Äsken kävi mun isoveikka ja sen tyttöystis(mun vanha luokkakaveri) kylässä.. :heart:
Mies menee töiden jälkeen kaisafestiin. Esikoinen on iltaan asti kaverin synttäreillä. Tyttöjen kesken siis menee. Nyt nuo katso madagaskarin pingviineitä ja mä hörpin lisää päiväkahvia Illalla katsotaan tuo uusi leffa(Avioelämää Morganeiden tapaan)
Mietin tässä samalla, että mistä muuttopakkaamisen alottais
Lähden päiväkävelylle rantaan, koska juuri nyt ei sada. Sitten olis lapiohommia takapihalla, kun kesäkurpitsan taimet odotelleet jo monta päivää istuttamista. Pyykkejä yms.
Illalla vois istua sohvalle ja siemailla punaviiniä.
Me ollaan otettu iisisti koko päivä, aateltiin mennä illemmalla pyöräilemään koko porukka. Pitää vaan vähän oottaa että lämpötila laskee, nyt on liian kuuma...
Huomenna sitten appiukon synttäreille, maanantaina kavereille kylään.
No kohta mennään kaupaa. Ja sitten tänään on meidän herkkupäivä syösdää tortilloja, pelataan lautapeleja, vuokrataa joku perheleffa ja katotaa se herkkujen kera ja sitten saunaan ja ehkä grillailua
Ei mitään. Tänään on vietetty löhöpäivää, akvaario tosin siivottiin ja vaihettiin pienesti järjestystä. Meille oli tullu pikkukaloja! Muutama päivä sitten huomattiin ne