Hakutulokset

  1. S

    Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

    Mädchenin kuulumisia tulin kurkkimaan, mutta miten kummassa sinä maltat olla testaamatta. Kyllä se plussaa näyttää, usko pois. Nyt vain testin ostoon. =) Kanelille onnittelut plussasta. Minä en ole vieläkään uskaltautunut odotuspuolelle. On niin oireetonta,että aloin jo epäillä onko kaikki...
  2. S

    Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

    Vihdoinkin! Tämän aamuiseen digitestiin tuli kauan odotettu teksti Raskaana 1-2 viikkoa. :heart: Voi miten onnellinen olo voikaan ihmisellä olla. Mies tuuletti testin nähtyään niinkuin ois voittanut maailmanmestaruuden. :) Ihana kun sekin on noin onnessaan tästä ihmeestä. Kiitos kaikille...
  3. S

    Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

    Lasihelmelle osanotto. :hug: Mymosalle toivon viivan vahvistumista. Pidän sulle peukut pystyssä. KPT pahoittelut tädistä. :( Minä ajattelin huomenna testata. Hui kun jännittää, jostain syystä nyt on toiveet korkealla. Vaikka niinhän ne on olleet jokaisen kierron loppuvaiheessa. Välillä...
  4. S

    Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

    Kerran vielä paljon onnea plussasta! Kyllähän se teidän vuoro jo alkoi ollakin, ihanaa! :heart: Äpylille toivon koko sydämestäni viivan vahvistumista. Koiksalle halaus. Itselläni ois jostain syystä jo hirmuinen kytö testata, mutta pakko malttaa odottaa ainakin viikonloppuun. Pientä...
  5. S

    Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

    Tädin yllättämille :hug: Meillä ollaan oltu sairastupalaisia. Nuorimmaisella on korvatulehdus ja itsekin olen ollut hirmuisessa flunssassa. Nyt alkaa onneksi hieman helpottamaan. Mies on jostain syystä ihan varma että tässä kierrossa on tärpännyt. Silittelee masua ja puhelee, että siellä...
  6. S

    kolmatta kaipaavien joulukuu

    Oi miten paljon plussia on tullut. Paljon onnea! :flower: Minä en ole tässä kierrossa ovista testaillut, mutta nyt on kyllä sellaiset kivut, että eiköhän ne otolliset ajat ala olla käsillä. Pitää hieman siemailla punaviiniä ja sitten kellistää tuo mies. ;) Nyt onkin hyvästi aikaa varmistella...
  7. S

    kolmatta kaipaavien joulukuu

    IHANAA MIUSKI!!!!! PALJON ONNEA PLUSSASTA! :heart: :flower: Täällä alkaa vuoto hiljalleen loppumaan ja kohta pääsee harjoittelemaan. ;) Pettymyksen maanraosta siis jälleen itseni olen kasannut ja uusi toivo alkaa nousta. Punaviiniäkin kävin tänään ostamassa niin voi sitä iltaisin hieman...
  8. S

    kolmatta kaipaavien joulukuu

    Huldasharks, ajattelin itsekin, että tässä kierrossa jätän kikkakolmoset vähemmälle ja yritän ottaa rennosti. Siis nimenomaan YRITÄN ottaa rennosti, saa nähdä onnistunko kun vauvakuume on niiiiiiin hirmuinen. Oviksen tikuttelun ainakin jätän nyt pois ja luotan joka toisen päivän menetelmään...
  9. S

    kolmatta kaipaavien joulukuu

    Mädchen ja Maijamehi, toivottavasti teillä vuoto olisi jotain ihan muuta kuin alkavat menkat. Pidän molemmille peukkuja pystyssä. Barbamama, minä olen nyt varmaan jo neljässä kierrossa tikutellut ovista ja kaiken varmuudeksi ollaan harrasteltu petihommia tasaisesti parin päivän välein...
  10. S

    kolmatta kaipaavien joulukuu

    Voihan kurjuuksien kurjuus, punainen paholainen saapui tänään. Ehdin siis vain haaveilla testaamisesta. :headwall: Mulle siis voi päivitellä nyt perjantaiksi kp1/28-32. :'( Mitähän ihmeitä sitä seuraavaan kiertoon keksisi kun mikään ei näytä tuottavan hartaasti toivottua tulosta.
  11. S

