Hakutulokset

  1. E

    Tyynyt

    Mites ne tyynyt menikään? Millanen kyljelleen nukkuvalle, mahallaan nukkuvalle, selälle nukkuvalle? Niskat jatkuvasti jumissa, ois uuden tyynyn oston aika.
  2. E

    Raskaaksi tuleminen ja kuukautiset.

    Mun neuvoni on aina: Jos epäilet olevasi raskaana, tee testi. Ei siitä koskaan haittaa ole :)
  3. E

    Suurempi Gallu

    1. Lastani, miestäni, itseäni, matkustelua 2. kärsivällinen, organisointikykyinen, rehellinen, ketterä, hauska 3. hmm... ajoittain perfektionisti, pessimisti, mustasukkainen 4. siivoamisessa :D , käsillä tekemisessä (rempat ym.), kokkaus 5. sitoutumista, rehellisyys, omistautuminen...
  4. E

    Mitä ajattelette jos nainen juo tälläisen alkoholimäärän?

    Eka sana joka mieleen tulee on: juoppo =) Ja joo, tiedän että juoppo on sellanen jova ryyppää päivittäin, mutta kaikki jotka vetää päänsä täyteen on mun köyhässä sanavarastossani juoppoja. Ja joo, oon nipottava absolutisti. :D
  5. E

    Kuinka nopeasti totuitte sormukseen?

    Mä kyllä totuin heti enkä ota kyllä koskaan pois. On meilläki vaippaikänen lapsi nyt. Siirrän sormusta ylemmäs kun pesen kädet kyllä se puhistuu. Meillä kyllä on kihlatkin, siihenkin kyllä totuin heti... Onko sulla siinä kiviä tms? Mulla molemmat ihan vaan sileitä, kihlassa kyllä on...
  6. E

    G: luetteko blogeja

    kalastajan vaimo, sisustus ja sepustus ja mammamiau on mun suosikkeja =)
  7. E

    Luoja miten avuton mies tutullani on! Vai onko tuttavani itse hyysääjä?

    No kyllä toi nyt mun mielestä kuulostaa melko oudolle...Tapansa kullakin silti.
  8. E

    Kauanko kohdun seutu/alavatsa arka sektion jälkeen?

    Aika jännä. Mulla ei oo ollenkaan kipeä, mutta tunto on vielä poissa. Sektiosta mulla 6kk.
  9. E

    Tässä olis meidän unelmien koti!

    Aivan ihana ulkoa :heart: Mutta sisälle tekisin kyllä suurrempan :D
  10. E

    Kauanko kohdun seutu/alavatsa arka sektion jälkeen?

    Oho...Mulla oli ihan vaan muutamia viikkoja nuin arka...Mutta kai se on yksilöllistä. Oliko suunniteltu vai hätä? Vaikuttaakohan se?
  11. E

    Vähävaraiset ihmiset, mitä teette jos pyykinpesuaine loppuu eikä saa heti ostettua uutta?

    laita puolet aineesta tähän koneeseen ja puolet seuraavaan :)
  12. E

    Onko täällä ketään joka tietäis iho-ongelmista jotain?

    Mulla myös atooppinen iho. Oikea rasvaus on kaiken a ja o. katsoppas rasvausohjeet tästä ketjusta: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1756732,50 nimim. atoopikko itsekin (kirjoitin harmaana) :)
  13. E

    Mitä suunnitelmia lauantai päivälle/illalle?

    Silitän kohta pyykit, sitten leikitään ja ulkoillaan, tulee vieraita, käydään ajelulla näyttämässä kaupunkia ja illalla sit jalkapalloa ja herkkuja. :D
  14. E

    Palstan tyrkky??

    mikähän pussi päässä mä olen palstaillut :snotty: Palstailua takana nyt vuosi (rekisteröydyin kuitenkin ihan pari pv sitte) enkä muista yhtäkään nimimerkkiä :o
  15. E

    Imetys ja tupakointi

    tuli paha mieli tätä ketjua lukiessa :(
  16. E

    nutrilett ja imetys?

    En suosittele.
  17. E

    G:Aiotko hankkia uudemman iphonen?

    Mitä mä iphonella, puhelin on hyvä kun siihen voi soittaa ja siitä voi soittaa :D laitan rahat mieluumin johonki muuhun

Yhteistyössä