ikuisuusaihe: saako muiden kanssa saunoa?

  • Viestiketjun aloittaja headwall
  • Ensimmäinen viesti
headwall
saatteko arvoisat palstamammat saunoa ilman omaa miestä miespuolisten kavereiden kanssa? uikkarit päällä tai ilman? entä saako miehenne saunoa muiden naisten kanssa ilman teitä?

saatiin tästä taas kolmas maailmansota aikaiseksi miehen kanssa...
 
vieras
Saako?

Jostain kumman syystä en halua ja kyllä, olen normaalipainoinen ja teekkariopinnot takana :D

Itselleni sauna on pesytymis- tai rentoutumispaikka ei seurustelu ja illanvietto-ohjelma.
 
Sissi
Riippuu henkilöstä. Mies saa saunoa muiden naisten kanssa jos ollaan meidän mökillä ystävien kanssa, mutta firman saunaillassa naispuoleisten työkavereiden kanssa EI KOSKAAN!!!
 
noh
Miuta ei haittaa jos mies menee saunaan alasti muiden naisten kanssa, siis jos kaveriporukalla ollaan.
Mies taas ei halua että menen alasti saunaan jos siellä muita miehiä.. en kyllä meniskään :)
 
sss
Meillä ei tulis kysymykseenkään, ei edes uikkarit päällä. Siis minä en halua, että mieheni saunoo muiden naisten kanssa. Eikä olla asiasta edes puhuttu, ei ole tullut tollasta eteen. Mutta ei sais. Ja tuskin anta mies mullekaan lupaa.
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Mun mielestä uikkarit päällä saa saunoa kenen kanssa vaan. Yleisillä rannoilla joilla on sauna, tämähän on tavallista.
Tosin tämä mielipide koskee tilannetta, jossa on monta ihmistä kysymyksessä, esim. kaveriporukka. En hyväksyisi, jos mies yksinään yhden vieraan naisen (tai tutunkin) kanssa saunoisi, vaikka uikkarit olisi päällä. Samoin olisi outoa saunoa jonkun yhden miehen kanssa.
 
Juu
No kun molemmat harrastaa avantouintia niin aika pitkään sais pihalla palella kun oottelis sellasta hetkee ettei saunassa just sillon oo vastakkaista sukupuolta.

Miten uikkareissa saunominen eroaa esim. uimarannalla kaiken kansan nähden uikkareissa kekkuloinnista?
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
ei kuulu normaaliin parisuhteeseen saunoa muun kuin oman puolison kanssa
Typerä kommentti.
Jokainen pariskunta määrittelee mikä on heille normaalia ja mikä ei.
Mä olen saunonut miespuolisten työkaverien kanssa eikä vaikuttanut millään lailla mun parisuhteen normaaliuteen.
 
Mä olen sitä mieltä, että kaveriporukassa saa saunoa ilman uikkareita sekasaunassa. Mies on asiasta toista mieltä. Ei hän mua saunomasta sekasaunassa kiellä, mutta ei hän riemusta hypi jos niin teen.

Joten koska mä voin olla myös saunassa vain naisten kanssa niin en sitten sekasaunassa ole käynyt. Ei ole multa iso "uhraus", jos sen avulla saan miehelle paremman mielen :)

Ja uikkarit päällä toki sekasauna on ok myös miehen mielestä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
ei kuulu normaaliin parisuhteeseen saunoa muun kuin oman puolison kanssa
Typerä kommentti.
Jokainen pariskunta määrittelee mikä on heille normaalia ja mikä ei.
Mä olen saunonut miespuolisten työkaverien kanssa eikä vaikuttanut millään lailla mun parisuhteen normaaliuteen.
Entä työkaveruuteen =)
 
e
Mun mielestä ois tosi outoa, että miehet ja naiset saunoo alasti kaikki yhdessä.:eek: Siis toki pariskuntana ja perheet keskenään, mutta ei kävis mielessäkään mennä alasti mihinkään tilaan jonkun esim. miespuolisten työkavereiden tms. kanssa! Uikkarit päällä taas mun mielestä ihan normaalia.
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
ei kuulu normaaliin parisuhteeseen saunoa muun kuin oman puolison kanssa
Typerä kommentti.
Jokainen pariskunta määrittelee mikä on heille normaalia ja mikä ei.
Mä olen saunonut miespuolisten työkaverien kanssa eikä vaikuttanut millään lailla mun parisuhteen normaaliuteen.
Entä työkaveruuteen =)
Öööh, ei. Miksi olisi vaikuttanut? Ihan samalla lailla juteltiin saunassa, kylpytynnyrissä tai ruokapöydässä.
Ei kaikkea alastomuutta tarvitse aina ajatella seksuaalisesti.
Kertoo ihmisestä aika paljon jos täytyy.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
ei kuulu normaaliin parisuhteeseen saunoa muun kuin oman puolison kanssa
Typerä kommentti.
Jokainen pariskunta määrittelee mikä on heille normaalia ja mikä ei.
Mä olen saunonut miespuolisten työkaverien kanssa eikä vaikuttanut millään lailla mun parisuhteen normaaliuteen.
Entä työkaveruuteen =)
Öööh, ei. Miksi olisi vaikuttanut? Ihan samalla lailla juteltiin saunassa, kylpytynnyrissä tai ruokapöydässä.
Ei kaikkea alastomuutta tarvitse aina ajatella seksuaalisesti.
Kertoo ihmisestä aika paljon jos täytyy.
Oletko samalla koulutustaustalla kuin työpaikkasi miehet? Vai oletko esim. ryhmän assistentti/sihteeri?
 

Yhteistyössä