    kolmatta kaipaavien joulukuu

    Onpas kummallisia ultrauksia muutamille sattunut. Onneksi ne kuitenkin ovat päättyneet onnellisesti. :heart: Minä täällä hillitsen testaamisenhaluani. Nyt päätin, että testaan vasta jos kuukautiset on tarpeeksi myöhässä. Melkein joka kierrossa olen testaillut negan ja sitten heti seuraavana...
  12. S

    kolmatta kaipaavien joulukuu

    Täällä ollaan. :wave: Käyn joka päivä kiireellä lukemassa, mutta miten sitä onkin niin vaikea kirjautua ja jättää muutama rivi tekstiä. Meillä on parhaillaan iso remontti meneillään joten se vie kaiken vapaa-ajan. Remontin takia en ole ehtinyt itseäni ja valeoireita kuunnella, joten ensi...
  13. S

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Mulle voi päivittää kp2/28-32. Yk 7! :( Nyt ei jaksa muuta kirjoittaa, on niin p*ska olo että itkettää vain, mutta pakkohan tästä on taas kasata itsensä uuteen yritykseen.
  14. S

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Kun ryhdyttiin kuumeilemaan niin lupasin itselleni etten testaile ennenkuin menkat on kunnolla myöhässä. Ja mitäpä teen tänään (kp28).... no testaan tietysti negan. :headwall: Että pitää olla malttamaton. Nyt sitten pähkäilen, että pitäiskö edes haamu näkyä jos ois tärpännyt.
  15. S

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Onnea Mimse! :flower: Miuskille kiitos uudesta pinosta. Kiva kun olet taas takaisin joukossamme! Mulla oli viime viikon keskivaiheilla ovis ja sitä kovasti taas hyödynnettiin. Ihan ovispäivänä ei voitu kun mies oli sen päivän reissussa, mutta pitää luottaa että joka toinen päivä tuottaa...
  16. S

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    Voi miten paljon plussia on nyt tullut. Ihanaa, paljon onnea kaikille! :flower: Täällä aktiivinen peittojen heiluttelu meneillään. Ovista en ole vielä havainnut, mutta kaiken varalta on taktiikkana aktiviteettia joka toinen päivä.... :) Ois ihana päästä heinäkuisiin odottelemaan. Eilen oli...
  17. S

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    Leo81, esikoinen meillä on syntynyt 6/06 ja nuorimmainen onkin näköjään syntynyt samassa kuussa kuin teidän. =) Aika hauska sattuma miten samanikäiset muksut meillä on! Kävin eilen katsomassa kaverin vastasyntynyttä vauvaa ja voi itku miten suloinen se oli. :heart: Haluan sen oman nyytin!!!!!
  18. S

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    Mulle vois hieman muokata noita kiertopäiviä, eli kp1/30-32. Viime torstaina alkoi pieni vuoto ja sitä jatkuikin tähän päivään asti kunnes tänään hanat aukes kunnolla. Lasken siis että menkat on alkanut tänään kun ei ole enää pelkkää tuhrua. Ikinä ennen ei ole tuhruillut ennen kunnon menkkoja ja...
  19. S

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    Miuskille osanotto. :hug: Minut voi jälleen kerran pudottaa hännille, tänään kp 1/28-30. :headwall: Nyt alkaa jo yk6, lieköhän me saadaan ikinä sitä kaivattua kolmosta. Tässä kierrossa sain ovistikkuun plussan ja silloin kyllä oli yritystä ihan kiitettävästi, mutta ilma toivottua tulosta. :(
  20. S

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Paljon onnea plussasta Nepula ja Leena77! :heart: Mulla ollut hirvittävä päänsärky koko päivän ja kaiken lisäksi on taas niin runsaat menkat että vuodan varmaan kohta kuiviin. Että ihan hieno olotila. No, eiköhän tämä tästä. Minkä merkkisiä ovistestejä suosittelette, siis sellaisia jotka...

Yhteistyössä