Päästäisittekö 5-vuotiaan pyöräilemään 7-vuotiaan kanssa...

  • Viestiketjun aloittaja leppis
  • Ensimmäinen viesti
km
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Naapurin poika on monta kertaa tullut pyytämään, mutta en oo hennonu vielä päästää. Tyttöä tietty hirveästi harmittaa.
Mä oon niin heikkohermoinen etten uskaltais kyllä, vaikka ei tuliskaa autoja tms. Mistä sitä tietää mitä 5v saa päähänsä ja mistä sitä tietää mikä Jammu-setä siellä metsän siimeksessä istuskelee...juu tiedän että oon vauhko, mutta...
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja KUUN POIKA-:
niinku miksi ette päästäsi? kyllä täällä ainaki ajelevat nätisti tossa pihalla...! mutta kaikki tavallaan...
Juu kyllä munkin 6v ja 3v pyöräilevt tuossa pihalla ihan nätisti. Mutta en kyllä päästäis niin kauas että en näkisi enää heitä.
 
mutta ajattelin,että lapset varmaan kuitenkin pysyisivät ns kuulo etäisyydellä..tiedän,olen iteki heti huolissani jos ei lapsia hetkeen näy,mutta kyllä tähän saakka ovat tulleet heti kun on kerran huutanu..ja tietty riippuu millasessa paikassa asuukin..! ja isommilla säännöt selvät,että pitemmälle ei mennä jos pienemmät mukana..ja omalle 6v pojalle sanonu,että pyöräilyt sitten loppuu jos sovitut rajat ei pidä! itse ku olin lapsi nii kyllä mentii muitten mukana minkä ehti...nyt tajuaa sen miksi vanhemmat sillon huusivat ja sai vaikka mitä rankkareita.. =)
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja hankey:
En päästäisi kumpaakaan, en yksin enkä erikseen. Kun jompikumpi kaatuu, toinen ei osaa auttaa eikä ehkä edes hakea apua.
Siis minkälaisia lapsia sulla on? Kyllä mun lapset ainakin tossa iässä osaavat apua hakea :D Ja eiks 7-vuotiaalla usein oo nykyään jo kännykkäkin?

En mä nyt taas käsitä miksi ei voisi päästää...
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja hankey:
En päästäisi kumpaakaan, en yksin enkä erikseen. Kun jompikumpi kaatuu, toinen ei osaa auttaa eikä ehkä edes hakea apua.
Siis minkälaisia lapsia sulla on? Kyllä mun lapset ainakin tossa iässä osaavat apua hakea :D Ja eiks 7-vuotiaalla usein oo nykyään jo kännykkäkin?

En mä nyt taas käsitä miksi ei voisi päästää...
Niin ja mun muksu polki 6-vuotiaana jo 3 kilsaa suuntaansa kouluun... Ei ollut näkö- eikä kuuloetäisyydellä :D Ja samoin teki monet luokkakaverinsa.
 

Yhteistyössä