Hakutulokset

  1. K

    yksinäinen

    ehkä sulla sitten aika outoja ystäviä,kannattaako heidän kanssa sitte mihkää mennä ees? ite oisin sitte ennen ilman ystäviä..tosin ei niitä kyllä nytkää paljoo ole.
  2. K

    G: Oletko ihastunut muihin ollessasi parisuhteessa?

    joo,mutta vain ehkä johonkin tois sijaiseen asiaan,en ikinä ole verrannut ketään häneen kenen kanssa olin,ja ikinä ei ole tarvinnut miettiä vaihtoa tai että onko toinen parempi ku toinen,ihastukset siis ns tyyliin omassa mieles ajatellu,että ompa kaunis tms..
  3. K

    Kenen julkkiksen kanssa olisit "sillai"?

    Martina Aitolehti hänet veisin heti kotiini.
  4. K

    Kellään samanlaista tilannetta?

    oi,kiitos..oot kyllä fiksu ihminen kun toisia nimittelet hulluksi,onhan se hyvä kun kerran on varaa nimitellä :)
  5. K

    Kellään samanlaista tilannetta?

    et niin.ite aika jyrkkä noissa asioissa,ku ei ollu yhtää kivaa selitellä lapselle että missä äiti on ja ite petyin aika pahasti,mutta yritä tehdä paras mahdollinen ratkaisu,muuta en osaa kyllä sanoa.
  6. K

    Kellään samanlaista tilannetta?

    onko nyt taas niitä tapauksia,kun vähä tylsää,joten ihastutaas johonki toiseen ja lähetään lätkiin??ei pahalla,mutta mun mielestä tuo on aika lapsellista.mutta onneksi mun ei enää tarvi kestää mitään oikukasta naista,yksi jo satuttanu ihan tarpeeksi..
  7. K

    Koska olet viimeksi nähnyt siilin?

    5 minuuttia sitten kun ilta savuilla tos kävin,hiippailee tossa talon nurkilla ja seinustan vieres.
  8. K

    Mistä löytys KUNNON mies?

    mutta mistäs sitten kunnon nainen,vaikeempi sellanen löytää on.
  9. K

    minä hetken.... laittakaa muutkin omia kuvia!

    täällähän on oikeasti kauniita naisia. B)
  10. K

    minä hetken.... laittakaa muutkin omia kuvia!

    täällähän on oikeasti kauniita naisia. B)

Yhteistyössä