Päästäisitkö 10v yksin hammaslääkäriin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tarkistuskäynti ja minulla töitä. On halukas menemään yksin eikä halua mummoakaan mukaan, pärjää kuulemma itsekin. Mummo varmasti mukaan pääsisi jos kysyisin.
 
vieras
Meillä lapset käyvät koulusta hammaslääkärillä ilman vanhempiaan tai muitakaan aikuisia. kaikki sujunut mainiosti. taskussa on ollut aina lappu vanhemmille mitä tehty ym.
 
vieras
Käyhän koululaiset koulustakin ilman äitiä hammaslääkärissä ja terveydenhoitajalla. Mitä ihmettä sillä mummolla siellä tekee? Olis eri juttu jos pelkäis kauheesti eikä millään uskaltais yksin mennä.
 
Alashandra
No meillä on käyneet heti ekaluokasta saakka yksin tarkastuksissa, kun koulusta on kuljetettu. Mukaan olen tarjoutunut, mutta on halunneet mennä yksin. Kerran kävin, kun hammaslääkäri pyysi paikalle ja asiana oikomishoidon aloittaminen.

Päästä vaan!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eikös sitä ala-asteella käyty yksin hammastarkastuksissa, mitä ne vanhemmat siellä tekee?
Täällä ei käydä koululta enää. Itse kyllä muistan että käytiin puolet luokasta kerrallaan. Harmi ettei enää ole sama systeemi.

 
joku
Tarkistuskäynnille päästäisin ihan yksin. Mutta jos jotain erikoisempaa tehtäisiin, voisin mennä mukaan. Pelkkä reiän paikkaus ei ole kovin kummoista, mutta jokin suurempi operaatio, niin voisin haluta mukaan. Ainakin jos vielä on jotain hoitotoimenpiteitä jatkossa odotettavissa (särkylääkkeet, antibiootit, oikomishoitoon liittyviä asioita tms.) .
 

Yhteistyössä