaikutellut.Mistäs tuulee
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no ihan niinkun et tietäis :LOL:


Kerro sinä ? Kun niin luulet tietäväsi
sä jäit kiinni sillon kun paljastit tietäväs mu oikeen etunimen , kukaan muu ei sitä tiedä :attn:


En tasan ole kirjoitellut mitään sulle en tänne kun en muuallekkaan.Joten olet nyt jotain muuta luullut tai ymmärtänyt väärin.Mutta minua et ala syyttämään. mistään.Minulle ei tulisi mieleenkään kirjoitella mitään sinusta tai puhua se ollaan sovittu ja sen lupauksen olen pitänyt.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heli:
Tyypillistä. Puhutaan nukkuvista lapsista, ni ämmät alkaa ihailla jotain sänkyä. Ja ei riitä et siitä mainitaan, pitää sit jankuttaa oikein sivukaupalla. Kohta ketju käsittelee sänkyjä.
Mut vielä ei oo kukaan kertonut hintaa, sitten se vasta selviää et toi on oikea sänkyjen reimatekki, ja siitähän reimu repee ;)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
tiättekö miks lapset on niin mielettömän sulosia lutuliineja kun ne nukkuu?! -siks että me äidit jaksettas niitä sit taas kun ne herää!!! ja tää on ihan kaikella rakkaudella sanottu!!! :D :heart: :heart: :heart: :heart:
Tuo on niin totta, vaikka olis ollu kuin surkea päivä niin viimisenä kun näkee oman rakkaan tuhisemassa niin voi kyllä unohtuu kaikki päivän kitinät kiukuttelut. Ja toinen on aamulla kun lapsi tulee unisineen silmineen nalle kainalossa kipuamaan äitin syliin niin kyllä on sillä hyvä päivä aloittaa.

 

Yhteistyössä