Hakutulokset

  1. K

    Lasten kanssa pihalla + naapurit

    en tarkottanu sitä huutamista.. =) mutta joo..pakko mennä nukkuun ku aamulla pakko nousta ylöskin..mitäs nyt sitten laitetaan yhteen vedoksi näistä? mielestäni se tyttö olisi kyllä mahtunu sinne leikkimökkiin leikkiin jos ei isommat ois ollu noi itsekkäitä..
  2. K

    Lasten kanssa pihalla + naapurit

    aivan,mutta ei meitä aikusiakaan ns hätistetä pois kuppilasta jos siellä jotku haluis olla kaksin..vai ootko sellasta kokenu? yleensä tehään vielä tilaa että kaikki mahtuu,eikä hampaat irvessä olla huutamassa,että ei me haluta että sä juot olues täällä..
  3. K

    Tällanen juttu työilmapiiristä...

    miksi yleensä jos työpaikassa naisia enempi ku yksi,niin jutut alkaa oleen just tollasii?? ite onneksi ennen saanu olla itsenäisessä työssä.
  4. K

    Pienikokoiset lapset - missä vaiheessa alkaneet kasvamaan?

    tähän tuli nyt mieleen aivan asiaton kommentti jos joku lapsesi kokoa alkaa kummasteleen B) jos sanoja mies,ni voi sanoo,että mun lapsiko pieni? kato vaa ittes sitä tai naiselle,että kato vaa rintojas...oli ihan pakko tää laittaa =)
  5. K

    Pienikokoiset lapset - missä vaiheessa alkaneet kasvamaan?

    jos pituus ja paino käyrät tasaisia niin turhaan huolit,jokainen lapsi kasvaa omaan tahtiinsa ja olisi aika tyhmää jos kaikista ihmisistä tulisi saman kokoisia ja painoisia. tietysti jos jotain häikkää olisi ,niin kyllä lääkärit siihen kiinnittäs sitten huomion.
  6. K

    Lahen kirppislöytöjä :)

    aika kohtuulliset hinnat tuntus olevan,mutta pöytämaksu tietääkseni aika kallis? millanen muuten kirppiksenä toi cetori? muita hyviä lahes?
  7. K

    Rahaa on niin että paskalle taipuu

    raha on ku roskaa ja roska niinku paskaa ja paska ei lopu koskaan...
  8. K

    Jos tästä tykkää yksikään teistä, siivoan keittiön putipuhtaaksi puolessa tunnissa!

    koko keittiönkö? nopee kyllä oot,,saispa iteki siivottua yhtä nopeeta...
  9. K

    G:Miehet ja naiset vastaa: Pitääkö naisen meikata?

    kaunis nainen ei tarvi meikkiä,mutta ei kai mitään haittaa jos vaikka laittaskin.seksikkäinpänä nainen mielestäni aamusin,hiukset miten sattuu ja uninenki vielä.. B)
  10. K

    kellä ei ole vielä suunnitelmia juhannukseksi?

    ei meilläkään ole mitään suunnitelmia,tiedetään ainaki,että kellee sukulaisille ei mennä ja että kukaan heistä tai lapsen kummitkaan mitään yhteyttä ota..joten kyllä tässä sitten kaksin pojan kanssa vietetään juhannus..ehkä rannalle mennää paistaan makkarat ja jotain pientä..
  11. K

    Päästäisitkö 10v yksin hammaslääkäriin?

    no,anna mennä,pakko sitä joskus oppia... =)
  12. K

    Miten selittää ladyshaver lapselle? :(

    ei kai toi ny sen ihmeenpi oo selittää ku sekään että mies ajaa partansa? vai?
  13. K

    voi helvetti; TAAS on viety venttiilit pyöristä!

    jotku pojaat varmaa asialla,loppuis kyllä ku joku yllättäs ne kesken tekojensa ja vähä mököttäs..kauheeta mutta kaipa tais tulla iteki tehtyy kakarana jotai pikku jäynii B)
  14. K

    Miehet ei tahdo lapsia

    niin..ja sitten kun sellanen on niin hetki menee ja joku kokee tylsyyttä ,ni siihen seki sitten kaatuu..kyllä tarkkaan harkitsisin,mutta jos oikee ihana nainen niin miksipä ei.. =)
  15. K

    Voi että mä olen katkera ja kateellinen teille, joilla on tukiverkkoja,

    joo,ei oo mullakaan..välistä tuntuu,että hyvä ku saa ees tupakalla rauhassa käydä..
  16. K

    Päästäisittekö 5-vuotiaan pyöräilemään 7-vuotiaan kanssa...

    mutta ajattelin,että lapset varmaan kuitenkin pysyisivät ns kuulo etäisyydellä..tiedän,olen iteki heti huolissani jos ei lapsia hetkeen näy,mutta kyllä tähän saakka ovat tulleet heti kun on kerran huutanu..ja tietty riippuu millasessa paikassa asuukin..! ja isommilla säännöt selvät,että...
  17. K

    Päästäisittekö 5-vuotiaan pyöräilemään 7-vuotiaan kanssa...

    niinku miksi ette päästäsi? kyllä täällä ainaki ajelevat nätisti tossa pihalla...! mutta kaikki tavallaan...
  18. K

    Meni varmaan naapureilla ja vieraillaan makkara väärään kurkkuun...

    mua alko huvittaan koko juttu ku tota luki...joku ois voinu kysyy naapuriltas,että söinkö evääs vai pissasinko aamumuroihisi ku noi kattelet... =)
  19. K

    ikuisuusaihe: saako muiden kanssa saunoa?

    kaiketi riippuu siitä,että miten mustis toinen on...
  20. K

    V****taa naapuri.

    aivan,kyllä säännöt pitää olla jokaisella.meillä kyllä puututaan toistenkin lasten tekemisiin,jos aihetta on.mun mielestä se ainakin ihan hyvä asia,monesti menee paremmin perillekin ku joku muu ku oma vanhempi huomauttaa.

Yhteistyössä